Tissien voima!!!

zisel

Päivää vaan pitkästä aikaa :) Hengissä ollaan edelleen ja hyvissä sielun ja ruumiin voimissa (mitä nyt reissussa rähjääntyneenä polvet mustelmilla ja oikeassa jalassa sääriluun kohdalla 2 kämmenen kokoista mustelmaa) :D Pääasiassa olen kyllä ottanut iisisti ja nauttinut lämpimistä päivistä ulkona. Kotona kun oon ollut niin on tullut muutaman kerran vilkastua tänne palstalle muttei oikeen ole jaksanut innostaa tää palsta eikä oikeestaan koko tietokone, mutta sehän ei ainakaan huono asia ole :)

No mutta joo aiheeseen, eli DAISARIT!! :D Jimillä tulee se Alaston piilokamera- ohjelma jossa piilokamerat kuvaa miesten reaktioita arkisissa tilanteissa kun ne näkee alastoman (tai lähes alastoman) naisen. Ei voi kun nauraa kuinka hölmöjä miehet voi olla :D Yks jäi mieleen kun nyrkkeilykehässä oli iso mies ja siihen tuli pikkunen blondi. Tällä isolla miehellä oli se sellanen "kilpi" jota hän pitää käsissään ja johon nyrkkeilijä iskee. No tää blondi nyrkkeili siihen "kilpeen" ja kun siltä blondilta lähti yhtäkkiä paita pois päältä niin se ukko sekos aivan täysin ja se pikkunen blondi hakkas sen aivan 100 - 0 siihen :D Tässä on linkki Alastoman piilokameran klippeihin joissa nähdään miesten älykkyys: http://nakedfunny.com/en/videos/

26

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen kansa

blääh :(

monte on :):)

• zisel

bannia ole... Tai no mistäpä mä tiedän jos on ollut sillävälin kun en ole ollut koneella mutta enpä usko :)

• uk_ko

jos NUORIMIES! ottasit itseäsi niskasta kiinni ja yrittäsi hankkia naiseuraa itsellesi?

Tirkistely on rikos ja jos joudut siitä kiinni, niin yksikään nainen ei ANNA! enää sen jälkeen...

• Mies.

siitä, ettei leikattuna esitettyyn ohjelmaan todellakaan pääse mukaan ne tapaukset, joissa ei ole mitään ihmeellistä!

Päättelee sit sitä taustaa vasten, mikä on todellinen tilanne ja mikä ohjelman luoma illuusio todellisuudesta.

• zisel

totta puhut ja tiedän kyllä että sellaset "sou?"- tapaukset ei tv:seen pääse :) Mutta uskon kyllä että suurimmaks osaks reaktiot on niitä joita näytetään. Jos ei ihan nyt noin voimakkaana mutta kuitenkin :)

• Hoodin minimuna

sulla oo tissejä.

• zisel

myöskään esiinny kyseisessä piilokameraohjelmassa :)

• Hoodin minimuna
        zisel kirjoitti:

myöskään esiinny kyseisessä piilokameraohjelmassa :)

...

• zisel
        Hoodin minimuna kirjoitti:

...

mä oon hyvällä päällä. Koita illalla uudestaan :D

• VISUAALISIA::.!!!1#%

.

sille ei vain voi mittään

.

• zisel

naisia huomattavasti visuaalisempia. En usko että naiset sekois läheskään niin paljon alastomista miehistä kuin miehet naisista :D

• tosiasia::..!!!
        zisel kirjoitti:

naisia huomattavasti visuaalisempia. En usko että naiset sekois läheskään niin paljon alastomista miehistä kuin miehet naisista :D

.

jonka kanssa on koitettava elää :)

.

• oikeesti pyörtynyt kaksi kertaa daisareiden takia, kun ne oli mun mielestä niin siistit. Kerran keskellä katua ja kerran terdellä.

• kjkl

Voi pidä pääsi kiinni... Please. *tärisee, kun lukee juttujasi*

Hirveästi sinulla on asiaa, mutta mikään järkikeskustelija et havaintojeni perusteella ole, et tosiaankaan. Jossakin sua on väitetty about 18-vuotiaaksi, mutta mä veikkasin siihen n. kymmenisen vuotta lisää ja kirjoittajaksi surullisen ongelmaisen naisen, jolla toi seksuaalisuus on syystä tai toisesta tosi keskeinen juttu arjessa. Akateeminen et ole, mutta ammatikorkeakoulukouttaunut ehkä. Jos sulla oikeasti on joku velikin, niin miksei se vädä sua korvista, että mitäs sinä keskustelupalstalla jaarittelet? Vaiko oeltko joku luuserifeikki, joka pätee anonyymina mun kaltaiselle tuntemattomalle julkisella palstalla muka rekisteörityneenä, vaikkei sellainen omilla tiedoillaan ja /tai omalla naamallaan oikeasti olekaan? Ps. Onks gekkoauliskotkukkomiesziseleinstenmichikoratikkakuskirelaxedeyesbuddylove ja te kaikki häirikkö- palstakamus jotakin sukua keskenänne, kenties?

• zisel

"Jossakin sua on väitetty about 18-vuotiaaksi, mutta mä veikkasin siihen n. kymmenisen vuotta lisää"

• voi helevetti

Siiis mieti nyt vähän tätä ohjelmaa. Olisiko siinä järkeä että teeveessä näytettäisiin pätkiä joissa jätkät ovat vaan neutraalisti kun ovat nähneet "daisarit". Koko ohjelman ideahan on siinä että näytetään kaikkein tyhmimmät ja hölmöimmät reaktiot. Ja onhan se toki niin et miehiä pakkaa nämä tissit kiinnostaa, mutta eikös se vaan ole ihan normaalia, ellei mies homo ole. Ja jos osat käännettäisiin ja mies vetäisi housut nilkkoihin niin aivan varmasti se herättäisi naisissa hilpeyttä ja ihmetystä. Että sillä tavalla. En nyt sitten oikeen ymmärrä että miksi sinä miehiä hölmöiksi haukut?!!

• zisel

"En nyt sitten oikeen ymmärrä että miksi sinä miehiä hölmöiksi haukut?!!"

• Pari kertaa muutaman minuutin kattelut sitä. Toinen oli kun puistonpenkillä istui äijiä, ja joku kukkaisnainen meni siihen kimppunsa kanssa, ja kun kimpun siirsi syrjään, niin paljaat tissit näky. Helkkari ne äijät oli ihan sykärin partaalla, ja JOPA MEINASI HYPPIÄ SELKÄNOJAN YLI. Siis, se oli jotain ihan käsittämätöntä. ne tosiaan pomppas ylös ja melkein selkänojan yli karkuun.

Toinen oli kun jossain kaupassa piti miehen kenkää ottaa eukon jalasta ja sillä sitten repes mukana paita pois ja taas tissit paljaana. Taas oli äijät siellä parin metrin päässä selällään ja kädet silmillä.

Heheheee.. :)

• zisel

ne ilmeet on hyvän näkösiä kun ne näytetään vielä hidastuksena :D Toivottavasti kukaan ei ole loukkaantunut (fyysisesti siis) noissa kuvauksissa :-/

• kirpela

Koira ei muuten tajua kun äänensävyn, ja miehen ääni yleensä on auktoritäärisempi. Poikkeuksia nyt on aina.

• zisel

sitten onkin..? Eipä tullut mieleen :)

• ...syynä on miehen olemus, koko ja äänensävy, sekä testosteroidin tuoksu hiessä joka kertoo mahdollisesta vahvuudesta. Eläimillä on hyvä hajuaisti ja kuulo yleensä. Esim. Karhun hajuaisti on n. 300 kertaa parempi kuin ihmisen. Karhu harvoin kokee naista uhkaksi, toisin kuin miehen. Karhu haistaa yli 100 m päästä milloin naisella on kuukautiset.... veren siis... =))

• zisel

mullakin tuli mieleen siinä miks koirat helpommin tottelee tai kunnioittaa miehiä kuin naisia. Mutta toi karhu- asia oli positiivinen tieto! Jos joskus saan päähäni lähtee sieni- tai marjametsään niin otan jonkun miehen kaveriksi niin pääsen ite pälkähästä jos törmätään karhuun :D Miten se karhu sitten reagoi jos haistaa veren naisesta?

• zisel kirjoitti:

mullakin tuli mieleen siinä miks koirat helpommin tottelee tai kunnioittaa miehiä kuin naisia. Mutta toi karhu- asia oli positiivinen tieto! Jos joskus saan päähäni lähtee sieni- tai marjametsään niin otan jonkun miehen kaveriksi niin pääsen ite pälkähästä jos törmätään karhuun :D Miten se karhu sitten reagoi jos haistaa veren naisesta?

...arasta eläimestä tulee hieman enemmän utelias. Ei muuta.. ei se ole vampyyri..... =)

• Safor

No sehän riippuu niin tilanteesta.
      Kyllä sitä kamppaillessa/painiessa ( siis Dojolla ei missään baarissa ) irtautuu vastustajasta aika nopeasti jos otetta etsiessään saa rinnasta kiinni tai joku muu intiimi osa koskettaa pahasti johonkin. Siis jos vastustaja on vastakkaista sukupuolta.
      Ja on se myönnettävä että yliopiston allas bileissä alastomien naisten ahdistelu oli sen verran paha kulttuuri-shokki että rupesin ihmettelemään miksi minua paleltaa saunassa.

• ...auktoriteettiä ja uskottavuutta. Miehet eivät pelkää niitä omia koiriaan missään tilanteessa ja luottavat siihen, että saavat ne hallintaan tilanteessa kuin tilanteessa. Kyllä tuohon jotkut naisetkin pystyvät, mutta taitavat olla kohtuullisen harvassa. Onneksi läheskään kaikkien koirien kanssa ei tule hankalia tilanteita...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe