Sellaista kyselisin että jos musiikki tökkii tietokoneessa niin jatkuuko pätkiminen mp3-soittimessa mihin sen siirrän? Biiseissä ei ole mitään vikaa, ne on tarkistettu Accurateripista.
Voisin kysellä että mistä musiikin särinä johtuu, mutta en jaksa enää tapella tän koneen kanssa.
musiikin tökkimen + siirtäminen mp3-soittimeen
8
79
Vastaukset 8
- 20
Jos biiseissä ei ole vikaa niin ei tietenkään pätki, jos pätkii niin biiseissä on vikaa...
- lyra
Mutta kun niiden toimivuus on tarkastettu accurateripista ja tätä tekee myös kaikki waretetut.
- 20
lyra kirjoitti:
Mutta kun niiden toimivuus on tarkastettu accurateripista ja tätä tekee myös kaikki waretetut.
Tarkoitinkin tuota mp3-soitinta, jos siinä pätkii niin biiseissä on vikaa. Alla onkin vastaus koneeseesi liittyen.
- lyra
20 kirjoitti:
Tarkoitinkin tuota mp3-soitinta, jos siinä pätkii niin biiseissä on vikaa. Alla onkin vastaus koneeseesi liittyen.
En ole päässyt vielä sirtämään musiikkia siihen eli en tiedä miten ne siinä toimii, koneessa huonosti. Eihän se välttämättä tarkoita että ne tökkis mp3-soittimessa jos vaikka ongelma on just tossa äänikortissa?
Ai niin ja mulla on läppäri.
- cghm
"Voisin kysellä että mistä musiikin särinä johtuu"
Integroitu äänipiiri, arvaan. Integroitu äänipiiri on altis kaikelle emon sähköisille häiriöille yms. ja sihinä, napsuminen, surina ihan luonnollista. Jos päytäkone niin mikä tahansa 10 € äänikortti hakkaa integroidun.- lyra
mistä nään onko se integroitu?
- potjukelttaja
Mikä estää siirtämästä ja kokeilemasta mp3-soittimessa? Sen sijaan blondina kyselet täältä. Ei me voida tietää onko sun mp3-soitin samanlainen halpissonta kuin tietokoneesi.
- lyra
Ei ole mulla täällä omassa kämpässä mp3-soitinta mukana ja mietin että kannattaako mun edes ripata ~300 albumia koneelle jos ne kusee ämppärissäkin. Ja tosiaan, AccurateRip ilmoitti että kaikki on ok, joissain levyissä jouduin tosin kopiosuojauksen takia rippaamaan pari kertaa ennenkuin näytti vihreää valoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398