Ripsien pidennys

Oliivi

Ripseni ovat aika harvat ja lyhyehkot, keskiruskeat. Ripseni ovat palaneet osittain kerran ja eivät enää ikinä kasva.

Haluaisin tietää, miten ne saisi tuuheammaksi ja pidemmäksi ILMAN ripsivärejä? (en haluaisi meikata)
Onko mitään geeliä tms joka pidentäisi ripsiä?
Onko mitään väritöntä ripsiväriä, joka antaisi vaikutelman tuuheammista tai pidemmistä ripsistä?
Paljonko kestovärjäys maksaa ja saako kestovärjäyksen hieman keveämpänä, jotta ei heti näkyisi,että on sellaisen ottanut?
Tekoripsiä en myöskään haluaisi.

167

61921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlackHeartAngel

      http://www2.top-kosmetiikka.com
      siellä kestoväri ripsiin maksaa 9,5e, halvemmalla voi saada kaupoista tms..

      Onhan niitä kaikkia läpinäkyviä geelejä, jotka pidentää ripsiä..Esim. juuri ko. sivuilla...

      Kestovärjäystä taas kannattaa tiedustella liikkeistä suoraan, koska hinnat vaihtelee..
      Jotain 10 euroa saattaa suunnilleen olla..

      • 1värittäjä77

        Parasta olisi varmaankin mennä ammattilaisen luo kauneussalonkiin laittamaan se tuuheus kohdilleen. Uskomattoman tasokkaita tuloksia saavat meikkialan ammattilaiset aikaan. Oman kaupunkisi kauneussalonkien tarjouksia voit kätevästi seurata esim tällä sivulla olevan vinkin avulla http://bit.ly/Kotikaupungin-tarjoukset


      • Talika tuotemerkillä on ripsienhoitoaine. se on kallis, mutta riittoisa ja tehokas.
        lipocils expert 10ml. Laita aamuin ja illoin väritöntä hoitoainetta puhtaisiin ripsiin. Kuukauden päästä sinulla on tuuheammat ja pidemmät ripset. Suosittelen yös syömään kuurin piimax- c piotiiniä.


    • böö

      Kannattaa kokeilla ripsien pidennystä. Siinä liitetään oman ripsen ihan tyveen irtoripsi yksitellen. Lopputulos on todella luonnollinen eikä irtoripset estä saunomista uimista meikkaamista tai mitään muutakaan. Ylimääräiset ripset putoaa pois omien mukana aikanaan.

    • Räpsyripsi

      Laitoin juuri Xtreme Lashes -ripsienpidennyksen. Tekevät laadukasta työtä ja ripsistä tulee tuon käsittelyn jälkeen pitkät, mustat, kauniit ja kaartuvat, mutta kukaan ei huomaa, että niitä on keinotekoisesti pidennetty. Suosittelen Xtreme Lashesiä lämpimästi!

      • pelleriinatar

        Paljonko maksoi?


      • Nimetön

        Tämä on kyllä vanha keskustelu, mutta olisin silti kiinnostunut tietämään noiden ripsien pidennysten hinnan...jos joku tietäisi...


      • gggkdi
        Nimetön kirjoitti:

        Tämä on kyllä vanha keskustelu, mutta olisin silti kiinnostunut tietämään noiden ripsien pidennysten hinnan...jos joku tietäisi...

        hinta vaihtelee paikkakunnittain mutta se on n. 100-130e.


      • ripset

        maksaa enemmän 100 eurosta ylöspäin. mutta xtremet on parhaimmat.


      • Pirkko555
        ripset kirjoitti:

        maksaa enemmän 100 eurosta ylöspäin. mutta xtremet on parhaimmat.

        Minä kävin laittamassa ripsien pidennyksen (lashbelong) ja tippuivat muutamassa päivässä. Laitettiin uudestaan, mutta sama juttu. Olen harkinnut kokeilevani Xtreme lash -merkkiä. Pysyivätkö hyvin?


      • nyt tyytyväinen
        Pirkko555 kirjoitti:

        Minä kävin laittamassa ripsien pidennyksen (lashbelong) ja tippuivat muutamassa päivässä. Laitettiin uudestaan, mutta sama juttu. Olen harkinnut kokeilevani Xtreme lash -merkkiä. Pysyivätkö hyvin?

        Mulla ei pysynyt noi xtreme lash-ripset, mutta sitten taas tosi hyvin lash be long-ripset. Kylläkin kosmetologi, joka teki noi lashit, on tosi kokenut ja laittoi todella huolella ja käytti paljon aikaa. Eli varmaankin tosi paljon kiinni tekijästä. Tuskin noissa muuten eroja...


      • juuujjujuju
        nyt tyytyväinen kirjoitti:

        Mulla ei pysynyt noi xtreme lash-ripset, mutta sitten taas tosi hyvin lash be long-ripset. Kylläkin kosmetologi, joka teki noi lashit, on tosi kokenut ja laittoi todella huolella ja käytti paljon aikaa. Eli varmaankin tosi paljon kiinni tekijästä. Tuskin noissa muuten eroja...

        hei missä pistit ne ei pysyneet Xtremelashit? tietää varoo paikkaa...


      • eyelashes
        ripset kirjoitti:

        maksaa enemmän 100 eurosta ylöspäin. mutta xtremet on parhaimmat.

        xtremen ripsipidennys on yksi ja muitten merkien joukossa eikä ole merkki ykkönen suomessa tai maailmalla... millä mittaatte merkin parhaaksi ette millään.. ja on tekijästä kiinni sekä myös itse käyttäjästä kestääkö ripset...itse olen laittanut lashbelong merkkisellä ripsipidennyksellä jo puoli vuotta eikä ongelmia!!! joka on aivan sama tekniikka memetelmä kuin yllämainittu xtreme merkki. toki olen myös itse hoitanut ja ollut huolellinen huoltojeni suhteen 3-vko välein...sitä paitsi laittaminen oli halvempaa 95- 130 e huolot 50 e aina!! !!...kuin xtremelashes jolla on alk. 140 e ja aivan sama lopputulos.ja huollot alk.50 e


      • Ripsityttönen
        eyelashes kirjoitti:

        xtremen ripsipidennys on yksi ja muitten merkien joukossa eikä ole merkki ykkönen suomessa tai maailmalla... millä mittaatte merkin parhaaksi ette millään.. ja on tekijästä kiinni sekä myös itse käyttäjästä kestääkö ripset...itse olen laittanut lashbelong merkkisellä ripsipidennyksellä jo puoli vuotta eikä ongelmia!!! joka on aivan sama tekniikka memetelmä kuin yllämainittu xtreme merkki. toki olen myös itse hoitanut ja ollut huolellinen huoltojeni suhteen 3-vko välein...sitä paitsi laittaminen oli halvempaa 95- 130 e huolot 50 e aina!! !!...kuin xtremelashes jolla on alk. 140 e ja aivan sama lopputulos.ja huollot alk.50 e

        lash be long on paras,minä kokeilin jumbossa olevaa liikettä 120e extreme ripset ja tippuivat noin 2vkossa kokonaan pois... Sitten menin tikkurilassa olevaan liikkeeseen maksoin 80e ja sain aivan ihanat ripset jotka ovat nyt pysyneet jo yhden huoltovälin ja huollotkin ovat edullisempia 25e alk.

        Suosittelen LBL:llää :)


      • kestoripset
        Ripsityttönen kirjoitti:

        lash be long on paras,minä kokeilin jumbossa olevaa liikettä 120e extreme ripset ja tippuivat noin 2vkossa kokonaan pois... Sitten menin tikkurilassa olevaan liikkeeseen maksoin 80e ja sain aivan ihanat ripset jotka ovat nyt pysyneet jo yhden huoltovälin ja huollotkin ovat edullisempia 25e alk.

        Suosittelen LBL:llää :)

        Kaverini (myös Tikkurilassa muuten:)) laittoi kestoripset, en tiedä merkkiä, mutta oli nyt tarjouksessa 50,-. Kolme viikkoa on ollut, ja ikinä IKINÄ en aio olla enää ilman!!


      • laittamassa

        lash be long pidennykset, ovat olleet nyt 2 vkoa ja olen aivan rakastunut, en luovu enää ikinä :) Voin suositella Beauty Roomia ripsipidennyksiin.


      • kuinka ne
        laittamassa kirjoitti:

        lash be long pidennykset, ovat olleet nyt 2 vkoa ja olen aivan rakastunut, en luovu enää ikinä :) Voin suositella Beauty Roomia ripsipidennyksiin.

        Miten ne saa normaalinäköinen ees laitettua?
        Vai käyttääkö ne laittajat jotain suurentavaa lamppua, vai mitä ne on?
        Pelottaa,että joku haroo pinsettien kanssa mun silmien lähellä puolisokkona....


      • Glitterikoukku
        kuinka ne kirjoitti:

        Miten ne saa normaalinäköinen ees laitettua?
        Vai käyttääkö ne laittajat jotain suurentavaa lamppua, vai mitä ne on?
        Pelottaa,että joku haroo pinsettien kanssa mun silmien lähellä puolisokkona....

        Minä otan rakennekynnet ja ripsien pidennyksen samasta paikasta. Tai nyt huollot niihin. Olen ollut tosi tyytyväinen molempiin. Kohtuuhintaiset ja aina tiedät etukäteen mitä huollot maksaa. Ei tule yllätyksiä niinkuin kerran kun menin ottamaan xtreme lashet, kun oma tekijäni oli matkoilla. Huollon hinta oli 95e, joka oli enemmän kuin ripsien asennus.

        Käy tsekkaamassa sivut: http://www.heavenlynails.fi/

        minun tekijäni on taitava eikä haro puolisokkona :)


      • pöyristynyt
        laittamassa kirjoitti:

        lash be long pidennykset, ovat olleet nyt 2 vkoa ja olen aivan rakastunut, en luovu enää ikinä :) Voin suositella Beauty Roomia ripsipidennyksiin.

        Minulla ollut Xtreme Lashes-pidennykset. Kävin Kitty Cat Beauty Centerissä Tapiolassa ja olen saanut todella huonoa palvelua siellä. Ehdin käydä Kitty Cat Beauty Centerissä 2 kertaa. Molemmilla kerroilla ripsiini jäi liimaklönttejä mihin tarttui kaikki pöly ja lika. Kun minun piti mennä kolmanteen huoltooni niin aika peruttiin ja siirrettiin kahdella vkolla. No tämäkin aika peruttiin koska työntekijä oli sairastunut. Kauhean väännön jälkeen sain uuden ajan samalle vkolle ( koska ensin yksi työntekijöistä valehteli, ettei vapaita aikoja ole koska halusi kyseisen ajan itselleen ja yritti sysätä minua seuraavalle vkolle). Kun menin sovittiin huoltoon niin minulle ilmoitettiin,ettei kyseinen hlö ole enään töissä täällä. Minulle ei oltu kuitenkaan ilmoitettu mitään!! Olin todella pölmistynyt! Olin lähtenyt töistä aikaisemmin ja viikonlopuksi tärkeä meno tulossa. Jäi kyllä niin paha mieli koko paikasta. Todella amatöörimaista touhua!


      • ..tietää
        pöyristynyt kirjoitti:

        Minulla ollut Xtreme Lashes-pidennykset. Kävin Kitty Cat Beauty Centerissä Tapiolassa ja olen saanut todella huonoa palvelua siellä. Ehdin käydä Kitty Cat Beauty Centerissä 2 kertaa. Molemmilla kerroilla ripsiini jäi liimaklönttejä mihin tarttui kaikki pöly ja lika. Kun minun piti mennä kolmanteen huoltooni niin aika peruttiin ja siirrettiin kahdella vkolla. No tämäkin aika peruttiin koska työntekijä oli sairastunut. Kauhean väännön jälkeen sain uuden ajan samalle vkolle ( koska ensin yksi työntekijöistä valehteli, ettei vapaita aikoja ole koska halusi kyseisen ajan itselleen ja yritti sysätä minua seuraavalle vkolle). Kun menin sovittiin huoltoon niin minulle ilmoitettiin,ettei kyseinen hlö ole enään töissä täällä. Minulle ei oltu kuitenkaan ilmoitettu mitään!! Olin todella pölmistynyt! Olin lähtenyt töistä aikaisemmin ja viikonlopuksi tärkeä meno tulossa. Jäi kyllä niin paha mieli koko paikasta. Todella amatöörimaista touhua!

        että miten voit tietää että joku työntekijöistä valehteli ettei vapaita aikoja ollut koska halusi kyseisen ajan itselleen?
        Jokatapauksessa kuulostaa että sinulla on vaan käynyt todella huono tuuri..jos tuo työntekijä ei enää ollut sielä töissä niin eihän sitä tiedä jos vaikka se oli just sotkenut asioita siellä..siis tarkoitan että ei kannata koko paikkaa tuomita heti alkuun vaikka hyvin ymmärrän että tommonen vekslaaminen on harmittavaa..


      • kjdafkihfdkhsgj
        ..tietää kirjoitti:

        että miten voit tietää että joku työntekijöistä valehteli ettei vapaita aikoja ollut koska halusi kyseisen ajan itselleen?
        Jokatapauksessa kuulostaa että sinulla on vaan käynyt todella huono tuuri..jos tuo työntekijä ei enää ollut sielä töissä niin eihän sitä tiedä jos vaikka se oli just sotkenut asioita siellä..siis tarkoitan että ei kannata koko paikkaa tuomita heti alkuun vaikka hyvin ymmärrän että tommonen vekslaaminen on harmittavaa..

        samat kokemukset melkeinpä tarkalleen, loppujen lopuksi kun olisin reklamoinut klönttisiä ripsiäni,ei paikka vastannut enää ollenkaan puhelimeen,loppujenlopuksi sain espoosta jonkun kiinni,joka ei ottanut vastuuta ollenkaan,koska minun ripsieni twkijä kuulemma lopettanut...

        voitte arvata että kitty catiä varon tästä lähin.


      • chisu1
        kjdafkihfdkhsgj kirjoitti:

        samat kokemukset melkeinpä tarkalleen, loppujen lopuksi kun olisin reklamoinut klönttisiä ripsiäni,ei paikka vastannut enää ollenkaan puhelimeen,loppujenlopuksi sain espoosta jonkun kiinni,joka ei ottanut vastuuta ollenkaan,koska minun ripsieni twkijä kuulemma lopettanut...

        voitte arvata että kitty catiä varon tästä lähin.

        Ollut myös kyseisen firman asiakkaana jo jonkun aikaa. Aika hämärää toimintaa. Ripsien laittajat vaihtuvat koko ajan ja laatu vain huononee kerta kerran jälkeen(olisikohan jo 4. uusi ripsenlaittaja),yritin myös saada aikaa tuonne muutama viikko sitten puhelimitse n. viikon ajan ei vastausta- ei uutta aikaa.Ihmettelen vain firman toimintaa. omistaja kenties joku venäläinen amatööri???EN SUOSITTELE ottamaan XtremeLashejä FLAMINGON KITTYCATBEAUTYCENTERISTÄ!!!!!!!!!!!!


      • tahto tietä
        Ripsityttönen kirjoitti:

        lash be long on paras,minä kokeilin jumbossa olevaa liikettä 120e extreme ripset ja tippuivat noin 2vkossa kokonaan pois... Sitten menin tikkurilassa olevaan liikkeeseen maksoin 80e ja sain aivan ihanat ripset jotka ovat nyt pysyneet jo yhden huoltovälin ja huollotkin ovat edullisempia 25e alk.

        Suosittelen LBL:llää :)

        missä liikkeessä kävit tikkurilassa (se 80e)????
        jos viitsit lähettää vastauksen s-postiini: [email protected]


      • täällä www
        tahto tietä kirjoitti:

        missä liikkeessä kävit tikkurilassa (se 80e)????
        jos viitsit lähettää vastauksen s-postiini: [email protected]

        www.beautyroom.suntuubi.com

        vantaan sanomissa oli tarjous 80e

        Suosittelen,itse varasin juuri huollon ripsilleni,huolto hinnaksi arvioivat 40e


      • Glitterikoukku
        pöyristynyt kirjoitti:

        Minulla ollut Xtreme Lashes-pidennykset. Kävin Kitty Cat Beauty Centerissä Tapiolassa ja olen saanut todella huonoa palvelua siellä. Ehdin käydä Kitty Cat Beauty Centerissä 2 kertaa. Molemmilla kerroilla ripsiini jäi liimaklönttejä mihin tarttui kaikki pöly ja lika. Kun minun piti mennä kolmanteen huoltooni niin aika peruttiin ja siirrettiin kahdella vkolla. No tämäkin aika peruttiin koska työntekijä oli sairastunut. Kauhean väännön jälkeen sain uuden ajan samalle vkolle ( koska ensin yksi työntekijöistä valehteli, ettei vapaita aikoja ole koska halusi kyseisen ajan itselleen ja yritti sysätä minua seuraavalle vkolle). Kun menin sovittiin huoltoon niin minulle ilmoitettiin,ettei kyseinen hlö ole enään töissä täällä. Minulle ei oltu kuitenkaan ilmoitettu mitään!! Olin todella pölmistynyt! Olin lähtenyt töistä aikaisemmin ja viikonlopuksi tärkeä meno tulossa. Jäi kyllä niin paha mieli koko paikasta. Todella amatöörimaista touhua!

        minulla on ollut myös Xtreme lashesin pidennykset, mutta siirryin HeavenlyNailsin tekemiin pidennyksiin, koska ovat pysyneet erinomaisesti ja ripsikuidut ovat hyvät.
        On muitakin kokemuksia esim Helsingin hämeentieltä, jossa laitetut ripset alkoivat seuraavana päivänä irtoamaan kannasta ja viikossa oli vain muutama ripsi per silmä jäljellä.

        Nykyään huollatan kynteni ja ripseni samassa paikassa www.heavenlynails.fi, enkä muuten taatusti vaihda.

        Kannattaa etsiä, että löytää hyvän tekijän ja hänestä sitten pitää kiinni.
        Täältä saat ainakin palvelua ja hyvää laatua: http://www.heavenlynails.fi


      • nneee
        kestoripset kirjoitti:

        Kaverini (myös Tikkurilassa muuten:)) laittoi kestoripset, en tiedä merkkiä, mutta oli nyt tarjouksessa 50,-. Kolme viikkoa on ollut, ja ikinä IKINÄ en aio olla enää ilman!!

        mikä paikka tikkurilassa? sitä on nytten kehuttu paljon. ja haluaisin itse käydä siellä.


      • Tyttönen83
        nneee kirjoitti:

        mikä paikka tikkurilassa? sitä on nytten kehuttu paljon. ja haluaisin itse käydä siellä.

        tikkurilan paikka, tuo beauty room,alempana jo mainittu.


      • HEIDI-INA
        pöyristynyt kirjoitti:

        Minulla ollut Xtreme Lashes-pidennykset. Kävin Kitty Cat Beauty Centerissä Tapiolassa ja olen saanut todella huonoa palvelua siellä. Ehdin käydä Kitty Cat Beauty Centerissä 2 kertaa. Molemmilla kerroilla ripsiini jäi liimaklönttejä mihin tarttui kaikki pöly ja lika. Kun minun piti mennä kolmanteen huoltooni niin aika peruttiin ja siirrettiin kahdella vkolla. No tämäkin aika peruttiin koska työntekijä oli sairastunut. Kauhean väännön jälkeen sain uuden ajan samalle vkolle ( koska ensin yksi työntekijöistä valehteli, ettei vapaita aikoja ole koska halusi kyseisen ajan itselleen ja yritti sysätä minua seuraavalle vkolle). Kun menin sovittiin huoltoon niin minulle ilmoitettiin,ettei kyseinen hlö ole enään töissä täällä. Minulle ei oltu kuitenkaan ilmoitettu mitään!! Olin todella pölmistynyt! Olin lähtenyt töistä aikaisemmin ja viikonlopuksi tärkeä meno tulossa. Jäi kyllä niin paha mieli koko paikasta. Todella amatöörimaista touhua!

        Apua! Olen varannut ajan suuri mainitsemastasi kauneushoitolasta,nyt olen myös lukenut muita huonoja kokemuksia tuosta paikasta! Mietin jo aikani peruuttamista...en todellakaan halua maksaa tuollaisesta palvelusta! Tietääkö kukaan mitään toista paikkaa missä tehdään extreme lashes pidennyksiä KUNNOLLA?!


