Vielä suuseksistä

arabella figg

Suuseksi kysymyksestä tuli mieleen, että entäs jos nainen ihan mielellään antaisi suuseksiä, mutta olisi todella surkea siinä? Voisitko seurustella sellaisen naisen kanssa?

28

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

kun opettais.

• se ois ihan kuin opettas apinalle kelloa.

• ap
        modelli kirjoitti:

se ois ihan kuin opettas apinalle kelloa.

Valitettavasti totta, jotkut vaan osaa ja jotkut ei, vaikka kuinka yrittäisi.

• *
        modelli kirjoitti:

se ois ihan kuin opettas apinalle kelloa.

kurjasti sanottu, ilmeisesti sulla on varaa

• vänksy

suuseksi, kuin mikä tahansa muukin seksin muoto, on ihan opeteltavissa oleva taito. Jos vaan intoa ja halua on se oppia, niin kyllä sen sitten varmastikin oppii.

• ap

Ei pidä paikkaansa, voit uskoa, että olen yrittänyt!

• ,

• pörje

siis, tekaritkin kanissa.

• pörje kirjoitti:

siis, tekaritkin kanissa.

varpaankynnet lensi kattoon niin, ettei hohtimillakaan irti saa välikatosta

• anzzy kirjoitti:

varpaankynnet lensi kattoon niin, ettei hohtimillakaan irti saa välikatosta

muuta hammashoitoa, pyysin hammaslääkärin merkkamaan amputaatio aina,
        että on jotain parisataa hammasta jo minulta nypitty pois:o{E)

• innostunut n

Miesystäväni viimeksi valitti, että miten mä jaksan niin kauan antaa hänelle tätä juttua. Ehkä sitä pitää sitten vähän rajoittaa. Ja minäkin ajattelen, etten varmaan osaa, vaikka mies kyllä sanoo, että mukavalta se tuntuu ja minusta on niin mukavaa tehdä hänelle hyvää. Jos hän nyt sitten siitä nauttii oikeasti.

• Ihme kyssäreitä...

Syynä on se, että osaavia naisia löytyy helposti. Niin ja oma käsikin on paljon parempi kuin huono seksi.

Ei voi kuin ihmetellä näitä suomisiviilien kysymyksiä XDDDD

• aja tikanpoikaa puuhun siinä asiassa, niin kysy neuvoja mieheltä. Se tietää.

• kirpela

se kauan kestäis kun jujun oppis.

• Oppii, opin, opitaan.

• Crocuta

Kyllä se olisi samantien pihalle.

• Crocuta

Ok, jotain stressin hallintaa nyt...

Kahvia ensin, alkaa oleen vierotuksia.

• ....ihan näin lohduttavana tietona voin kertoa, että vain harvat sen kunnolla osaa.
      Kyllä aika moni mies joutuu tyytymään heikkotasoiseen suihinottoon, monet joutuvat olemaan kokonaan ilmankin.

• kannata olla tuollaisesta asiasta huolissasi. - Asenne on tässä jutussa tärkein ! - Jos kerran antaisit mielelläsi suuseksiä miehelle, niin ilmeisesti olet myös innokas harjoittelemaan ? - Estottomasti harjoittelemalla oppii. - Ja jos suuseksi tuntuu sinusta aluksi jotenkin vaikealta tai epämiellyttävältä, niin voithan toki aloittaa vaikka liukkarin kanssa pelkän käsityön. - Siinä on helpompi havainnoida miehen ilmeitä ja ehkä saada neuvojakin, kun on silmätysten. - Hänen syliinsä kumartuneena sinä voit pyytää, että hän ohjeistaa sinua joko sanoin tai selkääsi / hiuksiasi sivelemällä, eli millaista otetta tai nopeutta hän haluaisi. Rohkeutta peliin, niin ihan varmasti opit :) !

• ap

Kyllä mä yritin exän kanssa opetella, mutta en vain oppinut. :( Mä en TAJUA miten muut naiset pystyy tekemään sen niin, ettei hampaat hipaisekaan, vaikka kuinka yrittäisin, niin aina joku osuu. Musta ei vain ole siihen. Ja vastaukset tähän todisti, ettei sitten sen kautta ollenkaan suhteeseenkaan.

• ap kirjoitti:

Kyllä mä yritin exän kanssa opetella, mutta en vain oppinut. :( Mä en TAJUA miten muut naiset pystyy tekemään sen niin, ettei hampaat hipaisekaan, vaikka kuinka yrittäisin, niin aina joku osuu. Musta ei vain ole siihen. Ja vastaukset tähän todisti, ettei sitten sen kautta ollenkaan suhteeseenkaan.

oli sit jotenkin liian tuntoherkkä ? - Jos ei miehellä ihan mikään pikkupili ole, niin väkisinkin ne hampaat siihen vähän osuu... - Ei se ole mitään epäonnistumista. - Mut jos leuat väsyy, niin kannattaa lopettaa ajoissa ennen kuin ne hampaat menevät yhteen ;) Ja akuutit niskakivut saattavat yllättää tottumattoman naisen seuraavina päivinä ensalkuun...
        Ihan oikeasti; kyllä sinä osaat, mutta sulla on ollut ehkä tähän asti vähän epäonnea partnerin valinnassa. - Pidät vain innokkaan asenteen, niin hyvä tulee !

• Dazu-Z
        ap kirjoitti:

taas ottaa ihan rennosti. Ei kenenkään ihmisarvoa suihinotosta mitata. :)

• ap
        xena-183 kirjoitti:

oli sit jotenkin liian tuntoherkkä ? - Jos ei miehellä ihan mikään pikkupili ole, niin väkisinkin ne hampaat siihen vähän osuu... - Ei se ole mitään epäonnistumista. - Mut jos leuat väsyy, niin kannattaa lopettaa ajoissa ennen kuin ne hampaat menevät yhteen ;) Ja akuutit niskakivut saattavat yllättää tottumattoman naisen seuraavina päivinä ensalkuun...
        Ihan oikeasti; kyllä sinä osaat, mutta sulla on ollut ehkä tähän asti vähän epäonnea partnerin valinnassa. - Pidät vain innokkaan asenteen, niin hyvä tulee !

Ihan oikeasti, en minä vain osaa. :(

• scale

olisi mun fetissi, niin en, mutta koska se ei ole, niin voihan sille toiselle kertoa, että millä tavalla se tuntuu parhaalta.

• ap

Mutta ongelma on juuri se etten silti osaa, vaikka ihan tosissaan olen yrittänyt. Mulla on ilmeisesti liikaa hampaita näin pieneen suuhun. :)

• ,.,.,.,.,.,.,

jotkut miehet saamaan orgasmin siitä???

• .

on niin erilaisia. Mulla ei ole määrällisesti paljon kokemuksia (n.5), mutta kaikkien kanssa joiden olen kuitenkin useammin kuin kerran olen tätä "harrastanut". Tärkeintä on olla tuntosarvet herkkinä. Ja kieli-se on tärkeä. Miestä pitää kuunnella-kirjaimellisesti. Helpoimpia, tavallaan, ovat karjahtelijat ja sellaiset jotka tuovat nautintonsa selkeästi ilmi. Silloin on helppo seurata, mitä kohden mennä. Haasteellisempia ovat hiljaiset. Huomaa, että toinen nauttii, mutta silti pitää kuulostella tarkkana. Jokainen mies on myös yksilö.Ei ole mitään yhtä ainoaa oikeaa tapaa ottaa suihin.Jotkut tykkäävät höyhenen kevyestä, toiset voimaakkasta imutuksesta.

Kielestä-sillä löytää monia herkkiä kohtia. Yksi on terskan juuressa, sellainen "jänne". Sitä voi kielellä kutitella:P Sitten tietysti peniksen varsi. Imemisen lisäksi myös kielellä voi tehdä pitkiä "vetoja".Kiveksiä ei saa unohtaa. Niiden huomioiminen kuuluu ehdottomasti suuseksiin. Ne voi otta kokonaan suuhun, niitä voi nuoleskella jne. Varovasti, varovasti :)

Välilihan ja peräaukon seutu kaipaa myös oraalista huomiota. Sitä voit kiusata, nuolla..

Tässä jotain mieleen tulleita vinkkejä alkuun :)

• odotan..

voit jatkaa vielä kuvaustasi ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2073
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1986
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      309
      1799
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      30
      1322
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1196
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1127
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      38
      1009
    Aihe