Mieltäni askarruttaa se, että haluaako mies tavallaan tavallista, vähän rumemman näköistä naista/tyttöä jos oma nainen on niin sanottu kaunotar? Ehkäpä vielä koulutettu? Että haluuko se mies jotain huoletonta, helppoa seksiä, "naapurintyttöä" ja sitten seksi maistuu sen kanssa paremmalta. Kun oma muija on niin puleerattu..
Miksi mies tekee syrjähypyn ruman naisen kanssa?
54
705
Vastaukset
Ehkäpä se johtuu ennemminkin siitä, ettei kotona heru tai vaimolla on muuten hankala ja vaativainen luonne. Mistä ihmeestä sait päähäsi, että se kauniista ulkonäöstä tai koulutustaustasta johtuisi?
- mietteliäs mimmi
mut jos kotona heruu, vaimoke ei oo kauheen hankala ja alkuhuuma päällä. on niin monia syitä, mut oon huomannu et miehet kuitenkin haluu tavismimmejä ketä salassa nusasta...
mietteliäs mimmi kirjoitti:
mut jos kotona heruu, vaimoke ei oo kauheen hankala ja alkuhuuma päällä. on niin monia syitä, mut oon huomannu et miehet kuitenkin haluu tavismimmejä ketä salassa nusasta...
Erikseen ne, jotka haluavat naida kaikkia naisia. Ei niitä suinkaan valita ominaisuuksiensa perusteella. Ainoa peruste on siis helppous. Sitä paitsi aika harva mieskään on niin jännityksen- tai seksinhaluinen, huonoitsetuntoinen tai kilpailunhaluinen, että ensihuuman aikaan vieraissa käy.
- han-neli
kyllästyminen, uutuuden viehätys, säpinä
- mietteliäs mimmi
Ratikkakuski kirjoitti:
Erikseen ne, jotka haluavat naida kaikkia naisia. Ei niitä suinkaan valita ominaisuuksiensa perusteella. Ainoa peruste on siis helppous. Sitä paitsi aika harva mieskään on niin jännityksen- tai seksinhaluinen, huonoitsetuntoinen tai kilpailunhaluinen, että ensihuuman aikaan vieraissa käy.
No kyllä kävi alkuhuuman aikana, vieläpä yhteenmuuton alla.
Nainen on ehkä hippasen enempi kuin pelkkä tutkintotodistus ja timmi perse. Sen tajuaminen on useimmille turhan vaikeaa, mut jos oikein yrittää niin ehkä onnistaa - ja sit ei tarvii enää kysellä tyhmiä.
Nim. on olemassa myös tyhmiä kysymyksiä.- -----
Nytkö sun mies pettää sua? Ja vielä rumemman amistytön kaa ku itsehän sä olet kaunis ja akateeminen.
Hähä! - feedcq
Sun täytyy vaan käydä kysymässä siltä naapurin mieheltä, ei sitä muuten voi tietää.
- Koska pitää
olla julkisivuvaimo ja sitten se alistettava lutka, jolle saa tehdä mitä tahtoo. Kaunista ja koulutettua ei pysty alistamaan. Miehet vain on sellaisia, turha noita on pohtia.
- vaan...
kyseinen mies OIKEASTI rakastaa sitä kilttiä ja ihanaa, mutta rumaa naista, mutta on joutunut hankkimaan kulissivaimoksi jonkun niin sanotun edustuskelpoisen naisen. Näin sen on oltava!
- mietteliäs mimmi
kyllä sitä pitää miettiä, että eteenpäin pääsee. mutta oikeessa oot. mulle kävi ku ruottin rinsessalle maddelle. madden luonteesta en tiedä, mut ite olen(olin) ainakin mukava tyttöystävä. valehdeltiin vielä suut ja silmät täyteen:)
otin vähän karrikoidusti tuon koulutuksen ja ulkonäön esiin, mutta huomaan, että himot kun valtaa miehen niin potkukelkkakin kelpaa. Mut pesi kaikki (koulutuksessa ja ulkonäössä) ja siksi mä hankin marsun. Nyt tiedän miltä tuntuu olla mies.