      • Ihmettelee hän
        HEIDI-INA kirjoitti:

        Apua! Olen varannut ajan suuri mainitsemastasi kauneushoitolasta,nyt olen myös lukenut muita huonoja kokemuksia tuosta paikasta! Mietin jo aikani peruuttamista...en todellakaan halua maksaa tuollaisesta palvelusta! Tietääkö kukaan mitään toista paikkaa missä tehdään extreme lashes pidennyksiä KUNNOLLA?!

        Olen tosi äimistynyt näistä tämän palstan kommenteista. Käyn itse pääasiassa Tapiolan Kittycatissä ja olen saanut aina todella hyvää palvelua. Ripset ovat huomattavasti paremmat kuin muut kokeilemani ripset (Lashbelong, heavenlynailsin ripset, perfect silklashes). En vaihtaisi paikkaa mistään hinnasta. Kävin juuri huollattamassa ripset normaalista poiketen Vantaalla ja tekijä (Kirsi) teki tosi kauniit ripset ja en voi mitenkään moittia saamaani palvelua. Mietinkin vain, että voisiko nämä kommentit olla kilpailijan lähettämiä. En voi mitenkään uskoa, että tekijäni Tapiolassa (Oksana) tai tekijäni Flamingossa (Kirsi) tekisi huonoa työtä tai antaisi huonoa palvelua varsinkin kun kummatkin kertoivat, että heidän kalenterinsa ovat totaalisen täynnä ja asiakkaat tulevat heille aina vain uudelleen, kun ovat niin tyytyväisiä heidän työhön. Ehkä kannattaa testata itse ja päättää sen jälkeen, mitä ajattelee... Halvalla hinnalla saa halpaa työtä ja jos haluaa säästää, pitää olla valmis hyväksymään se, ettei saa samanlaatuista työn jälkeä kuin XtremeLashesin tekijät tekevät.


      • saa yleensä potkut?
        ..tietää kirjoitti:

        että miten voit tietää että joku työntekijöistä valehteli ettei vapaita aikoja ollut koska halusi kyseisen ajan itselleen?
        Jokatapauksessa kuulostaa että sinulla on vaan käynyt todella huono tuuri..jos tuo työntekijä ei enää ollut sielä töissä niin eihän sitä tiedä jos vaikka se oli just sotkenut asioita siellä..siis tarkoitan että ei kannata koko paikkaa tuomita heti alkuun vaikka hyvin ymmärrän että tommonen vekslaaminen on harmittavaa..

        Luulen, että asia on juuri näin eli henkilö on vaihtunut juuri siksi, että on sotkenut asioita ja sai potkut tai jotain muuta vastaavaa. Silloinhan noita aikoja jouduttaisiin siirtelemään, kun tekijää ei yhtäkkiä olisikaan. Jos olisin itse yrittäjä, en katsoisi pitkään, jos joku ei tekisi laadukasta työtä tai sotkisi muuten vain asioita. Siinähän menee ennen pitkää firma nurin. No, onneksi ei tarvitse taistella vaikeiden tai huolimattomien työntekijöiden kanssa, vaan palkka juoksee palkollisena...


      • marzukka
        pöyristynyt kirjoitti:

        Minulla ollut Xtreme Lashes-pidennykset. Kävin Kitty Cat Beauty Centerissä Tapiolassa ja olen saanut todella huonoa palvelua siellä. Ehdin käydä Kitty Cat Beauty Centerissä 2 kertaa. Molemmilla kerroilla ripsiini jäi liimaklönttejä mihin tarttui kaikki pöly ja lika. Kun minun piti mennä kolmanteen huoltooni niin aika peruttiin ja siirrettiin kahdella vkolla. No tämäkin aika peruttiin koska työntekijä oli sairastunut. Kauhean väännön jälkeen sain uuden ajan samalle vkolle ( koska ensin yksi työntekijöistä valehteli, ettei vapaita aikoja ole koska halusi kyseisen ajan itselleen ja yritti sysätä minua seuraavalle vkolle). Kun menin sovittiin huoltoon niin minulle ilmoitettiin,ettei kyseinen hlö ole enään töissä täällä. Minulle ei oltu kuitenkaan ilmoitettu mitään!! Olin todella pölmistynyt! Olin lähtenyt töistä aikaisemmin ja viikonlopuksi tärkeä meno tulossa. Jäi kyllä niin paha mieli koko paikasta. Todella amatöörimaista touhua!

        Minulla oli sama kokemus tuosta tekijästä, joka oli useammminkin sairaana ja sen jälkeen ei enää ollut siellä töissä. En ollut tyytyväinen työn jälkeen enkä tekijään muutenkaan. Minulle kävi niin, että liikkeestä kertoivat, että tekijä ei ollut merkinnyt aikaani liikkeen viralliseen kalenteriin. En keksi muuta syytä sille, ettei ollut tehnyt niin kuin olisi halunnut ottaa rahat suoraan omaan taskuun eikä kukaan edes tietäisi, että aika oli varattu. Nyt pääsin, pienellä viiveellä tosin toiselle tekijälle, joka tekee hyvää työtä, mutta myös palvelee iloisesti ja ystävällisesti. Harmittaa nämä kirjoitukset KittyCatin puolesta, kun työntekijät siellä tuntuvat olevan töissä täydellä sydämellään ja tekevät kovasti töitä (laadukasta sellaista).


      • ei veroja makseta
        täällä www kirjoitti:

        www.beautyroom.suntuubi.com

        vantaan sanomissa oli tarjous 80e

        Suosittelen,itse varasin juuri huollon ripsilleni,huolto hinnaksi arvioivat 40e

        40 euron huoltohinnalla ei veroja makseta, jos tekee huolellista työtä. Eri asia on, jos hutaisee muutaman ripsen paikoilleen puolessa tunnissa. Kysymys herää, kuinka hyvin ne sitten pysyy?


      • outsa82
        marzukka kirjoitti:

        Minulla oli sama kokemus tuosta tekijästä, joka oli useammminkin sairaana ja sen jälkeen ei enää ollut siellä töissä. En ollut tyytyväinen työn jälkeen enkä tekijään muutenkaan. Minulle kävi niin, että liikkeestä kertoivat, että tekijä ei ollut merkinnyt aikaani liikkeen viralliseen kalenteriin. En keksi muuta syytä sille, ettei ollut tehnyt niin kuin olisi halunnut ottaa rahat suoraan omaan taskuun eikä kukaan edes tietäisi, että aika oli varattu. Nyt pääsin, pienellä viiveellä tosin toiselle tekijälle, joka tekee hyvää työtä, mutta myös palvelee iloisesti ja ystävällisesti. Harmittaa nämä kirjoitukset KittyCatin puolesta, kun työntekijät siellä tuntuvat olevan töissä täydellä sydämellään ja tekevät kovasti töitä (laadukasta sellaista).

        vähän tuntuu siltä että nuo negatiiviset kommentit on tänne laittanut se ex-työntekijä, joka ilmeisesti on myös ollut koko ajan sairaana...? minulla pelkästään positiivista sanottavaa tapiolan kitty catista, tosi mukavien työntekijöiden kanssa olen ainakin itse saanut asioida. olen itse kokeillut useita eri ripsienpidennyksiä ja xtreme lashes on ylivoimaisesti paras!


      • tähtisilmäpiika
        Ihmettelee hän kirjoitti:

        Olen tosi äimistynyt näistä tämän palstan kommenteista. Käyn itse pääasiassa Tapiolan Kittycatissä ja olen saanut aina todella hyvää palvelua. Ripset ovat huomattavasti paremmat kuin muut kokeilemani ripset (Lashbelong, heavenlynailsin ripset, perfect silklashes). En vaihtaisi paikkaa mistään hinnasta. Kävin juuri huollattamassa ripset normaalista poiketen Vantaalla ja tekijä (Kirsi) teki tosi kauniit ripset ja en voi mitenkään moittia saamaani palvelua. Mietinkin vain, että voisiko nämä kommentit olla kilpailijan lähettämiä. En voi mitenkään uskoa, että tekijäni Tapiolassa (Oksana) tai tekijäni Flamingossa (Kirsi) tekisi huonoa työtä tai antaisi huonoa palvelua varsinkin kun kummatkin kertoivat, että heidän kalenterinsa ovat totaalisen täynnä ja asiakkaat tulevat heille aina vain uudelleen, kun ovat niin tyytyväisiä heidän työhön. Ehkä kannattaa testata itse ja päättää sen jälkeen, mitä ajattelee... Halvalla hinnalla saa halpaa työtä ja jos haluaa säästää, pitää olla valmis hyväksymään se, ettei saa samanlaatuista työn jälkeä kuin XtremeLashesin tekijät tekevät.

        kyllä minäkin vähän ihmettelen, kuinka tarkasti sinä kirjoitat, ettet vain olisi omistaja itse kun kirjoitat?

        kyllä se nähty on että teiltäkin/kkbs:sta löytyy kehnoa työn jälkeä. Kaikenlaisia tekosyitä on löytynyt, huono liima, ongelmia puhelinlinjoissa, sairastumiset, henkilöstön vaihtumiset.

        kyllä minua on ihmetyttänyt se, että ensin irtisanottiin ripsieni tekijä, sitten irtisanottiin kynsieni tekijä. Kun uusi on palkattu tilalle, on työnlaatu huonontunut.
        Kummallekin sanottiin, etteivät saa ottaa asiakkaisiin yhteyttä ja se kai on ihan luonnollista, mutta eipä sanottu, että jos asiakas soittaa tekijälle (oli se sitten irtisanottu tai ei) niin saa kertoa, missä nykyään tekee.

        Menin siis Pian perässä ja tulen menemään myös Ludmilan perässä.

        teiltä on irtisanottu jo kaksi erittäin hyvää tekijää, jotka arvostavat ja ovat myös tuoneet esiin että muissakin firmoissa tehdään hyvää jälkeä. miksi siis kirjoitat tänne ja räikeästi arvostelet muiden työtä tai muiden firmojen työtä, merkkiä tai tekijöitä?

        Jokainen ripsipidennys, millä tahansa kuidulla on hyvä kun tekijä osaa asiansa. Jokainen kynsigeelimerkki on hyvä kun tekijä osaa asiansa.

        Ei ole vain yhtä parasta tai yhtä ainoaa.

        Oman hännän nostaminen on tylsää varsinkin kun se kuultaa läpi haukkumalla muita tekijöitä. Jokainen ammattilainen arvostakoon toista. Mustamaalaamalla muita ei omakaan bisnes menesty.

        Harmittaa kaikkien puolesta! Muutkin ripsimerkit on hyviä eikä pelkästään vain xteme. Sen markkinointiin vaan on käytetty hieman suurempaa summaa rahaa ja organisaatiota kuin muiden vastaavien.

        Älkää uskoko kuulopuheita vaan ottakaa itse selvää, kuka tekee, mihin hintaan ja millaisia. Onko nettisivuilla oikeasti vain markkinointiin käytettyjä kuvia vai ihan oikeita, oikeille ihmisille tehtyjä ripsipidennys- tai rakennekynsikuvia, joista näkee itse työn jäljen?

        Onko pelkkää merkin hehkutusta vai myös selkeää näkyvyyttä, eikä vain julkkisten kertomana. Julkkiksethan saavat ripsensä ja kyntensä ilmaiseksi eikä maksa niistä mitään. Lupaavat puhua vain puolesta, tietenkin.

        Antaa hei kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen ripsientekijöiden ja kauneudenhoitoalan ammattilaisen ansaita elantonsa omalla työllään eikä muita mustamaalaamalla.


      • aubrey
        marzukka kirjoitti:

        Minulla oli sama kokemus tuosta tekijästä, joka oli useammminkin sairaana ja sen jälkeen ei enää ollut siellä töissä. En ollut tyytyväinen työn jälkeen enkä tekijään muutenkaan. Minulle kävi niin, että liikkeestä kertoivat, että tekijä ei ollut merkinnyt aikaani liikkeen viralliseen kalenteriin. En keksi muuta syytä sille, ettei ollut tehnyt niin kuin olisi halunnut ottaa rahat suoraan omaan taskuun eikä kukaan edes tietäisi, että aika oli varattu. Nyt pääsin, pienellä viiveellä tosin toiselle tekijälle, joka tekee hyvää työtä, mutta myös palvelee iloisesti ja ystävällisesti. Harmittaa nämä kirjoitukset KittyCatin puolesta, kun työntekijät siellä tuntuvat olevan töissä täydellä sydämellään ja tekevät kovasti töitä (laadukasta sellaista).

        Puhutte varmaan Tuulista? Oli minun lempi tekijäni vankan ammattitaitonsa takia. Minna ja Kirsi myös mukavia, mutta usein puuttuu heiltä tarvittavat ripsien pidennys tavarat (mm:geelityynyt silmien alle, asiakkaan haluamat tietyn pituiset ja paksuiset ripset yms) Tulee tästä jotenkin tympeä olo, kun ei saa haluamaansa palvelua ja AINA luvataan että ensikerralla sitten on sitä toista pituutta tai paksuutta.


      • studiota
        aubrey kirjoitti:

        Puhutte varmaan Tuulista? Oli minun lempi tekijäni vankan ammattitaitonsa takia. Minna ja Kirsi myös mukavia, mutta usein puuttuu heiltä tarvittavat ripsien pidennys tavarat (mm:geelityynyt silmien alle, asiakkaan haluamat tietyn pituiset ja paksuiset ripset yms) Tulee tästä jotenkin tympeä olo, kun ei saa haluamaansa palvelua ja AINA luvataan että ensikerralla sitten on sitä toista pituutta tai paksuutta.

        minä "äänestin" jaloillani.

        Kannattaa siis vaihtaa studiota!

        Nyt minulla on hyvä ja luotettava tekiä, jolla on tasalaatuinen työ. Tekiä on miellyttävä ihminen ja oikein hyvältä näyttää lopputulos. Käyn sellaisessa paikassa kuin Hevenlynails.

        Kannattaa etsiä jotta lytää hyvän tekiän.


      • Uusiin
        studiota kirjoitti:

        minä "äänestin" jaloillani.

        Kannattaa siis vaihtaa studiota!

        Nyt minulla on hyvä ja luotettava tekiä, jolla on tasalaatuinen työ. Tekiä on miellyttävä ihminen ja oikein hyvältä näyttää lopputulos. Käyn sellaisessa paikassa kuin Hevenlynails.

        Kannattaa etsiä jotta lytää hyvän tekiän.

        Flamingossa kuulemma taas vaihtumassa tekijä, kumma kun ei osaa omistaja pitää "hyvistä" tekijöistä kiinni. Saa nähdä millaista jälkeä tulee uudella


      • ciara89
        Uusiin kirjoitti:

        Flamingossa kuulemma taas vaihtumassa tekijä, kumma kun ei osaa omistaja pitää "hyvistä" tekijöistä kiinni. Saa nähdä millaista jälkeä tulee uudella

        Katsekin kittycatin sivuja ja moni kaveri kehunut kyllä hirmuisesti. Hintaero on kyllä aika huomattava moneen paikkaan nähden. Ovatko oikeasti paljonkin laadukkaammat kuin Lash be Longit tms?

        Ripset haluis muttei tiedä missä ne sit ottais :)


      • dagsenter
        ciara89 kirjoitti:

        Katsekin kittycatin sivuja ja moni kaveri kehunut kyllä hirmuisesti. Hintaero on kyllä aika huomattava moneen paikkaan nähden. Ovatko oikeasti paljonkin laadukkaammat kuin Lash be Longit tms?

        Ripset haluis muttei tiedä missä ne sit ottais :)

        Ei niissä ripsissä suuriakaan eroja ole.

        Silk lashesin ongelma on silkkikuitu, joka allergisoi.
        Minkki-kuiduissa sama homma.

        Parhaimmat ovat polyesterkuidut, joita on tarjolla ainakin ekstremellä ja heavenlylash:llä.

        Olen kokeillut näistä kaikkia ja paras hinta-laatusuhde on ollut ehdottomasti heavenlylashes-ripsillä. Huoltoväli on ollut 4vkoa ja hyvin on pysynyt. Vaikka ripsiä on irronnutkin, silmät ei siltä näytä karmeilta.

        Kerran kävin hämeentiellä olevassa hoitolassa, joka oli todella halpa. Heidän tekemät ripset lähtivät kannastaan irti jo kahden päivän päästä. Kuitu oli myös hyvin ohutta ja harmaata, ei siis mustaa.

        Ekstremellä huonoa on hinta ja ainakin minulla käytettiin luonnottoman paksua kuitua, mutta se kai on tekijästä kiinni, mitä kuitua silmään laittaa. Tämä paksu kuitu ei pysynyt niin hyvin, koska omat ripseni eivät olleet niin paksut ja jotenkin tuntui, että ekstremen ripset painoivat paljon eli niiden olemassaoloon kiinnitti huomiota.

        LashbeLong ripset olivat ihan kivat, mutta kuitu oli kummallista, jotenkin suoraa eli ne eivät istuneet luonnollisen näköisesti.

        SilkLashesin liima kirveli ihan tajuttomasti silmiä, joten sen hylkäsin samantein.

        HeavenlyLash-ripset ovat olleet parhaimmat. Heti löytyi oikeanpaksuinen kuitu, joka oli musta ja kaareva, eli juuri sellainen, jota olin etsinyt. Minulta kysyttiin, mitä olin ajatellut/hakemassa. Pidennys vei aikaa pari tuntia ja tuoli oli hyvä. Hoitotuolille annoin arvoa paljon, koska selkäni väsyi kittykatissa kovalla ja kapealla penkillä maatessani ja lähes kolme tuntia.

        Heavenlynailsissa pidin myös siitä, että tila ei ollut yleinen, hälisevä tila vaan rauhallinen ja yksityinen. Olen hyvin isokokoinen ihminen ja muiden töllistelemänä oleminen ei ole mukavaa, joten minulle sopii rauhallinen ja yksityinen palvelu, jota heavenlynailissa saan, joten näiden kokemusten perusteella päätin jäädä heavenlynailsin asiakkaaksi.

        Kannattaa käydä kokeilemassa eri tuotteilla tehtyjä, niin sitten löytää itselleen sen kaikkein sopivimman sekä tyyliltään, että hoitolan ilmapiiristä.


      • ripsiteknikko
        tähtisilmäpiika kirjoitti:

        kyllä minäkin vähän ihmettelen, kuinka tarkasti sinä kirjoitat, ettet vain olisi omistaja itse kun kirjoitat?

        kyllä se nähty on että teiltäkin/kkbs:sta löytyy kehnoa työn jälkeä. Kaikenlaisia tekosyitä on löytynyt, huono liima, ongelmia puhelinlinjoissa, sairastumiset, henkilöstön vaihtumiset.

        kyllä minua on ihmetyttänyt se, että ensin irtisanottiin ripsieni tekijä, sitten irtisanottiin kynsieni tekijä. Kun uusi on palkattu tilalle, on työnlaatu huonontunut.
        Kummallekin sanottiin, etteivät saa ottaa asiakkaisiin yhteyttä ja se kai on ihan luonnollista, mutta eipä sanottu, että jos asiakas soittaa tekijälle (oli se sitten irtisanottu tai ei) niin saa kertoa, missä nykyään tekee.

        Menin siis Pian perässä ja tulen menemään myös Ludmilan perässä.

        teiltä on irtisanottu jo kaksi erittäin hyvää tekijää, jotka arvostavat ja ovat myös tuoneet esiin että muissakin firmoissa tehdään hyvää jälkeä. miksi siis kirjoitat tänne ja räikeästi arvostelet muiden työtä tai muiden firmojen työtä, merkkiä tai tekijöitä?

        Jokainen ripsipidennys, millä tahansa kuidulla on hyvä kun tekijä osaa asiansa. Jokainen kynsigeelimerkki on hyvä kun tekijä osaa asiansa.

        Ei ole vain yhtä parasta tai yhtä ainoaa.

        Oman hännän nostaminen on tylsää varsinkin kun se kuultaa läpi haukkumalla muita tekijöitä. Jokainen ammattilainen arvostakoon toista. Mustamaalaamalla muita ei omakaan bisnes menesty.

        Harmittaa kaikkien puolesta! Muutkin ripsimerkit on hyviä eikä pelkästään vain xteme. Sen markkinointiin vaan on käytetty hieman suurempaa summaa rahaa ja organisaatiota kuin muiden vastaavien.

        Älkää uskoko kuulopuheita vaan ottakaa itse selvää, kuka tekee, mihin hintaan ja millaisia. Onko nettisivuilla oikeasti vain markkinointiin käytettyjä kuvia vai ihan oikeita, oikeille ihmisille tehtyjä ripsipidennys- tai rakennekynsikuvia, joista näkee itse työn jäljen?

        Onko pelkkää merkin hehkutusta vai myös selkeää näkyvyyttä, eikä vain julkkisten kertomana. Julkkiksethan saavat ripsensä ja kyntensä ilmaiseksi eikä maksa niistä mitään. Lupaavat puhua vain puolesta, tietenkin.

        Antaa hei kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen ripsientekijöiden ja kauneudenhoitoalan ammattilaisen ansaita elantonsa omalla työllään eikä muita mustamaalaamalla.

        Olen käynyt Kitty Catissa Xtremen koulutuksessa, sillä halusin kosmetologina ruveta tekemään myös ripsipidennyksiä.

        Olen hiukan pöyristynyt mm. sinun kommentistasi, ja varsinkin kun tunnut olevan niin varma, että puolesta puhuja oli Kittyn työntekijä? Aika kaukaiselta kuulostaa, sillä jos he tietäisivät, mitä täällä puhuttaisiin ja haluaisivat jotenkin keskustelua kommentoida, esiintyisivät he taatusti omilla nimillään. (Taidanpa linkittää kyseisen keskustelun Kittyn tytöille).

        On tietysti surullista ja pahoiteltavaa, jos kokemukset kosmetologin/(tässä tapauksessa)ripsiteknikon työstä ovat kehnot, riippumatta käytetystä merkistä.

        Se pieni yhteistyö, mitä Kittyn ja minun välillä on ollut positiivista. Oksana (kouluttaja) on sydämellinen, ERITTÄIN asiakaspalveluhenkinen (aito, oikeasti kiinnostunut asiakkaista) ja erittäin ammattitaitoinen -hän veti loistokoulutuksen.
        Muista tytöistä en henkilöinä osaa sanoa mitään, mutta en usko, että tarkotuksella ainkaan ovat paskoja tekijöitä sinne palkanneet. Jos näin on käynyt, ovat he ilmeisesti potkineet tällaiset tekijät pellolle?

        Itse, alan ihmisenä, toivoisin, että mahdollinen reklamaatio tulisi minulle itselleni suoraan, eikä koko firman mustamaalauksena internetissä. Laittakaa ihmeessä palaute aina tekijöille, jolloin heidän on mahdollista korvata tapahtunut niin, että kummallekin jää hyvä mieli!

        Ja mitä ripsipidennysmerkkeihin tulee, niin olen itse hyvin tyytyväinen Xtremeen. Muita merkkejä en ole kokeillut, joten en osaa sanoa niiden kestosta, yms.

        Hyvää loppukesää kaikille!


      • Sarann
        pöyristynyt kirjoitti:

        Minulla ollut Xtreme Lashes-pidennykset. Kävin Kitty Cat Beauty Centerissä Tapiolassa ja olen saanut todella huonoa palvelua siellä. Ehdin käydä Kitty Cat Beauty Centerissä 2 kertaa. Molemmilla kerroilla ripsiini jäi liimaklönttejä mihin tarttui kaikki pöly ja lika. Kun minun piti mennä kolmanteen huoltooni niin aika peruttiin ja siirrettiin kahdella vkolla. No tämäkin aika peruttiin koska työntekijä oli sairastunut. Kauhean väännön jälkeen sain uuden ajan samalle vkolle ( koska ensin yksi työntekijöistä valehteli, ettei vapaita aikoja ole koska halusi kyseisen ajan itselleen ja yritti sysätä minua seuraavalle vkolle). Kun menin sovittiin huoltoon niin minulle ilmoitettiin,ettei kyseinen hlö ole enään töissä täällä. Minulle ei oltu kuitenkaan ilmoitettu mitään!! Olin todella pölmistynyt! Olin lähtenyt töistä aikaisemmin ja viikonlopuksi tärkeä meno tulossa. Jäi kyllä niin paha mieli koko paikasta. Todella amatöörimaista touhua!

        Mä kävin laittamassa ripsien pidennyksen Lahdessa La Chicassa. Maksoi 105 euroa. Tulos ei ollut kovin hyvä ja kävin korjauttamassa ne heti parin päivän päästä uudestaan (sain onneksi ilmaiseksi) koska toisen silmän ripsen näyttivät erilaisilta kuin toisen. Nainen joka ne mulle laittoi, oli hieman nyrpeänä kun tulin heti korjauttamaan, eikä ollut muutenkaan kovin hyvä asiakaspalvelija. Sitten mä elelin niillä ripsillä about kuukauden. Välillä ripset raapi omaa silmää, eikä tiettyyn kulmaan voinut katsoa. Ja sain myös silmätulehduksen samaan aikaan. En tiedä johtuiko ärsytyksestä vai jostain ihan muusta syystä.

        Kaverini, joka oli ottanut Korsossa Consult Ladyssa itselleen ripsienpidennykset jo useita kuukausia aikasemmin, suositteli, että kävisin siellä korjauttamassa, jotta näkisin olisiko tulos erilainen ja saisin muutenkin ystävällisempää palvelua. Kun menin sinne, niin tämä nainen kauhistui siitä miltä ripseni näyttivät. Hän sanoi, että ripsissäni oli niin paljon liimaa, että sillä määrällä olisi tehnyt 10 pidennykset. Ripset olivat kököissä toisissaan kiinni, joten ne eivät päässeet tippumaan ajallaan vaan jäivät sinne solmuun. Kaikki ripset sojottivat eri suuntiin. Nainen sanoi, että hän ei voi tehdä mitään ellei poista vanhoja ripsiä ensin ja varoitti että tällaisella menetelmällä tehdyt ripset varmasti vahingoittavat omia ripsiä paljon. Hän poisti ripset ja omat ripseni alla olivat katkenneet todella lyhyiksi.

        Hän laittoi parin päivän päästä mulle uudet ripset ja nyt nämä ovat todella hyvät!! Ei raavi omaa silmää, näyttää paremmalta ja tuntuu kuin silmissä ei edes olisi mitään ylimääräistä.

        Kävin näyttämässä uusia ripsiäni La Chichassa ja kerroin tapahtuneesta, mutta en saanut minkäänlaista pahoittelua, he vain sanoivat, että "jonkun silmät vaan reagoin noin" ja että heillä on monia vakioasiakkaita.

        Itse en enää mene La Chicaan ainakaan Lahdessa. Huonoa asiakaspalvelua ja asiantuntemusta. Koulutuksen tarpeessa olisi ainakin tämä nainen.


      • N
        Sarann kirjoitti:

        Mä kävin laittamassa ripsien pidennyksen Lahdessa La Chicassa. Maksoi 105 euroa. Tulos ei ollut kovin hyvä ja kävin korjauttamassa ne heti parin päivän päästä uudestaan (sain onneksi ilmaiseksi) koska toisen silmän ripsen näyttivät erilaisilta kuin toisen. Nainen joka ne mulle laittoi, oli hieman nyrpeänä kun tulin heti korjauttamaan, eikä ollut muutenkaan kovin hyvä asiakaspalvelija. Sitten mä elelin niillä ripsillä about kuukauden. Välillä ripset raapi omaa silmää, eikä tiettyyn kulmaan voinut katsoa. Ja sain myös silmätulehduksen samaan aikaan. En tiedä johtuiko ärsytyksestä vai jostain ihan muusta syystä.

        Kaverini, joka oli ottanut Korsossa Consult Ladyssa itselleen ripsienpidennykset jo useita kuukausia aikasemmin, suositteli, että kävisin siellä korjauttamassa, jotta näkisin olisiko tulos erilainen ja saisin muutenkin ystävällisempää palvelua. Kun menin sinne, niin tämä nainen kauhistui siitä miltä ripseni näyttivät. Hän sanoi, että ripsissäni oli niin paljon liimaa, että sillä määrällä olisi tehnyt 10 pidennykset. Ripset olivat kököissä toisissaan kiinni, joten ne eivät päässeet tippumaan ajallaan vaan jäivät sinne solmuun. Kaikki ripset sojottivat eri suuntiin. Nainen sanoi, että hän ei voi tehdä mitään ellei poista vanhoja ripsiä ensin ja varoitti että tällaisella menetelmällä tehdyt ripset varmasti vahingoittavat omia ripsiä paljon. Hän poisti ripset ja omat ripseni alla olivat katkenneet todella lyhyiksi.

        Hän laittoi parin päivän päästä mulle uudet ripset ja nyt nämä ovat todella hyvät!! Ei raavi omaa silmää, näyttää paremmalta ja tuntuu kuin silmissä ei edes olisi mitään ylimääräistä.

        Kävin näyttämässä uusia ripsiäni La Chichassa ja kerroin tapahtuneesta, mutta en saanut minkäänlaista pahoittelua, he vain sanoivat, että "jonkun silmät vaan reagoin noin" ja että heillä on monia vakioasiakkaita.

        Itse en enää mene La Chicaan ainakaan Lahdessa. Huonoa asiakaspalvelua ja asiantuntemusta. Koulutuksen tarpeessa olisi ainakin tämä nainen.

        Olen ottanut Xtreme lashesit Helsingissä, studio Serenityssä. Suosittelen lämpimästi, sain juuri sellaiset ripset kuin halusinkin, vaikka ensimmäistä kertaa ripsen otin.

        Muutin sen jälkeen Vaasaan, ja täällä on yksi ainoa paikka/ihminen joka Xtreme lashejä tekee ja huoltaa tällä hetkellä. Vaasassa marssin mielestäni hyvissä ajoin varaamaan aikaa, 3 viikkoa vanhat ripset silmissä ja ajattelin että n. viikon kuluttua saisi ajan. 4 viikkoa kun oli suositeltu hoitoväli. Huoltoajan sain vasta 2 viikkon kuluttua, oli hoitohuoneet kuulemma täynnä. Ei käynyt aamulla, päivällä eikä illemmalla. Onneksi ripset näyttivät vielä ihan oklta, ei suurempia puutostiloja kummassakaan silmässä, kiitos Serenityn Petralle! Kun vihdoin sain ajan, jouduin odottamaan 20 minuuttia, koska "jonkun täytyy mennä ensin hakemaan saapuneet ripset postista." Heillä ei kuulemma olllut kaikkia tarvittavia pituuksia, toimitusvaikeuksia toimittajan päästä. Ok, uskoin selityksen. Eipä silti paljoa hymyilyttänyt. Ilmankos ei saanut aikaa varattua koska ripsistä puuttui tiettyjä pituuksia. Huolto kesti yli 2,5h. Toimenpiteessä alaluomelle asetettavasta pumpulilapusta liimautui iso kasa pumpulikarvoja ripsiin joita yritin sitten kotona irrotella verran pinsettien kanssa. Osan sain irti, osa oli niin pahasti liimautunut ripsiin ettei niitä yksinkertaisesti saanut irti. Tietysti osa ripsistä lähti tämän "kotitoimenpiteen" seurauksena vaikka yritin olla mahdollisimman varovainen. En silti voinut jättää pumpulia ripsiinkään, osui koko ajan silmän pintaan ja tuntui kuin olisi ollut roskia silmässä. Muutaman viikon aikana olen todennut että 4 ripseä kääntyy väärään suuntaan vaikka mitä tekisi(haluaisin irrottaa nämä koska ne näyttävät hyyyvin typeriltä), useita ripsiä on liimautunut toisiinsa ja sojottaa sen takia vähän hassusti ja useita tekoripsistä ei ole edes kunnolla kiinni, tekoripsen juuri on irti omasta ripsestä. Olen kerännyt muutamia irronneita ripsiä todisteeksi reklamaatiota varten, joukosta löytyy mm. 4(!) tekoripsen klimppi/risukasa jossa muutama oma ripsi ja sikin sokin tekoripsiä toisiinsa kiinnittyneenä (esim. puolivälistä), irronneita tekoripsiä joissa omasta ripsestä ei jälkeäkään, pumpulinöyhtäripsiä ja useita tuplatekoripsiä joissa kaksi tekoripseä yhtä omaa ripseä kohti.

        Keräilen vielä vähän rohkeutta koska tämä on tosissaan ainoa paikka missä xtreme lashejä voi huoltaa/laittaa Vaasassa, ja ajattelin aluksi että ehkä tämä on aivan normaalia.. Onko muilla vastaavia kokemuksia?


      • tyytyväinen ihanaisiin ripsiin
        Pirkko555 kirjoitti:

        Minä kävin laittamassa ripsien pidennyksen (lashbelong) ja tippuivat muutamassa päivässä. Laitettiin uudestaan, mutta sama juttu. Olen harkinnut kokeilevani Xtreme lash -merkkiä. Pysyivätkö hyvin?

        Minulla on extreme lashes ripsipidennykset jotka teki sertifioitu ripsiteknikko. Pysyvät tosi hyvin, jopa timanttikin on pysynyt 6 viikkoa. Suosittelen!


      • räpsyttäjä
        N kirjoitti:

        Olen ottanut Xtreme lashesit Helsingissä, studio Serenityssä. Suosittelen lämpimästi, sain juuri sellaiset ripset kuin halusinkin, vaikka ensimmäistä kertaa ripsen otin.

        Muutin sen jälkeen Vaasaan, ja täällä on yksi ainoa paikka/ihminen joka Xtreme lashejä tekee ja huoltaa tällä hetkellä. Vaasassa marssin mielestäni hyvissä ajoin varaamaan aikaa, 3 viikkoa vanhat ripset silmissä ja ajattelin että n. viikon kuluttua saisi ajan. 4 viikkoa kun oli suositeltu hoitoväli. Huoltoajan sain vasta 2 viikkon kuluttua, oli hoitohuoneet kuulemma täynnä. Ei käynyt aamulla, päivällä eikä illemmalla. Onneksi ripset näyttivät vielä ihan oklta, ei suurempia puutostiloja kummassakaan silmässä, kiitos Serenityn Petralle! Kun vihdoin sain ajan, jouduin odottamaan 20 minuuttia, koska "jonkun täytyy mennä ensin hakemaan saapuneet ripset postista." Heillä ei kuulemma olllut kaikkia tarvittavia pituuksia, toimitusvaikeuksia toimittajan päästä. Ok, uskoin selityksen. Eipä silti paljoa hymyilyttänyt. Ilmankos ei saanut aikaa varattua koska ripsistä puuttui tiettyjä pituuksia. Huolto kesti yli 2,5h. Toimenpiteessä alaluomelle asetettavasta pumpulilapusta liimautui iso kasa pumpulikarvoja ripsiin joita yritin sitten kotona irrotella verran pinsettien kanssa. Osan sain irti, osa oli niin pahasti liimautunut ripsiin ettei niitä yksinkertaisesti saanut irti. Tietysti osa ripsistä lähti tämän "kotitoimenpiteen" seurauksena vaikka yritin olla mahdollisimman varovainen. En silti voinut jättää pumpulia ripsiinkään, osui koko ajan silmän pintaan ja tuntui kuin olisi ollut roskia silmässä. Muutaman viikon aikana olen todennut että 4 ripseä kääntyy väärään suuntaan vaikka mitä tekisi(haluaisin irrottaa nämä koska ne näyttävät hyyyvin typeriltä), useita ripsiä on liimautunut toisiinsa ja sojottaa sen takia vähän hassusti ja useita tekoripsistä ei ole edes kunnolla kiinni, tekoripsen juuri on irti omasta ripsestä. Olen kerännyt muutamia irronneita ripsiä todisteeksi reklamaatiota varten, joukosta löytyy mm. 4(!) tekoripsen klimppi/risukasa jossa muutama oma ripsi ja sikin sokin tekoripsiä toisiinsa kiinnittyneenä (esim. puolivälistä), irronneita tekoripsiä joissa omasta ripsestä ei jälkeäkään, pumpulinöyhtäripsiä ja useita tuplatekoripsiä joissa kaksi tekoripseä yhtä omaa ripseä kohti.

        Keräilen vielä vähän rohkeutta koska tämä on tosissaan ainoa paikka missä xtreme lashejä voi huoltaa/laittaa Vaasassa, ja ajattelin aluksi että ehkä tämä on aivan normaalia.. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

        Hei,
        Vaasassa on varmasti muitakin ripsipidennysten tekijöitä ja merkkejä kuin xtreme.
        Mene jollekin sellaiselle, jolla on kaikkia kuituja eri pituisia ja paksuisia ja kunnon liima.

        Muutkin merkit on hyviä, kaikki riippuu tekijästä.

        Toivon, että löydät uuden ja hyvän ripsien tekijän.


      • AskonVaimo
        räpsyttäjä kirjoitti:

        Hei,
        Vaasassa on varmasti muitakin ripsipidennysten tekijöitä ja merkkejä kuin xtreme.
        Mene jollekin sellaiselle, jolla on kaikkia kuituja eri pituisia ja paksuisia ja kunnon liima.

        Muutkin merkit on hyviä, kaikki riippuu tekijästä.

        Toivon, että löydät uuden ja hyvän ripsien tekijän.

        käyn täällä ja ihanat ripset saan joka kerta. Kun asennutin ripset, sain kirjalliset hoito-ohjeet sekä ripsiharjan. Olen myös ostanut mikrokuitutikut ja hoitoaineen studiosta. Huoltovälinä minulla 4 viikkoa. Suosittelen kympillä! http://www.heavenlynails.fi.


      • dingedong
        Sarann kirjoitti:

        Mä kävin laittamassa ripsien pidennyksen Lahdessa La Chicassa. Maksoi 105 euroa. Tulos ei ollut kovin hyvä ja kävin korjauttamassa ne heti parin päivän päästä uudestaan (sain onneksi ilmaiseksi) koska toisen silmän ripsen näyttivät erilaisilta kuin toisen. Nainen joka ne mulle laittoi, oli hieman nyrpeänä kun tulin heti korjauttamaan, eikä ollut muutenkaan kovin hyvä asiakaspalvelija. Sitten mä elelin niillä ripsillä about kuukauden. Välillä ripset raapi omaa silmää, eikä tiettyyn kulmaan voinut katsoa. Ja sain myös silmätulehduksen samaan aikaan. En tiedä johtuiko ärsytyksestä vai jostain ihan muusta syystä.

        Kaverini, joka oli ottanut Korsossa Consult Ladyssa itselleen ripsienpidennykset jo useita kuukausia aikasemmin, suositteli, että kävisin siellä korjauttamassa, jotta näkisin olisiko tulos erilainen ja saisin muutenkin ystävällisempää palvelua. Kun menin sinne, niin tämä nainen kauhistui siitä miltä ripseni näyttivät. Hän sanoi, että ripsissäni oli niin paljon liimaa, että sillä määrällä olisi tehnyt 10 pidennykset. Ripset olivat kököissä toisissaan kiinni, joten ne eivät päässeet tippumaan ajallaan vaan jäivät sinne solmuun. Kaikki ripset sojottivat eri suuntiin. Nainen sanoi, että hän ei voi tehdä mitään ellei poista vanhoja ripsiä ensin ja varoitti että tällaisella menetelmällä tehdyt ripset varmasti vahingoittavat omia ripsiä paljon. Hän poisti ripset ja omat ripseni alla olivat katkenneet todella lyhyiksi.

        Hän laittoi parin päivän päästä mulle uudet ripset ja nyt nämä ovat todella hyvät!! Ei raavi omaa silmää, näyttää paremmalta ja tuntuu kuin silmissä ei edes olisi mitään ylimääräistä.

        Kävin näyttämässä uusia ripsiäni La Chichassa ja kerroin tapahtuneesta, mutta en saanut minkäänlaista pahoittelua, he vain sanoivat, että "jonkun silmät vaan reagoin noin" ja että heillä on monia vakioasiakkaita.

