Syön nykyään kirsikkatomaatteja keksien tilalta, en kyllä yhtään tiedä paljonko mahtaa olla yhdessä kirsikkatomaatissa kaloreita tai jos syö koko rasian esim 250g, mutta varmaan kuitenkin parempia kuin ne domino, vohveli keksit joita ennen söin jos oli pikkunälkä.
Vastaukset 1
- nam!
Mäkin rakastan kirsikkatomaatteja, tai itse asiassa vielä enemmän pidän pirkan miniluumutomaateista, joita myös myydään 250 g:n rasioissa. Kevyttä ja terveellistä herkkua, ja ennen kaikkea hyvää! :) Näin sanoo siis koko ikänsä saakka normaalipainoinen tytsykkä.
Mutta kaloreita siis rasiassa 50, eli VÄHEMMÄN kuin yhdessä täytekeksissä! Tuota kannattaa miettiä, jos tekee mieli ahmia koko keksipaketti. Yhden tomaatin kalorimäärää on mahdoton sanoa, kun on niitäkin niin erikokoisia. Mutta niin pieni se on joka tapauksessa, ettei semmoisia kannata miettiä. ;>>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.385937- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203739- 80680
- 70649
- 67644
- 50635
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581