Hyvää naistenpäivää

Toljake

43

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alright

samoin :)

• Crocuta

Noni noni. Se palstan kullannuppu, joka nopeiten linkittää Impaled Nazarenin biisin saa 10 pistettä.

• Crocuta
        alruna kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=aA0Am3_aa7c

Päivän teemaan sopivaa, ole hyvä :D

Bojoing juuri se biisi jota odotin ja nopeiten. Omistat nyt 10 virtuaali pistettä. En tosin odottanut sinun voittavan, joten saat niistä vain puolet... Loput pidän itte.

• Crocuta kirjoitti:

Bojoing juuri se biisi jota odotin ja nopeiten. Omistat nyt 10 virtuaali pistettä. En tosin odottanut sinun voittavan, joten saat niistä vain puolet... Loput pidän itte.

Haist hapan, mä oon kuule ihan pesun kestävä metallinainen.. :)

• Voi, kiitos oikein paljon *niiaus*

Meinasin sanoa, että samoin :D

• enpidämamiksista

olisin voinut vannoa, että juuri sinä teet tälläisen aloituksen :)

• almasty

Myös näihin toivotuksiin.Onnitteluni kaikille naisille.

• rafman

palstan naisiin?

• Crocuta

Onneksi tämä ei ole niitä päiviä joiden unohtamisesta saa sanktioita. Ja jatkan maanantaita samaan malliin kuin ennen muistutustakin. Eli vartin yli 14 myllyhoitoon...

• 20+21

moskeijasta sisältä niin näet oikean herraklubin.
      Onkohan paljon muita herrakerhoja jälellä?

• BlueNightSatin
    • au-liskot

kertoa?

• Katsos kun naistenpäivä ja liskojenyö on aivan eri asioita.

• au-liskot
        Ratikkakuski kirjoitti:

Katsos kun naistenpäivä ja liskojenyö on aivan eri asioita.

kauhean mielellään oltais herätettykään häntä.

Ai, mikä liskonjenyö?

• Rakkauspaketti

Hyvää naistenpäivää myös minunkin puolestani jokaiselle naiselle :) Miehille hyvää päivänjatkoa :)

• au-liskot kirjoitti:

kauhean mielellään oltais herätettykään häntä.

Ai, mikä liskonjenyö?

Liskojen Yö

"Krapulan jälkeisen päivän yö tuo mukanaan pätkivää unta, hikeä ja inhoa. Vaatii yleensä toteutuakseen useamman päivän liiskaamissessiot ja sanomattakin on selvää, että mitä useampi päivä, sen paremmat psykoosit."

Yksi puolituttu kertoi joskus, että se oli luullut avokkiaan kaksi metriseksi mateeksi ja lähti hakemaan pelästyneenä haulikkoa. Siinä on jo liskojenyötä parhaimmillaan. ;-)

• au-liskot
        Ratikkakuski kirjoitti:

Liskojen Yö

"Krapulan jälkeisen päivän yö tuo mukanaan pätkivää unta, hikeä ja inhoa. Vaatii yleensä toteutuakseen useamman päivän liiskaamissessiot ja sanomattakin on selvää, että mitä useampi päivä, sen paremmat psykoosit."

Yksi puolituttu kertoi joskus, että se oli luullut avokkiaan kaksi metriseksi mateeksi ja lähti hakemaan pelästyneenä haulikkoa. Siinä on jo liskojenyötä parhaimmillaan. ;-)

koskaan tuollaista. Liskoilla ei ole koskaan krapulaa.

Kato, mitäs tässä. Yritetään kato kitkeä yhdeltä meistä turunmurre kun saatiin kaikki epidemia, mutta muuten me ollaan täysissä ruumiin ja liskonsielun voimissa.

• ToIjake

taas kerran siniseltä Toljakkeelta . Yök

• Rakkauspaketti

Vonkailut on ihan erikseen :)

• au-liskot
        Rakkauspaketti kirjoitti:

Vonkailut on ihan erikseen :)

nytkin jouduttaisiin käyttämään jotain harjanvartta mutsin herätykseen jos hänelle mentäisiin naistenpäiviä toivottelemaan. Ja sittenkin jalat alle ja nopeasti, ennen kuin saadaan selkään.

Nukkuvaa mutsia ei kannata ärsyttää. Ai, onko nukkuvan mutsin ärsytys vonkausta?

• Rakkauspaketti
        au-liskot kirjoitti:

nytkin jouduttaisiin käyttämään jotain harjanvartta mutsin herätykseen jos hänelle mentäisiin naistenpäiviä toivottelemaan. Ja sittenkin jalat alle ja nopeasti, ennen kuin saadaan selkään.

Nukkuvaa mutsia ei kannata ärsyttää. Ai, onko nukkuvan mutsin ärsytys vonkausta?

No,onpa sulla pahansuopa äiti ;)
        Voisihan se olla niinkin,että äitis olis iloinen,jos menisit naistenpäivää toivottelemaan,kesken unienkin:)
        Minä ainakin olisin iloinen,jos lapseni tulisivat toivottelemaan minulle hyvät naistenpäivät vaikka olisin untenmailla:)

• iha helmi :-)

.. ihan kiva asenne sulla :)
      viel kun näkis livenä jotain ruusuja Suomessakin...

• Marjelie
    • naistenpäivän iltaa.

Olipa tuolla TV1:n kuuluttajatar rouva Jungerilla vakava naama ja vahva poskimeikki.
      Yleensä iloinen hymy ky. rouvalla. Miehensä potkutko syynä?

• Mikä naistenpäivä ja millo. TÄH!

• minunkin puolestani =o)

• Hähä!
      • woooot

Hyvä maku toljakkeella tai ainakin laaja, palstan kaikki naiset xD

• kirpela

.

• kirpela kirjoitti:

.

Olin nimittäin kuvausassarina ton videon kuvauksissa, niissä osissa mikkä on kuvattu asuintalossa, kaverini kämpässä. Oli mielenkiintonen päivä, tosi hauskaa porukkaa.

• kirpela
        Toljake kirjoitti:

Olin nimittäin kuvausassarina ton videon kuvauksissa, niissä osissa mikkä on kuvattu asuintalossa, kaverini kämpässä. Oli mielenkiintonen päivä, tosi hauskaa porukkaa.

Voin kuvitella. Noilla on hauskoja biisejä; tai siis jos on sopivasti kieroutunut huumori...

Mun oli kans mielenkiintoinen pv tänään...tai oikeestaan jatkuu yhä :D

• kirpela kirjoitti:

Voin kuvitella. Noilla on hauskoja biisejä; tai siis jos on sopivasti kieroutunut huumori...

Mun oli kans mielenkiintoinen pv tänään...tai oikeestaan jatkuu yhä :D

Elikkäs mitä on menoillaan? Ei saa tolleen vihjailla, utelias palstakyylä menettää yöunensa :D

• kirpela
        Toljake kirjoitti:

Elikkäs mitä on menoillaan? Ei saa tolleen vihjailla, utelias palstakyylä menettää yöunensa :D

si joskus, nyt vaan hykertelen ja ampaisen aamulla töihin, ja hykertelen pari seuraavaa pv ja sit ois jonkun muunkin aika jo hykerrellä muutama päivä *tsippadappa duu*

• kirpela kirjoitti:

si joskus, nyt vaan hykertelen ja ampaisen aamulla töihin, ja hykertelen pari seuraavaa pv ja sit ois jonkun muunkin aika jo hykerrellä muutama päivä *tsippadappa duu*

Kiva että hykerryttää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4782
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3232
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2969
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1727
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1500
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1322
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1039
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      981
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      973
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      971
    Aihe