haluaisitko että joku henkilö tulisi avaamaasi ketjuun chattailemaan täysin asiaan liittymättömiä asioita pitkän kaavan mukaan niin että vastauksia ketjussasi olisi sata suurimmaksi osaksi sen chattailyn vuoksi?
kysymys rekisteröityneille
18
128
Vastaukset
kenties alrightista :)
- 17+20= 37
tämä ei ole kohdistettu kehenkään vain selvä kysymys
17+20= 37 kirjoitti:
tämä ei ole kohdistettu kehenkään vain selvä kysymys
En haluaisi, mutta onnistuu se asiasta keskustelu edelleenkin ja samalla voi chattailla tyhjiä ohessa jos liipaisinsormi on vauhdissa. Jos haluaisin tiukasti pysyä asiassa, niin hakeutuisin joko sopivammalle keskustelupaikalle tai koittaisin siirtää keskustelun muihin kuvioihin. Tässä ympäristössä joudun hyväksymään häiriötekijät sellaisenaan. Tai keräämään luuni täältä.
- ...
jep :D luonnistuu
- sirpamaikkarilta
Minkä takia tää kysymys on kohdistettu rekisteröityneille? Eikö puskat chattaile?
- laskin väärin
EI!Paitsi jazsuli.
- alright
älä kysy vaan vastaa
- 14
oli aloittajille, ei chattailijoille. Tosin puskat olvat myös aloittajina, joten sikäli hyvä kysymys.
- Noona
mulle, ne chattailyt voi selata yli. Näissä onneksi näkee, kuka vastaa mihinkin. Ja niissä chattailyissä saattaa olla välillä jopa hauskoja juttuja =)
Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.
- zisel
Evvk :)
- antibarbi
haittaa, vaikka tuleekin. Suomessa vallitsee käsittääkseni sananvapaus.
- alright
rekisteröidyt ei erityisemmin pelleile täällä, ja jos pelleilee nii ne menee puskiin tekeen sitä
Se on jopa suotavaa, mutta on hetkiä jolloin olen nähnyt niin punaista että olisin voinut vaikka kuristaa chättäilijän/-jät.
Voihan niille käydä vittuileen jotain, mutta yleensä se sitten vaan yltyy siitä, joten parempi kun jättää huomioimatta ja toivoo että ne kyllästyy tai häippäsee johonkin paremmin siihen soveltuvaan ketjuun höpiseen.
Sättäilyjä ei ole pakko lukea ja ne voi, kuten yleensä teenkin, skipata ja olla lukematta. Ongelma tulee siitä, kun niitä turhanpäiväisiä viestejä on erittäin paljon, niin alkaa koko ketjun avaaminen muuttuun todella vaikeaksi. Se ottaa päähän. Tietää että siellä olis asiaa välissä, muttei saa koko hiton ketjua auki niiden shättäilijöitten takia.
Toinen mikä mua asia-aloituksissani ottaa päähän, kun vastaajat vastaa miten sattuu kysymyksiin, ja välillä jopa ei ollenkaan. Tulee heti jotain aiheesta viidenteen juttua, ja niitä joutuu paimentaan ja muistutteleen kysymyksestä.- alright
elämä on rankkaa :s
jos esim. eri vastaajien välille syntyy epäkonsensus, niin sallin asian käsittelyn omassa avauksessani.
Se ois kyllä kiva, jos joku edes jollain tapaa reagois mun avautumisiin.
Se olisi aivan mielettömän upeaa. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175