Jee, jee, jee ja jippijee skeptismi palsta! Tosin tähän hetikärkeen joudun toteamaan, että epäilen sen toimivuutta. Sillä luulen, että toisiaan ymmärtämään haluavat argumentoijat voivat muodostaa mielenkiintoisia viestiketjuja, joissa ihmiset keskustelevat samoista asioista aivan eri käsitteillä? En myöskään yhtäkään viestiä lukemattomana voi olla täysin varma siitä, että mielenkiintoiset ja haastavat filosofiset argumentit ja niiden esittäjät eivät jättäisi käyttämättä tilaisuutta ottaa mittaa toisistaan? Joka tapauksessa olen nyt täällä. Tulin jäädäkseni ja olen valmis aloittamaan kommentoinnin asioista. Vielä pitäisi keksiä nimimerkki. Rekisteröityminen tosin olisi tod.näk hankalaa, joten voisin ottaa itselleni käyttöön nimen Anti B-Bang, että kaikki tietäisivät seuratessaan keskustelua, saman henkilön olevan asialle? Toivotan siis itseni ja muut tervetulleiksi keskustelujen mielenkiintoiseen maailmaan radikaalinajattelun ja ääriskeptisten ilmiöiden parissa.
Keskustelu on avattu
4
677
Vastaukset
- Anti B-Bang
Skeptismillä tässä tarkoitettaneen ns. tieteellistä skeptismiä, joka ei olekaan ihan mitä tahansa skeptisyyttä. Se on skeptismiä jonka kohde ja lopputulos on etukäteen määrätty.
- Anti B-Bang
Nimen voi pölliä, mutta tyyliä ei voi matkia uskottavasti pitemmänpäälle. Itse aion keskittyä tieteellisen skeptismin ja filosofisen skeptismin välimaastoon, vähän niinkuin tulen ja veden väliseen viileyteen.
Linkissä hieman lisää erilaisista skeptisistä suuntauksista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Skeptismi - Anti B-Bang
Anti B-Bang kirjoitti:
Nimen voi pölliä, mutta tyyliä ei voi matkia uskottavasti pitemmänpäälle. Itse aion keskittyä tieteellisen skeptismin ja filosofisen skeptismin välimaastoon, vähän niinkuin tulen ja veden väliseen viileyteen.
Linkissä hieman lisää erilaisista skeptisistä suuntauksista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/SkeptismiEihän se mitään pöllimistä ole. Rekisteröimättömät nimmarit ovat kaikkien vapaasti käytettävissä.
- Anti B-Bang
Anti B-Bang kirjoitti:
Eihän se mitään pöllimistä ole. Rekisteröimättömät nimmarit ovat kaikkien vapaasti käytettävissä.
Ei se haittaa, jäljittely ja kateus ovat merkkejä siitä, että hyvin menee. Mielestäni maailman pitäisikin myöntää tosiasiat. Monenkaan identiteetti ei riipu siitä, mitä netissä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949