"siihen oikeaan"?
Uskotko
45
198
Vastaukset
- etseteraa
sairaalloisesti.
- 4D tähti
vaan uskon että toiseksi parhaat on oikeasti parhaita.
uskon.
- Fr.Fionatar
En usko, joskus nuorena uskoin johonkin ns. oikeaan mutta en enään jos jonkun löytää se on järjellä otettava minkä saa, ei tällä iällä enään "prinssejä" odotella.
Sellainen järkisuhde ja tasapainoinen riittää minulle. koukkuun.....ja nostan farkkutakin kaulukset pystyyn.
Mä oon sitä mieltä, että tarpeeksi hyviä on paljon.
Jos yhdenkään niistä "saa omaksi", niin sitten voi lopettaa ympärilleen katselun ja keskittyä siihen.- ............
Se oikea tuli vastaan. Tallattu samoja polkuja 42 vuotta.
Ei semmoista olekkaan muualla kuin "hieman" todellisuudesta vieraantuneiden päiväunissa.
Oikeasti se menee niin että sopivia on vaikka kuinka paljon. Jotta homma ei mene liian helpoksi, niin tilanteet vaihtelee. Joku ei ole sopiva nyt, mutta voi olla sitä 10v päästä. Joku on sopiva nyt, mutta aika muuttaa liikaa ja se lakkaa olemasta sopiva.
Ihmiset aina sekoittaa tohon päiväuneensa sen että pitkä suhde olisi pelkkää ruusuilla tanssimista, ja "se oikea" olisi täysin ongelmaton. Sitä se ei tosiaan ole vaan hyvin usein siinä saadaan niellä vaikka mitä.. hyvässä lykyssä pettämisistä lähtien. Myös toisen ongelmia saa niellä aikas tavalla. Sitten kun yks kaunis päivä huomataan että ollaankin syystä taikka toisesta pystytty kaikista huolimatta yhdessä, aletaan sanoon että toinen on se oikea. Oikeasti tuohon samaan pääsee monenkin eri henkilön kanssa.
Loppukaneettina voisin todellisuudesta vieraantuneiden päivää järkyttää muistuttamalla että se teidän ainoa oikea on voinut kuolla viime talvena heikoilla jäillä. Tai jo synnytyksessä. Tai sitten se asuu Salomon-saarilla ja te ette ikinä näe sitä.
Onneksi ei ole mitään hätää. Niitä oikeita löytyy joka maasta eikä ne kaikki ole vielä kuolleita joten teillä on toivoa vielä :D
On erittäin sopivia, sopivia, tosi sopivia, ei-sopivia, katastrofaalisen surkeita yms. ja jne.- '
Kyse ei kuitenkaan ole jostain muusta, vaan minusta itsestäni. Minä olen "se oikea". Tahdon olla se oikea. Voin antaa täyden rakkauteni ja tukeni toiselle ihmiselle. Ja hän on silloin minulle se ainoa oikea. Sillä hetkellä - ja mikä ettei elämän loppuun saakka. Ainakin omalta osaltani.
- BlueNightSatin
niin totta kun toikin on, vaatii myös vastapuolelta samaa. :)
- BlueNightSatin
et ihmiselle voi olla useitakin oikeita. Mut mikä sitten vetää just tietyt tyypit yhteen? Oikeanlainen kemia. :)
siten et kyseessä on itseään toteuttava ennuste. Eli joku on riittävän hyvä tullakseen siksi oikeaksi - mut ilman uskoa näin ei voi käydä.
joillakin on yksi oikea, toisella useita oikeita, ja joillakin ei yhtään ainoaa oikeaa.
haluaa (tai alitajunta pakottaa). Eli jos itse katsoo tulevansa onnelliseksi vain 3,2 metrisen kumppanin kanssa niin ei yhtään on varsin tod. näk. vaihtoehto. Sen et kuinka paljon sitä pystyy itse ohjaamaan onkin toinen tarina - mä uskon muuttumiseen, mut en mahdottomuuksiin.
ttuplai kirjoitti:
haluaa (tai alitajunta pakottaa). Eli jos itse katsoo tulevansa onnelliseksi vain 3,2 metrisen kumppanin kanssa niin ei yhtään on varsin tod. näk. vaihtoehto. Sen et kuinka paljon sitä pystyy itse ohjaamaan onkin toinen tarina - mä uskon muuttumiseen, mut en mahdottomuuksiin.
vain eräänkin ihmisen, joka eli ja kuoli 90-vuotiaaksi yksin ja ihan onnellisena ihmisenä. Ikinä hän ei haikaillut minkään oikean perään, jota ei olisi löytynyt tai että kyse olisi ollut siitä, että häntä ei kukaan olisi huolinut. Hänellä ei ollut sitä oikeaa. Noh, hän ei ehkä sitä niin halunnut, mutta tuskin olisi vastustanutkaan jos sellainen olisi löytynyt. Hän minulla tässä mielessä oli tuossa viimeisessä tapauksessa. Mutta mistä minä hänenkään salaisimmista ajatuksistaan tai haaveistaan tiedän.
- eräsmiess
että useammankin kanssa voi olla kohtuullisen onnellinen mutta vain yksi on sellainen ettei muuta maailmaa enää erota.
- PalstanMiehet
Uskon asiat ovat uskon asioita.
Olen uskomaton. - vänksy
ja uskon siihenkin ettei läheskään kaikki elämänsä aikana edes ehdi kohtaamaan sitä...
- kirpeIa
että olet kaikkia muita edellä?
*nauraa poskilihakset maitohapoilla* - vänksy
kirpeIa kirjoitti:
että olet kaikkia muita edellä?
*nauraa poskilihakset maitohapoilla*ainakin onnellinen asian suhteen.
- kirpeIa
vänksy kirjoitti:
ainakin onnellinen asian suhteen.
narsissit kukkivat.
*nauraa poskilihakset maitohapoilla*
- Crocuta
Enpä usko en. Olisiko vähän infernaalisen masentava ajatus... :1
- vänksy.
viiden elämän päästä sinäkin kohtaat Hänet.
- Crocuta
vänksy. kirjoitti:
viiden elämän päästä sinäkin kohtaat Hänet.
Uudelleen syntyminen... Lisää saman sarjan ajatuksia :D
Uskon monen olevan "se oikea", kunhan aika ja elämäntilanne on molemmilla otollinen. Tuskin Rouva Ratikkakaan olisi ollut oikea, jos olisimme tavanneet 20 vuotta aiemmin. Sitäpaitsi olisi karmeaa ajatella, että jos sitä oikeaa ei kohtaisi, olisi tuomittu ikuiseen sinkkuuteen. Ei ei, minä en ole kohtalouskoinen vaan oman onneni seppä.
- BlueNightSatin
vois jos haluis sanoo hurskasteluksi, oman onneni seppä. Vähintäänki leuhkimiseksi ja itseriittoisuudeksi. Kun oikeasti se olis voinu mennä niin, että sä otit sen naisen minkä sait. Eli sinkkuus hirvitti ja sun eukkos sut sitten kelpuutti, kun muut ei. Mutta toki hurskastellaan vaan ja sanotaan kaikki että me ollaan taottu itte onnemme jokainen ja saatu hikeä vuodattaen kaikki ihana ja hieno elämässämme. Omalla panoksella. :)
Ps. Huomaa sarkasmi. ;) - kdjfrerjweo
on. jokainen voi teoillaan vaikuttaa tulevaisuuteensa.
- BlueNightSatin
kdjfrerjweo kirjoitti:
on. jokainen voi teoillaan vaikuttaa tulevaisuuteensa.
tiettyyn rajaan saakka. Kaikki ei ole omissa handuissa.
BlueNightSatin kirjoitti:
vois jos haluis sanoo hurskasteluksi, oman onneni seppä. Vähintäänki leuhkimiseksi ja itseriittoisuudeksi. Kun oikeasti se olis voinu mennä niin, että sä otit sen naisen minkä sait. Eli sinkkuus hirvitti ja sun eukkos sut sitten kelpuutti, kun muut ei. Mutta toki hurskastellaan vaan ja sanotaan kaikki että me ollaan taottu itte onnemme jokainen ja saatu hikeä vuodattaen kaikki ihana ja hieno elämässämme. Omalla panoksella. :)
Ps. Huomaa sarkasmi. ;)Minulla on kyllä hämärä muistikuva, että moni muukin on minut elämäni aikana kelpuuttanut. Enkä usko, etteikö joku kelpuuttaisi vielä tulevaisuudessakin, jos tarvis vaatii. Eikä sillä, ettäkö minä kenet vain saisin tai edes voisin asiaan itse kovin paljoa vaikuttaa. Se on sitten varmaan sitä kemiaa, mutta sille on itse aktiivisesti annettava mahdollisuuksia.
tiettyyn rajaan saakka. Kaikki ei ole omissa handuissa.
Kenes handuissa se sitten on? Jumalan? Kohtalon?
- BlueNightSatin
Ratikkakuski kirjoitti:
Minulla on kyllä hämärä muistikuva, että moni muukin on minut elämäni aikana kelpuuttanut. Enkä usko, etteikö joku kelpuuttaisi vielä tulevaisuudessakin, jos tarvis vaatii. Eikä sillä, ettäkö minä kenet vain saisin tai edes voisin asiaan itse kovin paljoa vaikuttaa. Se on sitten varmaan sitä kemiaa, mutta sille on itse aktiivisesti annettava mahdollisuuksia.
uskossa on hyvä elää, toivossakin. Olis tietty kiva, jos ei vaan kelpais vaan oikeesti olis jotain enemmän. Siis puhun omasta puolestani. Mut empä tiiä, taitaa olla vaan ylisuuria unelmia mulla. :)
- BlueNightSatin
Ratikkakuski kirjoitti:
Kenes handuissa se sitten on? Jumalan? Kohtalon?
ihmisten muun muassa. :)
uskossa on hyvä elää, toivossakin. Olis tietty kiva, jos ei vaan kelpais vaan oikeesti olis jotain enemmän. Siis puhun omasta puolestani. Mut empä tiiä, taitaa olla vaan ylisuuria unelmia mulla. :)
Kylläpäs sitä nyt saivarrellaan. Ei kai kukaan halua olla se, johon on tyydytty aivan kuin viimeisenä oljenkortena. Ei se sinkkuus sentään niin kauheaa ole, ellei kovin läheisriippuvainen ole.
ihmisten muun muassa. :)
Elämänkatsomus tuokin. Ei vain oikein tunnu omaltani, vaikka siinä epäilemättä (pieni) osatotuus piileekin.
- BlueNightSatin
Ratikkakuski kirjoitti:
Kylläpäs sitä nyt saivarrellaan. Ei kai kukaan halua olla se, johon on tyydytty aivan kuin viimeisenä oljenkortena. Ei se sinkkuus sentään niin kauheaa ole, ellei kovin läheisriippuvainen ole.
mä taidan olla vähän persereikä tuulella tänään? Njoo kyllä joillekkin riittää, kunhan ees vähän kelpaa. No ei olekkaan, totta. Pikkasen vaan keljuttaa ihmiset jotka antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. :)
- BlueNightSatin
Ratikkakuski kirjoitti:
Elämänkatsomus tuokin. Ei vain oikein tunnu omaltani, vaikka siinä epäilemättä (pieni) osatotuus piileekin.
sä teet jos pankijohtaja sanoo ettei lainaa tipu?
sä teet jos pankijohtaja sanoo ettei lainaa tipu?
Kilpailuttaisin pankkeja ja jos mistään ei heruisi, niin malttaisin mieleni ja hommaisin lisää vakuuksia. Ai niin, uhkailin minä kerran kirjoittavani yleisönosastoon. ;-)
- BlueNightSatin
Ratikkakuski kirjoitti:
Kilpailuttaisin pankkeja ja jos mistään ei heruisi, niin malttaisin mieleni ja hommaisin lisää vakuuksia. Ai niin, uhkailin minä kerran kirjoittavani yleisönosastoon. ;-)
näin minäkin tekisin. Mehän ollaanki samiksia. :)
näin minäkin tekisin. Mehän ollaanki samiksia. :)
Asia ja miten se ilmaistaan. ;-)
- kirpela
ja se muhun,mutta...
- kirpela
timanttia kirjoitti:
se mutta siihen tulee?
Mutasta...
on väärä kunnes tulee oikeaksi.
- trust mii
koska muuten tulisi pyörittyä tuolla vaikka kenen kanssa testaamassa..luulen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.192626Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091941Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591708Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021551Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491466Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2041324- 961236
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521147Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171035Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13917