Kasveja on aina jalostettu...

Brotherhood of Sys

...ja en kertakaikkiaan voi käsittää miksi fundamentalistit ja Frankensteinin hirviön ruoasta paasaavat voivat faktojen edessä vielä taistella geeniruokaa vastaan. Antakaamme tieteelle mahdollisuudet kehittää entistä kestävämpiä ja laadukkaimpia tuotteita vieläpä luontoa säästäen. Kaikki tuki geeniruoalle.

http://personal.inet.fi/atk/tilasto

5

1101

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hafaga

ammu itsesi

• Ei Kiitos Luomulle!

Valiettavasti tuo on aika tyypillistä luomunsyöjän argumentaatiota.

• Ei Kiitos Luomulle!

Kannattaa tukea geeniruokaa myös siksi, että se on suorastaan elinehto ihmiskunnan enemmistölle. Etenkin yhdistettynä muuhun nykyaikaiseen tekniikkaan ihmiskunnalla on nyt mahdollisuus jättää nälkä kertakaikkiaan historiaan.

• Se on pihvi

tulee saada sitä mitä se haluaa ;)

Itse kiitos kasvatan luomua ja syön myös.

• gm

Ihmiskunta on kautta aikojen käyttänyt jalostusta (=geenimuuntelua) hyväkseen, ainoa muutos aikaisempaan on on muuntelun nopeus. Tämän testaaaminen täytyy pitää hallussa tai saadaan aika nopeasti markkinoille vaikkapa väärää proteiinin kätisyyttä omaavia tuotteita...(huom, tämä oli sitten vitsi!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1315
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      789
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      707
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      581
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      547
    10. 48
      537
    Aihe