- wfqdcs
vaan... kirjoitti:
kyseinen mies OIKEASTI rakastaa sitä kilttiä ja ihanaa, mutta rumaa naista, mutta on joutunut hankkimaan kulissivaimoksi jonkun niin sanotun edustuskelpoisen naisen. Näin sen on oltava!
jep, tuta sattuu tuon tuostakin. Mäkin tarvitsin Audiini sopivan kauniin ja älykkään naisen, vaikka salaa rakastin rumaa ja läskiä naapurin ämmää.
- No,
wfqdcs kirjoitti:
jep, tuta sattuu tuon tuostakin. Mäkin tarvitsin Audiini sopivan kauniin ja älykkään naisen, vaikka salaa rakastin rumaa ja läskiä naapurin ämmää.
miks sä sitten kävit panemassa sitä naapurin ämmääkin?
- kaikillekivaaa
Noinhan se vaan on, ykkönen on julkinen ja kakkonen on vaan kakkonen. Äijä varmasti paneskelee kumpaakin, so what. Mikä oli ongelma?
- wfqdcs
No, kirjoitti:
miks sä sitten kävit panemassa sitä naapurin ämmääkin?
se lammaskin lehmää porsii, niinku Vantaalla sanotaan... mulla ei ollu enää varaa maksaa osamaksueriä, niin se kybännäköne muija meni ja mun piti sen rustoläjän rasvapomuun tehdä tarpeet vastedes...
- Mies haluaa pillua
Mieltäni askarruttaa se, että haluaako mies tavallaan tavallista, vähän rumemman näköistä naista/tyttöä jos oma nainen on niin sanottu kaunotar?
- Ei, vaan mies haluaa pillua. Kaikilta naisilta.
Ehkäpä vielä koulutettu?
- Ei, vaan mies haluaa pillua. Kaikilta naisilta.
Että haluuko se mies jotain huoletonta, helppoa seksiä, "naapurintyttöä" ja sitten seksi maistuu sen kanssa paremmalta.
- Ei, vaan mies haluaa pillua. Kaikilta naisilta. - kirpela
koska naidessa, korjaan rakastellessa, kielioppivirheiden korjailu ärsyttää, ja joskus on mukava tehdä mitä haluaa eikä mitä neiti sattuu suvaitsemaan.
- mietteliäs mimmi
niijoo..sekin vielä..sieltähän se vastaus tuli mikä oli mielessäni
- ämcq
menee rikoksen raja. (koska rakastellessa) "joskus on mukava tehdä mitä haluaa eikä mitä neiti sattuu suvaitsemaan." Tuolloin kyseessä on seksuaalinen häirintä, sukupuoliyhteyeen pakottaminen tai raiskaus.
- '
ttuplai kirjoitti:
"Siis lauseessa pitää olla verbi. Siis esim. Vikise Huora!"
eikö mies kestä pientä ojennusta?
- mietteliäs mimmi
ämcq kirjoitti:
menee rikoksen raja. (koska rakastellessa) "joskus on mukava tehdä mitä haluaa eikä mitä neiti sattuu suvaitsemaan." Tuolloin kyseessä on seksuaalinen häirintä, sukupuoliyhteyeen pakottaminen tai raiskaus.
eiku se meinas, että työntö ja roiskasu...ei miehet haluu naisten fiiliksiä ajatella työnnellesään, jokainen ajattelee siin tilantees vaan omaa itteää. ainaki kännipanoissa
Täytyykin kokeilla, jos joskus meinaan laueta ennen aikojani: Ajattelen kielioppivirheitä. Kiitti Kirpela! ;-)
- kirpela
ttuplai kirjoitti:
"Siis lauseessa pitää olla verbi. Siis esim. Vikise Huora!"
oiskin uus termi, yleensähän leipäläpi tukitaan mahdollisimman hyvin.
' kirjoitti:
eikö mies kestä pientä ojennusta?
fantasiat sekasin. Äikänopefantasiassa on ihan eri repliikit.
- kirpela
Ratikkakuski kirjoitti:
Täytyykin kokeilla, jos joskus meinaan laueta ennen aikojani: Ajattelen kielioppivirheitä. Kiitti Kirpela! ;-)
mua kiitä, kiitä exän entistä-nykyistä-mennyttä-entistä-nykyistä :D
- kirpela
niijoo..sekin vielä..sieltähän se vastaus tuli mikä oli mielessäni
liikoja mieti.
kirpela kirjoitti:
oiskin uus termi, yleensähän leipäläpi tukitaan mahdollisimman hyvin.
Kyllä pelkät kuuromykkäleikit alkaa kyllästyttää.
- ämcq
eiku se meinas, että työntö ja roiskasu...ei miehet haluu naisten fiiliksiä ajatella työnnellesään, jokainen ajattelee siin tilantees vaan omaa itteää. ainaki kännipanoissa
Tutkimuksen mukaan seksin aikana naiset ajattelevat yleensä itseään ja miehet yleensä naista. Niin se tosin saattaa olla muulloinkin.
- kirpela
ämcq kirjoitti:
tottakai tällä toisellakin parilla on omat juttunsa, tuntevat toisensa.
- kirpela
ttuplai kirjoitti:
Kyllä pelkät kuuromykkäleikit alkaa kyllästyttää.
Inihä kuulemma kiihottaa, ja siks toisekseen niin monen naapurin ei tarvi valittaa palstoilla :D
- skitsoskeptis
Ratikkakuski kirjoitti:
nuorena kaveri neuvoi, että siinä tilanteessa takaapäin siten, että itse näkee ikkunasta ulos. Voi vaikka arvuutella, että minkähän merkkinen kottero seuraavaksi tulee esiin. Toimii.
myhäilee partaansa- Havahduin tässä talvella seuraavaan ajatukseen, kun nyt keväällä aloitan jälleen kerran soidinmenojen läpikäynnin, olenkin oikeastaan jo pro ja keski-ikäinen. Joku voisi jopa kutsua vanhemmaksi tieteenharjoittajaksi. Ei tämä voi pitää paikkaansa, juurihan itse könysin "naapurintytön kanssa" noh ei ole rumia eikä kauniita naisia................jos vaan saan yhden ryypyn!
Hieman kulmat koholla sitä prinsessa Madeleinen kihlatus salapanoa katselin. Ei tota voi oikeastaan tulkita muuten kuin tarkoitukselliseksi nöyryyttämiseksi. Tai sitten se äijä käyttää huumeita tms.
Tyhmä on kuitenkin kuin vasemman jalan saapas, mutta onhan noihin jo tässä tottunut ettei hirveästi enää tyhmyyden määrä pääse hämmästyttään.- '
vähemmän vakavaa, jos rinssintekele olis pettänyt jonkin huippumallin kanssa.
- mietteliäs mimmi
juu ihmetellä saa oikeen olan takaa. kai sitä nyt jumalauta parikymppinenki äijä himoineen tajuis ettei koko seurakuntaa nöyryytä. vaikka on 7 vuoden suhde jo laimentunu. ja sit viel kihloihin tilulii pokka pitää pimpelipom..kauheeta jos meijänki pettämisjuttu olis ruodittu lehdistössä;)
- tr. miii
juu ihmetellä saa oikeen olan takaa. kai sitä nyt jumalauta parikymppinenki äijä himoineen tajuis ettei koko seurakuntaa nöyryytä. vaikka on 7 vuoden suhde jo laimentunu. ja sit viel kihloihin tilulii pokka pitää pimpelipom..kauheeta jos meijänki pettämisjuttu olis ruodittu lehdistössä;)
että kai sitä parikymmpinenkin kolli tajuaa ettei koko seurakuntaa voi höylätä... :D
- tr. mii
' kirjoitti:
vähemmän vakavaa, jos rinssintekele olis pettänyt jonkin huippumallin kanssa.
koska ei se silloin olis olllu rinssintekele, etkä äkkäse??
- skitsoskeptis
mies on niin fiksu, että ymmärtää sen vehkeen olevan todennäköisesti ainakin kohtuullisen käypää tavaraa huolimatta siitä, millaisessa rakennelmassa se kulkee mukana.
...se on miltä se näyttää. Ei nyt sentään...
Rumemmalta saa helpommin ja rumempi tekee sängyssä enemmän töitä.
Miksi edes yrittää saada seksiä kauniimmalta. Se kauniin voi sit oottaa vaikka edustusvaimoksi ja jatkaa seksihurjastelua sen tavallisemman kanssa.- kirpela
Aha.
- trust me
Madden mies kävi vieraissa...kukaan kauniskaan nainen tahi prinsessa ei ole turvassa. Suojelkaa sulojanne!
Madde sentään oli:
-prinsessa
-kaunis
-blondi
-seksikäs
-rikas
-hyvät tissit
-kaunis
-tosi kaunis!!!
-akateeminen
-kaunis...ja sanoinko mä jo..
-kaunis
En vain käsitä!!!- vänksy
tietää, miten hankala on luonteeltaan, miten tylsä sängyssä tmv.. en sano, että nuo oikeuttaisivat pettämään, mut mistäpä sitä tietää, jos vaikka olisivatkin olleet syynä siihen.
- lähetä
BLONDI.... :)) hahaha
- vänksy
ovat vain katsojan silmässä. Ehkä se toinen nainen toi miehelle mielleyhtymän vaikka ensirakkauteensa tai johonkin muuhun merkittävään naiseen menneisyydessään..
- Miehet nyt nai
vaikka naapurin buldoggia, jos buldoggi tarjoaa seksiä, se vain kuuluu miehen luontoon.
- korufani
Se on niin, että naiset ja miehet pettävät niin paljon kun vain ehtivät. Siitä on tullut tuhkailmiö jo kauan sitten - jännitystä, lievennystä omaan turhautuneiseen elämään. Kaikkea on mutta mikään ei riitä. Kokeillaan rajoja, huolitaanko minua enää. Mies on paska tässä yhteiskunnassa. Mitä vähemmän lukenut, sen tökerömpi ja sitten taas jos on älykäs, niin narsitinen luonne. Suomalaiseen mieheen ei voi luottaa. Siks sinkkuna lopun elämää halutaan olla.
- kgbvyun b6767
Korufanin kans samaa mieltä miesten petollisuudesta. Petollista ja suomalaista naista alistavaa sakkia, mamunaisia kyllä palvotaan, kehutaan ja lahjoihin hukutetaan. Suomalaisella naisella ei tosiaankaan ole helppoa.
- scale
Mies on ollut nk. tuhkimokännissä, ts. se nainen on siinä humalatilassa näyttänyt kuumalta pakkaukselta ja sata kertaa seksikkäämmältä, kuin oma vaimo, mutta lumous haihtuu yön aikana ja aamulla on edessä karvas totuus.
- dayum
"Miksi mies tekee syrjähypyn ruman naisen kanssa?"
Koska haluaa vierasta.
"Mieltäni askarruttaa se, että haluaako mies tavallaan tavallista, vähän rumemman näköistä naista/tyttöä jos oma nainen on niin sanottu kaunotar?"
Ulkonäköasioissa makuja on monia, mutta ihmiseen kuin ihmiseen voi kyllästyä ja/tai erinäisistä syistä päätyä vieraisiin. Varsinaiseen kyssään vastaus: kyllä, mies hyvin todennäköisesti haluaa muitakin naisia, mutta on asia erikseen tekeekö haluilleen mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980