Olen mukana amwaylla,mutta kuulin niin asiasta että GNLD menestynyt nopeasti paitsi jotka sanoivat minulle tuotteet aika huonot.Kumpi parempi GNLD vaiko amway??Katsoisin teidän vastaukset enemmän joko amway tai GNLD.Kertokaa mitä GNLD:n ja amway:n puolet on?Niin on,että amwaylla pelkästään 2-5vuotta panoksella mutta se vain arviolta paitsi ei se ole tosiasiassa koska riippuen ihmisestä joko pääsee pidemmälle vai lyhyelle jos paljon tavata ihmisiä aktiivisena.Amwaylla tuotteet voi tuoda kotiin ovelle asti eikä tarvitsee postista mutta GNLD??Jos amwaylla mukana aloittamiseen niin mitä sitten jos ihmiset eivät halua liityä tai käyttää tuotteita niin miten toimia eteenpäin?Ei voi olla ilman palkkiot vaikka ihmiset ei ikinä liityä tai käyttää tuotteita siksi se ei toimisi.Jos vastaukset GNLD ja amway eniten niin se sitten vaikea ratkaista että GNLD vaiko amway.Amwaylla ei ole ostospakkoa,mutta entä GNLD?Pyydän teitä vain asialliset eikä haukkua turhia sen takia,kiitos.
GNLD VS AMWAY
7
595
Vastaukset
- RiittaF
Niin, olen kokeillut kumpiakin tuotteita, ja jostain syystä GNLD tuntuu vähän halvalta eikä ole mielestäni hintansa arvoisia aineita. Bonuspuolesta en osaa sanoa, koska aikoinaan valisin Amwayn, eikä GNLD systeemistä ole kokemuksia.
- Systeemi.
Tutkin toki GNLD:stä mutta sehän pelkkä vain ravintolisät ja vitamiinit kuin amwaylla aika montakin eri tuotteita.Kuulosta aika paremmalta amway,koska mahdollisuus kokeilla minkä tuotteen sitten on.
- 16+7
Halusit asiallista vastausta. Jätä kumpikin huijaus, et kärsi enää enempää.
- huijauksesta.
Kysyn vain muiden mielipiteen mukaan.En näe missään että olisi huijausta kumpikin.GNLD aivan pelkästään vain ravintolisät ja vitamiinit ei muuta kuin amwaylla montakin eri tuotteet.Kukaan voisi napsia vain GNLD:n ravintolisät koko ajan?Tuskin.
- Verkosto asian tunti
Molemmissa menetät tasapuolisesti rahasi ja saat tehdä töitä ilmaiseksi idioottien kanssa.
- Ulla_GNLD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487