Eli ongelmani on seuraava, vesijuoksun jälkeen on aina aivan hirveä nälkä tietysti kun vedessä puuhastelee nin tulee nälkä. Mitä voin syödä ettei treeni mene ihan hukkaan?
Kannattaako päivällinen nauttia ennen vai jälkeen vesijuoksun? Mikä olisi hyvä ja täyttävä ruoka vesijuoksun jälkeen?
Mitä syödä vesijuoksun jälkeen?
4
1183
Vastaukset
- hm
minä syön keitetyn kananmunan hapankorpun kanssa aina silloin, jos tarvitsen täyttävän olon.
- Vetehinen..
Ihminen voi syödä salaatin tai omenan.
- hoitoalalla
Syö normaalia, monipuolista ruokaa riittävästi, niin ettei jää nälkä. Kuulostaa, että haluaisit laihtua tai ainakin hallita painoasi. Suosittelen lukemaan Patrik Borgin kirjoittaman kirjan "Rentoa painonhallintaa". Siinä on hyviä ohjeita, miten ihmisen yleensäkin tulee syödä. Toki kirjassa korostuu myös elämäntapamuutoksen tekeminen ja siinä pysyminen. Ei yksi omena riitä missään tapauksessa vesijuoksun jälkeen...silloin jää vain nälkä ja myöhemmin syöt kuitenkin enemmän. Ruokailun jälkeen puoli tuntia- tunti, ennenkuin voi alkaa urheilla. Kannattaa syödä mieluummin päivällinen vesijuoksun jälkeen ja syödä ennen sitä vaikka hedelmä tai pari, jos on nälkä.
- Kastunut
Minulle taas tulee kauhea jano. En tiedä teenkö jotain väärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442