Keskustelu on avattu

Anti B-Bang

Jee, jee, jee ja jippijee skeptismi palsta! Tosin tähän hetikärkeen joudun toteamaan, että epäilen sen toimivuutta. Sillä luulen, että toisiaan ymmärtämään haluavat argumentoijat voivat muodostaa mielenkiintoisia viestiketjuja, joissa ihmiset keskustelevat samoista asioista aivan eri käsitteillä? En myöskään yhtäkään viestiä lukemattomana voi olla täysin varma siitä, että mielenkiintoiset ja haastavat filosofiset argumentit ja niiden esittäjät eivät jättäisi käyttämättä tilaisuutta ottaa mittaa toisistaan? Joka tapauksessa olen nyt täällä. Tulin jäädäkseni ja olen valmis aloittamaan kommentoinnin asioista. Vielä pitäisi keksiä nimimerkki. Rekisteröityminen tosin olisi tod.näk hankalaa, joten voisin ottaa itselleni käyttöön nimen Anti B-Bang, että kaikki tietäisivät seuratessaan keskustelua, saman henkilön olevan asialle? Toivotan siis itseni ja muut tervetulleiksi keskustelujen mielenkiintoiseen maailmaan radikaalinajattelun ja ääriskeptisten ilmiöiden parissa.

4

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti B-Bang

      Skeptismillä tässä tarkoitettaneen ns. tieteellistä skeptismiä, joka ei olekaan ihan mitä tahansa skeptisyyttä. Se on skeptismiä jonka kohde ja lopputulos on etukäteen määrätty.

      • Anti B-Bang

        Nimen voi pölliä, mutta tyyliä ei voi matkia uskottavasti pitemmänpäälle. Itse aion keskittyä tieteellisen skeptismin ja filosofisen skeptismin välimaastoon, vähän niinkuin tulen ja veden väliseen viileyteen.

        Linkissä hieman lisää erilaisista skeptisistä suuntauksista.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Skeptismi


      • Anti B-Bang
        Anti B-Bang kirjoitti:

        Nimen voi pölliä, mutta tyyliä ei voi matkia uskottavasti pitemmänpäälle. Itse aion keskittyä tieteellisen skeptismin ja filosofisen skeptismin välimaastoon, vähän niinkuin tulen ja veden väliseen viileyteen.

        Linkissä hieman lisää erilaisista skeptisistä suuntauksista.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Skeptismi

        Eihän se mitään pöllimistä ole. Rekisteröimättömät nimmarit ovat kaikkien vapaasti käytettävissä.


      • Anti B-Bang
        Anti B-Bang kirjoitti:

        Eihän se mitään pöllimistä ole. Rekisteröimättömät nimmarit ovat kaikkien vapaasti käytettävissä.

        Ei se haittaa, jäljittely ja kateus ovat merkkejä siitä, että hyvin menee. Mielestäni maailman pitäisikin myöntää tosiasiat. Monenkaan identiteetti ei riipu siitä, mitä netissä tapahtuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe