Kenet ja keneltä

Niin?

kenet savustaisit pois palstalta jos voisit?

keneltä palstalaista vonkaisit mieluiten? ja ehkä vonkaatkin :P

18

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fifi-neiti

mä en oo viel päättäny et keltä mä alan vonkaa, qu mä haluun kuiteski aika stylen jonku

• 3+13

ja voisin vongata vaiks timantilta, yb:ltä tai papulta. Mut vain jos saanti olis varma, muuten ei kehtaa :-)

• ---------

antaa varmasti ;-)

• --------- kirjoitti:

antaa varmasti ;-)

nyt toki ketkä?

• gebre se lassie

vois lähtee lenkille.

• kirpela

asiasta valkaisun jälkeen.

• oma tarpeensa , joten en savustais ketään. Jälkimmäist en kerro.

• 10+14

Savustan vain kalaa mökilläni. Antibarbilla on palstan kauneimmat silmät :-)

• Ei mulla ole mitään halua ketään savustaa sen kummemmin. Jos joku alkaa ottaan ohimoon, käyn sanoon sille pari rumaa sanaa ja sen jälkeen ingnooraan sen. Sit eii haittaa enää yhtään mokomakin nuija.

Jaa vonkausta?? Mtn en kerro enkä myönnä.

Pakko on kylläkin varmaankin keksiä taas joku mielikuvituspoikakaveri ja alkaa sen kanssa seukkaan jos noi ihan randomit galleriavonkaajat siitä vähän rauhottuisi. Taas mä muistin miksi kuvaa ei saa olla galleriassa.. tai ainakin sen pitää olla joku pelkkä elukka tms.

• fifi-neiti

seukkaa sen Ryynäsen sedän qaa?

• fifi-neiti kirjoitti:

seukkaa sen Ryynäsen sedän qaa?

Tosiaan.. Mut siitä on kyllä jo niin paljon aikaa että me taidetaan olla jo tauolla. Tai jopa jo uusien tuulien mukana meneviä tms.

Mut vois sinne galleriaan kirjoittaa että seukkaan Ryynäsen kanssa :/

• Crocuta

Joo sinne kun laittaa jonkun eläimen, niin ensimmäinen ajatus on, että kyseessä on varmasti harvinaisen ruma ihminen. Kyllä varmaankin kelpo antidootti galleria vonkaukseen. Mulla taitais se lisääntyä, jos vaikka kaljurotan kuvan sinne löisin.

• eiks mul kukkaa..

kannata gallerias pitää, jos haluu niinku normaalia jutteluseuraa. Mielikuvitusmies, vakirakastaja ja kuusi virtuaalimukulaa kun ilmoittaa siel, ni munantarjontaviestit vähenee. Esittelytekstissä voi kertoo anopista ja sit antaa vinkkei pelarkoonien kasvatuksesta. Kyl se siitä...

• Crocuta kirjoitti:

Joo sinne kun laittaa jonkun eläimen, niin ensimmäinen ajatus on, että kyseessä on varmasti harvinaisen ruma ihminen. Kyllä varmaankin kelpo antidootti galleria vonkaukseen. Mulla taitais se lisääntyä, jos vaikka kaljurotan kuvan sinne löisin.

Ongelma tässä on se kun minä en galleriaa minään treffiseuraettiskelypaikkana käytä, niin mua suututtaa noi iänikuiset p*llunvonkaajat. Välillä mä muistan olla ystävällinen ja välillä en.. "joo, katotaas sitä sitten kun eka hyppäät näsinneulasta pää edellä alas..P". Nih, ja epäsosiaalisena henkilönä mua ei kiinnosta yrittää väkisin vääntää jutunjuurta jonkun "Pertti52vSeinäjoelta" kanssa. Kun ei ole mtn syytä, ja mä tiedän mikä sen takana on ja vastaus on EEEIIII.. joten ihan turha haaskata aikaa, vaan sanoo heti suoraan ja kuuntelee sit ne pihtarihuora-jutut jotka tulee aina jossain vaiheessa joka tapauksessa. Parempi ennemmin kuin myöhään :)
        Mä tykkään vaan kamujen, eli palstalaisten, eli jotenkin etukäteen tuttujen kanssa sielä puhua. Randomvonkaajat suksikoot.. jonnekkin. Niitä ei kaivata :/

No sulla se nyt ei auta kun olet niin söpö ettei sitä kaljurottakuva muuta kuin lisää vetovoimaa :D

• eiks mul kukkaa.. kirjoitti:

kannata gallerias pitää, jos haluu niinku normaalia jutteluseuraa. Mielikuvitusmies, vakirakastaja ja kuusi virtuaalimukulaa kun ilmoittaa siel, ni munantarjontaviestit vähenee. Esittelytekstissä voi kertoo anopista ja sit antaa vinkkei pelarkoonien kasvatuksesta. Kyl se siitä...

Täytyykin harkita vakavasti noita vinkkejä. Kiitos :)

• kohdallani juuri nyt ajankohtainen ja mitä tuohon kuvaan tulee niin omakuva on syytä pitää esillä, että ei tule väärinkäsityksiä.

• .

voisi häipyä.

• Ratikan,

ehdottomasti, palstan suurin kusipää. (Dayum ja relax hyvinä kakkosina)

Voisin vonkailla vaikka Cranky-geekiltä tai Almastyltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe