Keskustelu on avattu

Anti B-Bang

Jee, jee, jee ja jippijee skeptismi palsta! Tosin tähän hetikärkeen joudun toteamaan, että epäilen sen toimivuutta. Sillä luulen, että toisiaan ymmärtämään haluavat argumentoijat voivat muodostaa mielenkiintoisia viestiketjuja, joissa ihmiset keskustelevat samoista asioista aivan eri käsitteillä? En myöskään yhtäkään viestiä lukemattomana voi olla täysin varma siitä, että mielenkiintoiset ja haastavat filosofiset argumentit ja niiden esittäjät eivät jättäisi käyttämättä tilaisuutta ottaa mittaa toisistaan? Joka tapauksessa olen nyt täällä. Tulin jäädäkseni ja olen valmis aloittamaan kommentoinnin asioista. Vielä pitäisi keksiä nimimerkki. Rekisteröityminen tosin olisi tod.näk hankalaa, joten voisin ottaa itselleni käyttöön nimen Anti B-Bang, että kaikki tietäisivät seuratessaan keskustelua, saman henkilön olevan asialle? Toivotan siis itseni ja muut tervetulleiksi keskustelujen mielenkiintoiseen maailmaan radikaalinajattelun ja ääriskeptisten ilmiöiden parissa.

4

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti B-Bang

Skeptismillä tässä tarkoitettaneen ns. tieteellistä skeptismiä, joka ei olekaan ihan mitä tahansa skeptisyyttä. Se on skeptismiä jonka kohde ja lopputulos on etukäteen määrätty.

• Anti B-Bang

Nimen voi pölliä, mutta tyyliä ei voi matkia uskottavasti pitemmänpäälle. Itse aion keskittyä tieteellisen skeptismin ja filosofisen skeptismin välimaastoon, vähän niinkuin tulen ja veden väliseen viileyteen.

Linkissä hieman lisää erilaisista skeptisistä suuntauksista.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Skeptismi

• Anti B-Bang
        Anti B-Bang kirjoitti:

Nimen voi pölliä, mutta tyyliä ei voi matkia uskottavasti pitemmänpäälle. Itse aion keskittyä tieteellisen skeptismin ja filosofisen skeptismin välimaastoon, vähän niinkuin tulen ja veden väliseen viileyteen.

Linkissä hieman lisää erilaisista skeptisistä suuntauksista.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Skeptismi

Eihän se mitään pöllimistä ole. Rekisteröimättömät nimmarit ovat kaikkien vapaasti käytettävissä.

• Anti B-Bang
        Anti B-Bang kirjoitti:

Eihän se mitään pöllimistä ole. Rekisteröimättömät nimmarit ovat kaikkien vapaasti käytettävissä.

Ei se haittaa, jäljittely ja kateus ovat merkkejä siitä, että hyvin menee. Mielestäni maailman pitäisikin myöntää tosiasiat. Monenkaan identiteetti ei riipu siitä, mitä netissä tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1847
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1602
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe