GNLD VS AMWAY

kumpi??

Olen mukana amwaylla,mutta kuulin niin asiasta että GNLD menestynyt nopeasti paitsi jotka sanoivat minulle tuotteet aika huonot.Kumpi parempi GNLD vaiko amway??Katsoisin teidän vastaukset enemmän joko amway tai GNLD.Kertokaa mitä GNLD:n ja amway:n puolet on?Niin on,että amwaylla pelkästään 2-5vuotta panoksella mutta se vain arviolta paitsi ei se ole tosiasiassa koska riippuen ihmisestä joko pääsee pidemmälle vai lyhyelle jos paljon tavata ihmisiä aktiivisena.Amwaylla tuotteet voi tuoda kotiin ovelle asti eikä tarvitsee postista mutta GNLD??Jos amwaylla mukana aloittamiseen niin mitä sitten jos ihmiset eivät halua liityä tai käyttää tuotteita niin miten toimia eteenpäin?Ei voi olla ilman palkkiot vaikka ihmiset ei ikinä liityä tai käyttää tuotteita siksi se ei toimisi.Jos vastaukset GNLD ja amway eniten niin se sitten vaikea ratkaista että GNLD vaiko amway.Amwaylla ei ole ostospakkoa,mutta entä GNLD?Pyydän teitä vain asialliset eikä haukkua turhia sen takia,kiitos.

7

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RiittaF

      Niin, olen kokeillut kumpiakin tuotteita, ja jostain syystä GNLD tuntuu vähän halvalta eikä ole mielestäni hintansa arvoisia aineita. Bonuspuolesta en osaa sanoa, koska aikoinaan valisin Amwayn, eikä GNLD systeemistä ole kokemuksia.

      • Systeemi.

        Tutkin toki GNLD:stä mutta sehän pelkkä vain ravintolisät ja vitamiinit kuin amwaylla aika montakin eri tuotteita.Kuulosta aika paremmalta amway,koska mahdollisuus kokeilla minkä tuotteen sitten on.


    • 16+7

      Halusit asiallista vastausta. Jätä kumpikin huijaus, et kärsi enää enempää.

      • huijauksesta.

        Kysyn vain muiden mielipiteen mukaan.En näe missään että olisi huijausta kumpikin.GNLD aivan pelkästään vain ravintolisät ja vitamiinit ei muuta kuin amwaylla montakin eri tuotteet.Kukaan voisi napsia vain GNLD:n ravintolisät koko ajan?Tuskin.


    • Verkosto asian tunti

      Molemmissa menetät tasapuolisesti rahasi ja saat tehdä töitä ilmaiseksi idioottien kanssa.

    • Ulla_GNLD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe