Ihmeellinen kettu

zisel

mulla kirjahyllyn päällä. Ihan sama missä päin kämppää seisoo niin aina se katsoo silmiin.

28

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28

napannut?

• zisel

Kahvia :)

• ervc
        zisel kirjoitti:

Kahvia :)

ihan tavallista kahvia.

• zisel
        ervc kirjoitti:

ihan tavallista kahvia.

Miten niin? :D

• KOSSUA:.!1%#+
        zisel kirjoitti:

Miten niin? :D

.

polkupyörän juomapullossa työmatkoilla niin ei jäädy näillä pakkasilla, ihan käytännön syistä

.

• kuin että on ihmeellinen ketku aina sohvalla :)

• zisel

samaa mieltä! :)

• alright

tuo oli aika hyvä :D

• 7

olit silloin, kun ala-asteella porukoissa tuota ilmiötä pohdittiin? :)

• zisel

mulle tuli heti mieleen kun oon pyörinyt täällä nyt edestakas kyttäämässä sitä että pitäisköhän mun sanoa sille jotain :D

• 7
        zisel kirjoitti:

mulle tuli heti mieleen kun oon pyörinyt täällä nyt edestakas kyttäämässä sitä että pitäisköhän mun sanoa sille jotain :D

vaikka reippaalla tervehdyksellä, ei sillä kettupololla enää ole syytä ihmistä pelätä :)
        Tuleeko muuten tarvetta rupatella sille enemmänkin?

• zisel
        7 kirjoitti:

vaikka reippaalla tervehdyksellä, ei sillä kettupololla enää ole syytä ihmistä pelätä :)
        Tuleeko muuten tarvetta rupatella sille enemmänkin?

ujostuttaa tälleen aluksi.. Pitää varmaan kohta ottaa se alas tuolta ja koittaa sitten keksiä jotain puheenaiheita. Jos vaikka kysyis siltä jotain...

• 28
        zisel kirjoitti:

ujostuttaa tälleen aluksi.. Pitää varmaan kohta ottaa se alas tuolta ja koittaa sitten keksiä jotain puheenaiheita. Jos vaikka kysyis siltä jotain...

että ulkopuoliset saattavat alkaa pitää sua kahelina jos havaitsevat juttelusi täytetyn eläimen kanssa :)
        Muutoin ajatus on ihan mukava.

• zisel
        28 kirjoitti:

että ulkopuoliset saattavat alkaa pitää sua kahelina jos havaitsevat juttelusi täytetyn eläimen kanssa :)

on outoja jos tollasen takia pitää hulluna. Aattelin tossa että täytyy pyytää kaveria seisoo kämpän toisella puolella ja katsoa sitä kettua silmiin ja mennä ite kämpän toiselle puolelle ja kysyä kaverilta että katsooko se kettu sitä vai seuraako se mua kokoaika. Ehkä en kuitenkaan pyydä ettei mulle tilata ambulanssia :D

• .
        zisel kirjoitti:

on outoja jos tollasen takia pitää hulluna. Aattelin tossa että täytyy pyytää kaveria seisoo kämpän toisella puolella ja katsoa sitä kettua silmiin ja mennä ite kämpän toiselle puolelle ja kysyä kaverilta että katsooko se kettu sitä vai seuraako se mua kokoaika. Ehkä en kuitenkaan pyydä ettei mulle tilata ambulanssia :D

.

• Q.
        28 kirjoitti:

Kukaan ei epäile että sulla olisi NPH, kaikki ymmärtävät että sä olet muuten sekaisin.

(narsistinen persoonallisuushäiriö)

• zisel

peukkuja jakaa täällä? 5 peukkua ylöspäin tällekkin jutulle :D

• limileopardi

punaiset pikkarit silmille. Saa kettukin naisen hajua.

• zisel

ollut tässä mun tietokonepöydällä jo varmaan 2 viikkoa mun punaset pitsistringit eikä mitään käsitystä minkä takia :D Se kettu on tyttö niin en mä sille mun pikkareita anna.

• zisel

• zisel kirjoitti:

vähän sä oot välkky hei :D

kato kun oot kotona nii pokat on ketulla ja kun lähet ulos nii ikään kuin lainaat niitä.

• Siinä on

sama ilmiö, kuin kuvassa tai maalauksessa, jossa on ihmiskasvot: katse seuraa vaikka itse liikkuu...

• goiu

ihmeellinen asia, objektit kuvassa näyttävät samalta joka suunnasta, koska ne on kuvattu vain yhdestä suunnasta.

• Jollakin on
        goiu kirjoitti:

ihmeellinen asia, objektit kuvassa näyttävät samalta joka suunnasta, koska ne on kuvattu vain yhdestä suunnasta.

sentään tälläkin palstalla todellista tietoa, eikä vain luulottelua.

• normaalia se

on, noinhan se menee.

• vaan minä,ku sie miut sinne hätistit :(

• kundi.kundine

laittaa vaiks sohvan taakse, ni se ei kyylää jatkuvasti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82