saakohan turusta tai salosta mistään semmosta leivitettyä kanaa joka on paistettu upporasvassa...niinku jenkki elokuvissa aina syövät.haluisin maistaa onko niin hyvää kun miltä näyttää
leivitettyä kanaa
9
1749
Vastaukset
- 20
Southern fried chicken ja tee itse.
- ei , mutta...
... joissain myyvät saman tapaista - eli uppopaistettua "kanaa". MUTTA suomesta ei saa kanaa vaan se on mautonta broileria.
Helsingissä ainaskin on SCF, ja siellä yrittävät, mutta kauas jää jenkkiversioista. KFC on legendaarinen ja oisko niin, että briteissä on lähin kuppila - kanstuu maistaa jos sinne on asiaa. TODELLA HYVÄÄ. - lähin
Lähin on Tallinnassa.
ompas kumma että täällä peräpohjalassa ei oo tommosta paikkaa..pittää männä sitten rapakaon taakse maistelemaan..missä päin tallinaa se on ja minkä niminen paikka
- rasvakanaa
miikara kirjoitti:
ompas kumma että täällä peräpohjalassa ei oo tommosta paikkaa..pittää männä sitten rapakaon taakse maistelemaan..missä päin tallinaa se on ja minkä niminen paikka
Ihan KFC Tallinna ja osoitetta en löytänyt edes googlettamalla, mutta siellä se on, keskustassa. Seuraava onkin Liettuassa Kaunaksessa keskustan ostoskeskuksessa. Latviasta en tiedä.
rasvakanaa kirjoitti:
Ihan KFC Tallinna ja osoitetta en löytänyt edes googlettamalla, mutta siellä se on, keskustassa. Seuraava onkin Liettuassa Kaunaksessa keskustan ostoskeskuksessa. Latviasta en tiedä.
hahahaaha kaveri käyny kanaperässä ihan kunnolla!!!kiitos tiedoista pitää etsii se kanapaikka sit ku ens kerran menee sinne.
- tallinassa
Euroopan KFC:t
Czech Republic
France
Germany
Greece
Malta
Netherlands
Poland
Romania
United Kingdom
Ireland
- tän tiedän!
Turussa ihan poliisilaitosta vastapäätä on sellainen rafla joka myy uppopaistettua kanaa, rimpsuluita jne.
- Köökerska
Pari asiaa mitkä jää yleensä aina kertomatta.
1. KFC käyttää kanaa. Ei broileria. Tipu maistuu ihan erilaiselta.
2. KFC maustaa tipun erityisellä mausteseoksella.
3. KFC kypsentää kanan paineöljyssä. Ja tämä vaihe on se mitä ei kotona saa aikaiseksi kukaan. Siihen tarvitaan erityinen painekaappi, ja siinä paine työntää mausteet lihaan ihan eri tavalla kuin missä tahansa muussa kypsennystavassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602