        Itse en enää mene La Chicaan ainakaan Lahdessa. Huonoa asiakaspalvelua ja asiantuntemusta. Koulutuksen tarpeessa olisi ainakin tämä nainen.

        consult ladyssä osataan aina löytää muiden tekijöiden tekemistä töistä valittamista. se on harmi, että mustamaalaamalla toisia pönkitetään itseään ja nuoleskellaan asiakkaita. minua ei ainakaan vakuuta moinen meininki.

        onhan maahantuoja aina maahantuoja ja kouluttaja aina kouluttaja, mutta silti muiden tekemisten arvostelu on aivan turhaa. kyllä consult ladynkin asiakkaista osa muille hakeutuu juuri tyytymättömyyden takia.

        toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. jokainen asikaspalvelija joskus kohtaa narisevan ja tyytymättömän asiakkaan. joillakin asiakkailla on ihan liian suuret odotukset esim rakennekynsissä. kerran kun ottaa niiden pitäisi kestää loputtomiin, vaikka suositus huoltoväli on 3-4 viikkoa. ja joillain kestoripsissä. kysytään kauanko ne kestää. nehän kestää loputtomiin kun tekijä tietää, miten kauan niitä aiotaan pitää. tai jos halutaan vain yhteen juhlaan, eikö silloin kannattaisi harkita jotakin toista tekniikkaa?

        kestoripsethän kestää juuri niin pitkään kuin on oman ripsen elinkaari (ellei liima ole mennyt pilalle tai tekijä ei tiedä mitä tekee). jos ripsi irtoaa meikkejä pestessä tai silmiä hangatessa, se on ihan normaalia, se ei tee tekijästä huonoa ja merkistä surkeeta.

        jos asiakas ei harjaa ripsiään tai edes pese niitä päivittäin, voi silmissä olla ripsivärin jäänteitä tai rähmää. onhan se selvä, ettei se ripsien tekijän vika ole.

        "liian paljon liimaa että tekis kymmenet ripset" kuulostaa aika hölmöltä ammattilaisen lausunnolta.

        pyrin itse ammattilaisena olemaan arvostelematta muita tekijöitä, koska haukkuja kompastuu aina omaan nilkkaansa. jokaisessa paikassa tehdään hyviä ripsiä, joskus vaan on kovin vaikeaa arvioida, mikä on asiakkaan toive ja tarve kun tavataan ensimmäistä kertaa ja yritetään saada selville, mitä asiakas toivoo ja millaiset ovat hänen odotuksensa ja siinä kohtaa voi sattua - IHAN KENELLE VAAN - virhearviointi.

        eiköhän kannusteta toinen toisamme ennemin kuin paineta toisiamme alas. Jokainen tekijä on hyvä, vaikka kilpailija olisikin. arvostetaan toinen toistemme työtä ja lakataan mustamaalaaminen.
        xtreme on hyvä niille, joilla on varaa maksaa
        consultlady on jollekin toiselle
        heavenlylashes taas toiselle
        lbl on tunnettu ja joku taas tykkää siitä
        novalash taas on viidennen suosikki

        kiva että valinnanvaraa löytyy meille kaikille!

        Ei haukuta vaan tuetaan toinen toisiamme. Asiakkaita riittää kyllä kaikille!


      • ?
        N kirjoitti:

        Olen ottanut Xtreme lashesit Helsingissä, studio Serenityssä. Suosittelen lämpimästi, sain juuri sellaiset ripset kuin halusinkin, vaikka ensimmäistä kertaa ripsen otin.

        Muutin sen jälkeen Vaasaan, ja täällä on yksi ainoa paikka/ihminen joka Xtreme lashejä tekee ja huoltaa tällä hetkellä. Vaasassa marssin mielestäni hyvissä ajoin varaamaan aikaa, 3 viikkoa vanhat ripset silmissä ja ajattelin että n. viikon kuluttua saisi ajan. 4 viikkoa kun oli suositeltu hoitoväli. Huoltoajan sain vasta 2 viikkon kuluttua, oli hoitohuoneet kuulemma täynnä. Ei käynyt aamulla, päivällä eikä illemmalla. Onneksi ripset näyttivät vielä ihan oklta, ei suurempia puutostiloja kummassakaan silmässä, kiitos Serenityn Petralle! Kun vihdoin sain ajan, jouduin odottamaan 20 minuuttia, koska "jonkun täytyy mennä ensin hakemaan saapuneet ripset postista." Heillä ei kuulemma olllut kaikkia tarvittavia pituuksia, toimitusvaikeuksia toimittajan päästä. Ok, uskoin selityksen. Eipä silti paljoa hymyilyttänyt. Ilmankos ei saanut aikaa varattua koska ripsistä puuttui tiettyjä pituuksia. Huolto kesti yli 2,5h. Toimenpiteessä alaluomelle asetettavasta pumpulilapusta liimautui iso kasa pumpulikarvoja ripsiin joita yritin sitten kotona irrotella verran pinsettien kanssa. Osan sain irti, osa oli niin pahasti liimautunut ripsiin ettei niitä yksinkertaisesti saanut irti. Tietysti osa ripsistä lähti tämän "kotitoimenpiteen" seurauksena vaikka yritin olla mahdollisimman varovainen. En silti voinut jättää pumpulia ripsiinkään, osui koko ajan silmän pintaan ja tuntui kuin olisi ollut roskia silmässä. Muutaman viikon aikana olen todennut että 4 ripseä kääntyy väärään suuntaan vaikka mitä tekisi(haluaisin irrottaa nämä koska ne näyttävät hyyyvin typeriltä), useita ripsiä on liimautunut toisiinsa ja sojottaa sen takia vähän hassusti ja useita tekoripsistä ei ole edes kunnolla kiinni, tekoripsen juuri on irti omasta ripsestä. Olen kerännyt muutamia irronneita ripsiä todisteeksi reklamaatiota varten, joukosta löytyy mm. 4(!) tekoripsen klimppi/risukasa jossa muutama oma ripsi ja sikin sokin tekoripsiä toisiinsa kiinnittyneenä (esim. puolivälistä), irronneita tekoripsiä joissa omasta ripsestä ei jälkeäkään, pumpulinöyhtäripsiä ja useita tuplatekoripsiä joissa kaksi tekoripseä yhtä omaa ripseä kohti.

        Keräilen vielä vähän rohkeutta koska tämä on tosissaan ainoa paikka missä xtreme lashejä voi huoltaa/laittaa Vaasassa, ja ajattelin aluksi että ehkä tämä on aivan normaalia.. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

        Työntekijäni tekee noita ripsiä.Tosi tarkkaa ja huolellisuutta vaativa taitolaji. Ainakin muutama juttu on tehty oudosti tai väärin:
        On tosi tärkeätä, että liimataan yksi ripsi yhteen ripseen. Ei mitään klönttejä,liiat liimat putsataan pois tehdessä. Silmien alla kuuluu käyttää geelilappuja, joista ei todellakaan lähde mitään nukkaa ripsiin ( tunnen vain Xtremet).Nimenomaan ripsen tyven pitää olla hyvin kiinni omassa ripsessä, ei saa ottaa kiinni luomeen. Asiakkaanhan täytyy pystyä harjaamaan päivittäin ripset muotoonsa.Eivät ne saa sojottaa mihin hyvänsä. Oikein tehtynä ripset näyttävät samalta kuin kuvissa.
        Uskon sinun saavan korjauksen tai rahat takaisin kun rauhallisesti ja asiallisesti kerrot nuo kokemuksesi ja ota vain näytteeksi irronneita. Tekijä saattaa olla vielä vähän kokematon, mutta korjaa varmaan mielellään työjälkensä.Tyytyväinen asiakas toimii parhaana mainoksena liikkeelle ja varmaankin voitte jatkaa yhteistyötä.


      • nassu

        Missä tämä paikka siaitsee.


      • räpsyripsi
        Sarann kirjoitti:

        Mä kävin laittamassa ripsien pidennyksen Lahdessa La Chicassa. Maksoi 105 euroa. Tulos ei ollut kovin hyvä ja kävin korjauttamassa ne heti parin päivän päästä uudestaan (sain onneksi ilmaiseksi) koska toisen silmän ripsen näyttivät erilaisilta kuin toisen. Nainen joka ne mulle laittoi, oli hieman nyrpeänä kun tulin heti korjauttamaan, eikä ollut muutenkaan kovin hyvä asiakaspalvelija. Sitten mä elelin niillä ripsillä about kuukauden. Välillä ripset raapi omaa silmää, eikä tiettyyn kulmaan voinut katsoa. Ja sain myös silmätulehduksen samaan aikaan. En tiedä johtuiko ärsytyksestä vai jostain ihan muusta syystä.

        Kaverini, joka oli ottanut Korsossa Consult Ladyssa itselleen ripsienpidennykset jo useita kuukausia aikasemmin, suositteli, että kävisin siellä korjauttamassa, jotta näkisin olisiko tulos erilainen ja saisin muutenkin ystävällisempää palvelua. Kun menin sinne, niin tämä nainen kauhistui siitä miltä ripseni näyttivät. Hän sanoi, että ripsissäni oli niin paljon liimaa, että sillä määrällä olisi tehnyt 10 pidennykset. Ripset olivat kököissä toisissaan kiinni, joten ne eivät päässeet tippumaan ajallaan vaan jäivät sinne solmuun. Kaikki ripset sojottivat eri suuntiin. Nainen sanoi, että hän ei voi tehdä mitään ellei poista vanhoja ripsiä ensin ja varoitti että tällaisella menetelmällä tehdyt ripset varmasti vahingoittavat omia ripsiä paljon. Hän poisti ripset ja omat ripseni alla olivat katkenneet todella lyhyiksi.

        Hän laittoi parin päivän päästä mulle uudet ripset ja nyt nämä ovat todella hyvät!! Ei raavi omaa silmää, näyttää paremmalta ja tuntuu kuin silmissä ei edes olisi mitään ylimääräistä.

        Kävin näyttämässä uusia ripsiäni La Chichassa ja kerroin tapahtuneesta, mutta en saanut minkäänlaista pahoittelua, he vain sanoivat, että "jonkun silmät vaan reagoin noin" ja että heillä on monia vakioasiakkaita.

        Itse en enää mene La Chicaan ainakaan Lahdessa. Huonoa asiakaspalvelua ja asiantuntemusta. Koulutuksen tarpeessa olisi ainakin tämä nainen.

        La Chiga on aika paljon jäljessä muissakin jutuissa. Onko kokemuksia muista Lahden ripsien pidennyksistä?


      • tyytyväinen olen
        Sarann kirjoitti:

        Mä kävin laittamassa ripsien pidennyksen Lahdessa La Chicassa. Maksoi 105 euroa. Tulos ei ollut kovin hyvä ja kävin korjauttamassa ne heti parin päivän päästä uudestaan (sain onneksi ilmaiseksi) koska toisen silmän ripsen näyttivät erilaisilta kuin toisen. Nainen joka ne mulle laittoi, oli hieman nyrpeänä kun tulin heti korjauttamaan, eikä ollut muutenkaan kovin hyvä asiakaspalvelija. Sitten mä elelin niillä ripsillä about kuukauden. Välillä ripset raapi omaa silmää, eikä tiettyyn kulmaan voinut katsoa. Ja sain myös silmätulehduksen samaan aikaan. En tiedä johtuiko ärsytyksestä vai jostain ihan muusta syystä.

        Kaverini, joka oli ottanut Korsossa Consult Ladyssa itselleen ripsienpidennykset jo useita kuukausia aikasemmin, suositteli, että kävisin siellä korjauttamassa, jotta näkisin olisiko tulos erilainen ja saisin muutenkin ystävällisempää palvelua. Kun menin sinne, niin tämä nainen kauhistui siitä miltä ripseni näyttivät. Hän sanoi, että ripsissäni oli niin paljon liimaa, että sillä määrällä olisi tehnyt 10 pidennykset. Ripset olivat kököissä toisissaan kiinni, joten ne eivät päässeet tippumaan ajallaan vaan jäivät sinne solmuun. Kaikki ripset sojottivat eri suuntiin. Nainen sanoi, että hän ei voi tehdä mitään ellei poista vanhoja ripsiä ensin ja varoitti että tällaisella menetelmällä tehdyt ripset varmasti vahingoittavat omia ripsiä paljon. Hän poisti ripset ja omat ripseni alla olivat katkenneet todella lyhyiksi.

        Hän laittoi parin päivän päästä mulle uudet ripset ja nyt nämä ovat todella hyvät!! Ei raavi omaa silmää, näyttää paremmalta ja tuntuu kuin silmissä ei edes olisi mitään ylimääräistä.

        Kävin näyttämässä uusia ripsiäni La Chichassa ja kerroin tapahtuneesta, mutta en saanut minkäänlaista pahoittelua, he vain sanoivat, että "jonkun silmät vaan reagoin noin" ja että heillä on monia vakioasiakkaita.

        Itse en enää mene La Chicaan ainakaan Lahdessa. Huonoa asiakaspalvelua ja asiantuntemusta. Koulutuksen tarpeessa olisi ainakin tämä nainen.

        60 egellä saa yksittäiset ripset myös. ja kauniit luonnolliiset JB-cosmetic merkkiset. Pysyy hyvin!


      • vaasaripset
        N kirjoitti:

        Olen ottanut Xtreme lashesit Helsingissä, studio Serenityssä. Suosittelen lämpimästi, sain juuri sellaiset ripset kuin halusinkin, vaikka ensimmäistä kertaa ripsen otin.

        Muutin sen jälkeen Vaasaan, ja täällä on yksi ainoa paikka/ihminen joka Xtreme lashejä tekee ja huoltaa tällä hetkellä. Vaasassa marssin mielestäni hyvissä ajoin varaamaan aikaa, 3 viikkoa vanhat ripset silmissä ja ajattelin että n. viikon kuluttua saisi ajan. 4 viikkoa kun oli suositeltu hoitoväli. Huoltoajan sain vasta 2 viikkon kuluttua, oli hoitohuoneet kuulemma täynnä. Ei käynyt aamulla, päivällä eikä illemmalla. Onneksi ripset näyttivät vielä ihan oklta, ei suurempia puutostiloja kummassakaan silmässä, kiitos Serenityn Petralle! Kun vihdoin sain ajan, jouduin odottamaan 20 minuuttia, koska "jonkun täytyy mennä ensin hakemaan saapuneet ripset postista." Heillä ei kuulemma olllut kaikkia tarvittavia pituuksia, toimitusvaikeuksia toimittajan päästä. Ok, uskoin selityksen. Eipä silti paljoa hymyilyttänyt. Ilmankos ei saanut aikaa varattua koska ripsistä puuttui tiettyjä pituuksia. Huolto kesti yli 2,5h. Toimenpiteessä alaluomelle asetettavasta pumpulilapusta liimautui iso kasa pumpulikarvoja ripsiin joita yritin sitten kotona irrotella verran pinsettien kanssa. Osan sain irti, osa oli niin pahasti liimautunut ripsiin ettei niitä yksinkertaisesti saanut irti. Tietysti osa ripsistä lähti tämän "kotitoimenpiteen" seurauksena vaikka yritin olla mahdollisimman varovainen. En silti voinut jättää pumpulia ripsiinkään, osui koko ajan silmän pintaan ja tuntui kuin olisi ollut roskia silmässä. Muutaman viikon aikana olen todennut että 4 ripseä kääntyy väärään suuntaan vaikka mitä tekisi(haluaisin irrottaa nämä koska ne näyttävät hyyyvin typeriltä), useita ripsiä on liimautunut toisiinsa ja sojottaa sen takia vähän hassusti ja useita tekoripsistä ei ole edes kunnolla kiinni, tekoripsen juuri on irti omasta ripsestä. Olen kerännyt muutamia irronneita ripsiä todisteeksi reklamaatiota varten, joukosta löytyy mm. 4(!) tekoripsen klimppi/risukasa jossa muutama oma ripsi ja sikin sokin tekoripsiä toisiinsa kiinnittyneenä (esim. puolivälistä), irronneita tekoripsiä joissa omasta ripsestä ei jälkeäkään, pumpulinöyhtäripsiä ja useita tuplatekoripsiä joissa kaksi tekoripseä yhtä omaa ripseä kohti.

        Keräilen vielä vähän rohkeutta koska tämä on tosissaan ainoa paikka missä xtreme lashejä voi huoltaa/laittaa Vaasassa, ja ajattelin aluksi että ehkä tämä on aivan normaalia.. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

        Missä kävit laittamassa Vaasassa ja sait huonoa palvelua???
        Itse haluaisin laittaa täällä kun asun täällä, mutten tiedä kelle mennä...
        Jos joku osaa ehdottaa hyvää paikkaa, ehdottakaa pliis :)


      • Lopetetaan muiden ha
        dingedong kirjoitti:

        consult ladyssä osataan aina löytää muiden tekijöiden tekemistä töistä valittamista. se on harmi, että mustamaalaamalla toisia pönkitetään itseään ja nuoleskellaan asiakkaita. minua ei ainakaan vakuuta moinen meininki.

        onhan maahantuoja aina maahantuoja ja kouluttaja aina kouluttaja, mutta silti muiden tekemisten arvostelu on aivan turhaa. kyllä consult ladynkin asiakkaista osa muille hakeutuu juuri tyytymättömyyden takia.

        toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. jokainen asikaspalvelija joskus kohtaa narisevan ja tyytymättömän asiakkaan. joillakin asiakkailla on ihan liian suuret odotukset esim rakennekynsissä. kerran kun ottaa niiden pitäisi kestää loputtomiin, vaikka suositus huoltoväli on 3-4 viikkoa. ja joillain kestoripsissä. kysytään kauanko ne kestää. nehän kestää loputtomiin kun tekijä tietää, miten kauan niitä aiotaan pitää. tai jos halutaan vain yhteen juhlaan, eikö silloin kannattaisi harkita jotakin toista tekniikkaa?

        kestoripsethän kestää juuri niin pitkään kuin on oman ripsen elinkaari (ellei liima ole mennyt pilalle tai tekijä ei tiedä mitä tekee). jos ripsi irtoaa meikkejä pestessä tai silmiä hangatessa, se on ihan normaalia, se ei tee tekijästä huonoa ja merkistä surkeeta.

        jos asiakas ei harjaa ripsiään tai edes pese niitä päivittäin, voi silmissä olla ripsivärin jäänteitä tai rähmää. onhan se selvä, ettei se ripsien tekijän vika ole.

        "liian paljon liimaa että tekis kymmenet ripset" kuulostaa aika hölmöltä ammattilaisen lausunnolta.

        pyrin itse ammattilaisena olemaan arvostelematta muita tekijöitä, koska haukkuja kompastuu aina omaan nilkkaansa. jokaisessa paikassa tehdään hyviä ripsiä, joskus vaan on kovin vaikeaa arvioida, mikä on asiakkaan toive ja tarve kun tavataan ensimmäistä kertaa ja yritetään saada selville, mitä asiakas toivoo ja millaiset ovat hänen odotuksensa ja siinä kohtaa voi sattua - IHAN KENELLE VAAN - virhearviointi.

        eiköhän kannusteta toinen toisamme ennemin kuin paineta toisiamme alas. Jokainen tekijä on hyvä, vaikka kilpailija olisikin. arvostetaan toinen toistemme työtä ja lakataan mustamaalaaminen.
        xtreme on hyvä niille, joilla on varaa maksaa
        consultlady on jollekin toiselle
        heavenlylashes taas toiselle
        lbl on tunnettu ja joku taas tykkää siitä
        novalash taas on viidennen suosikki

        kiva että valinnanvaraa löytyy meille kaikille!

        Ei haukuta vaan tuetaan toinen toisiamme. Asiakkaita riittää kyllä kaikille!

        Puit ajatukseni sanoinksi :)


      • nea-
        vaasaripset kirjoitti:

        Missä kävit laittamassa Vaasassa ja sait huonoa palvelua???
        Itse haluaisin laittaa täällä kun asun täällä, mutten tiedä kelle mennä...
        Jos joku osaa ehdottaa hyvää paikkaa, ehdottakaa pliis :)

        Vaasassa Xtreme Lashesillä tekee pidennyksiä Salon Adelaide. Mutta sitä paikkaa en suosittele, voit joutua jopa aulaan "makaamaan" kampaamotuoliin. Paikassa on vain yksi osaava ripsiteknikko mutta et välttämättä saa hänelle aikaa vaikka olisit niin varausta tehdessä ilmoittanut. Omassa ripsessä saattaa hyvin olla jopa 4 pidennystä kiinni, liimaa ripsirajassa klimppenä..


      • N
        nea- kirjoitti:

        Vaasassa Xtreme Lashesillä tekee pidennyksiä Salon Adelaide. Mutta sitä paikkaa en suosittele, voit joutua jopa aulaan "makaamaan" kampaamotuoliin. Paikassa on vain yksi osaava ripsiteknikko mutta et välttämättä saa hänelle aikaa vaikka olisit niin varausta tehdessä ilmoittanut. Omassa ripsessä saattaa hyvin olla jopa 4 pidennystä kiinni, liimaa ripsirajassa klimppenä..

        Ainoa paikka joka tekee Vaasassa Xtreme Lashesejä on Salon Adelaide. Juurikin Salon Adelaidessa ei valitettavasti ole homma hanskassa, komppaan nean kokemuksia. Amatöörimäistä käytöstä, ja huolimattomasti tehtyä työtä, kerta toisensa jälkeen. Olen käynyt paikassa noin kymmenen kertaa ripsihuollossa samalla(ainoalla) henkilöllä, ja valitettavasti joka kerta tuntuu olevan jotain mikä aiheuttaa närää. Tiedä sitten olenko erityisen vaativa tai valitanko turhasta. Erityisesti huolimattomasti tehty työ kiukuttaa ja kiehuttaa, vertailukohtana Salon Adelaiden työhön pidän kahta muuta ripsihuoltopaikkaa joissa olen käynyt puolentoista vuoden aikana silloin kun en ole Vaasassa esim kesäisin. MOlemmista lähtenyt tyytyväisenä asiakkaana kauniiden, hyvin tehtyjen ripsien kanssa. Toisiinsa liimautuneita ripsiryppäitä (2-4 ripseä liimattu yhteen omaan ripseen/tarrautuneita toisiinsa) joissa ripset sojottelevat vääriin suuntiin koska painavat/vääntävät oman ripsen väärään suuntaan, huonosti kiinnitettyjä ripsiä(irtoavat ilman että oma ripsi irtoaa) ja ihoon liimattuja ripsiä(nipistelee kun liikuttaa ripsiä, esim harjaamisen yhteydessä) olen kantanut kotiin Salon Adelaidesta, kerta toisensa jälkeen. Huollot noin 60e,/kerta. Ripset näyttävät viikon jälkeen kamalilta, kuin kolmen viikon jälkeen (itsellänikin ollut näintä 4 ripsen klimppejä ja voitte arvata minkäkokoinen kolo jää kun kyseinen "klimppi" tipahtaa)Puhumattakaan tästä taaksepäin taittuvasta kampaamotuolista aulassa, been there ja voin kertoa ettei ole mukavaa maata siinä ja olla näytillä muille asiakaille jonkun vastaillessa puhelimeen vieressä ja jonkun tehdessä kynsiä toiselle asiakkaalle viereisellä pöydällä. Näin heillä silloin kun muut hoitohuoneet ovat varattuja(kolme kertaa olen itse tämän kokenut noin 10 kertaa Adelaidessa käytyäni). Kauneushoitolaan tullaan virkistymään ja kaunistautumaan rauhalliseen ilmapiiriin, ei hälinän keskelle tunneiksi istumaan epämukavassa asennossa. Aikaa ripsihuoltoon on vaikea saada, pahin tapaus taisi olla joulun aikaan jolloin ensimmäinen vapaa aika oli 3 viikon kuluttua soitostani... Muutamaan kertaan aikani on peruttu ja usein aloittavat ripsihuollon myöhässä. Olen ollut yhteydessä suoraan Xtreme lashesiin näistä edellä mainitsemistani asioista, mutta vastaukseksi sain lähinnä olankohautusta=( Luottoripsistylistini Petra Helsingin studio Serenitystä tekee huippuripset, suosittelenkin kovasti hänelle ajanvarausta mikäli käytte/asutte Helsingissä.

        Toivottavasti Adelaide parantaa toimintaansa tai Vaasaan saataisiin uusia paikkoja jotka tekevät xtreme lashesejä!


      • -A-
        N kirjoitti:

        Ainoa paikka joka tekee Vaasassa Xtreme Lashesejä on Salon Adelaide. Juurikin Salon Adelaidessa ei valitettavasti ole homma hanskassa, komppaan nean kokemuksia. Amatöörimäistä käytöstä, ja huolimattomasti tehtyä työtä, kerta toisensa jälkeen. Olen käynyt paikassa noin kymmenen kertaa ripsihuollossa samalla(ainoalla) henkilöllä, ja valitettavasti joka kerta tuntuu olevan jotain mikä aiheuttaa närää. Tiedä sitten olenko erityisen vaativa tai valitanko turhasta. Erityisesti huolimattomasti tehty työ kiukuttaa ja kiehuttaa, vertailukohtana Salon Adelaiden työhön pidän kahta muuta ripsihuoltopaikkaa joissa olen käynyt puolentoista vuoden aikana silloin kun en ole Vaasassa esim kesäisin. MOlemmista lähtenyt tyytyväisenä asiakkaana kauniiden, hyvin tehtyjen ripsien kanssa. Toisiinsa liimautuneita ripsiryppäitä (2-4 ripseä liimattu yhteen omaan ripseen/tarrautuneita toisiinsa) joissa ripset sojottelevat vääriin suuntiin koska painavat/vääntävät oman ripsen väärään suuntaan, huonosti kiinnitettyjä ripsiä(irtoavat ilman että oma ripsi irtoaa) ja ihoon liimattuja ripsiä(nipistelee kun liikuttaa ripsiä, esim harjaamisen yhteydessä) olen kantanut kotiin Salon Adelaidesta, kerta toisensa jälkeen. Huollot noin 60e,/kerta. Ripset näyttävät viikon jälkeen kamalilta, kuin kolmen viikon jälkeen (itsellänikin ollut näintä 4 ripsen klimppejä ja voitte arvata minkäkokoinen kolo jää kun kyseinen "klimppi" tipahtaa)Puhumattakaan tästä taaksepäin taittuvasta kampaamotuolista aulassa, been there ja voin kertoa ettei ole mukavaa maata siinä ja olla näytillä muille asiakaille jonkun vastaillessa puhelimeen vieressä ja jonkun tehdessä kynsiä toiselle asiakkaalle viereisellä pöydällä. Näin heillä silloin kun muut hoitohuoneet ovat varattuja(kolme kertaa olen itse tämän kokenut noin 10 kertaa Adelaidessa käytyäni). Kauneushoitolaan tullaan virkistymään ja kaunistautumaan rauhalliseen ilmapiiriin, ei hälinän keskelle tunneiksi istumaan epämukavassa asennossa. Aikaa ripsihuoltoon on vaikea saada, pahin tapaus taisi olla joulun aikaan jolloin ensimmäinen vapaa aika oli 3 viikon kuluttua soitostani... Muutamaan kertaan aikani on peruttu ja usein aloittavat ripsihuollon myöhässä. Olen ollut yhteydessä suoraan Xtreme lashesiin näistä edellä mainitsemistani asioista, mutta vastaukseksi sain lähinnä olankohautusta=( Luottoripsistylistini Petra Helsingin studio Serenitystä tekee huippuripset, suosittelenkin kovasti hänelle ajanvarausta mikäli käytte/asutte Helsingissä.

        Toivottavasti Adelaide parantaa toimintaansa tai Vaasaan saataisiin uusia paikkoja jotka tekevät xtreme lashesejä!

        Minua suuresti ihmetyttää antamanne palaute ko. paikasta. Itse olen ollut Salon Adelaiden ripsiasiakkaana n. reilun vuoden verran, aina olen saanut kauniit ja siistit ripset (ei mitään "Klönttejä", sojottavia ripsiä ym.)
        Ajankin saan joka kerta sille viikolle mille itse haluan kun varaan joka kerta seuraavan ajan huollon yhteydessä.
        Omien kokemuksieni perusteella voin kyllä suositella paikkaa!


      • ...
        N kirjoitti:

        Ainoa paikka joka tekee Vaasassa Xtreme Lashesejä on Salon Adelaide. Juurikin Salon Adelaidessa ei valitettavasti ole homma hanskassa, komppaan nean kokemuksia. Amatöörimäistä käytöstä, ja huolimattomasti tehtyä työtä, kerta toisensa jälkeen. Olen käynyt paikassa noin kymmenen kertaa ripsihuollossa samalla(ainoalla) henkilöllä, ja valitettavasti joka kerta tuntuu olevan jotain mikä aiheuttaa närää. Tiedä sitten olenko erityisen vaativa tai valitanko turhasta. Erityisesti huolimattomasti tehty työ kiukuttaa ja kiehuttaa, vertailukohtana Salon Adelaiden työhön pidän kahta muuta ripsihuoltopaikkaa joissa olen käynyt puolentoista vuoden aikana silloin kun en ole Vaasassa esim kesäisin. MOlemmista lähtenyt tyytyväisenä asiakkaana kauniiden, hyvin tehtyjen ripsien kanssa. Toisiinsa liimautuneita ripsiryppäitä (2-4 ripseä liimattu yhteen omaan ripseen/tarrautuneita toisiinsa) joissa ripset sojottelevat vääriin suuntiin koska painavat/vääntävät oman ripsen väärään suuntaan, huonosti kiinnitettyjä ripsiä(irtoavat ilman että oma ripsi irtoaa) ja ihoon liimattuja ripsiä(nipistelee kun liikuttaa ripsiä, esim harjaamisen yhteydessä) olen kantanut kotiin Salon Adelaidesta, kerta toisensa jälkeen. Huollot noin 60e,/kerta. Ripset näyttävät viikon jälkeen kamalilta, kuin kolmen viikon jälkeen (itsellänikin ollut näintä 4 ripsen klimppejä ja voitte arvata minkäkokoinen kolo jää kun kyseinen "klimppi" tipahtaa)Puhumattakaan tästä taaksepäin taittuvasta kampaamotuolista aulassa, been there ja voin kertoa ettei ole mukavaa maata siinä ja olla näytillä muille asiakaille jonkun vastaillessa puhelimeen vieressä ja jonkun tehdessä kynsiä toiselle asiakkaalle viereisellä pöydällä. Näin heillä silloin kun muut hoitohuoneet ovat varattuja(kolme kertaa olen itse tämän kokenut noin 10 kertaa Adelaidessa käytyäni). Kauneushoitolaan tullaan virkistymään ja kaunistautumaan rauhalliseen ilmapiiriin, ei hälinän keskelle tunneiksi istumaan epämukavassa asennossa. Aikaa ripsihuoltoon on vaikea saada, pahin tapaus taisi olla joulun aikaan jolloin ensimmäinen vapaa aika oli 3 viikon kuluttua soitostani... Muutamaan kertaan aikani on peruttu ja usein aloittavat ripsihuollon myöhässä. Olen ollut yhteydessä suoraan Xtreme lashesiin näistä edellä mainitsemistani asioista, mutta vastaukseksi sain lähinnä olankohautusta=( Luottoripsistylistini Petra Helsingin studio Serenitystä tekee huippuripset, suosittelenkin kovasti hänelle ajanvarausta mikäli käytte/asutte Helsingissä.

        Toivottavasti Adelaide parantaa toimintaansa tai Vaasaan saataisiin uusia paikkoja jotka tekevät xtreme lashesejä!

        Tulipahan vaan mieleen että, miksi ihmeessä olet sitten käynyt tuola huollattamassa ripsiäsi useita kertoja ja "kantanut" sinne suuret summat rahaa jos kerran paikka ja tekijä ovat niin syvältä kuten viestissäsi vaahtoat?
        varmasti sielä Vaasassa olis ollut muitakin merkkejä/tekijöitä tarjolla...
        Taisipa vaan sulla vaan olla huono päivä ja jostain täytyi saada avautua.. :D :D
        - Ripsiteknikko Turusta-


      • räpsytin
        ... kirjoitti:

        Tulipahan vaan mieleen että, miksi ihmeessä olet sitten käynyt tuola huollattamassa ripsiäsi useita kertoja ja "kantanut" sinne suuret summat rahaa jos kerran paikka ja tekijä ovat niin syvältä kuten viestissäsi vaahtoat?
        varmasti sielä Vaasassa olis ollut muitakin merkkejä/tekijöitä tarjolla...
        Taisipa vaan sulla vaan olla huono päivä ja jostain täytyi saada avautua.. :D :D
        - Ripsiteknikko Turusta-

        Adelaide on ainoa paikka Vaasassa jossa tehdään kyseisiä ripsienpidennyksiä.


      • :))

        mulla on 40 e eikä TODELLAKAAN ole harrastelija tehnyt ripsiä jo melkein 8 vuotta. olen ollut erittäin tyytyväinen en myöskään aijo enään ikinä olla ilman :)


      • dyddeli 15v
        laittamassa kirjoitti:

        lash be long pidennykset, ovat olleet nyt 2 vkoa ja olen aivan rakastunut, en luovu enää ikinä :) Voin suositella Beauty Roomia ripsipidennyksiin.

        onneksi saa ite olla ylpiä ilman minkäänlaisia tekoripisiä kaveripiirin tytöt koostuu tukiaisen ripsityylin täyttävistä teinihoroista :).kyllä ne omat ripset on parhaat enkä tuu koskaan mitään ylimääräistä tukkimaan ripsiini(tekoripset) :)


      • milla-meikki

        Tiedan hyvin ripsienpidennuksen meistari Sergei,hitsaajankatu 6....www.ripsipidennys.fi..


      • millameikki

        tiedan halvempi ja myos hyvaa paikka ripsien pidennukseen silk-studio.hitsaajankatu 6...vain 65eu.


      • tyytyväinen asiakas
        N kirjoitti:

        Ainoa paikka joka tekee Vaasassa Xtreme Lashesejä on Salon Adelaide. Juurikin Salon Adelaidessa ei valitettavasti ole homma hanskassa, komppaan nean kokemuksia. Amatöörimäistä käytöstä, ja huolimattomasti tehtyä työtä, kerta toisensa jälkeen. Olen käynyt paikassa noin kymmenen kertaa ripsihuollossa samalla(ainoalla) henkilöllä, ja valitettavasti joka kerta tuntuu olevan jotain mikä aiheuttaa närää. Tiedä sitten olenko erityisen vaativa tai valitanko turhasta. Erityisesti huolimattomasti tehty työ kiukuttaa ja kiehuttaa, vertailukohtana Salon Adelaiden työhön pidän kahta muuta ripsihuoltopaikkaa joissa olen käynyt puolentoista vuoden aikana silloin kun en ole Vaasassa esim kesäisin. MOlemmista lähtenyt tyytyväisenä asiakkaana kauniiden, hyvin tehtyjen ripsien kanssa. Toisiinsa liimautuneita ripsiryppäitä (2-4 ripseä liimattu yhteen omaan ripseen/tarrautuneita toisiinsa) joissa ripset sojottelevat vääriin suuntiin koska painavat/vääntävät oman ripsen väärään suuntaan, huonosti kiinnitettyjä ripsiä(irtoavat ilman että oma ripsi irtoaa) ja ihoon liimattuja ripsiä(nipistelee kun liikuttaa ripsiä, esim harjaamisen yhteydessä) olen kantanut kotiin Salon Adelaidesta, kerta toisensa jälkeen. Huollot noin 60e,/kerta. Ripset näyttävät viikon jälkeen kamalilta, kuin kolmen viikon jälkeen (itsellänikin ollut näintä 4 ripsen klimppejä ja voitte arvata minkäkokoinen kolo jää kun kyseinen "klimppi" tipahtaa)Puhumattakaan tästä taaksepäin taittuvasta kampaamotuolista aulassa, been there ja voin kertoa ettei ole mukavaa maata siinä ja olla näytillä muille asiakaille jonkun vastaillessa puhelimeen vieressä ja jonkun tehdessä kynsiä toiselle asiakkaalle viereisellä pöydällä. Näin heillä silloin kun muut hoitohuoneet ovat varattuja(kolme kertaa olen itse tämän kokenut noin 10 kertaa Adelaidessa käytyäni). Kauneushoitolaan tullaan virkistymään ja kaunistautumaan rauhalliseen ilmapiiriin, ei hälinän keskelle tunneiksi istumaan epämukavassa asennossa. Aikaa ripsihuoltoon on vaikea saada, pahin tapaus taisi olla joulun aikaan jolloin ensimmäinen vapaa aika oli 3 viikon kuluttua soitostani... Muutamaan kertaan aikani on peruttu ja usein aloittavat ripsihuollon myöhässä. Olen ollut yhteydessä suoraan Xtreme lashesiin näistä edellä mainitsemistani asioista, mutta vastaukseksi sain lähinnä olankohautusta=( Luottoripsistylistini Petra Helsingin studio Serenitystä tekee huippuripset, suosittelenkin kovasti hänelle ajanvarausta mikäli käytte/asutte Helsingissä.

        Toivottavasti Adelaide parantaa toimintaansa tai Vaasaan saataisiin uusia paikkoja jotka tekevät xtreme lashesejä!

        Olen käynyt laittamassa myös Adelaidessa yksittäiset ripsienpidennykset. Jälki on ollut vähä niin ja näin ja ripset tippunut ennen aikojaan! Nyt olen löytänyt uuden paikan,jossa palvelu todellakin toimii ja jälki on aivan loistavaa! Hintakin on edullisempo kuin yleensä,90 e. Iso kiitos Natalialle Parturi-kampaamo Inspikseen upeista Xtreme lashes- ripsipidennyksistä! :) Suosittelen lämpimästi!


      • harkitsee
        Ripsityttönen kirjoitti:

        lash be long on paras,minä kokeilin jumbossa olevaa liikettä 120e extreme ripset ja tippuivat noin 2vkossa kokonaan pois... Sitten menin tikkurilassa olevaan liikkeeseen maksoin 80e ja sain aivan ihanat ripset jotka ovat nyt pysyneet jo yhden huoltovälin ja huollotkin ovat edullisempia 25e alk.

        Suosittelen LBL:llää :)

        Haluaisin kysyy, että paljonkohan maksoi laittaminen?


      • sarkku 85
        nneee kirjoitti:

        mikä paikka tikkurilassa? sitä on nytten kehuttu paljon. ja haluaisin itse käydä siellä.

        Toinen hyvä paikka Tikkurilassa on Nail Lounge!!


      • tiedän kyllä
        Glitterikoukku kirjoitti:

        Minä otan rakennekynnet ja ripsien pidennyksen samasta paikasta. Tai nyt huollot niihin. Olen ollut tosi tyytyväinen molempiin. Kohtuuhintaiset ja aina tiedät etukäteen mitä huollot maksaa. Ei tule yllätyksiä niinkuin kerran kun menin ottamaan xtreme lashet, kun oma tekijäni oli matkoilla. Huollon hinta oli 95e, joka oli enemmän kuin ripsien asennus.

        Käy tsekkaamassa sivut: http://www.heavenlynails.fi/

        minun tekijäni on taitava eikä haro puolisokkona :)

        Lässyn lässyn,tämä on tekijän paras kaveri joka mainostaa ylihintaista paikkaa ..EN SUOSITTELE.


      • öhhöhh
        ripset kirjoitti:

        maksaa enemmän 100 eurosta ylöspäin. mutta xtremet on parhaimmat.

        juu, ja tämähän on valmistajan maksettu ilmoitus... : d


      • tiedän kyllä
        tiedän kyllä kirjoitti:

        Lässyn lässyn,tämä on tekijän paras kaveri joka mainostaa ylihintaista paikkaa ..EN SUOSITTELE.

        Nyt on kyllä tosi tyytyväinen asiakas!!
        Hihi, nyt on kyllä tuo nimimerkki glitterikoukku oikein äärimmäisen tyytyväinen "asiakas". Oikein sydämelleen on ottanut tuon heavenly nailssissa käynnin. Ilmeisesti rahaa löytyy aivan kuin roskaa. Mainostaminen tuolla tavoin on rikos.

        Tässä ollaan otettu lips liftingiä, heavenly nailssia mainostaen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9919465

        tässä ollaan otettu ripsienpidennykset:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10982339

        tässä ihonhoitoa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10983311

        tässä haukutaan toinen hoitola, ja suositellaan heavenlynailssia:


        näitähän löytyy, googlaatte vaan glitterikoukku ja suomi24.


      • uusi nimimerkki nyt
        AskonVaimo kirjoitti:

        käyn täällä ja ihanat ripset saan joka kerta. Kun asennutin ripset, sain kirjalliset hoito-ohjeet sekä ripsiharjan. Olen myös ostanut mikrokuitutikut ja hoitoaineen studiosta. Huoltovälinä minulla 4 viikkoa. Suosittelen kympillä! http://www.heavenlynails.fi.

        Nyt on kyllä tosi tyytyväinen asiakas!!
        Hihi, nyt on kyllä tuo nimimerkki glitterikoukku oikein äärimmäisen tyytyväinen "asiakas". Oikein sydämelleen on ottanut tuon heavenly nailssissa käynnin. Ilmeisesti rahaa löytyy aivan kuin roskaa. Mainostaminen tuolla tavoin on rikos.

        Tässä ollaan otettu lips liftingiä, heavenly nailssia mainostaen:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9919465

        tässä ollaan otettu ripsienpidennykset:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10982339

        tässä ihonhoitoa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10983311

        tässä haukutaan toinen hoitola, ja suositellaan heavenlynailssia:


        näitähän löytyy, googlaatte vaan glitterikoukku ja suomi24.


      • räpsyripsi
        chisu1 kirjoitti:

        Ollut myös kyseisen firman asiakkaana jo jonkun aikaa. Aika hämärää toimintaa. Ripsien laittajat vaihtuvat koko ajan ja laatu vain huononee kerta kerran jälkeen(olisikohan jo 4. uusi ripsenlaittaja),yritin myös saada aikaa tuonne muutama viikko sitten puhelimitse n. viikon ajan ei vastausta- ei uutta aikaa.Ihmettelen vain firman toimintaa. omistaja kenties joku venäläinen amatööri???EN SUOSITTELE ottamaan XtremeLashejä FLAMINGON KITTYCATBEAUTYCENTERISTÄ!!!!!!!!!!!!

        Kyllä omistaja on ihan suomalainen. Kampissa ainakin saa loistavat ripset Hannalta.


    • phocoena2

      Ihan uus liike helsingissä joka on erikoistunu pelkkiin ripsien pidennyksiin. Otin sielä mun ekat ripset ja oon tosi tyytyväinen vaikka oli kaikennäkösiä epäilyjä niistä aluks. Vaikeeta enää kuvitella käyttäväni ripsiväriä koska sillä ei saa mitään vastaaviakaan tuloksia, vaikka omat ripset ei ookkaa mitään ihan nysät.

      • mmmmä

        Oikeassa olet ettei tekijät sais asiakkaille haukkua muita tekijöitä mut saa kertoa kyllä miten esim.ripsipidennykset kuuluu näyttää/laittaa.
        Jos sinä kerran hienosti laitat niin pitäshän sun tietää et tekoripsi laitetaan 1mm:n päähän oman ripsen juureen-eikä puolen cm:n päähän. Ja niillä tuuhennetaan eikä laiteta vaan muutamaa karvaa ristiin.
        Noh, tämä on vaan mun mielipide sun kuvien perusteella. Jos sun asiakkaat on tyytyväisiä niin sehän on tärkeintä.
        Itseni ei tarvitse muita haukkua tai kehua itseäni koska työni puhuu puolestaan kyllä.
        ps.täällä ei saa mainostaa-ainoastaan tori on sitä varten. Mut maskeerauskuvat oli loistavia! :)
        Hyvät jatkot!


      • johku
        mmmmä kirjoitti:

        Oikeassa olet ettei tekijät sais asiakkaille haukkua muita tekijöitä mut saa kertoa kyllä miten esim.ripsipidennykset kuuluu näyttää/laittaa.
        Jos sinä kerran hienosti laitat niin pitäshän sun tietää et tekoripsi laitetaan 1mm:n päähän oman ripsen juureen-eikä puolen cm:n päähän. Ja niillä tuuhennetaan eikä laiteta vaan muutamaa karvaa ristiin.
        Noh, tämä on vaan mun mielipide sun kuvien perusteella. Jos sun asiakkaat on tyytyväisiä niin sehän on tärkeintä.
        Itseni ei tarvitse muita haukkua tai kehua itseäni koska työni puhuu puolestaan kyllä.
        ps.täällä ei saa mainostaa-ainoastaan tori on sitä varten. Mut maskeerauskuvat oli loistavia! :)
        Hyvät jatkot!

        Pakko kommentoida viestiäsi näin ulkopuolisena. Itselläni ollut ripsipidennykset kohat 2 vuotta, enkä todellakaan ole aikeissa näistä luopua. Tekijöitä on varmasti monenlaisia, itse olen käynyt yhdellä ja samalla koko ajan. Itselläni on aikas pitkät ja tuuheat ripeset (150 ripseä) joten pidennykset ripsissäni ovat näyttävät ja kauniit. Tuohon kommentiisi kuviin, halusin vaan sanoa että sehän riippuu ihan asiakkaasta kuinka tuuheat ripsistä saa tehtyä. Ja kuvassahan on voinut olla " vanhempia" pidennyksiä jotka ovat kasvaneet jo pidemmiksi kuin mainitsemasi 1mm. Olen nähnyt näitä pidennyksiä tehtynä harva ripsisille ja nehän näyttävät ihan kuin olisi muutama karva ristissä, ei haukuta tekijöitä, parhaansahan he meidän kauneutemme eteen yrittävät :)


      • mmmä
        johku kirjoitti:

        Pakko kommentoida viestiäsi näin ulkopuolisena. Itselläni ollut ripsipidennykset kohat 2 vuotta, enkä todellakaan ole aikeissa näistä luopua. Tekijöitä on varmasti monenlaisia, itse olen käynyt yhdellä ja samalla koko ajan. Itselläni on aikas pitkät ja tuuheat ripeset (150 ripseä) joten pidennykset ripsissäni ovat näyttävät ja kauniit. Tuohon kommentiisi kuviin, halusin vaan sanoa että sehän riippuu ihan asiakkaasta kuinka tuuheat ripsistä saa tehtyä. Ja kuvassahan on voinut olla " vanhempia" pidennyksiä jotka ovat kasvaneet jo pidemmiksi kuin mainitsemasi 1mm. Olen nähnyt näitä pidennyksiä tehtynä harva ripsisille ja nehän näyttävät ihan kuin olisi muutama karva ristissä, ei haukuta tekijöitä, parhaansahan he meidän kauneutemme eteen yrittävät :)

        Teen itse myös ripsiä ja osaan siis katsoa että siellä kuvissa ei läheskään jokaiseen omaan ripseen ole laitettu ripsikuitua. Sitäpaitsi ylikasvaneet ripset poistetaan ja tilalle laitetaan uusi kuitu jolloin jälki on taas siisti-ihankuin olisi uudet ripset juuri tehty-joka kerta.

        Ehkä ymmärsit viestini väärin mutta tarkoitukseni ei tosiaankaan ollut haukkua vaan antaa rakentavaa palautetta :) Hän on vain tehnyt ripsiä ja kynsiä hetken ja silloin ehkä olisi hyvä ensin harjoitella kunnes osaa laittaa hyvin ja sitten vasta laittaa kuvia nettiin. Ja ottaa kuva mallista jolla on uudet ripset laitettu ja omat ripset vähän tuuheammat.
        Tämä oli vain minun mielipiteeni eikä ollut todellakaan tarkoitus loukata ketään vaan jakaa mielipiteitä niinkun keskustelupalstalla tehdään. Katsoin meinaan tämän "somafinland" mainostusta tuolla "kauneudenhoito" osiosta ja siellä jotkut haukkuivat näitä ripsi ja kynsi kuvia--niin hyvää hyvyyttäni annoin vaan tällasia vinkkejä. Ei tarvi ottaa itteensä noin toisen puolesta.
        T:mmmä


      • Tekoripsetkö?
        mmmä kirjoitti:

        Teen itse myös ripsiä ja osaan siis katsoa että siellä kuvissa ei läheskään jokaiseen omaan ripseen ole laitettu ripsikuitua. Sitäpaitsi ylikasvaneet ripset poistetaan ja tilalle laitetaan uusi kuitu jolloin jälki on taas siisti-ihankuin olisi uudet ripset juuri tehty-joka kerta.

        Ehkä ymmärsit viestini väärin mutta tarkoitukseni ei tosiaankaan ollut haukkua vaan antaa rakentavaa palautetta :) Hän on vain tehnyt ripsiä ja kynsiä hetken ja silloin ehkä olisi hyvä ensin harjoitella kunnes osaa laittaa hyvin ja sitten vasta laittaa kuvia nettiin. Ja ottaa kuva mallista jolla on uudet ripset laitettu ja omat ripset vähän tuuheammat.
        Tämä oli vain minun mielipiteeni eikä ollut todellakaan tarkoitus loukata ketään vaan jakaa mielipiteitä niinkun keskustelupalstalla tehdään. Katsoin meinaan tämän "somafinland" mainostusta tuolla "kauneudenhoito" osiosta ja siellä jotkut haukkuivat näitä ripsi ja kynsi kuvia--niin hyvää hyvyyttäni annoin vaan tällasia vinkkejä. Ei tarvi ottaa itteensä noin toisen puolesta.
        T:mmmä

        Liityin juuri My Butleriin ja sain sieltä tarjouksen "Kahdet ripset yhden hinnalla" Beauty white roseen. Yks kaveri kehu sitä paikkaa muutenki. Tarjouksen voi käyttää kaverin kanssa yhdessä ni aika edullinen kai. Liityin www.mybutler.fi ja ruksasin kiinnostuksiani mm. kauneudenhoitoon. Ei oo tullu ikinä mieleenkään laittaa mitään tekoripsiä mutta nyt aloin tutkimaan asiaa, että jospa ku sais näin halvalla. Kukaan käyttäny näitä My butlerin tarjouksia? Tuli tosi monta eri tarjousta sähkäriini.


      • Tico11
        Tekoripsetkö? kirjoitti:

        Liityin juuri My Butleriin ja sain sieltä tarjouksen "Kahdet ripset yhden hinnalla" Beauty white roseen. Yks kaveri kehu sitä paikkaa muutenki. Tarjouksen voi käyttää kaverin kanssa yhdessä ni aika edullinen kai. Liityin www.mybutler.fi ja ruksasin kiinnostuksiani mm. kauneudenhoitoon. Ei oo tullu ikinä mieleenkään laittaa mitään tekoripsiä mutta nyt aloin tutkimaan asiaa, että jospa ku sais näin halvalla. Kukaan käyttäny näitä My butlerin tarjouksia? Tuli tosi monta eri tarjousta sähkäriini.

        Onko kokemusta Ansusta Espoon sellossa?


      • 798
        Tico11 kirjoitti:

        Onko kokemusta Ansusta Espoon sellossa?

        Eipä ole mutta tässä olisi pari hyvää tekijää vantaalla tai helsingissä
        http://www.elle.fi/kauneus/vinkit/_a115667/pidennetyt ripset ovat kesan hitti/
        Kävin helsingin pisteessä (taisi olla mannerheimintie 55 ja joku creative studio) ja tuli aivan ihanat! nyt jo viidettä viikkoa, timantitkin on pysynyt tosi hyvin.
        Näistä en luovu ikinä! :)


      • ripset
        798 kirjoitti:

        Eipä ole mutta tässä olisi pari hyvää tekijää vantaalla tai helsingissä
        http://www.elle.fi/kauneus/vinkit/_a115667/pidennetyt ripset ovat kesan hitti/
        Kävin helsingin pisteessä (taisi olla mannerheimintie 55 ja joku creative studio) ja tuli aivan ihanat! nyt jo viidettä viikkoa, timantitkin on pysynyt tosi hyvin.
        Näistä en luovu ikinä! :)

        Vastaan vähän myöhään mutta Helsingin Nailluxissä tekee erittäin hyvä työtä ripsiteknikko Monica


    • Räpsis

      Hei
      Olen aikeissa laittaa minkkiripset ja rupesin miettimään että laitetaanko ne vain yläripsiin?
      Laitetaanko yleensäkään alaripsiin minkäänlaisia pidennyksiä?
      Kiitos jos vastaatte.

      • lloaoal

        En ole ainakaan koskaan kuullut että laitettaisiin alaripsiin. Onnittelut kuitenki hyvästä valinnasta, kunhan löydät vielä jonkun hyvä tekijän :)


    • vaasassa xtremejä

      nykyään vaasassa tekee xtreme lashesilla myös beautyholic. oon käyny ite sielä muutaman kerran huollossa ja oon kyllä tykänny. kävin kans ennen adeleinella, mutta en ollut tyytyväinen lopputulokseen, joten kokeilin tuota beautyholiccia ja sielä tykkään käydä! :)

    • HennaC

      Onko kellään kokemusta Vaasassa Hanna Kalliosta tai Laihian Figuurista? X-tremet haluaisin

      • Eepatti

        Tuosta Hanna Kalliosta en muuta tiedä, että on aloittanut ihan vast.ikään. Laihian figuurista minulla on ollut vain hyviä kokemuksia ja siellä olenkin ripsiäni käynyt laitattamassa tähän asti, mutta hän on jäämässä ihan pian äitiyslomalle ja ohjasi minut Vaasaan Beautyholiciin, siellä on myös x-tremet ja kuulemma mukava tekijä.

        Vaasassahan tekee myös tuo Adelaine, mutta sitä suosittelisin kyllä välttämään, itsekkin olen joskus siihen kampaamotuoliin joutunut =(


      • likka-
        Eepatti kirjoitti:

        Tuosta Hanna Kalliosta en muuta tiedä, että on aloittanut ihan vast.ikään. Laihian figuurista minulla on ollut vain hyviä kokemuksia ja siellä olenkin ripsiäni käynyt laitattamassa tähän asti, mutta hän on jäämässä ihan pian äitiyslomalle ja ohjasi minut Vaasaan Beautyholiciin, siellä on myös x-tremet ja kuulemma mukava tekijä.

        Vaasassahan tekee myös tuo Adelaine, mutta sitä suosittelisin kyllä välttämään, itsekkin olen joskus siihen kampaamotuoliin joutunut =(

        itse olen käynyt sekä Adelaidessa Vaasassa että Beautyholicissa.. ja en taas pitänyt lainkaan Beautyholicista, sielä joutui keskelle huonetta makaamaan tuoliin ja vieressä pyöri joku nainen.. todella kurjaa maata silmät kiinni niin että joku päivystää vieressä koko ajan.. ja ripset olivat epäsiistit niissä näkyi sinisiä (?) liimaklönttejä... Adelaidessa en ole koskaan (ainakaan vielä) joutunut kampaamotuoliin vaan aina on tehty omassa erillisessä huoneessa. Henkilökunta on mukavaa ja olen ollut ripsiini tyytyväinen :)
        mutta nämähän ovat niitä makuasioita.


      • B
        Eepatti kirjoitti:

        Tuosta Hanna Kalliosta en muuta tiedä, että on aloittanut ihan vast.ikään. Laihian figuurista minulla on ollut vain hyviä kokemuksia ja siellä olenkin ripsiäni käynyt laitattamassa tähän asti, mutta hän on jäämässä ihan pian äitiyslomalle ja ohjasi minut Vaasaan Beautyholiciin, siellä on myös x-tremet ja kuulemma mukava tekijä.

        Vaasassahan tekee myös tuo Adelaine, mutta sitä suosittelisin kyllä välttämään, itsekkin olen joskus siihen kampaamotuoliin joutunut =(

        en suosittele beautyholic:ia... en ollut lainkaan tyytyväinen.. :(( muista paikoista ei ole Vaasasta kokemuksia niin en ossaa niistä sanoo mitää. .


      • Lallu777
        likka- kirjoitti:

        itse olen käynyt sekä Adelaidessa Vaasassa että Beautyholicissa.. ja en taas pitänyt lainkaan Beautyholicista, sielä joutui keskelle huonetta makaamaan tuoliin ja vieressä pyöri joku nainen.. todella kurjaa maata silmät kiinni niin että joku päivystää vieressä koko ajan.. ja ripset olivat epäsiistit niissä näkyi sinisiä (?) liimaklönttejä... Adelaidessa en ole koskaan (ainakaan vielä) joutunut kampaamotuoliin vaan aina on tehty omassa erillisessä huoneessa. Henkilökunta on mukavaa ja olen ollut ripsiini tyytyväinen :)
        mutta nämähän ovat niitä makuasioita.

        Sinulla onkin sitten ollut tuuria! Taitaa olla tekijästä kiinni tuolla Adelainessa, mutta aikoja ei tahdo saada, muka kuukauden jonot, ja jos sattuu ajan saamaan joutuu siihen huteraan kampaamotuoliin makaamaan ja kaikki Kauppapuistikolla kulkevat pällistelevät sinua. Kaiken lisäksi minulla on ollut niin kamalia ripsi/liimaklumppuja silmissäni ettei mitään rajaa!!

        Tuossa toisessa paikassa olen käynyt kerran huollossa ja minulla ei ole ainakaan mitään valittamista. Minä pääsin ainakin makaamaan sellaiselle ihan oikealle hoitopöydälle eikä kukaan päivystänyt vieressä vahtimassa. Olihan siellä niitä muita työntekijöitä ja heidän asiakkaitaan, mutta eivät he minua häirinneet.

        Mutta kuten sanoit, makuja on monia ja jos henkilökemiat ei kohtaa, iin sille ei voi mitään...


      • annunnannun
        Lallu777 kirjoitti:

        Sinulla onkin sitten ollut tuuria! Taitaa olla tekijästä kiinni tuolla Adelainessa, mutta aikoja ei tahdo saada, muka kuukauden jonot, ja jos sattuu ajan saamaan joutuu siihen huteraan kampaamotuoliin makaamaan ja kaikki Kauppapuistikolla kulkevat pällistelevät sinua. Kaiken lisäksi minulla on ollut niin kamalia ripsi/liimaklumppuja silmissäni ettei mitään rajaa!!

        Tuossa toisessa paikassa olen käynyt kerran huollossa ja minulla ei ole ainakaan mitään valittamista. Minä pääsin ainakin makaamaan sellaiselle ihan oikealle hoitopöydälle eikä kukaan päivystänyt vieressä vahtimassa. Olihan siellä niitä muita työntekijöitä ja heidän asiakkaitaan, mutta eivät he minua häirinneet.

        Mutta kuten sanoit, makuja on monia ja jos henkilökemiat ei kohtaa, iin sille ei voi mitään...

        Helsingissä on ihan yleistä että hoitolassa/kampaamossa on viikkojen jonot.. siel pitää varata seuraava aika heti mikäli haluaa aikansa sille viikolle tai päivälle mitä on ajatellut.
        Ja eikös se ole merkki siitä että paikka on ennenmmin tykätty kun ei-tykätty jos siellä on ruuhkaa? :)


      • oiuyt
        annunnannun kirjoitti:

        Helsingissä on ihan yleistä että hoitolassa/kampaamossa on viikkojen jonot.. siel pitää varata seuraava aika heti mikäli haluaa aikansa sille viikolle tai päivälle mitä on ajatellut.
        Ja eikös se ole merkki siitä että paikka on ennenmmin tykätty kun ei-tykätty jos siellä on ruuhkaa? :)

        Näin varmasti onkin Helsingissä, sitä en epäile ollenkaan, mutta Vaasa on vähän pienempi kaupunki ja tuo ko. liike vähän huonossa huudossa kaupunkilaisten keskuudessa yleensäkin. Hyvä se on jos asiakkaita riittää, mutta hiukan silti epäilen...


    • ripsien laittaja

      Itse laitan ripsien pidennyksiä Lady Lash Extensions -merkkisillä ripsillä! Omat kokemukset niistä on ollut pelkkää positiivista! Mikäli löytyy kiinnostuneita koti-asiakkaita helsinki/vantaa suunnilta niin teen mielelläni!

      • mink24

        Kuinka paljon maksaa, että teet kotona?
        Oletko kauan tehnyt pidennyksiä?


    • ripsien laittaja

      Olen tehnyt kohta vuoden verran, 50e otan.

    • vem_uteliaz

      Onko tuo 50€ hyvä hinta, jonkinlainen alan standardi?

    • että sellasta

      Kävin Kittycatissä Kampissa noin puolen vuoden ajan. Toivoin alusta pitäen näkyvää ja hienoa lopputulosta ja kerroin tästä laittajalle. Vastaukseksi sain, ettei ensimmäisiksi ripsipidennyksiksi pysty laittamaan pitkiä ja tuuheita vaan pitää aluksi kokeilla kuinka ripset sopivat minulle (?!). No, hyväksyin asian, ja annoin ammattilaisen tehdä työnsä. Töissä ei tietenkään kukaan seuraavana päivänä huomannutkaan ripsiäni. Luonnolliset ripseni ripsaroituna olivat nimittäin näyttävämmät.
      Työkaverit ihmettelivät, kun kerroin saamastani palvelusta sillä monilla työpaikallani on pidennykset ja he olivat saaneet heti ensimmäisellä laittokerralla sitä mitä halusivat, ja heidän ripsensä olivat todella hyvännäköiset.
      No kävin huoltamassa samalla tekijällä pari kertaa, ja tulos ei ollut kertaakaan sitä mitä toivoin. Minulla tuntui olevan joka kerta "ripsenlähtöaika" ja meikin puhdistukseen meni usein 30min vaikka silmissäni oli aina vain vähän edellisen päivän meikkijämiä, mitä en itse ollut saanut poistettua. Puhdistus oli myös kivuliasta. Lisäksi jouduin usein maksamaan tunnin taksan, vaikka olisinkin saanut ripsienlaittopalvelua vain 50min (45min on halvemman aikaraja).
      Viimeisellä kerralla ripseni näyttivät todella onnettomilta sillä aika loppui kesken (?!). Soittelin KittyCatit läpi ja pääsin Tapiolaan pikahuoltoon heti seuraavana päivänä.
      Ja mitä ihmettä! Sain juuri sellaiset ripset mitkä halusinkin, minua laskutettiin melkeimpä alakanttiinkin ja puhdistus oli kivuton ja miellyttävä.
      Myöhemmin kävin vielä kaksi kertaa eri laittajilla Kampin Kittycatissa, ja näiltä kahdelta eri tekijältä sain myös hyvää palvelua ja ripseni olivat laiton jälkeen juuri sellaiset kuin halusinkin.
      Harmillista vaan, että rahaa oli tässä vaiheessa jo tärvääntynyt huonoihin ripsiin jo aika paljon, ja minulla oli paha maku suussa paikasta. Nyt olen vaihtanut laittopaikkaa, ja olen ihan tyytyväinen. :)
      Eli laittajasta on vissiin kiinni! Kittycatissä siis mun kokemuksella yks huono tekijä, muut hyviä.
      Ensimmäinen laittaja työskentelee muuten edelleen Kampissa...

    • Ripsiteknikko

      Itse käytän asiakkaileni xtreme lashesia... liiman pitäisi olla se hyvä merkkinen ripsipidennyksellä ei ole väliä.. Olen ollut alalla jo kauan ja kokeillut kaikkia liimaa.. Tällä hetkellä olen kyllä löytänyt parhaamman.. Teen ripsipidennyksiä vaan harrastukseksi ja se maksaa vain 50€ ja huolto 2vk välein 30€ Jos olet kiinnostunut varaa aikaasi facebookista beauty shanel

      • mama zzxx

        br tikkurilassa....nyt ois hakusessa uusi ripsen laittaja tikkurilassa....tässä paikassa jopa neljä ripseä samassa kuidussaa....nyt totaalisen kyllästynyt kökköripsiini ja ajattelin löytyiskö tältä alueelta ammattilaista mitä voi suositella


      • Johnu

        Hei Ripsiteknikko ja muut asiasta tietävät!

        Oon miettiny ripsienpidennyksen laittoa syksyllä kun lähen ulkomaille ja muutama kysymys mietityttää. Eli mitkä asiat heikentää niiden kestoa?
        heikentääkö esim.
        -Uiminen kloorivedessä,
        -Uiminen suolavedessä,
        -Hikoilu ja siitä seuraava tiheämpi kasvojen pesu,
        -Auringonvalo,
        -Aurinko rasvat,
        -Saunominen,


        Saako silmät pestä/meikit pois normaalisti vai pitääkö olla erityisen helläkätinen niiden kans? Saako pidennyksiin laittaa ripsiväriä,vai tarviiko ne yleensä semmosta ollenkaan? En oo koskaan kellään nähny sellasia niin ei voi tietää tälläsiä seikkoja. :)


      • N11NATAR
        mama zzxx kirjoitti:

        br tikkurilassa....nyt ois hakusessa uusi ripsen laittaja tikkurilassa....tässä paikassa jopa neljä ripseä samassa kuidussaa....nyt totaalisen kyllästynyt kökköripsiini ja ajattelin löytyiskö tältä alueelta ammattilaista mitä voi suositella

        Minä käyn täällä www.heavenlynails.fi. Työ on ollut jo viimeiset 4 vuotta tasalaatuista. Suosittelen !!


      • Jukejuke1
        Johnu kirjoitti:

        Hei Ripsiteknikko ja muut asiasta tietävät!

        Oon miettiny ripsienpidennyksen laittoa syksyllä kun lähen ulkomaille ja muutama kysymys mietityttää. Eli mitkä asiat heikentää niiden kestoa?
        heikentääkö esim.
        -Uiminen kloorivedessä,
        -Uiminen suolavedessä,
        -Hikoilu ja siitä seuraava tiheämpi kasvojen pesu,
        -Auringonvalo,
        -Aurinko rasvat,
        -Saunominen,


        Saako silmät pestä/meikit pois normaalisti vai pitääkö olla erityisen helläkätinen niiden kans? Saako pidennyksiin laittaa ripsiväriä,vai tarviiko ne yleensä semmosta ollenkaan? En oo koskaan kellään nähny sellasia niin ei voi tietää tälläsiä seikkoja. :)

        http://beatissa.blogspot.com/2011/05/karvoja-siella-karvoja-taalla.html

        Kaveri linkitti ton blogin mulle, siellä on hyviä vinkkejä ja ohjeita liittyen ripsienpidennyksiin :)
        Itse olen menossa kontulan Salon Cutriellaan ottamaan ripsienpidennykset. Maksaa 69€ ja eka huolto 15€


      • ripset tikkuristako?
        N11NATAR kirjoitti:

        Minä käyn täällä www.heavenlynails.fi. Työ on ollut jo viimeiset 4 vuotta tasalaatuista. Suosittelen !!

        joko tää heavenlynails tikkurilassa on oikeesti hyvä ja suosittu paikka tai sitte joku paikan tyypeistä käy täällä laittamassa mainosta ja linkkiä nettisivuille tuon tuosta tähän keskusteluun.. mitenhän on?

        onks kukaan käynyt HD5 tikkurilassa laittamassa ripsiä? Vietnamilaisten paikka, jossa edullista. Kokemusta sen verran, että jalkahoito oli ihan pyllystä (35eur, hierova tuoli ok mutta jalkahoito lääppimistä ja leikkasi kovettumat leikkurilla veresllihaan asti. sattui!
        mitähän noitten ripsipidennykset -kestävätkö kauan hyvinä?
        Kerran olen huollattanut Hakaniemessä vietnamilaisten kynsimestassa ja pysyivät pari päivää upeina ja sen jälkeen sojottivat ja olivat surkeat joten arveluttaa tuossa HD5:ssakin että onko halpa hnta sitä että tulos on hyvä vain viikon tai kaksi?


    • lamenta

      "Hei Ripsiteknikko ja muut asiasta tietävät!

      Oon miettiny ripsienpidennyksen laittoa syksyllä kun lähen ulkomaille ja muutama kysymys mietityttää. Eli mitkä asiat heikentää niiden kestoa?
      heikentääkö esim.
      -Uiminen kloorivedessä,
      -Uiminen suolavedessä,
      -Hikoilu ja siitä seuraava tiheämpi kasvojen pesu,
      -Auringonvalo,
      -Aurinko rasvat,
      -Saunominen,

      Saako silmät pestä/meikit pois normaalisti vai pitääkö olla erityisen helläkätinen niiden kans? Saako pidennyksiin laittaa ripsiväriä,vai tarviiko ne yleensä semmosta ollenkaan? En oo koskaan kellään nähny sellasia niin ei voi tietää tälläsiä seikkoja. :) "
      ---------------------------------------------------


      Kestoa heikentää uiminen, saunominen, vatsallaan nukkuminen, hankaaminen, todella rasvaisten voitein käyttäminen silmänympärysiholla, öljyisillä silmämeikinpoisaineilla läträily.. Mutta kyllä ne normaalin elämän kestää, kunhan vaan vähän muuttaa tiettyjä juttuja eli hankkii öljyttömän silmämeikinpoistoaineen, ei kastele ripsiä 24 tuntiin laitosta, ei hankaa silmiä tai nuku vatsallaan..

      Aurinkorasvat ei nyt sinällään haittaa, mutta kuten jo mainittua niin liiasta rasvasta ne ei tykkää silmänympärysiholla. Harvemmin sitä kuitenkaan aurinkorasvoilla niin paljon läträä, ettäkö se nyt kauheasti häiritsis ripsiä. Auringonvalo ei haittaa, eikä hikoilukaan sinänsä. Kasvojen pesu tai muuten vaan vedellä läträäminen voi tietysti vähän lyhentää kestoa, mutta ei merkittävästi. Aika voimakkaalla liimalla ne on kiinni eikä sitä ainetta vesi kovin helposti suuntaan tai toiseen heilauta.

      Silmämeikkiä poistaessa pitää olla hellävarainen ja tosiaan poistaa öljyttömällä tuotteella meikit. Kohtuutonta hankaamista ripset ei kestä, ainakaan päivittäin, eli on syytä miettiä haluaako käyttää esim. ripsiväriä niissä enää ollenkaan. Useimmiten se ripsarin käyttäminen on täysin turhaakin! Ripsethän on jo pitkät ja tummat jo muutenkin. Jos kuitenkin päätää ripsaria laittaa, niin suositeltavaa on käyttää ko. merkin omia tuotteita. Ne on ainakin parhaimmat mahdolliset niitä ripsiä ajatellen.

      Teen Xtreme Lashes -merkillä ja sanoisin sen verran, että jos päädyt ripsipidennykset ottamaan niin maksa niistä suosiolla vähän enemmän ja mene kunnolliselle laittajalle. Esim. Xtreme Lashes on siitä tarkka merkki, että kurssit ja koulutukset on tiukkoja ja valvottuja, eikä hutilloimalla pääse läpi. Ko. merkki myös pitää laadusta ja tekojäljestä huolta ja antaa ripsille takauksen, että asiakas saa mitä ostaa.

      Pahimmillaan, huonolla tekijällä teettäessä, voi saada erittäinkin pahan silmätulehduksen ja todella huonolla onnella pahimpiakin juttuja silmiin. Ja koska silmät on aika ainutlaatuiset ja tärkeät, niin kannattaa miettiä onko valmis satsaamaan niihin vähän enemmän rahaa ja saa laatua ja turvallisesti laitetut ripset, vai säästääkö ja menee halvimmalle mahdolliselle tekijälle jolla kädenjälki voi olla mitä vaan ja joka ei vastaa tekemästään mitenkään.

      Voit lukea lisää:

      www.xtremelashes.fi

      Siellä on puhetta myös tuosta. Kysy ihmeessä, jos joku jäi askarruttamaan!

      • lamenta

        Ja tuosta ensimmäisestä kastelusta piti vielä sanoa se, että 24h on ehdoton minimi, kun ripsiä ei saa kastella. 48h on suositeltu, mutta koska harva on käytännössä ihan kahta vuorokautta ilman minkäänlaista veden kanssa tekemissä olemista (ainakaan kesällä) niin enemmän painotetaan tota 24h. Myös runsas hikoilu sisältyy tuohon aikaan, eli ei juuri laitetuilla ripsillä hikitreeniin kuntosalille ja sieltä saunaan ja lopuksi uimaan! Vähintään 24h aikaa kiinnittymiseen, mieluiten 48h.


    • mulla on ihanat rips

      jos aijot tehdä halvemmalla, niin pyydä vaikka kuvia hänen töistä. ja itse voit päättää tehdä vai ei, koska myös Xtreme Lashes voi tehdä virhet!

    • Pia79

      Mä kävin viime viikolla Hair Maisonissa Kannelmäessä ja oon kyllä tosi tyytyväinen näihin ripsiin. Ei ollu kallis ja tosi huolellisesti tehty. Tsekatkaa www.hairmaison.com

      • 248723

        Tosi hyvä paikka munkin mielestä.


    • fuumi

      Mites on kun puhutaan noista ripsiväreistä, joita sopii käyttää yhdessä ripsienpidennysten kanssa. Toiset sanoo, että vain ripsikuidun/-liiman valmistajan omia ripsivärejä voi käyttää, toiset sanoo että mitä tahansa ei-öljypohjaista ripsaria voi käyttää ja jotkut vielä että voi käyttää mitä tahansa vesiliukoista ripsaria. Mikä näistä pitää paikkansa? En siis ole noihin pidennyksiin laittamassa ripsiväriä vaan alaripsiin, mutta ajattelin että tuolla saattaa olla jotain väliä meikinpoiston yhteydessä. Ja varmaan jossain vaiheessa, kun pidennykset alkavat omaa tahtiaan irtoilla, haluan laittaa ripsaria myös yläripsiin. Minulla on nyt Lancomen definicils-ripsiväri, voiko tuota käyttää yhdessä kuitupidennysten kanssa?

      Jotenkin tulee vähän sellainen fiilis tästä tietyn merkin hypetyksestä, että nämä exstreme lashien ym. omat MERKKIripsarit maksavat maltaita, mutta eivät oikeasti ole sen kummoisempia kuin perusvesiliukoiset markettiripsarit.

    • JB-lashes

      Onko kenelläkään Jb-Lashes ripsienpidennyksiä? Onkohan hyvä merkki? Käytättekö noita värillisiä ripsiä seassa? Itselläni vihreät silmät ja ajattelin, että olisi mukava laittaa muutama värillinen ripsi esim ulkonurkkaan. Kannattaakohan?

    • 1S

      Täällä oli niin paljon viestejä ja vastauksia, joten päätin nyt vastata kaikille ihan yleisesti.
      Extrem Lashes- ripsienpidennys/tuuhennus maksaa n. 120e. Huolloissa tulisi käydä säännöllisesti n. 3 viikon välein. Ripsienpidennys kiinnitetään liimalla oman ripsen tyveen kiinni, ja siten pysyy paikoillaan. Huolto maksaa n. 60 euroa per. kerta.
      Itse voin sanoa omakohtaisella kokemuksella, että olen aina nukkunut mahalla sängyssä, ja kun ensimmäisen kerran nukuin mahalla sängyssä ripsienpidennykset päässä, sain nyppiä lakanoista aamulla ripsiä pois.
      Hinkkaamista tulisi välttää juuri siistä syystä.
      Mitään esteitä kuitenkaan ripsistä johtuen ei tule, jos ne ovat oikein laitettu, ja oikean pituiset. Ripsimuotoilijan mielipidettä kannattaa kuunnella ripsien pituudesta.
      Extrem Lashes on ylivoimaisesti paras ripsienpidennys/tuuhennus!

    • kät

      mul on kaveri joka laitaa helsingissä pidennyksi. minulla on ne ollut jopa yli vuota ja on ihanat. hinnat on ihan normaalit 50 laittaminen , huolto 30 euro

      jos kuka halua siten voite kirjoittaa [email protected]

    • Turska-

      Hinta ei kerro pidennysten laatua... Kannattaa aina ottaa selvää millaista jälkeä jossakin paikassa tehdään ennen kuin menee. Itse otin Kauneushoitola Ameliessa Kivistössä, Vantaalla. Pidennnykset, maksoi 120, mutta tekijä oli todella hyvä ja laittoi ripsiä PALJON, eikä ollut liimaklimppejä. Jälki oli kaikin puolin loistavaa, eikä aikaa mennyt paljon (mikä on kiireiselle ihmiselle hyvä juttu.) Olen käynyt Helsingissä muutamassa muussa paikassa, mutta tämä paikka on ehdottomasti paras. Huomasin eron selvästi.
      Sitten vielä sen verran, että itseäni ainakin epäilyttää paikat joissa maksaa älyttömän vähän pidennykset ja huollot... En usko, että tuollaiset paikat maksavat ALVeja kovin tunnollisesti, niin sellaisia paikkoja en ainakaan minä tue mielelläni...

    • Alby
      • Alby

        Moi , mun sähköpostissa on jotain vikaa niin en pääse kattoo.
        teen kivenlahdessa! Kävin kaikki kurssit ja on todistus kanss. Olen aloittelija ja sen takia otan näin vähän! Ja tietysti jos joku ei tykkää niin korjaan ilmatteeks :)! Mun kyl kaikki kenelle tein olivat tyytyväisiä! Tässä numeroni jos kiinnosta 0465253036
        Alby


      • ri
        Alby kirjoitti:

        Moi , mun sähköpostissa on jotain vikaa niin en pääse kattoo.
        teen kivenlahdessa! Kävin kaikki kurssit ja on todistus kanss. Olen aloittelija ja sen takia otan näin vähän! Ja tietysti jos joku ei tykkää niin korjaan ilmatteeks :)! Mun kyl kaikki kenelle tein olivat tyytyväisiä! Tässä numeroni jos kiinnosta 0465253036
        Alby

        www.glambeauty.fi


    • Pettynytmuttailoinen

      Itse olen käynyt tuolla beautyroomissa tikkurilassa laittamassa ripset enkä suosittele sitä kenellekkään! Ripset oli liimattu moneen omaan ripseen ja pidennyksiä ja omia ripsiä lähti laiton jälkeen, kaikein lisäksi laitto oli todella nopea, mikä kertoo jo aika paljon, koska hyvässä ja hyvin huolitellussa työssä kuitenkin kestää jokunen aika, ja ripset olivat todella huolimattomasti tehty, olen varma että laittaja ei ole käynyt edes koulutusta. Itse en ole laittaja tai ammattilainen mutta kyllä oli huonosti tehdyt ripset. Ne eivät käytä ripsien laitossa mitään lamppua tai muutakaan. Olen käynyt myös hairstoressa ja muutamassa muussa paikassa enkä ole ollut tyytyväinen, joten päätin mennä kitty cat flamingoon koska sitä oltiin kehuttu ja voin kertoa että olen ollut todella tyytyväinen lopputulokseen joka kerta. SUOSITTELEN!!

    • räpsyripsi

      Kitty cat on kyllä hyvä, mutta hinnat on aika suolaiset!!!! Ite oon käynyt nyt pari kertaa tuossa Runeberginkadulla MariaS, nimisellä tekijällä. Ripset on ollu tuuheamman näköiset ku koskaan aiemmin, mut silti tosi kauniit ja luonnolliset. Ei mitään tekoripsien näköisiä.. en tiiä mitä se Maria tekee :D .... Enkä kyllä oo kysynyt minkä merkkiset ripset, mutta ei oo ollu mitään ongelmia, ei liimaklimppejä eikä yhteenliimautuneita ripsiä. Hinnat kohtuulliset ja aikojakin saa ihan ok. Sit Lumehuoneen Katariina on kans musta hyvä, mut Töölö sopii mulle paremmin kulkuyhteyksien kannalta. On mun kotimatkan varrella :).

    • ripsifanittaja

      Beauty Roomissa olen minäkin käynyt pari kertaa laittamassa ripset, ekalla kerralla tuli kivat, mutta toisella kerralla oli tosi monta ripseä liimattu yhteen ja loppujen lopuksi minulta irtosi kiva tuppo niitä ripsiä, eli keskelle tuli sellainen pieni kolo:(
      sen jälkeen kokeilin meijän lähellä olevaa paikkaa. Liike sijaitsee Koivukylän Cittarin yläkerrassa (olisko paikan nimi ollut joku butterfly tai joku sellanen) ja ne ripset oli laitettu ihan jees, mutta pysyi ehkä jonkun 1,5 viikkoa ja sitten näytti jo ihan kamalalta! :(

      Sitten päätin jo melkein, että ottaisin ripset kokonaan pois, mutta koulussa näin yhdellä tytöllä tosi nätit ripset ja sillä kun näytti olevan aina todella hyvin ja kauniisti ne, nii päätin yksi päivä, että uskaltaudun kysyä häneltä, että missä hän käy huollattamassa niitä:D
      hänen kaverinsa tekee Havukoskella vai onko se nyt Koivukylää kanssa, ja siellä olen nyt käynyt ja voin todellakin suositella paikkaa! Hinnat edulliset laatuun nähden! Tekijä on laittanut jokaiseen ripseen, mihin vaan on saanut laitettua ja on tullut aina todella tuuheet ja näyttävät.
      Olen nyt huolloista maksanut 50€ (reilu 3 vko huolto, välillä myös 4vko huolto, riippuu vähän siitä miten on pysynyt ja kauanko menee aikaa), mut vuodenvaihteessa hinta nousee 55€, joka on sama kuin Koiviksen Cittarissa, mutta laatu sata kertaa parempi! Tässä on paikan sivut, jos täällä sellaisia, jotka etsivät hyvää ripsitekijää Vantaalta: www.tiistudio.fi

    • lashchick

      Mul on ollu ripsien pidennykset pari kuukautta, Lash Perfect-merkkiset. Oon ollu tosi tyytyväinen! Luulen kyllä, että tärkeempää on kunnollinen, asiantunteva laittaja kun millä merkillä laitetaan. Maksoin laitosta 120e ja onhan se paljon, mutta mieluumin maksan vähä enemmän ku otan huonosti laitetut. Ennen kun otin ripsien pidennykset, ite sain aika hyvin tietoo tälläseltä ripsitietosivulta: http://www.ripsienpidennys.net/

    • huonot ripset

      Laitan myös tänne muutaman paikan minne ei kannata mennä:

      Kävin huollattamassa ripset Parturikampaamo Sara (Tadur Sara Tmi) Albertinkatu 46:ssa, tyttö ei todellakaan osannut asiaansa. Ripsistä lähti 3pv aikana yli puolet pois ja nyt viikon jälkeen on ne samat ripset mitkä oli ennen huoltoa jäljellä.

      Puhelinnumerot heillä ei enää toimi. Aika huijauksen makua. Välttäkää tuota paikkaa jos vielä tekevät! Offeriumissa heillä on diili päällä. Tekijä myönsi ettei ole saanut mitään koulutusta hommaan vaan kaveri opetti, tosin tämän sain tietää liian myöhään.

      Toinen paikka mitä en suosittele on Hakaniemessä California Nails, ripset tulivat yhteenliimattuina ja nipuissa. Yhteen ripseen oli laitettu useampi ripsi joiden painoa oma ripsi ei jaksanut kantaa, vaan ripset menivtä hirmuiseen kuntoon.

      LaChika ei myöskään tehnyt ripsiä hyvin. Oli todella tuskainen se kerta kun kävin siellä.

      Onko vinkkejä missä voisi Helsingissä käydä ripsiä huollattaa?

      • Ripset

        Helsingin Nailluxissä tekee erittäin hyvä työtä ripsiteknikko Monica.
        Kuvia töistä näkee: www.naillux.fi
        Minulla on ollut ripset 2 vuotta ja vielä tyytyväinen :)


      • "V"

        Suositten paikkaa nimeltä "Kaunis Marabella"! Itse kävin laittamassa kyseissä paikassa ja tekijä tietää mitä tekee! aivan mahtavat, luonnolliset ja tuuheat ripset sain!! :) Suosittelin kavereille ja myös he ovat tosi tyytyväisiä lopputulokseen! Ihanaa asiakaspalvelua ja nopea tekijä (2vuotta jo alalla). Laitan tänne numeron jos joku kiinnostui 0400499724...

        Suosittelen!!


      • sipsari

        Sama kokemus SARAN SALONGISTA, Albertinkatu 46. Kä vin huollattamassa ripset City Deal tarjouksella 45 euroa, ja laittaja puhua pulputti taukoamatta koko ripsien laiton ajan ja sanoi laittaneensa ripsiä 3 vuotta, ja kuinka tarkkaa on hygienia jne. Varmistin vielä alussa että ripset olisivat minkkiä ja liima turvallista, ja näin vakuutettiin. Kun työ oli tehty, ripset näyttivät ihan ok, vaikka jo niitä laitettaessa tunsin hieman kirvelyä toisessa luomessa. Myös muutama "ups" pääsi laittajalta hänen osuessaan liian lähelle silmää. Karmea totuus paljastui kun kosketin myöhemmin ripsiä sormella. Ripset olivat kivakovat piikit, ja ensimmäisenä päivänä niistä putosi tukko. Kolmantena päivänä toinen silmä alkoi vuotaa, kun kivikova piikki tipahti silmään, enkä heti saanut sitä pois. Joko ripset eivät ole minkkiä tai ne oli kyllästetty liimalla. Nyt odotan vain että saisin loputkin pois. Tuntuu kuin aikapommi tikittäisi silmien yläpuolella, eivätkä ripset taatusti ole kauniit, koska niistä putoilee tukkoja koko ajan. VAROKAA SIIS TÄTÄ PAIKKAA.


      • ripset
        sipsari kirjoitti:

        Sama kokemus SARAN SALONGISTA, Albertinkatu 46. Kä vin huollattamassa ripset City Deal tarjouksella 45 euroa, ja laittaja puhua pulputti taukoamatta koko ripsien laiton ajan ja sanoi laittaneensa ripsiä 3 vuotta, ja kuinka tarkkaa on hygienia jne. Varmistin vielä alussa että ripset olisivat minkkiä ja liima turvallista, ja näin vakuutettiin. Kun työ oli tehty, ripset näyttivät ihan ok, vaikka jo niitä laitettaessa tunsin hieman kirvelyä toisessa luomessa. Myös muutama "ups" pääsi laittajalta hänen osuessaan liian lähelle silmää. Karmea totuus paljastui kun kosketin myöhemmin ripsiä sormella. Ripset olivat kivakovat piikit, ja ensimmäisenä päivänä niistä putosi tukko. Kolmantena päivänä toinen silmä alkoi vuotaa, kun kivikova piikki tipahti silmään, enkä heti saanut sitä pois. Joko ripset eivät ole minkkiä tai ne oli kyllästetty liimalla. Nyt odotan vain että saisin loputkin pois. Tuntuu kuin aikapommi tikittäisi silmien yläpuolella, eivätkä ripset taatusti ole kauniit, koska niistä putoilee tukkoja koko ajan. VAROKAA SIIS TÄTÄ PAIKKAA.

        Teikijän nimi oli Jasmin.


      • Milo87
        sipsari kirjoitti:

        Sama kokemus SARAN SALONGISTA, Albertinkatu 46. Kä vin huollattamassa ripset City Deal tarjouksella 45 euroa, ja laittaja puhua pulputti taukoamatta koko ripsien laiton ajan ja sanoi laittaneensa ripsiä 3 vuotta, ja kuinka tarkkaa on hygienia jne. Varmistin vielä alussa että ripset olisivat minkkiä ja liima turvallista, ja näin vakuutettiin. Kun työ oli tehty, ripset näyttivät ihan ok, vaikka jo niitä laitettaessa tunsin hieman kirvelyä toisessa luomessa. Myös muutama "ups" pääsi laittajalta hänen osuessaan liian lähelle silmää. Karmea totuus paljastui kun kosketin myöhemmin ripsiä sormella. Ripset olivat kivakovat piikit, ja ensimmäisenä päivänä niistä putosi tukko. Kolmantena päivänä toinen silmä alkoi vuotaa, kun kivikova piikki tipahti silmään, enkä heti saanut sitä pois. Joko ripset eivät ole minkkiä tai ne oli kyllästetty liimalla. Nyt odotan vain että saisin loputkin pois. Tuntuu kuin aikapommi tikittäisi silmien yläpuolella, eivätkä ripset taatusti ole kauniit, koska niistä putoilee tukkoja koko ajan. VAROKAA SIIS TÄTÄ PAIKKAA.

        Luulitko idiootti tosiaankin jonkun laittavan aitoa MINKKIÄ silmääsi?!?! Hahahhahahahha! Et taida itse edes tietää mitä ostit? Itse ripsiteknikkona osaan sinulle tämän faktan kertoa : KAIKKI OVAT MUOVIA AINAKIN KAIKKI MITÄ ALLE 200 e SAAT. Haukkua nyt paikoja oman tietämättömyyden takia. Voi luoja sentään... Hahahhah


    • hyvät ripset

      Itse kävin laitattamassa ripset kaverini suosituksesta Tikkurilassa paikassa nimeltä Hiusstudio Näky. Aluksi olin hieman epäileväinen koska tekijä näytti todella nuorelta. Ripsien valmistuttua hävisivät huoleni, ripset olivat todella huolellisesti ja tarkasti tehdyt. Kokemusta minulla on muutamista eri paikoista mutta tämä nuori nainen teki ehdottomasti parhaimmat.

    • arvotaanko? :D

      kiinnostaisi tietämään, että mitä eroa on ripsien pidennyksillä, ripsien tuuhennuksillä, kesto ripsillä ja minkki ripsillä? kauheesti erilaisia vaihtoehtoja???

    • Halpaa ja laadukasta

      Xtremelashit eivät ole sen paremmat kuin mitkään muutkaan ripset. Ne on vaan ensimmäisiä markkinoille tulleita ja ovat saavuttaneet sen vuoksi enemmän mainetta. Enemmän kannattaa kiinnittää huomiota siihen, onko kyseessä tavallinen, minkki vai silkkiripsi. Myöskään ripsien pysyvyys ei liity siihen, minkä merkkiset ripset ottaa vaan kuinka niitä hoitaa ja kuinka pitkä on oman ripsen ikä. Käykää lukemassa lisää osoitteesta bonadea.nettisivu.org. Siellä on tietoa ripsistä.

    • anyway..............

      Minua kiinnostaisi, voiko huollon teettää muualla kuin missä ripset on alunperin laitettu? eli käyttävätkö samoja liimoja yms?

      • miäää

        jossain paikoissa voi, ja joissain sanotaan että ei tehdään koska materiaali eri......ja muuta, en muista mitä se oli ;)


    • jhujh

      jh

    • ess123

      http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=45646476

      ^Googlettamalla löysin tämän paikan, kävin kokeilemassa ja voin todellakin suositella! Ei ole ihan turhaan tämä tyttö saanut hyviä palautteita asiakkailtaan.

      Paikka on Vantaan Havukoskella, vähän pitkä matka minulle, sillä Espoon puolella asustan, mutta kävin todella monella tekijällä ja ei yksikään ollut mieluisa, joten netistä hain "hyvät ripsienpidennykset"-haulla, ja tämän löysin ja tänne päädyin, ja koukkuun jäin :D

      • Silja25

        Itse kävin beauty salon sarassa ja olen todella tyytyväinen! Tekijä on ihana ja ripset juuri sellaiset paksut ja tuuheat kuin halusinkin!!! Ihanaa myös kun tekijä jutteli minulle.. Yleensä ollaan vain hiljaa kampaamossa tai ripsiasioissa. Jokuhan siitäkin valitti jo.. Harmi että täällä tommosia ihme tikkuperseitä kirjoittamassa omia kokemuksiaan. Säälittävää kirjoittaa asiosita joista ei tiedä.. Miksi menit hakemaan MINKKIRIPSIÄ? Näyttäviä, paksuja ja tuuheita jos sinusta ovat liian kovat? Nyt kannattaa miettiä että mitä tulee ostettua ennenkuin ostatte hyvät ihmiset!


    • Antsku

      Luin näitä kirjoituksia täältä 24lta ja näiden perusteella menin kauneushoitola heavenlynailsiin. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Sain unelmieni ripset! Toiveitani kuunneltiin ja tunnelma oli todellakin ihanan rentouttava. Olen vilukissa ja nautin lämpimästä hoitopedistä. Nukahdin asennuksen aikana rentouttavaan musiikkiin ja Tiinan varmoihin ja rauhallisiin otteisiin. Ripsiasennukseen meni aikaa noin tunti. Jos haluat täydellisen rentoutuksen ripsiasennuksesi tai ripsihuollon lomassa, kannattaa ehdottomasti valita Kauneushoitola HeavenlyNails. Laitain linkin, josta pääsee suoraan heidän sivuille http:/www.heavenlynails.fi

    • kokemusta on !

      oon ajatelut ripsien pidennystä, mutta tulin toisiin ajatuksiin kun tajusin että omat ripset lähtee mukana... sen sijaan löysin tällasen uuden blogin mis oli ihana silmämeikki, kyllä tolla saa huomiota ihan tarpeeksi, ei tartte niit pitkii räpsyttimii. toki toi pitää pestä, eikä voi töihin laittaa mutta toimii kyllä iltamissa :D saa nähä innolla odotan jos tulis uus teksti ne vois kertoo vaikka arki meikistä ja nopeista aamumeikeistä :D täs tää osote nyt sit on http://learntofall.blogspot.com/

    • Uskollinen asiakas

      Suosittelen ehdottomasti Kauneushoitola Esperancea Töölössä. Olen käynyt Elinalla vuosia huollattamassa ripsiä ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Muutaman kerran olen joutunut menemään muualle Elinan loman takia, mutta tulos ei ole ollut ollenkaan samaa. Hän on avannut tammikuussa oman hoitolankin.

      http://www.kauneushoitolaesperance.fi/

    • La chican ripset

      Olen menossa itse ottamaan ripsienpidennykset Espoon Isoon omenaan, La chicaan tällä viikolla. Huolestuttaa ja pelottaa hieman että millaiset ripset saan ja kuinka laadukkaat ja kestävät ne ovat. Otan ripsienpidennykset siis ensimmäistä kertaa ja ajattelin pitää niitä ainakin nyt kesän ajan. MUTTA JOS JOLLAKIN ON KOKEMUSTA LA CHICAN RIPSIENPIDENNYKSISTÄ OLISI TOOSI KIVA KUULLA!

    • Katriiina

      Ripset Lahdessa:

      http://classylasheslahti.blogspot.fi/

      Viikonloppusin teen myös Lahden Hius & Kauneuskeitaassa. Sielä on nyt tarjouksena uudet 80e, normaalisti 100e. Huolloista saa -10e alennusta (nyt huoltohinnat on 55-75e). Tarjoukset voimassa 25.8 saakka.

    • PORVOO?

      onko kukaan käyny porvoossa otattamassa ripsiä? Kokemuksia, mistä?

    • ryth

      otettiiin ystävän kanssa herttoniemessä silk studiossa ripsipidennykset. maksoivat 70e. kaverin ripsiä laitettiin vähän yli tunti ja minun hitusen ennenmän.ajattelimme että on vaan niin taitava tyyppi että aherti nopeasti :) ripsistämme tuli oikein kauniit!!!!!!!!!!kummallakin on ollut ripsipidennykset aikaisemminkin.
      ripset rupesivat parin päivän päästä tippumaan runsaasti. hoidimme ripsiä niinkuin niitä kuuluu hoitaa :) ystävältä lähti harjatessa 10 ripseä kerralla :/ vähän harmittaa.. viikon jälkeen piti ruvata miettimään mistä ottaisi ripsihuollon :) mutta voihan se johtua vaan siitä että ripset vaihtuvat..mutta...

    • hyväpaikka

      Käykää Kampissa Kaunis silmä- nimisessä paikassa. Suosittelen lämpimästi! Olen itse käynyt siellä muutaman kerran jo huollossa ja laitto maksoi 39 e citydiilin kautta.

      • seirita

        Mä laitatan nyt pian minkkiripset Studio Glamourissa Hki,se on kanssa Citydiili vain 30e,olen jo 90-luvulla laitattanut irtoripsiä,ne kyllä tippu aika pian,lähden lomalle ja uskon että ripset kestää 3vkoa,saas nähdä.


      • kaunis silmä

        Kävin kampissa mutta en löytänyt kaunis silmä nimisen paikan ? Voitko antaa tarkemman osoittern? Kiitos


    • enkeksinimimerkkiä

      Jos joku Jyväskylässä etsii paikkaa, niin Sinun Kauneus Vaajakoskella ja siellä nimenomaan omistaja (olisko ollut Satu tmv.) tekee erinomaista jälkeä. Ei meinaa vaan lyhyellä varoitusajalla saada aikaa sinne. Ripset pysyvät 4 vkoa, ja ovat kauniisti laitetut -> ei harotusta.

      Olen käynyt Jkl:ssä myös Bellissimassa, tekevät todella tuuheat ja kauniit, mutta monta ripseä on kiinnitetty yhteen omaan ripseen, joten pysyvyys heikohko.

      Joensuussa Reijolassa oli muistaakseni Meikkitalo -niminen paikka, jossa kerran lomallani kävin, teki todella hartaasti ja pitkään työtä, mutta tulos oli upea.

    • Monnalii

      Voin todella lämpimästi suositella Töölössä Topeliuksenkadulla Hair&Ink cornerin Niinaa jos harkitsee ripsipidennyksiä! Todella omistautunutta palvelua, hän suunnittelee jokaisen asiakkaan kanssa juuri asiakkaan toiveiden mukaiset ripset, on valmis korjailemaan ja "tuunaamaan" lopputulosta niin kauan, että asiakas on varmasti tyytyväinen ja on jäljen suhteen melkoinen perfektionisti. Ajan saa nopeasti ja hintakaan ei todella ole markkinoiden korkeimmasta päästä. Mun ripset on herättäneet paljon ihastelua, mutta kukaan ei ole kysynyt onko pidennykset, koska jälki on niin luonnollista ja hyvää! Kauan epäilin ennen ripsien ottoa, mutta olen todella tyytyväinen.

    • alby1

      Moikka, teen kivenlahdessa ripsienpidennys (minkki). uudet on 40e ja huolto 30e!
      puh. 0417524448

    • JennaMalena

      Joku joka tekee Vaasassa halvalla?? tottakai hyvätkin pitäis olla.. :) saa olla opiskelija vaikka..

    • ripsienhuolto vaasa

      Itse kävin alkuviikosta huoltamassa ripsienpidennykseni parturi-kampaamo Inspiksessä, ja suosittelen! Ripset ovat ny paljon paremmassa kunnossa kuin ennen huoltoa tai ylipäätänsä. Huolto tuli maksamaan 55€ ja ajan sain heti seuraavana päivänä, kun olin soittanut ja kysellyt aikaa.

      • centralbeauty?

        Hei tietääks kukaan ett onks centralbeauty hyvä paikka jos haluu laittaa ripsienpidennykset?? Meinaa alkuperäinen hinta oli 140 euro mut nytte ne on alennuksessa ja maksaaa vaan 65 euro tarjous on voimassa syyskuun asti


    • Tyytyväinen
    • Sarika9

      Kävin kauneushoitolassa Luna huoltamassa ripsienpidennykseni ja suosittelen! Ripset ovat paljon paremmassa kunnossa kuin ennen huoltoa tai ylipäätänsä. Huolto tuli maksamaan 40€ .

    • Tynkäripsi

      Minulla oli viime kesänä, siis vuosi sitten ripsien pidennykset. Kävin kerran huollossa ja ihmettelin kun sattui aika paljon. Laittaja sanoi että ottaa irti jo lähdössä olevia ripsiä samalla, jotta huoltoväli ei olisi liian lyhyt.
      Annoin näiden ripsien sitten tippua itsekseen pois, molemmissa silmissä oli inhottava tunne, vaikka pidennysten ei pitäisi tuntua.
      Lopputulos oli se että omat ripseni olivat parin kolmen millin tyngät ja melkein itkin kun niihin yritin ripsiväriä laittaa.
      Kysymys ei ollut siitä että vaan luulin omia ripsiäni lyhyiksi pitkien pidennysten jälkeen vaan ne todellakin olivat katkeilleet ja oli myös aukkoja joissa ei ollut ripsiä lainkaan.
      Nyt mietin uskallanko enää ikinä mennä pidennykseen jos sama kokemus toistuu.
      Minulla meni varmaan puoli vuotta että sain omat ripseni suunnilleen normaaliin kuntoon.
      Osaako joku kertoa mikä on mahtanut mennä vikaan, luvattiin kuitenkin että omat ripset eivät kärsi, tippuvat vaan ajallaan...vaan toisin kävi.

    • sirlik1
      • tyytyväinen viimeink

        Minä käyn Kitty Cat Beauty Centerissä Hannalla enkä ole koskaan saanut parempia
        ripsiä ja palvelua. Huippua! Suosittelen. Ripset ovat kuitenkin niin tärkeät että mieluummin maksan enemmän että saan juuri sellaiset kuin haluan.


      • tyytyväinen viimeink
        tyytyväinen viimeink kirjoitti:

        Minä käyn Kitty Cat Beauty Centerissä Hannalla enkä ole koskaan saanut parempia
        ripsiä ja palvelua. Huippua! Suosittelen. Ripset ovat kuitenkin niin tärkeät että mieluummin maksan enemmän että saan juuri sellaiset kuin haluan.

        Siis Hanna ottaa vastaan Kampin liikkeessä.


    • Apuanne tarvitseva

      Vaimoni on toivonut joululahjaksi ripsien pidennystä. Itse en ymmärrä niistä eri tekniikoista yhtään mitään..

      Joten arvon asiantuntijat, mistä tiedän vaimoni ripsille "parhaiten" sopivan pidennyksen??

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe