olisi hyvää tietää mitä ottaa huomioon nyt kun au pair vuosi läheystyy. Asioia joita täytyy ottaa mukaan ja sellaista jota ei edes käysi mieleen. Olen kiitollinen kaikille vastauksille :)
tärkeää tietoa
6
672
Vastaukset
- miee..
Mihin olet ensinnakin menossa auppariks ja kuinka pitkaks aikaa tarkalleen??:D
- sfnkle
en ole vielä löytänyt perhettä mutta tottakai kalifornia kuullostaa ihanalta, en varmasti pääse sinne ku kaikka haluaa sinnepäin :) lähtisin cultural carein kanssa vuoden
- miee..
sfnkle kirjoitti:
en ole vielä löytänyt perhettä mutta tottakai kalifornia kuullostaa ihanalta, en varmasti pääse sinne ku kaikka haluaa sinnepäin :) lähtisin cultural carein kanssa vuoden
Ahaa,itse olen Englannissa mika on kylla erittain lahella ja jos kaipaa johonkin kauemmaksi niin sitten joku tyyliin Kalifornia on tosi hyva mutta sinne tosin haluu aika moni ):
Makin halusin sinne mutta en viittinyt ees yrittaa ja ois pitany ajokorttikin hankkii,so..Taal Englannis on jo ihan tarpeeks erilaista ja hienoo eika taa ihan niiin lahellakaan ole :D
On monta asiaa mita kannattaa etukateen miettia ja ottaa selville kuten varmaan tiedat :D
JA sinaansa mitaan muuta pahemmin ei tarvitse mukaan kun vaatteita alkuun,rahaa on tietty hyva olla,kaikki ne tarkeimmat mita yleensa mukaan otat jos mietit etta lahet pitemmalle matkalle..Melkeimpa kaiken saat hankittua sielta maasta mihin menet :D
Ma en ehka oo mikaan paras neuvomaan,mutta anyways !!:DD - Miljander
miee.. kirjoitti:
Ahaa,itse olen Englannissa mika on kylla erittain lahella ja jos kaipaa johonkin kauemmaksi niin sitten joku tyyliin Kalifornia on tosi hyva mutta sinne tosin haluu aika moni ):
Makin halusin sinne mutta en viittinyt ees yrittaa ja ois pitany ajokorttikin hankkii,so..Taal Englannis on jo ihan tarpeeks erilaista ja hienoo eika taa ihan niiin lahellakaan ole :D
On monta asiaa mita kannattaa etukateen miettia ja ottaa selville kuten varmaan tiedat :D
JA sinaansa mitaan muuta pahemmin ei tarvitse mukaan kun vaatteita alkuun,rahaa on tietty hyva olla,kaikki ne tarkeimmat mita yleensa mukaan otat jos mietit etta lahet pitemmalle matkalle..Melkeimpa kaiken saat hankittua sielta maasta mihin menet :D
Ma en ehka oo mikaan paras neuvomaan,mutta anyways !!:DDMa oon kanssa Midlandsissa Briteisssa ja on oliut tosiaan silmia aukaiseva kokemus.... luulin osaavani englantia hyvin, ja olen oppinut etta osaan ameriikanenglantia ja paikallisten sanonnat meni alussa aivan yli hilseen, en tajunnut yhtikas mitaan. No nyt menee huomattavasti paremmin 5 kk oppinut enemman kuin koulun tunneilla konsanaan.
Toinen yllatys oli se etta hammashoito, sairaanhoito ja laakarikaynnit ovat suomalaiselle au pairille taysin ilmaisia, oli niita sitten kuinka paljon tahansa. Mulla kun on ollut kaikkea pikku ongelmaa (jo Suomessa) niin nyt alkaa olla terveys kunnossa kun. Melkein vihastuttaa etta piti tulla vieraaseen maahan sita varten - ja ei edes maksa mitaan.
Kulttuurissa on hyvat ja huonot puolensa mutta nyt pystyy seuraamaan esim. Emmerdalea ja englantilaisia poliisisarjoja ihan toisella lailla kuin Suomessa. - marianna mar
Miljander kirjoitti:
Ma oon kanssa Midlandsissa Briteisssa ja on oliut tosiaan silmia aukaiseva kokemus.... luulin osaavani englantia hyvin, ja olen oppinut etta osaan ameriikanenglantia ja paikallisten sanonnat meni alussa aivan yli hilseen, en tajunnut yhtikas mitaan. No nyt menee huomattavasti paremmin 5 kk oppinut enemman kuin koulun tunneilla konsanaan.
Toinen yllatys oli se etta hammashoito, sairaanhoito ja laakarikaynnit ovat suomalaiselle au pairille taysin ilmaisia, oli niita sitten kuinka paljon tahansa. Mulla kun on ollut kaikkea pikku ongelmaa (jo Suomessa) niin nyt alkaa olla terveys kunnossa kun. Melkein vihastuttaa etta piti tulla vieraaseen maahan sita varten - ja ei edes maksa mitaan.
Kulttuurissa on hyvat ja huonot puolensa mutta nyt pystyy seuraamaan esim. Emmerdalea ja englantilaisia poliisisarjoja ihan toisella lailla kuin Suomessa.hei muuten kun ootte molemmat just töissä siellä englannnissa niin osaatte kertoo että milloin noita au pari paikko alkaa siis vapautumaan, nyt ainakin on aika hiljakseltaa sinne päin ollu näkyvissä avoimia paikkoja. ja kuinka vaikeeta on päästä tavis tytön töihin!?
Miljander kirjoitti:
Ma oon kanssa Midlandsissa Briteisssa ja on oliut tosiaan silmia aukaiseva kokemus.... luulin osaavani englantia hyvin, ja olen oppinut etta osaan ameriikanenglantia ja paikallisten sanonnat meni alussa aivan yli hilseen, en tajunnut yhtikas mitaan. No nyt menee huomattavasti paremmin 5 kk oppinut enemman kuin koulun tunneilla konsanaan.
Toinen yllatys oli se etta hammashoito, sairaanhoito ja laakarikaynnit ovat suomalaiselle au pairille taysin ilmaisia, oli niita sitten kuinka paljon tahansa. Mulla kun on ollut kaikkea pikku ongelmaa (jo Suomessa) niin nyt alkaa olla terveys kunnossa kun. Melkein vihastuttaa etta piti tulla vieraaseen maahan sita varten - ja ei edes maksa mitaan.
Kulttuurissa on hyvat ja huonot puolensa mutta nyt pystyy seuraamaan esim. Emmerdalea ja englantilaisia poliisisarjoja ihan toisella lailla kuin Suomessa.Olitko vain tuon yhden kerran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021010Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 35744
- 52719
- 49629