Sopivin jugurtti laihduttajalle?

Nizza-

Niin, mitäs mieltä te olette:
Mikä on sopivin jugurtti laihduttajalle (ja miksi)?

10

4601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä,...

.... millä keinoin yrittää laihduttaa. Rasvaton, sokeriton, hiilihydraatiton.....

• Alp_Ro

Miusta Alpro Soya Yofu maustamaton on paras. Tässä on enemmän proteiinia kuin tavan jurgurtissa.

Soija on terveelinen, urheilupiireissä kovasti käyttävät alprota.

Älä vaan sorru sokerijugurtteihin. Alproohon saat laittaa marjoja/hedelmiä, itse syön pelkiltään.

Rasvahan ei ole pahasta sopivassa määrin, eikä tässä sitäkään ole paljoa!

• terveyss
        Alp_Ro kirjoitti:

Miusta Alpro Soya Yofu maustamaton on paras. Tässä on enemmän proteiinia kuin tavan jurgurtissa.

Soija on terveelinen, urheilupiireissä kovasti käyttävät alprota.

Älä vaan sorru sokerijugurtteihin. Alproohon saat laittaa marjoja/hedelmiä, itse syön pelkiltään.

Rasvahan ei ole pahasta sopivassa määrin, eikä tässä sitäkään ole paljoa!

Minäkin liikkuvana ihmisenä liputan Alpron puolesta!

Ei sokeria, vähän hiilareita ja hyvää marjojen kanssa.

On vähän arvokkaampi kuin tavisjogurtti mutta ero on olematon kun muistaa, että on kyse terveydestäsi!

• tgrgttgd
        terveyss kirjoitti:

Minäkin liikkuvana ihmisenä liputan Alpron puolesta!

Ei sokeria, vähän hiilareita ja hyvää marjojen kanssa.

On vähän arvokkaampi kuin tavisjogurtti mutta ero on olematon kun muistaa, että on kyse terveydestäsi!

Valion kevyt jogurtit.. 80kcal/purkki ja makujakin on vaikka kuinka!

• Vanha kokki
        tgrgttgd kirjoitti:

Valion kevyt jogurtit.. 80kcal/purkki ja makujakin on vaikka kuinka!

On ayran jääkylmänä. Kokeile: 1 dl. maustamatonta kreikkalaista jugurttia. 2 dl kylmää vettä, hyppysellinen suolaa, voimakas vispaus, että syntyy vaahto juoman pinnalle ja sitten sekaan joitain jääpaloja. Mainio juoma laihduttajalle, vaikka jugurtissa on 10 prosennttia rasvaa!

• kokeillu
        Vanha kokki kirjoitti:

On ayran jääkylmänä. Kokeile: 1 dl. maustamatonta kreikkalaista jugurttia. 2 dl kylmää vettä, hyppysellinen suolaa, voimakas vispaus, että syntyy vaahto juoman pinnalle ja sitten sekaan joitain jääpaloja. Mainio juoma laihduttajalle, vaikka jugurtissa on 10 prosennttia rasvaa!

Aitoa kreikkalaista TOTAL jogurttia - itse en tiedä mitään parempaa - 10 % rasvaa, ja ihanan makea ja täyteläinen koostumus - MAUSTAMATON kummiskin.

Onhan tästäkin kevytversio ja hunajalla lisätty - mutta ne jätän hyllyyn.

TOTAL hakkaa menne tulle kaikki saksalaist Turkkilaist / Kreikkalsiet happamat jäljitelmät

• Piia_
        kokeillu kirjoitti:

Aitoa kreikkalaista TOTAL jogurttia - itse en tiedä mitään parempaa - 10 % rasvaa, ja ihanan makea ja täyteläinen koostumus - MAUSTAMATON kummiskin.

Onhan tästäkin kevytversio ja hunajalla lisätty - mutta ne jätän hyllyyn.

TOTAL hakkaa menne tulle kaikki saksalaist Turkkilaist / Kreikkalsiet happamat jäljitelmät

Minulle maistuu parhaiten kevyt luonnonjogurtti vaikka höystettynä kevyt marjakeitolla tai marjoilla. Tai sitten ihan pelkästään. Aiemmin söin vain sokerijugurtteja, niin se maku muuttuu. Nyt ne suorastaan etovat koska maistuvat niin ällöimelältä.

• mimmi___
        Piia_ kirjoitti:

Minulle maistuu parhaiten kevyt luonnonjogurtti vaikka höystettynä kevyt marjakeitolla tai marjoilla. Tai sitten ihan pelkästään. Aiemmin söin vain sokerijugurtteja, niin se maku muuttuu. Nyt ne suorastaan etovat koska maistuvat niin ällöimelältä.

Alpro Yofu on huippuhyvää pakastemarjojen kera!
        nam, eikä ole sokerilla tms. pilattu!

• .h.
      • Jep_ulis

Yosa ja Alpro Yofu, ne ovat laihduttajan ystäviä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      81
      4081
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      116
      3597
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      83
      3393
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2819
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1683
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1191
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1174
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe