Hämeenlinna Tigers

19+5

Onko kyseisellä seuralla kotisivuja? Itse en ole löytänyt.

35

1903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kndfknf

Kas kas, Hämeenlinna Tigers on sitten tekemässä paluuta Suomen jefukentille. Meinasin alkuun kirjoittaa, että eihän sitä seuraa ole ollut moneen vuoteen olemassakaan, mutta näköjään ovat alustavasti ilmoittautuneet ensi kaudeksi III-divariin. Kotisivuja ei varmaan ole, jos ei googlekaan löydy, mutta puhelinnumero löytyy alla olevasta linkistä, jos pelaaminen kiinnostaa.

http://www.sajl.fi/sarjat/miehet/iii-divisioona/

• 8+5

Kiitos tiedosta!

• Sikstari
        8+5 kirjoitti:

Kiitos tiedosta!

Hienoa. Tätä on odotettu. Hoitakaapa Kaupunkiuutiset tekemään puffia Tigersin paluusta. Täytyy kilautella paikallisille kavereille, luultavasti löytyy muutama potentiaalinen pelimies.

• Jefuilija
      • gfhghg

paskaa, ihan kuraa, ei siellä kuitenkaan tehdä mitään mitä ei olisi jo muissakin jengeissä tehty. parempi olis ollu jättää perustamatta ja siirtää suosiolla pelaajat roosterssiin.

• gfhghg
        gfhghg kirjoitti:

paskaa, ihan kuraa, ei siellä kuitenkaan tehdä mitään mitä ei olisi jo muissakin jengeissä tehty. parempi olis ollu jättää perustamatta ja siirtää suosiolla pelaajat roosterssiin.

piti lisätä vielä että faija hakkas mua lapsena ja mä nään harhoja. ja sit mä oon vähän epävarma seksuaalisuudestani.

• Huskies
        gfhghg kirjoitti:

Oletko koskaan käynyt Hämeenlinna Huskiesin treeneissä esimerkiksi? Jos et, niin sinuna en täällä sanoisi "ei siellä kuitenkaan tehdä mitään mitä ei olisi jo muissakin jengeissä tehty". Ei voi sanoa mitään tuollaista, jos ei ole itse konkreettisesti ollut mukana toiminnassa. Itse olen Huskiesin toiminnassa mukana ja kentältä löytyy niin Tigersin vanhoja kasvatteja, kuin maajoukkue tason valmentajia.

• huono
        gfhghg kirjoitti:

Paska trolli on paska

• viiksivallu78
        Huskies kirjoitti:

Oletko koskaan käynyt Hämeenlinna Huskiesin treeneissä esimerkiksi? Jos et, niin sinuna en täällä sanoisi "ei siellä kuitenkaan tehdä mitään mitä ei olisi jo muissakin jengeissä tehty". Ei voi sanoa mitään tuollaista, jos ei ole itse konkreettisesti ollut mukana toiminnassa. Itse olen Huskiesin toiminnassa mukana ja kentältä löytyy niin Tigersin vanhoja kasvatteja, kuin maajoukkue tason valmentajia.

Kuinka vanha voi vain osallistua vai onko kaiken ikäsille

• 40v
        viiksivallu78 kirjoitti:

Kuinka vanha voi vain osallistua vai onko kaiken ikäsille

Yleensä laji aloitetan alle 20 vuotiaana, mutta sixtareissa ainakin voi aloitttaa vielä yli nelikymppisenäkin.

• viiksivallu78
        40v kirjoitti:

Yleensä laji aloitetan alle 20 vuotiaana, mutta sixtareissa ainakin voi aloitttaa vielä yli nelikymppisenäkin.

Voiko aloittaa jos on 12 vuotias. Harjoituksien pitäisi olla hämeenlinnassa

• Konnari
        gfhghg kirjoitti:

Olit aivan oikeassa

• 15+7

Kumma että uusia/uusvanhoja seuroja syntyy joka vuosi vaikka liitossa hoidetaan asiat päin persettä.

• 31+2

Niin.
      Kiinnostaiskin tietää, mikä on liiton osuus näiden uusien ja vanhojen seurojen synnyssä.
      Vaikka vaan ihan käytännön tasolla. TV:stä yms puhumattakaan.
      Eipä liitosta ole liikoja tietoa jaettu, mitä on tehty näiden asioiden eteen.
      Eipä kyllä muutenkaan tietoa paljon jaeta.

• Ainavaantätäsamaa

Onkohan tää yks liiton tinkimätön parjaaja jäänyt joskus lohdutussijoille, kun Norosta on roikutettu puheenjohtajana. Niin pateettista tekstia vaan pukkaa kirjoituksesta toiseen...

Minun mielestä liitto on onnistunut paqnostuksissaan levittää lajia terveelle pohjalle ja laajemmalle maantieteellsielle alueelle. lajin suurin ongelma on korkea kynnys kakkosesta ykköseen. Hämeenlinna on tervetullut takaisin jefu-kartalle. Aika rajallinen materiaalialuehan siinä on kyseessä mutta mikä ettei.

• 333445

Kyllä se kaveri on jäänyt lohdutussijoille silloin kun älliä on jaettu...

• asdgasdg

kerro ny helvetissä miten se liitto on auttanut noiden jengien synnyssä. keränny porukkaa kasaan paikkakunnilla ja käynyt vetämässä treenejÄä. vitut häh? eiköhän ne puuhamiehet löydy ihan jostain muualta kun liitosta. liitto tekee sen verran että lyö maksulaput kouraan ja tattis, muutama tonni tas liitolle ja kiva kun keräsitte lisää maksumiehiä.

lopettakaa nyt toi vitun lässytys jos ihan oikeesti ette mitään tiedä. liitto levittänyt miten panostuksellaan MILLÄ VITUN PANOSTUKSELLA?! miten liitto on tuonut esille kakkosdivaria missään mediassa ja niinkun itekin aikasemmin kirjotin niin kakkosen kautta tuodaan edelleen eniten uusia pelaajia lajin pariin mutta kun te saatanan valopäät vänkäätte koko ajan asioita vastaan. hoette vaan että pitäskö muka kakkosen näkyy saman verran kun vaahteran. totta vitussa sieltähän ne pelaajat sinne tuleekin, ei ne suoraan vaahteraan kävele että morjes tulin pelaan, paitsi ehkä roosterssiin jossa muutenkin on aika ankeeta toi toiminta.

• okdokdokdokd
        asdgasdg kirjoitti:

kerro ny helvetissä miten se liitto on auttanut noiden jengien synnyssä. keränny porukkaa kasaan paikkakunnilla ja käynyt vetämässä treenejÄä. vitut häh? eiköhän ne puuhamiehet löydy ihan jostain muualta kun liitosta. liitto tekee sen verran että lyö maksulaput kouraan ja tattis, muutama tonni tas liitolle ja kiva kun keräsitte lisää maksumiehiä.

lopettakaa nyt toi vitun lässytys jos ihan oikeesti ette mitään tiedä. liitto levittänyt miten panostuksellaan MILLÄ VITUN PANOSTUKSELLA?! miten liitto on tuonut esille kakkosdivaria missään mediassa ja niinkun itekin aikasemmin kirjotin niin kakkosen kautta tuodaan edelleen eniten uusia pelaajia lajin pariin mutta kun te saatanan valopäät vänkäätte koko ajan asioita vastaan. hoette vaan että pitäskö muka kakkosen näkyy saman verran kun vaahteran. totta vitussa sieltähän ne pelaajat sinne tuleekin, ei ne suoraan vaahteraan kävele että morjes tulin pelaan, paitsi ehkä roosterssiin jossa muutenkin on aika ankeeta toi toiminta.

Mä en tajua miten joku voi hehkuttaa 2. divaria. Edes vitsillä. Siis ihan oikeasti, enkä halua vittuilla tai loukata kenenkään tuntoja, vaan puhua suoraan, se on aivan hirveää skeidaa. Jos siitä haluttaisiin tehdä tuote, jota markkinoida yleisölle, niin laji kuolisi siihen. Ei sitä sähellystä jaksa yksinkertaisesti katsoa. Vaahteraliigakin on hyvin vaikea markkinoitava muille kuin entisille ja nykyisille pelaajille, mutta 2. divaria ei saada markkinoitua edes näille. Ja Hangon 400 katsojaa ei tätä faktaa muuta miksikään kun uutuudenviehätys häviää. 2. divarin paras - ja erittäin tärkeä - anti suomalaiselle jenkkifutikselle on toimia kasvattajana pelaajille, jotka eivät muuten pääsisi lajin pariin. That's it. Näin siis vuonna 2011.

