Kasveja on aina jalostettu...

Brotherhood of Sys

...ja en kertakaikkiaan voi käsittää miksi fundamentalistit ja Frankensteinin hirviön ruoasta paasaavat voivat faktojen edessä vielä taistella geeniruokaa vastaan. Antakaamme tieteelle mahdollisuudet kehittää entistä kestävämpiä ja laadukkaimpia tuotteita vieläpä luontoa säästäen. Kaikki tuki geeniruoalle.

http://personal.inet.fi/atk/tilasto

5

1094

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hafaga

ammu itsesi

• Ei Kiitos Luomulle!

Valiettavasti tuo on aika tyypillistä luomunsyöjän argumentaatiota.

• Ei Kiitos Luomulle!

Kannattaa tukea geeniruokaa myös siksi, että se on suorastaan elinehto ihmiskunnan enemmistölle. Etenkin yhdistettynä muuhun nykyaikaiseen tekniikkaan ihmiskunnalla on nyt mahdollisuus jättää nälkä kertakaikkiaan historiaan.

• Se on pihvi

tulee saada sitä mitä se haluaa ;)

Itse kiitos kasvatan luomua ja syön myös.

• gm

Ihmiskunta on kautta aikojen käyttänyt jalostusta (=geenimuuntelua) hyväkseen, ainoa muutos aikaisempaan on on muuntelun nopeus. Tämän testaaaminen täytyy pitää hallussa tai saadaan aika nopeasti markkinoille vaikkapa väärää proteiinin kätisyyttä omaavia tuotteita...(huom, tämä oli sitten vitsi!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1561
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      118
      1444
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      71
      1299
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1202
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1020
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      948
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      910
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      753
    Aihe