IL kertoo Nasan tutkijan laskeneen Chilen maanjäristyksen vuoksi mannerlaattojen siirtyneen niin, että vuorokausi on lyhentynyt aavistuksen. Vaarana, että maapallo voi heittää voltin, jolloin meille tulee Thaimaan kuumuudet ja heille Pohjolan neljä vuodenaikaa. Tähän pystytään myös keskittämällä useita ydinlatauksia yhteen reikään 10 km syvyyteen.
NASA: Maapallo putoaa!
7
475
Vastaukset
- ouihpyigou
Ei onnistu ydinpommeilla. Legendaa. Maanjäristykset syntyvät yleensä syvemmällä kuin 10 km:ssä ja niiden energia on valtavasti ydinpommeja suurempi. Radikaali vaikuttaminen maan kiertoliikkeeseen vaatii ihan eri tason voimia. Nytkin tuli vain mikrosekuntiluokkaa oleva häiriö.
- tosisosiaalinen
Höpö höpö. Ei millään pommilatingilla onnistu. MUTTA jos kaikki maapallon ihmiset kutsutaan esim Suomen lappiin napapiirin pohjoispuolelle vaikkapa kahdeksi vuorokaudeksi, ripi rinnan ihotuntumaan kaikki,niin jopa alkoivat navat vaihtaa paikkaansa. Siis tämän meidän pallon napoja tarkoita.
Esitän kokeiltavaksi. Onko kannatusta? - varmasti
tosisosiaalinen kirjoitti:
Höpö höpö. Ei millään pommilatingilla onnistu. MUTTA jos kaikki maapallon ihmiset kutsutaan esim Suomen lappiin napapiirin pohjoispuolelle vaikkapa kahdeksi vuorokaudeksi, ripi rinnan ihotuntumaan kaikki,niin jopa alkoivat navat vaihtaa paikkaansa. Siis tämän meidän pallon napoja tarkoita.
Esitän kokeiltavaksi. Onko kannatusta?voisi ihmisten välillä vaihtua muutakin kuin napojen paikka.
- 16+11
tosisosiaalinen kirjoitti:
Höpö höpö. Ei millään pommilatingilla onnistu. MUTTA jos kaikki maapallon ihmiset kutsutaan esim Suomen lappiin napapiirin pohjoispuolelle vaikkapa kahdeksi vuorokaudeksi, ripi rinnan ihotuntumaan kaikki,niin jopa alkoivat navat vaihtaa paikkaansa. Siis tämän meidän pallon napoja tarkoita.
Esitän kokeiltavaksi. Onko kannatusta?Onhan mannerlaatat siirtyneet ennenkin niin että esim. Etelä-Amerikka ja Afrikka olivat yhdessä, ja kaikki laatat ovat siirtyneet tuhansia kilometrejä. Siihen verrattuna tämä nyt ei ole yhtään mitään.
- Kyllä tuonne
varmasti kirjoitti:
voisi ihmisten välillä vaihtua muutakin kuin napojen paikka.
Suomen lappiin napapiirin pohjoispuolelle mahtuu hyvin kaikki maapallon ihmiset. Jos ihmiset ahdetaan aivan ihotuntumaan ja otetaan huomioon, että vauvat ja lapset eivät vie tilaa aikuisten verran ja hirviän laihat (niitä on yllätys yllätys suurin osa) kompensoivat hirviän lihavat, mahtuu neliölle sullomaan keskimäärin 6 ihmistä, kolme peräkkäin ja kaksi rinnakkain.
Silloin koko poppoo mahtuu Inarinjärven jäälle.
Epäilemättä tietysti moni käyttäisi tiivistä tunnelmaa hyväkseen, riippuen tietysti minkälaiseen saumaan sattuu joutumaan.
Epäilemättä myös koko lappiin levittäytyneinäkin saataisiin aikaiseksi melkoinen geenien sekoittuminen.
- mahdollisimman pian
"Vaarana, että maapallo voi heittää voltin, jolloin meille tulee Thaimaan kuumuudet ja heille Pohjolan neljä vuodenaikaa."
Tuo olisi kyllä erittäin hieno ja toivottava asia - prutprut
Jos näin saatuis käymään niin meikä vaan syö sangollisen hernerokkaa ja sit perasen vastakarvaan niin maailma pelastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381