• joubadouba
        okdokdokdokd kirjoitti:

Mä en tajua miten joku voi hehkuttaa 2. divaria. Edes vitsillä. Siis ihan oikeasti, enkä halua vittuilla tai loukata kenenkään tuntoja, vaan puhua suoraan, se on aivan hirveää skeidaa. Jos siitä haluttaisiin tehdä tuote, jota markkinoida yleisölle, niin laji kuolisi siihen. Ei sitä sähellystä jaksa yksinkertaisesti katsoa. Vaahteraliigakin on hyvin vaikea markkinoitava muille kuin entisille ja nykyisille pelaajille, mutta 2. divaria ei saada markkinoitua edes näille. Ja Hangon 400 katsojaa ei tätä faktaa muuta miksikään kun uutuudenviehätys häviää. 2. divarin paras - ja erittäin tärkeä - anti suomalaiselle jenkkifutikselle on toimia kasvattajana pelaajille, jotka eivät muuten pääsisi lajin pariin. That's it. Näin siis vuonna 2011.

No onhan se nyt helvetin tosi että kun Liigaa tulee telsusta, se nimenomaan auttaa uusille paikkakunnille (myös niille joilla joskus on toimintaa ollut) seurojen syntymistä. Samoin Sport Action-tapahtuma toi lajia esille 42 000:lle (neljälleymmenellekahdelle tuhannelle) nuorelle, luku johon ei yksikään seura yksin pysty, mutta tuossa määrässä on varmasti sata nuorta myös Sotkamosta ja muualta hevon vitun kuusesta.

Mistä muualta se innostus fudisjoukkueen käynnistämiseen lähtee, täältä kaksnelosen älykääpiöiden jutuista vai?

Tiedän nää kaverit joka tätä paskaa suoltaa "Liiton" päälle, samojen "herrojen" kanssa on vaikea keskustella muutenkin mistään muusta paitsi siitä mikä kehittää sitä omaa etua (II-divari).

Laskekaa seurojen määrä SAJL;n sivuilta. Jokaisella seuralla on yksi ääni käytettävissä liittokokouksissa, ei muuta kuin sinne äänestämään hoitamaan asiat kerralla kuntoon. Tosin luulen että tässä käy samoin kuin persujen kanssa; vastuuta ei uskalleta ottaa.

• thbkmluhvy

Kakkonen on jefun kannalta tärkeä kasvattajasarja, mutta aivan uskomatonta että joku tosissaan (?) on sitä mieltä että kakkosen pitäisi näkyä saman verran kuin vaahteran. Varmaan mediat oikein himoitsee uutisia kakkosdivisioonasta, ja tottakai Urhokin varmaan haluaisi näyttää kakkosen pelejä mutta liitto ei anna.

• dadfddg

no joka tapauksessa kakkonen ja ykkönenkin niitä urhon näkyvyyksiä joutuu maksaan. maksakoot ne ketkä siellä näkyy helvetti ?!!

• kiinnostunut

onko kyseisessä seurassa myös junnu joukkue? itse haluaisin aloittaa jefun mutta lähimmät joukkueet on tampereella ja hyvinkäällä

• 3+3

UrhoTV diili on ihan perseestä koko lajin kannalta.Kuva vittu nyt tota kotimaista jefua kattoo jostain vitun maksukanavalta kun sitä ei edes kehtaa näyttää omalle mummolleen. Luuleeko joku pässi tosissaan että maksutv tuo jotain näkyvyyttä kenellekkään divareissa. Jefu ei ole kuin UrhoTV:n kanavatäytettä, jolla työllistämme produktiota luppokausien yli maksamalla vielä kaikki viulut. Maksutv on urheiluseurojen kannalta pelkkää miinusta. Joka töllöttäjä on katsomosta pois ja seurojen tuloista siinä sivussa. Oikeat lajit tulevat vapailta kanavilta ilmaiseksi eikä miltään nysvätv:ltä liiton ja katsojien maksua vastaan. Onko kukaan muuten pyytänyt mediatutkimuksia miten jefu on vaikuttanut kanavapaketin hankintaan ja paljonko näkyvyyttä ovat kakkosdivariseurat ja ykkösdivariseurat saaneet tuon maailman loistokkaimman diilin ansiosta? Montako uutta pelaajaa ns. näkyvyys toi seuroille? Siis onhan kait nämä asiat tutkittu ennen kuin päätöksiä on tehty? Kenen kaveri siellä Urholla on duunissa kuuluu oikea kysymys?

• 0+0=0

Miksi vi tus sa URHOTV:n Vaahteraliigaotteluiden pitäisi tuoda näkyvyyttä divariseuroille. Täyden idiootin esittämä kysymys johon pitää vastata niinkuin idiooteille vastataan.

Todellisuudessa Urhon "produktiot" olivat tasoltaan erinomaisia. Tietysti kun ei oltu videolaitteiden kanssa siellä kotoisan perunapellon laidalla kuvaamassa sitä divarinuhjakkeiden turhanpäiväistä painimista, niin eihän se voi miellyttääkään yllä olevan kirjoittajaa.

Siis mitä vi tun tutkimusta siitä tarvii tehdä ovatko divariseurat saanee näkyvyyttä Vaahteraliigapeleistä URHOssa. MInun mummoni ymmärtää kyllä, että ei vi tussa ole saaneet, kun niissä lähetyksissä kuvataan Vaahteraliigapelejä. Onko sen sijaan laji saanut enemmän näkyvyyttä mediassa niin siinä se oikeampi kysymys. Vastaus siihen on, että kyllä.

• 7+18
        0+0=0 kirjoitti:

Miksi vi tus sa URHOTV:n Vaahteraliigaotteluiden pitäisi tuoda näkyvyyttä divariseuroille. Täyden idiootin esittämä kysymys johon pitää vastata niinkuin idiooteille vastataan.

Todellisuudessa Urhon "produktiot" olivat tasoltaan erinomaisia. Tietysti kun ei oltu videolaitteiden kanssa siellä kotoisan perunapellon laidalla kuvaamassa sitä divarinuhjakkeiden turhanpäiväistä painimista, niin eihän se voi miellyttääkään yllä olevan kirjoittajaa.

Siis mitä vi tun tutkimusta siitä tarvii tehdä ovatko divariseurat saanee näkyvyyttä Vaahteraliigapeleistä URHOssa. MInun mummoni ymmärtää kyllä, että ei vi tussa ole saaneet, kun niissä lähetyksissä kuvataan Vaahteraliigapelejä. Onko sen sijaan laji saanut enemmän näkyvyyttä mediassa niin siinä se oikeampi kysymys. Vastaus siihen on, että kyllä.

Vaikka kysymys ei ollut minulle esitetty, niin vastaan että mitä tutkimista tässä olisi ja mikä on koomista.

Jos nyt jotain koomisuutta tästä hommasta etsitään, niin sitä on se, että vaahteraliiga näkyy 100%sti URHOlla ja toisaalta taas vaahteraliigan joukkueet maksavat siitä ainoastaan 7%. Loppu 93% on ripoteltu muille sarjatasoille. Ehkä tämä on yksi syy minkä takia näitä liiton dokumentteja ei haluta kamalasti levitellä julki?

Alkaa kuullostamaan ihan Suomen autoiluln verotukselta, jossa autoiliajt eivät kustanna pelkästään omasta toiminnastaan aiheutuneita kuluja vaan kerätyistä tuloista jyvitetään muuhun "yleishyödylliseen" käyttöön valtaosa.

Liittokokouksessa joku ehdotti että urhon maksu siirrettäisi kokonaan sinne vaahteran budjettiin, mutta Noronen & Haavisto sen tyrmäsi sellittämällä että se menee joka tapauksessa yhteisestä kassasta ja kerätyistä varoista. Joo toki menee, mutta ainakin omat ekonomi-oppini kertovat sen verran, että jos se maksu sijoitetaan kokonaisuudessaan sinne vaahteran sarakkeeseen, niin silloin vaahteraliigan osuus budjettirakenteesta muuttuu eikä nyt niin, että se kerätään jopa erotuomareilta, lapsipelaajilta ja valmentajilta heidän sarakkeissaan ja aiheujttaa kustannuspaineita sitten näille sektoreille korotettuina maksuina.

Ymmärrän ihan hyvin muiden kuin vaahterajoukkueiden kritiikin täysin tässä asiassa ja itse vaahterajoukkueen edustajana olen huolestunut myös kustannusten räjähtämisestä käsiin, sillä syyskokous päätti että vaahteraliigan kiinteät maksut nousevat jälleen ja ne nousevat noin 25-27% viime vuoteen verrattuna.

Ja edelliselle kirjoittajalle voin kertoa, että ihan 100% varmasti laji on saanut enemmän näkyvyytt 4 Sport Pro:n NFL-pelien lähetyksillä kuin kotimaisella jenkkifutiksella URHOlla. Tämän pystyn sanomaan ihan näppituntumalta ilman mitään 3500 euron markkinatutkimuksiakin.

Oma ehdotukseni olisi että edelleen sinne liiton sivuille ne vaahterapelit netti TV:hen ja lehtikampanja päälle (IS / IL) myös muulloinkin kuin pelkästään vaahteramaljan alla. Uskon että Suomesta löytyy vielä sen verran lajirakkautta ja talkoohenkeä että tuollaisen netti-TV:n lähettämiseen löytyy apujoukkoja eikä sitä tarvitse kokonaan rahoittaa budjetista.

• poi6799888
        7+18 kirjoitti:

Vaikka kysymys ei ollut minulle esitetty, niin vastaan että mitä tutkimista tässä olisi ja mikä on koomista.

Jos nyt jotain koomisuutta tästä hommasta etsitään, niin sitä on se, että vaahteraliiga näkyy 100%sti URHOlla ja toisaalta taas vaahteraliigan joukkueet maksavat siitä ainoastaan 7%. Loppu 93% on ripoteltu muille sarjatasoille. Ehkä tämä on yksi syy minkä takia näitä liiton dokumentteja ei haluta kamalasti levitellä julki?

Alkaa kuullostamaan ihan Suomen autoiluln verotukselta, jossa autoiliajt eivät kustanna pelkästään omasta toiminnastaan aiheutuneita kuluja vaan kerätyistä tuloista jyvitetään muuhun "yleishyödylliseen" käyttöön valtaosa.

Liittokokouksessa joku ehdotti että urhon maksu siirrettäisi kokonaan sinne vaahteran budjettiin, mutta Noronen & Haavisto sen tyrmäsi sellittämällä että se menee joka tapauksessa yhteisestä kassasta ja kerätyistä varoista. Joo toki menee, mutta ainakin omat ekonomi-oppini kertovat sen verran, että jos se maksu sijoitetaan kokonaisuudessaan sinne vaahteran sarakkeeseen, niin silloin vaahteraliigan osuus budjettirakenteesta muuttuu eikä nyt niin, että se kerätään jopa erotuomareilta, lapsipelaajilta ja valmentajilta heidän sarakkeissaan ja aiheujttaa kustannuspaineita sitten näille sektoreille korotettuina maksuina.

Ymmärrän ihan hyvin muiden kuin vaahterajoukkueiden kritiikin täysin tässä asiassa ja itse vaahterajoukkueen edustajana olen huolestunut myös kustannusten räjähtämisestä käsiin, sillä syyskokous päätti että vaahteraliigan kiinteät maksut nousevat jälleen ja ne nousevat noin 25-27% viime vuoteen verrattuna.

Ja edelliselle kirjoittajalle voin kertoa, että ihan 100% varmasti laji on saanut enemmän näkyvyytt 4 Sport Pro:n NFL-pelien lähetyksillä kuin kotimaisella jenkkifutiksella URHOlla. Tämän pystyn sanomaan ihan näppituntumalta ilman mitään 3500 euron markkinatutkimuksiakin.

Oma ehdotukseni olisi että edelleen sinne liiton sivuille ne vaahterapelit netti TV:hen ja lehtikampanja päälle (IS / IL) myös muulloinkin kuin pelkästään vaahteramaljan alla. Uskon että Suomesta löytyy vielä sen verran lajirakkautta ja talkoohenkeä että tuollaisen netti-TV:n lähettämiseen löytyy apujoukkoja eikä sitä tarvitse kokonaan rahoittaa budjetista.

Lehtimainonta on tyhmintä mitä olen tästä ketjusta lukenut. Taitaa olla nuo ekonomi-opit jostan 80-luvun kultavuosilta.

• 12+13
        poi6799888 kirjoitti:

Lehtimainonta on tyhmintä mitä olen tästä ketjusta lukenut. Taitaa olla nuo ekonomi-opit jostan 80-luvun kultavuosilta.

Perustele?

Meinaat että liiton pitäisi mainostaa näyttämällä piilo-maksukanavilla marginaalilajia, jonne eksyy sama porukka katselemaan peliä jotka jo ovat lajin parissa? Tai toinen vaihtoehto että se pidetään edelleen pelkästään liiton siuvuilla nettistreamina jonne ei kukaan ulkopuolinen löydä, ellei osaa kirjoittaa URL-kenttään www.sajl.fi tai ole joku pikalinkkiä postittanut?

Mielestäni taas tuo sinun perustelematon kommenttisi oli typerintä mitä tältä palstalta on saatu lukea, mukaanlukien isoilla kirjaimilla kirjoitetut viestit, joissa on sentään rahtunen ollut järkeä joskus mukana.

Ja kyllä, olet ihan oikeassa, ekonomiopinnot on 80-90 luvun taitteesta ja jos ne bisnesmaaimassa, missä toimin päätyökseni, toimii tänä päivänäkin vielä hyvin, niin tuskin suomen jenkkifutiksessa on mitään niin mullistavaa keksitty, että sitä voidaan verrata vetyvoimalaitokseen tai ikiliikkujaan.

• poi6799888

Perustelu:

Internetin leviäminen suomalaisten massojen keskuuteen voidaan katsoa käynnistyneen 90-luvun alkuvuosina, joten 80-90 luvun taitteen ekonomi opinnoista ei ole paljoakaan apuja modernin media- ja viestintäsuunnittelun tantereella. Internetin ja muun digitaalisen viestinnän yleistyessä on samanaikaisesti paperille painettujen sanomalehtien kokonaislevikki laskenut joka vuosi vuodesta 2005 lähtien, menneenä vuonna 2011 taas lähes 5%. Trendi on jatkuva ja kun siihen rinnalle laitetaan jefun pääkohderyhmän, nuorten ja nuorten aikuisten mediankäyttötottumukset, on ehdotus lehtimainonnasta oikeasti tyhmä, todella tyhmä.

SAJL:n sekä jefuseurojen tulisi panostaa rajusti nettiviestintäänsä, olla aktiivisia uutisoijia asiasta kuin asiasta omilla, liiton sekä mahdollisilla muilla sporttiin liittyvillä nettisivuilla. YouTubea tulisi käyttää uutisoinnin dynaamisena kanavana muiden sosiaalisen median menetelmien ohella kliseinen Facebook mukaanlukien. URHO:n oikeasti tasokas tuotanto tulisi saada SAJL:n käyttöön netissä julkaistavien jälkilähetysten muodossa ja rinnalle tuottaa seurojen toimittamaa digitaalista materiaalia vaikkapa divareistakin.

Mutta hyvät ihmiset, ei rahan haaskausta lehtimainontaan.

• 16+3

EIkös VL ja divarikokouksessa juuri tehty hallituksen ehdotus joka vahvistettiin liittokokouksessa että lehtimainontaan tullaan lisäämään, summa taisi olla viisinumeroinen. Lehtimainoskampanja tehtiin myös juuri ennen VL 2011 ottelua Metro-lehden lisäsivujen kautta. Onko tietoa paljon tämä tuli maksamaan ja saatiinko kulut katettua lisääntyneistä lipputuloista? Pelkkä näkyvyyshän ei ole se mikä lajia vie eteenpäin, vaan sen näkyvyyden seuraukset, eli ihmisten toiminta sen jälkeen kun ärsyke-impulssi on saatu jakoon.

Onko nyt sitten niin että liitossa ei olla ajan hermoilla tai tehtaviensä tasiolla. Pitäisikö syylliset etsiä ja syyttömät rankaista?

Edelliseen postaukseen kommenttina, että tämän päivän "lehtimainos" ei tarkoita pelkästään printattua materiaalia, vaan myös sähköisiä verkkoverkkolehtiä, joita varmaan tuolla aikasemmassa ekonomin postauksessakin tarkoitettiin?

• 667755
        16+3 kirjoitti:

EIkös VL ja divarikokouksessa juuri tehty hallituksen ehdotus joka vahvistettiin liittokokouksessa että lehtimainontaan tullaan lisäämään, summa taisi olla viisinumeroinen. Lehtimainoskampanja tehtiin myös juuri ennen VL 2011 ottelua Metro-lehden lisäsivujen kautta. Onko tietoa paljon tämä tuli maksamaan ja saatiinko kulut katettua lisääntyneistä lipputuloista? Pelkkä näkyvyyshän ei ole se mikä lajia vie eteenpäin, vaan sen näkyvyyden seuraukset, eli ihmisten toiminta sen jälkeen kun ärsyke-impulssi on saatu jakoon.

Onko nyt sitten niin että liitossa ei olla ajan hermoilla tai tehtaviensä tasiolla. Pitäisikö syylliset etsiä ja syyttömät rankaista?

Edelliseen postaukseen kommenttina, että tämän päivän "lehtimainos" ei tarkoita pelkästään printattua materiaalia, vaan myös sähköisiä verkkoverkkolehtiä, joita varmaan tuolla aikasemmassa ekonomin postauksessakin tarkoitettiin?

Lehtimainos on lehtimainos ja nettimainos on nettimainos.

Mutta kompaten kaikkia yllä... Helpoin tapa polttaa rahaa mainotaan on tehdä sitä perinteistä printtiä (=lehtimainontaa). Jos SAJL:lla on viisinumeroinen markkinointibudjetti niin hyvä. Ja miten se käytetään ei voi olla seurojen puhumattakaan yksittäisten jäsenseurojen tietoviisaiden besservissereiden huutokauppaa varsinkaan nimettömillä kommenteilla netissä. Mutta järkeä saa käyttää. URHO on hyvä panostus Suomi-jefun näkyvyydelle. Kannataa kuitenkin huomioida, että nykynuorissa on paljon Maddenin pelaajia jotka eivät ole koskaan käyneetkään katsomassa livenä pelejä. tähän kohderyhmään pitäisi iskeä ja saada nuoriso katsomoon. Hyvistä ehdotuksista voisi tehdä oman ketjunsa ettei enempää raiskata tätä Tigers-ketjua.

• 19+20

Ei tuo maksu tosiaan jakaudu ja kohdistu yhtään sinne minne pitää jos se tosiaan on noin miten edellä kirjoitettua. Kaikki tuo raha on junnutoiminnasta pois ja lajin tulevista jäsenistä siinä sivussa. UrhoTV ei tosiaan tuo näkyvyyttä pätkääkään kenellekkään muulle kuin liigajengeille ja niiden "faneille" jotka hulluna ovat erehtyneet sen soopapaketin ostamaan. Lätkäfanitkin alkoivat hitsaamaan tuon Urhon venkoilua hinnoittelun suhteen.

Kyllä on liiton toiminta aikamoista jäsenseurojen kusettamista ja toiminnan tappamista mikälin toisaan kustannukset jaetaan noin. Toivottavasti mainostuotot ja muut tulot jaetaan kanssa samassa suhteessa seuroille takaisin. Eikös tuo ole mainoskana ja kait liitto nyt sentään on taloudellisesti kannattavan sopimuksen tehnyt? Ei kait sitä olla oltu niin hulluja että ovat menneet maksamaan että joku saa lähetysoikeudet? Onko tosiaan näin?

Aamen ja päivää jos näin on. Siinäpä todellinen sopimus.

• 11+18

Mikäli sinun kirjottama teksti on tuubaa ja mikäli se mitä olet kuullut on jälleen vainoharhaista skeidaa, on sinun kirjoittama teksti yksi tämän palstan historian ala-arvoisimpia sepustuksia. Ja jos todella on, kuten kuulin naapurin Tiinalta eilen kioskijonossa ja mikäli Suomi24 sivulta lukemani ei olekaan totta, ei voi sanoa kuin aamen ja päivää että olen taas hienosti ajatukseni rakentanut.

SAJL:n pitäisi oikeasti kieltää ne vanhamalliset Riddelin kypärät kun alkaa vaikutukset näkyä nyt sitten nuorison käyttäytymisessä.

• 8+10

What ever - DOU!

Liitto pitäisi vihdoin julkistaa kestävät persustelut sille miksi junnujoukkueet ja divarijengit pitää maksaa siitä että VL jengit skulaa suljetussa maksu-tv:ssä jota kukaan ei katso. VL jengit saisivat kantaa vastuunsa eivätkä vyöryttää yliegojensa auheuttamia mediakustannuksia syyttömille seuroille. Ihmeellinen diili muutenkin kun raha liikkuu maksukanavalle eikä toisinpäin. On suorastaan mediahistorina pa5kin diili. Kys taitaa olla vain jenkkifutaajien kuppaamisesta että saavat lätkämatsinsa näytettyä. Taitaa mennä konkurssiin kesään mennessä. Liittokin saisi mennä kun näin surkeita soppareita tekevät.

Nyt lähden maksattamaan junnujoukkueella ravintolalaskuni kun tämä menee näkyvyyden yleiseen edistämiseen paikkakunnalla.

• ei niin katkera

Ja tämä liittyi Hämeenlinna Tigers aiheeseen miten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1965
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe