Kysymys että mitä kaikkea käytätte ystävien ja muiden ihmisten kanssa kommunikointiin, siis netissä?
Itse käytän:
- msn messengeriä
- suomi24 keskustelut
- spaces, joskus
- avannut facebookin
Nettikäyttö gallup
11
180
Vastaukset
- 14+55+6
- S 24 keskust.
- Fasebuukia Ainakin näitä:
Facebook
sähköposti
nämä keskustelut
YouTube
blogi silloin tällöin
messenger aika harvoin
skype tosi harvoin- sähköposti
- facebook
- keskustelut myös muualla kuin suomi24;n- Ihmettelen vain
Miksi sinä et lopeta toisella foorumilla erään pulinalaisen nimellä kirjoittamista? Veit pulinoista sinne viestejäkin.
- ???????
Ihmettelen vain kirjoitti:
Miksi sinä et lopeta toisella foorumilla erään pulinalaisen nimellä kirjoittamista? Veit pulinoista sinne viestejäkin.
nimellä hää sie kirjUUttaa ?
- Vai niin
Keskustelet myös muiden kuin omalla nimelläsi
"Tieto voi olla vanhentunutta. Aikanaan mulle ei sopinut rautalääkitys, käskettiin syödä greippiä." - Nyt hämmästyin
Vai niin kirjoitti:
Keskustelet myös muiden kuin omalla nimelläsi
"Tieto voi olla vanhentunutta. Aikanaan mulle ei sopinut rautalääkitys, käskettiin syödä greippiä."Onko hän seonnut lopullisesti?
Miksi ihmeessä hän käyttää sellaisen henkilön nimeä nikkinä jonka kanssa ei omien sanojensa mukaan halua olla tekemisissä.
Kuinka kateellinen hän onkaan, on valmis ryöstämään jopa nimen.
- 15+8
Sähköposti
Suomi24 palstoja galtsua
facebookia eniten Skypeä hieman,sähköpostia sitten runsaammin.
Suomi24 koirapuolella "kommunikoin" siis ihan "keskustelupalstatyylillä".
Muista en ymmällä mittään,eikä oo tarvettakaan.- Myy-Pikkuinen
niit on sen miljoonaa juttuu.
- issu56
No tuota...kuuluuko se jollekin virtuaali-ihmiselle, mitä kukakin käyttää ja miten kommunikoi ystäviensä kanssa??? Mun mielestä ei todellakaan!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470