CHEERLEADINGIA NUORILLE, TORNIOSSA

-

Torniossa on jo reilun parin vuoden ajan ollut toiminnassa cheerleading ryhmä, ryhmästä osa on henkilökohtaisista syistä joutunut lopettamaan, joten tarvitsemme joukkueeseemme lisää nuoria tyttöjä, ja poikiakin. Taitoa tai kokemusta lajista ei tarvitse olla yhtään, opetamme kaiken alusta alkaen eikä keneltäkään vaadita liikoja. Yhteyden otot täällä, tai sähköpostitse: [email protected]

16

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostusta löytyy

      Hei!
      Minkä ikäisille tuo cheerleading ryhmä on tarkoitettu???
      Minulla saattais olla tyttö kiinnostunut, mutta ikä mietityttää.

      • -

        Hei! Ryhmä on tarkotettu 12vuotiaille ja siitä yläskäsin!
        Rohkeasti mukaan vain, kaikki on tervetulleita jos kiinnostusta löytyy!
        :)


      • Anonyymi
        - kirjoitti:

        Hei! Ryhmä on tarkotettu 12vuotiaille ja siitä yläskäsin!
        Rohkeasti mukaan vain, kaikki on tervetulleita jos kiinnostusta löytyy!
        :)

        Pääseekö 10v?


    • ¨money¨

      mahtaa Maxaa?

      • -

        Itse harrastus ei tällä hetkellä maksa mitään.
        Valmentaja käy rovaniemeltä kerran kuussa pitämässä meille ns "kursseja"
        uimahallin pelisalissa, ja se maksaa jokaiselta sen n.10e krt. eli 10e/kk
        Ja sitten joskus aikanaan kun niitä kisoja tulee niin kisa maksut, mutta
        ne on sitten asia erikseen kun se on ajankohtaista.


    • ..

      monesti niitä reenejä ois viikossa ja millon?

    • (kiinostus)

      minkä ikäsille se (kiinostunut)!!!

    • Halukas

      Hei! Olen 10-vuotias tyttö täytän marraskuun alussa 11.v Tiedän että se on tarkoitettu 12-vuotiaille, mutta voiko tulla yhden vuoden nuorempana? Kiitos, jos vastaat :)

    • Kiinnostunut!

      Hei! Minulla on kysymyksiä:
      1. Voiko tulla kokeilemaan, jos on yhdenvuoden nuorempi?
      2. Osaan tehdä spiraalin ja sellaista helppoa, mutta en osaa vielä mitään voltteja tai sellaista käsilläseisontaa, joten haittaako se?
      3. Haluaisin, jos tulisin sinne niin jonkuverran aikaa opetella asioita.
      Kiitos jos vastaat :)

    • Tietääkseni

      Ryhmä ei enää taida olla toiminnassa, näin olen ymmärtänyt.

    • asdfsdfdgöslgksdlg

      Tietääkseni tällä hetkellä toimii cheerleading ryhmä torniossa jossa on yli 15-vuotiaita? En ole täysin varma, mutta saatoin nähdä jossain mainoksen..

    • Löysinkin
    • uimari*

      Minä oon kuullu että joku sakki treenaa Aspenilla Haaparannalla.
      Kysy Aspenilta. Sieltä osaavat kertoa yhteystietoja

    • Tuntematon...

      Oon 11 ja käyn aspenilla ja koulun jälkeen harkoissa... en oo varma onko tarkotettu kivirannan koululaisille tai jotain mutta 4 luokkalaisille.

    • Ap!

      Hei kaikki, jotka olette olleet kiinnostuneita cheerleading ryhmästä! :)

      Olen kirjoittanut tämän aloituksen vuonna 2010, jolloin itse vielä olin vetämässä ryhmää. Harrastus on kuitenkin jäänyt minulta jo taka-alalle, mutta perustamamme cheerleading ryhmä toimii Torniossa yhä edelleen!

      Ryhmää vetää nykyisin Linda ja Sonja, joihin saa yhteyden s-postitse: [email protected]

      Reippaasti kaikki halukkaat mukaan vain, yhtenä ryhmän alkuperäisenä perustajana voin kertoa, että harrastus on todella mukava ja monipuolinen! :)

    • Anonyymi

      Vieläkö on toimintaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      138
      1456
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1203
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe