"Olla hakusessa" on hyvin ärsyttävä sanonta. Mikä on se hakunen, jossa sijaitsemisesta on kyse? Asialle on varmasti järkevämpiäkin ilmauksia.
Olla hakusessa.
7
4105
Vastaukset
- niinkö?
Ihan varmasti on parempiakin ilmauksia: kateissa, ei tiedetä vielä tms.
Riippuu taasen asiayhteydestä ja siitä, miten hauskoja ja kepeitä halutaan olla.
Mua suututtaa puuhastelu, kun sitä käytetään yleisesti puuhailun vastineena.
Puuhastelu on vähättelevä ilmaus.- hra X
Samoin 'tekele', jota käytetään paljon neutraalin tai myönteisen 'teoksen' asemesta.
- Anonyymi
Kertakaikkiaan ihan hirveä sana.
- Anonyymi
Kertakertakaikkiaan.
- Anonyymi
Pilvin pimein ja loppupeleissä.
- Anonyymi
Autoilmoituksessa: kattoluukku löytyy, vetokoukku löytyy, ratti löytyy. Ja viistoperä, viistääkö se maata ? Kauhee etsiminen ja sitte vielä peräkin viistää maata.
- Anonyymi
Se oli joskus muka muotisana. :D Liekö 90 lukua vai 2000 alku. Ihmisillä oli aina jotain haussa: kumppani, auto, huonekalu tai koira.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930