Perinteinen kysymys.
Tapailen erästä miestä. Hänellä on tapana kertoa muista naisista, vaikka mukavasta naapuristaan tai vaikka kaupan kassasta, joiden kanssa on jutellut tyyliin: "Kylläpä siinäkin on mukava nainen, harmi vaan kun on varattu", tai noin vanha jne.
Miksi mies puhuu noista muista naisista, kuinka kivoja kumppaneita ne varmaan olisivat? Ei hän varmaankaan sitten minua halua vakituiseen suhteeseen.
Miksi mies kehuu muita naisia?
24
295
Vastaukset
- herää kysymys.....
Mistä olet tuollaisen "miehen" löytänyt?
Millä tavalla "perinteinen kysymys"?
Ei kuulosta yleiseltä eikä normaalilta.- no niin
Perinteisesti kysytään: "miksi mies tekee niin ja näin". :)
Tjaa, että ei oikein tavalliselta kuulostanut, eikä oikein miehekkäältäkään...
- vastaus löytyy
katsella matkan päästä kaikkia naisia (mukaanlukien sinut).
- no niin
Tämähän olikin yllättävä tulkinta. Kenties ehkä vaikka jotain tuohon suuntaan. Ja paino sanalla _kaikkia_.
- Vastaus löytyy
no niin kirjoitti:
Tämähän olikin yllättävä tulkinta. Kenties ehkä vaikka jotain tuohon suuntaan. Ja paino sanalla _kaikkia_.
hyvin sosiaalinen, jos löytää kaikista naisista jotain kehumisen arvoista.
- kirpela
vain, mutta satuttaahan se väliin vaikka sen tietää.
- no niin
Itsekin selittää: "Kunhan sanon vaan!" Mutta joo, ei kivalta tunnu aina.
Mukava kun löytyi vähän puolustustakin. - kirpela
no niin kirjoitti:
Itsekin selittää: "Kunhan sanon vaan!" Mutta joo, ei kivalta tunnu aina.
Mukava kun löytyi vähän puolustustakin.elämäni rakkaus nyt vaan on, oli, tommoinen.
- no niin
kirpela kirjoitti:
elämäni rakkaus nyt vaan on, oli, tommoinen.
"kaiken se kestää, kaikessa uskoo..."
Toivottavasti on jäänyt paljon mieltä lämmittäviä muistoja. :) - kirpela
no niin kirjoitti:
"kaiken se kestää, kaikessa uskoo..."
Toivottavasti on jäänyt paljon mieltä lämmittäviä muistoja. :)rakastan varmaan ainaja ikuisesti, vähän eri tavoin vain. Ihanamies, ei vaan enää mun kultani.
- tonou
Kuulostaa tosi empaattiselta ja syvältä ihmiseltä. Siis niin kuin emppis ja symppis putoaa blenderiin heti sun seurassas. Sussa täytyy olla silloin jotain vikaa.
(kaislikon suhinaa)- no niin
jotain vikaa... niinhän se loogisesti menee.
- tämännähnyt
pitää sut epävarmana. Hänellä on oman itsetuntonsa kanssa ongelmia. Ajattelee, että sinäkin katsot muita miehiä ja se on ikään kuin "tasausta". Hyvä-itsetuntoinen mies ei tee tuollaista.
- no niin
Jaa-a. Minut on kyllä helppo pitää epävarmana.
Jos se haluaa viestiä sulle, että hänellä on olemassa naiskontakteja ja silleen vientiä riittäis, että et suinkaan ole se ainokainen maailmassa.. Hän ehkä kokee tarpeelliseksi korostaa sitä asiaa sulle jostain syystä, vois olla ehkä että sinä olisit mustasukkainen? Onnistuiko? :)
- no niin
Juu, kyllä hänellä vientiä olisi, varmaankin. En varsinaisesti mustis osaa olla noille naisille, mutta... tai no joo, tavallaan, kun en tiedä, kelpaanko minä hänelle ja joku kiva tuttu nainen tuntuisi kelpaavan.
no niin kirjoitti:
Juu, kyllä hänellä vientiä olisi, varmaankin. En varsinaisesti mustis osaa olla noille naisille, mutta... tai no joo, tavallaan, kun en tiedä, kelpaanko minä hänelle ja joku kiva tuttu nainen tuntuisi kelpaavan.
Sun kannattaa sanoa tosta ja kysyä ihan reilusti, että mikä siinä on kun susta tuntuu että ne muut mistä hän puhuu kelpais ennemmin kuin sinä? Ei mies varmaan huomaa, että "vaikutus" on jo tehty ja sitten se vaan pahentaa asiaa jatkamalla.
Tietää miten sinut saa pidettyä varpaillasi ja miten sinut saa yrittämään kaikkensa Miehen eteen. Jep.
- kirpela
voi turtua.Eli jos tekee sitä tiedostaen, voi muija joku pv todeta, että kun ei mikään riitä niin menkööt sitten muiden "parempien" matkaan.
Tiedostamattomalle toiminnalle taas ei voi kun huomauttaa silloin tällöin asiasta, ja toinen on aidosti pahoillaan. - no niin
On se fiksu mies, sitä en voi kieltää. Hyppyyttää minua ihan mielensä mukaan...
harmooninen ja tautologinen, eli hieno mies. Ei kaltaisesi haploidi voi koskaan ymmärtää jos mies on ymmärtäväinen ja osaa ottaa myös muut huomioon.
- haploidi
:)
Joo, ehkä mä en vaan ymmärrä. Siltä on oikeasti tuntunut pari muutakin kertaa.
- rrrrrrr4
lähe karkuun mokomaa pohjalla tällä kehuskelijalla on huono itsetunto,ethän halua alkaa pönkittäjäksi hänen epävarmuudelleen? Löydät varmasti paremman.
Hän vihjaa että voisit olla mukavampi ja tuo esiin havaitsemiaan onnistumisia ympäristöstään kannustaakseen sinua positiiviseen kasvuun.
Ilmeisesti et ole mikään ihan toivoton tapaus hänen mielestään ja hän tarjoaa sinulle tilaisuuden kehittyä. Aika kilttiä!
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661