Kuvien lähetys ei onnistu picasasta gmaililla, tulee näyttöön laatikko ; viestin lähetys ei onnistu, yritä myöhemmin uudelleen.
Yritin ihan yksittäisen kuvan lähettämistäkin, sama juttu.
Gmail toimii muten normaalisti. Poistin ja asensin Picasan uudelleen, ei auta.
Käyttis on windows 7
kuvat ei lähde picasasta
29
2273
Vastaukset
- kuwwaaja
Jaajoo, huomasin sitten saman kysymyksen tuolla aiemmin :)
Googlessa vikaa, vikaa, vikaa...- kiwhegf
Sama vika täälläkin. Asensin Picasan uuvestaan, mutta ei apua. Ootellaan.
- en ole varma
se sama juttu. Gmail on sähköpostiosoite ei sähköpostiohjelma, miksi ette käytä esim. ohjelmiston omaa ohjelmaa, ei mitään ongelmaa kuvien lähetyksessä mailien kautta.
- klikk
kuvat gmailista.avaa se ensin ja liitä kuvat.
- Unha vakkeli
Laitoin kuvan takaisin omiin tiedostoihin ja laitoin sieltä menemään..
Minä kokeilin lähettää pikassasta itselle, ne oli niin pieniä, joten parempi siirtää kuva.
No se oli minun konsti muiden joukossa..... - erkinpoika
Ei mitään järkeä: Picasassahan on oma laatikko kuvien lähettämistä varten, mutta kun se nyt vain ei toimi. Alkuperäistä kysyjää lienee askarruttanut tämän toiminnan oikkuilu (minulla myös) ja ennen kaikkea: saisiko tämän helpon ja kivan toiminnon korjattua toimivaksi?
- PICA 2
erkinpoika kirjoitti:
Ei mitään järkeä: Picasassahan on oma laatikko kuvien lähettämistä varten, mutta kun se nyt vain ei toimi. Alkuperäistä kysyjää lienee askarruttanut tämän toiminnan oikkuilu (minulla myös) ja ennen kaikkea: saisiko tämän helpon ja kivan toiminnon korjattua toimivaksi?
Homma toimi ennen ainakin minulla hyvin.
Olisikohan syy tässä viimeisimmässä Picasan päivityksessä, kun lakkasi toimimasta. - erkinpoika
PICA 2 kirjoitti:
Homma toimi ennen ainakin minulla hyvin.
Olisikohan syy tässä viimeisimmässä Picasan päivityksessä, kun lakkasi toimimasta.Samoin kävi täällä. Viimeisen päivityksen jälkeen ei kuvia ole voinut lähettää SUORAAN Picasan sivulta.
- ....kele
erkinpoika kirjoitti:
Samoin kävi täällä. Viimeisen päivityksen jälkeen ei kuvia ole voinut lähettää SUORAAN Picasan sivulta.
sama ongelma, sanoisin huonoksi palveluksi - ei korjaavia toimenpiteitä, eikä tietoa asiakkaille!
- Picasa-2
....kele kirjoitti:
sama ongelma, sanoisin huonoksi palveluksi - ei korjaavia toimenpiteitä, eikä tietoa asiakkaille!
Tehkää Te hyvät ystävät, joilla tieto on hanskassa, asiasta valitus.
Kyllä tämä juttu täytys saada korjatuksi. Picasahan on muuten
erinomainen ohjelma. Yksinkertainen käyttää ja tavalliselle kuvaajalle
riittävän monipuolinen. - --------
Picasa-2 kirjoitti:
riittävän monipuolinen.jo jenkkilää myöten, mitä olen nettiä lukenut.
Picasa-2 kirjoitti:
riittävän monipuolinen.käyttää kakkos versioo picasasta. päivitin kolmoseen joku aika sitten ja kiireemmän vilkkaa vaihdoin takaisin kakkoseen. totta puhuit picasa-2, normi kuvaajalle se on ihan ok kuvankäsittelyohjelma.
- PICASA-2
harrastelijakirurgi kirjoitti:
käyttää kakkos versioo picasasta. päivitin kolmoseen joku aika sitten ja kiireemmän vilkkaa vaihdoin takaisin kakkoseen. totta puhuit picasa-2, normi kuvaajalle se on ihan ok kuvankäsittelyohjelma.
Moi, harrastelijakirurgi ja kiitos aikaisemmista hyvistä neuvoistasi!
Erehdyin minäkin päivittämään kolmosversioon. Olis' pitänyt odottaa.
Valitettavasti mulla ei ole enää kakkosesta koneessani mitään jälkeä.
Yritin muutaman kerran Googlen kautta löytää kakkosen latausta,
mutta aina aukesi vain tuo viimeisin versio.
Neuvohan nyt miten pääsen käsiksi takaisin kakkosversioon ja
kun ja jos pääsen, niin ilmeisesti tuo viimeisin versio on ennen vanhan
asennusta poistettava.
Poistetaanko "lisää tai poista" sovelluksen kautta?
Säilyvätkö Picasan kuvat tässä yhteydessä ennallaan? PICASA-2 kirjoitti:
Moi, harrastelijakirurgi ja kiitos aikaisemmista hyvistä neuvoistasi!
Erehdyin minäkin päivittämään kolmosversioon. Olis' pitänyt odottaa.
Valitettavasti mulla ei ole enää kakkosesta koneessani mitään jälkeä.
Yritin muutaman kerran Googlen kautta löytää kakkosen latausta,
mutta aina aukesi vain tuo viimeisin versio.
Neuvohan nyt miten pääsen käsiksi takaisin kakkosversioon ja
kun ja jos pääsen, niin ilmeisesti tuo viimeisin versio on ennen vanhan
asennusta poistettava.
Poistetaanko "lisää tai poista" sovelluksen kautta?
Säilyvätkö Picasan kuvat tässä yhteydessä ennallaan?löytyy jotain:
http://www.download.fi/tyopoyta/kuvien_katselu/google_picasa.cfm#kaikki_versiot
poistat ensin uuden "lisää/poista" kautta ja asennat vanhan. ainakin minulla on kuvat pysyneet vaikka poistan picasan.- Picasa - 2
harrastelijakirurgi kirjoitti:
löytyy jotain:
http://www.download.fi/tyopoyta/kuvien_katselu/google_picasa.cfm#kaikki_versiot
poistat ensin uuden "lisää/poista" kautta ja asennat vanhan. ainakin minulla on kuvat pysyneet vaikka poistan picasan.Kiitos sinulle "kirurgi"!
Homma on taas hanskassa. Kaikki onnistui. - Picasa 2
Picasa - 2 kirjoitti:
Kiitos sinulle "kirurgi"!
Homma on taas hanskassa. Kaikki onnistui.Päivitys picasa 3 :sta picasa 2 :een
kyllä onnistu, mutta:
kun suljin ohjelman ja avasin sen juuri uudelleen
jämähti päälle automaattisesti päivitys takaisin kolmoseksi.
Jälleen on työpöydällä kolmosen pikakuvake. - öö-öö
Picasa 2 kirjoitti:
Päivitys picasa 3 :sta picasa 2 :een
kyllä onnistu, mutta:
kun suljin ohjelman ja avasin sen juuri uudelleen
jämähti päälle automaattisesti päivitys takaisin kolmoseksi.
Jälleen on työpöydällä kolmosen pikakuvake.mättää jos ei se Picasa 3 toimi, kerrotulla tavalla, olen asentanut version ( 3,1,0 ) kahdelle
koneeleelle toinen XP ja toinen Vista, ja kuvien lähetys toimii moitteetta. öö-öö kirjoitti:
mättää jos ei se Picasa 3 toimi, kerrotulla tavalla, olen asentanut version ( 3,1,0 ) kahdelle
koneeleelle toinen XP ja toinen Vista, ja kuvien lähetys toimii moitteetta.totta, kuvanlähetyksestä olikin kysymys. ajattelinkin muita toimintoja. esim yksinkertaiset fiksaukset ei toiminu kolmosessa niin hyvin kuin kakkosessa jne...
siitä on kyllä aikaa kun tein sen kolmospäivityksen eli varmaankin parannuspäivityksiä on tullut. silloin harvoin kun viitsin tehdä töitä niin käytän photaria mutta se onkin taas sitten ihan eri juttu :)
mutta edelleenkin picasa on ihan ok normikuvaajalle.
- lähtee
sehän ehdottaa kumpaa postiakin käytetään,,,gmail tai oletus
- valokuvaton
Samaa teki minullakin.
Minulta hävisi ihan yhtäkkiä kaikki kuvat ja vain osan olin laittanut levykkeelle, joten varoitan- olemassa sitten
useita täysyin eri toiminnallisia versioita kun moni näin väittää
"Minulta hävisi ihan yhtäkkiä kaikki kuvat ja vain osan olin laittanut levykkeelle, joten varoitan"
Kun minulla tässä koneessa (XP) Picasa on vain ohjelma joka etsii ja näyttää
koneen eri hakemistoissa olevia kuvia?
Ne kuvathan säilyvät koneessa vaikka hävittäisi koko Picasan.
Minä luulen, että tälläisia kysyvät eivät vaan osaa etsia ja katsoa niitä
kuvia ilman rakasta Picasaansa. - Picasa-2
olemassa sitten kirjoitti:
useita täysyin eri toiminnallisia versioita kun moni näin väittää
"Minulta hävisi ihan yhtäkkiä kaikki kuvat ja vain osan olin laittanut levykkeelle, joten varoitan"
Kun minulla tässä koneessa (XP) Picasa on vain ohjelma joka etsii ja näyttää
koneen eri hakemistoissa olevia kuvia?
Ne kuvathan säilyvät koneessa vaikka hävittäisi koko Picasan.
Minä luulen, että tälläisia kysyvät eivät vaan osaa etsia ja katsoa niitä
kuvia ilman rakasta Picasaansa.Näinhän se on, kyllä kuvat säilyvät. Taistellessani tämän Picasan viimeisen päivityksen kanssa, poistin Picasan kerran Revo Uninstallerillakin. Kun asensin tämän jälkeen P:n uudelleen, etsi ohjelma kaikki kuvat takaisin. Etsintä tosin kesti melkoisen tovin. Että se kuvien säilymisestä.
Mielestäni Picasa on pilattu tällä viimeisellä päivityksellä (3.6.0.)
1) Sähköpostitoiminta ei pelaa. Aina tulee ilmoitus: >Viestiä lähetettäessä tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.<
Olen kauan käyttänyt tätä Picasan ominaisuutta ja se on aina ennen toiminut. Nyt ei pelitä. Käytössäni ja valittuna on Gmail.
2) Picasa on ollut helppo ja kaikin puolin hyvä ohjelma. Käytössä yksinkertainen, riittävin ominaisuuksin.
Tähän viimeiseen versioon (3.6.0) on tupattu paljonkin uusia ominaisuuksia, joilla hyvä Picasa on pilattu.
Miksi näin on tehty? Onhan meillä valittavissa tehokkaampia ohjelmia niille, jotka pyrkivät "täydellisyyteen". Omassa luokassaan Picasa olisi, ennen viimeistä päivitystä, ollut ylivertainen.
3) Kaiken kukkuraksi. Miksi Picasan viimeisin versio (3.6.0) pakkosyötetään niillekin, jotka sitä eivät halua?
4) Olen pyrkinyt eroon tästä viimeisimmästä päivityksestä. Onnistumatta.
Tyhjensin koneeni (WinXP, Sp3, selain Firefox) kokonaan Picasasta (lisää/poista, kyllä) ja asensin kokeeksi version 2.7.(37.64). Lupaa kysymättä Picasa päivitti tämän ohjelman välittömästi versioksi 3.6.0.
Poistin Picasan ja asensin nyt tilalle version 3.1.(70.71). Jälleen sama juttu. Picasa päivittyi
v ä l i t t ö m ä s t i kolme kutoseksi.
Seuraavaksi poistin Picasan Revo Uninstaller -ohjelman avulla. Asensin nyt Picasan 3.1.(71.43).
Tulos sama kuin aikaisemminkin. Luvaton päivitys alkoi välittömästi.
Mistään en löytänyt valinnanmahdollisuutta päivityksen estämiseksi. Tehtäväpalkista hiiren kakkosella löytyi kyllä kohta 'päivitä myöhemmin', mutta siitä ei ollut apua.
Hyvät ystävät ja kylän miehet, jos teillä on tiedossanne jokin keino, jolla automaattisen päivityksen saisi Picasasta pois päältä, niin kertokaa ihmeessä. Kertokaa se niin, että tällainen tavallinen näppisten naputtelijakin osaisi tempun tehdä. En missään tapauksessa haluaisi aparaattiini kolme piste kuutosta. - olemassa sitten
Picasa-2 kirjoitti:
Näinhän se on, kyllä kuvat säilyvät. Taistellessani tämän Picasan viimeisen päivityksen kanssa, poistin Picasan kerran Revo Uninstallerillakin. Kun asensin tämän jälkeen P:n uudelleen, etsi ohjelma kaikki kuvat takaisin. Etsintä tosin kesti melkoisen tovin. Että se kuvien säilymisestä.
1) Sähköpostitoiminta ei pelaa. Aina tulee ilmoitus: >Viestiä lähetettäessä tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.<
Olen kauan käyttänyt tätä Picasan ominaisuutta ja se on aina ennen toiminut. Nyt ei pelitä. Käytössäni ja valittuna on Gmail.
2) Picasa on ollut helppo ja kaikin puolin hyvä ohjelma. Käytössä yksinkertainen, riittävin ominaisuuksin.
Tähän viimeiseen versioon (3.6.0) on tupattu paljonkin uusia ominaisuuksia, joilla hyvä Picasa on pilattu.
Miksi näin on tehty? Onhan meillä valittavissa tehokkaampia ohjelmia niille, jotka pyrkivät "täydellisyyteen". Omassa luokassaan Picasa olisi, ennen viimeistä päivitystä, ollut ylivertainen.
3) Kaiken kukkuraksi. Miksi Picasan viimeisin versio (3.6.0) pakkosyötetään niillekin, jotka sitä eivät halua?
Tyhjensin koneeni (WinXP, Sp3, selain Firefox) kokonaan Picasasta (lisää/poista, kyllä) ja asensin kokeeksi version 2.7.(37.64). Lupaa kysymättä Picasa päivitti tämän ohjelman välittömästi versioksi 3.6.0.
Poistin Picasan ja asensin nyt tilalle version 3.1.(70.71). Jälleen sama juttu. Picasa päivittyi
Seuraavaksi poistin Picasan Revo Uninstaller -ohjelman avulla. Asensin nyt Picasan 3.1.(71.43).
Mistään en löytänyt valinnanmahdollisuutta päivityksen estämiseksi. Tehtäväpalkista hiiren kakkosella löytyi kyllä kohta 'päivitä myöhemmin', mutta siitä ei ollut apua.
Hyvät ystävät ja kylän miehet, jos teillä on tiedossanne jokin keino, jolla automaattisen päivityksen saisi Picasasta pois päältä, niin kertokaa ihmeessä. Kertokaa se niin, että tällainen tavallinen näppisten naputtelijakin osaisi tempun tehdä. En missään tapauksessa haluaisi aparaattiini kolme piste kuutosta.Picasa näkyy olevan versio 2.6 ja kiitos vaan varoituksista.
En ala tätä päivittelemään mitenkään ja kun sillä ei tunnu olevan
itselläänkään mitään automaattipyrkyä sellaiseen niin
se on ihan hyvä nyt. - Real Fast
olemassa sitten kirjoitti:
Picasa näkyy olevan versio 2.6 ja kiitos vaan varoituksista.
En ala tätä päivittelemään mitenkään ja kun sillä ei tunnu olevan
itselläänkään mitään automaattipyrkyä sellaiseen niin
se on ihan hyvä nyt.Käyttäkää Faststonea niin ei ole moisia ongelmia!!
- Picasa - 2
Real Fast kirjoitti:
Käyttäkää Faststonea niin ei ole moisia ongelmia!!
Ongelmia löytyy ainakin siinä, että F-e on englanninkielinen ohjelma. En ainakaan löytänyt suomenkielistä mahdollisuutta. Konekäännökset eivät korvaa.
Kyllä mulla on koneessani parikin "kääntäjää", mutta hommat eivät niiden avulla pelitä niin, että niistä olisi käytössä todella hyötyä. - vattua1
Picasa-2 kirjoitti:
Näinhän se on, kyllä kuvat säilyvät. Taistellessani tämän Picasan viimeisen päivityksen kanssa, poistin Picasan kerran Revo Uninstallerillakin. Kun asensin tämän jälkeen P:n uudelleen, etsi ohjelma kaikki kuvat takaisin. Etsintä tosin kesti melkoisen tovin. Että se kuvien säilymisestä.
Hyvät ystävät ja kylän miehet, jos teillä on tiedossanne jokin keino, jolla automaattisen päivityksen saisi Picasasta pois päältä, niin kertokaa ihmeessä. Kertokaa se niin, että tällainen tavallinen näppisten naputtelijakin osaisi tempun tehdä. En missään tapauksessa haluaisi aparaattiini kolme piste kuutosta.Picassa 3:sestakin.
- Real Fast
Picasa - 2 kirjoitti:
Ongelmia löytyy ainakin siinä, että F-e on englanninkielinen ohjelma. En ainakaan löytänyt suomenkielistä mahdollisuutta. Konekäännökset eivät korvaa.
Kyllä mulla on koneessani parikin "kääntäjää", mutta hommat eivät niiden avulla pelitä niin, että niistä olisi käytössä todella hyötyä.Mulla ainakin Faststone 4.0 jossa Asetukset =>Kieli => suomi löytyy!!
- ---->>
vattua1 kirjoitti:
Picassa 3:sestakin.
ja lähettämisessä ei mitään vaikeutta.
Onhan siellä valintakin:
Työkalut > Sähköposti > Käytä ...... OK - Picasa - 2
---->> kirjoitti:
ja lähettämisessä ei mitään vaikeutta.
Onhan siellä valintakin:
Työkalut > Sähköposti > Käytä ...... OKOn tänään näköjään ruvennut toimimaan.
Testikuva ainakin lähti ja tuli perille, joten ylläpito ilmeisesti korjannut asian.
Täytyypä kokeilla sitä Faststonea joskus, jos kerran suomenkieli löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533