Pystytkö penkkipunnertamaan oman painosi? Käytkö salilla? Treenaatko muuten?
Paljonko nousee penkistä?
54
430
Vastaukset
- Crocuta
Asiaa ei ole todennettu, mutta ei pitäs olla ongelma ei.
En käy salilla.
Kyl. 15 kg nousee. Molemmilla. Jees.
- ,.,.,,.,,.,.,.,
tiedän kuitenkin että oman painoni edestä vähintään nostan
- au-liskot
voisi luulla
:( - ,.,.,.,.,..,
au-liskot kirjoitti:
voisi luulla
:(nostin jo 10 vuotiaana saman kui äitisi:)
- au-liskot
,.,.,.,.,.., kirjoitti:
nostin jo 10 vuotiaana saman kui äitisi:)
10- vuotiaana 30 kiloa !11!!
...n. 10 toistoa omalla painolla, talvella käyn ...kesällä en... =)
- keu keu =)
painaa sit jotai 45 kg
- ,.,.,.,..,,,.
keu keu =) kirjoitti:
painaa sit jotai 45 kg
puntit ja tarkoittaa sitä omalla painolla
- yleensä
wc-istuimella. Alastaron salissa on jäänyt käymättä läpi. Treenaan älynnystyröitä.
En käy salilla. Enkä treenaa muutenkaan.
(homojen hommaa)- M 45
Viddu kun hyvä kommentti !! .. tuskin sentään homojen hommaa treenaaminen , kuitenkaan :))
- Puffer
M 45 kirjoitti:
Viddu kun hyvä kommentti !! .. tuskin sentään homojen hommaa treenaaminen , kuitenkaan :))
Homot itseasiassa treenaa tosi paljon. Kehonpalvontakultti vähän toista luokkaa niillä.
- sit niin
just iivarin homoks
- au-liskot
tanko kaulalla,
mutsi nostaa 30 kiloa. Vastausten perusteella penkkaaminen on haastavaa hommaa. Melkein yhtä kauheaa kuin leuanveto... ;-)
- au-liskot
mutsi pystyy vetämään leukoja mutta ei jaksa nostaa penkistä !!1?
au-liskot kirjoitti:
mutsi pystyy vetämään leukoja mutta ei jaksa nostaa penkistä !!1?
Leuanvetoon tarvitaan hauista ja penkkaukseen ojentajia. Mutsisi on kuin minä. Saan juuri ja juuri oman painoni penkistä ylös, mutta leuanvedossa olen ihan pro.
Ratikkakuski kirjoitti:
Leuanvetoon tarvitaan hauista ja penkkaukseen ojentajia. Mutsisi on kuin minä. Saan juuri ja juuri oman painoni penkistä ylös, mutta leuanvedossa olen ihan pro.
...penkissä rasitus otteen leveydestä riippuen käy myös rintaankin, ja hitusen etuolkapäille. Samoin kuin leuanvedossa selkään jos otteen leventää ja käyttää myötäotetta.... liike lyhenee ja toistoja enemmän... =)
- au-liskot
Ratikkakuski kirjoitti:
että mutsi on pro juuri siinä käden ojentamisessa ja nyrkkeilyssä, mutta sehän onkin sisäänpäinkääntynyt !11!!
- au-liskot
iivar-runoilija kirjoitti:
...penkissä rasitus otteen leveydestä riippuen käy myös rintaankin, ja hitusen etuolkapäille. Samoin kuin leuanvedossa selkään jos otteen leventää ja käyttää myötäotetta.... liike lyhenee ja toistoja enemmän... =)
mun on helpompi nostaa leveämmällä otteella, ja myös punnertaminen on helpompaa tosi leveällä kuin vähänkin kapealla
au-liskot kirjoitti:
että mutsi on pro juuri siinä käden ojentamisessa ja nyrkkeilyssä, mutta sehän onkin sisäänpäinkääntynyt !11!!
Nyrkkeily sopiikin liskoille kuin nyrkki silmään! ;-)
- au-liskot
Ratikkakuski kirjoitti:
Nyrkkeily sopiikin liskoille kuin nyrkki silmään! ;-)
nyrkki silmään
Kyllä mulla semmoinen muistikuva on että olen oman painoni verran nostanut. En käy salilla.. ainakaan vielä ja jotain kevyttä tulee kotona silloin tällöin duunailtua.
....en oo kyllä kokeillut 15 vuoteen. En käy salilla, enkä treenaa
- Dazu-Z
Paljonko nousee penkistä? Ei varmaan paljookaan. En ole penkkiä treenannu.
Pystytkö penkkipunnertamaan oman painosi? Juu.
Käytkö salilla? Kävin.
Treenaatko muuten? Juu, treenasin muutenkin. ehkä jos hyvin käy, en tiiä ko en oo kokeillu koko hommaa vuosikausiin. 5v sitten jaksoin nostaa omalla painollani jopa 10 sarjaa, niistä ajoista on tosin kunto ja paino vähän muuttunut joten nykyään ei hajuakaan.
- penkki 145 kg
mies jos ei omaa painoo saa penkkaamalla sellaset on kynäniskoi
- Höpö1
"mies jos ei omaa painoo saa penkkaamalla sellaset on kynäniskoi "
Koska olet viimeksi kokeillut? Itse nostin aikoinaa melkein 2 kertaa oman painon, mutta nyt ei tulisi varmaan edes 1 kertaa oma paino. Lihakset surkastuu ja paino nousee...:)
penkkipunnerra koska siinnä mennään makaamaan ja se jos mikä on alistumisen merkki.
- catwalker
En pysty, nousee vaan jotain 25kg:( Mut jalkaprässissä nousee 145kg, niin se saa riittää ja korvata käsien voimattomuuden;) Käyn salilla ja treenaan, mutta käsivoimat on onnettomat vaikka mulla ihan kiva pieni haba jo onkin;)
- Jeremiah Johnson
just. On joskus noussut vähän enemmän, mutta nyt on muuta mielessä. Enpä rupea kehumaan saatikka valehtelemaan kuinka helvetisti olenkaan joskus nostanut. Housunpuntteja nostelen tätänykyä kun paino on päässyt putoamaan. Lenkkeilen ja syön salaattia henkeni edestä niin että korvat kasvavat kuin jäniksenpojalla.
No, onpahan pari sataa joskus noussut, mutta mitäs siitä nyt, kun paikat kolottaa:( Ei ois kannattanut särkeä itseään:( - Höpö1
Jeremiah Johnson kirjoitti:
just. On joskus noussut vähän enemmän, mutta nyt on muuta mielessä. Enpä rupea kehumaan saatikka valehtelemaan kuinka helvetisti olenkaan joskus nostanut. Housunpuntteja nostelen tätänykyä kun paino on päässyt putoamaan. Lenkkeilen ja syön salaattia henkeni edestä niin että korvat kasvavat kuin jäniksenpojalla.
No, onpahan pari sataa joskus noussut, mutta mitäs siitä nyt, kun paikat kolottaa:( Ei ois kannattanut särkeä itseään:(Näinhän se menee. Itsellä ei ihan parisataa noussut, mutta pienemmilläkin painoilla ittensä rikkoo. Olisi pitänyt aikoinaan kuunnella vanhempia ja viisaampia, mitä tulee oikeaan tekniikkaa ja siihen, miten pieniä painoja tulisi käyttää. Nimim. : selkä paskana ja muutenkin vituttaa :)
- KoppavaHoro
nousi 16-vuotiaiden naisten se:n verran... Nyt nousee tanko, ranteet eivät kestä penkkiä.
Käyn salilla ja treenaan niin tosissani kuin nivelet antavat. Muuta en tee, paitsi mitä nyt koiran kanssa tulee ulkoiltua, mutta ei sitä urheiluksi voi laskea.- ex monte
ku voit lyödä miehiltäkin helposti hampaat sisään?
- KoppavaHoro
ex monte kirjoitti:
ku voit lyödä miehiltäkin helposti hampaat sisään?
No mulla on nivelreuma ja niitäkin päiviä, etten saa edes kotiavainta käännettyä lukossa...
Oon lyönyt elämässäni kerran. Eksää, henkarilla. En oo siitä ylpeä, mutta kyllä se sen ansaitsi. Tähän gallupiin on tullut metkoja vastauksia. Moni muistelee nuoruuttaan, kun tuli treenattua ja uskottelee kokeilematta, etteikö kunto rapistuisi tekemisen puutteessa. Lisäksi painon nousu tekee tekee nopeasti hallaa.
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Tähän gallupiin on tullut metkoja vastauksia. Moni muistelee nuoruuttaan, kun tuli treenattua ja uskottelee kokeilematta, etteikö kunto rapistuisi tekemisen puutteessa. Lisäksi painon nousu tekee tekee nopeasti hallaa.
25-vuotiaana oli rasvaprosentti vielä sen ihanat 14, mutta kyllä mä tiedän, etten siihen enää pääse. Enkä penkkaamaan. En edes yritä.
Mä sanoinkin, että nykyään nousee pelkkä tanko. Sen mä uskallan luvata, en enempää. Ja kyykystä ei nouse edes akka yksin. Mutta se on nykyisyyttä ja elämää.
Onneksi elämäni onnellisuus ei ole - enää - riippuvainen fyysisestä kunnosta. Terveys ylipäätään on yliarvostettua. - ex monte
KoppavaHoro kirjoitti:
No mulla on nivelreuma ja niitäkin päiviä, etten saa edes kotiavainta käännettyä lukossa...
Oon lyönyt elämässäni kerran. Eksää, henkarilla. En oo siitä ylpeä, mutta kyllä se sen ansaitsi.otan osaa tiedän et se on vittumoinen sairaus, mun siskolla oli se.
- KoppavaHoro
ex monte kirjoitti:
otan osaa tiedän et se on vittumoinen sairaus, mun siskolla oli se.
jokaisella on ristinsä kannettavana. Ei tää mun mielestäni mikään maailman kauhein asia ole. Paskat päivät ja paskat viikot ovat paskoja, mutta ainakin on oppinut arvostamaan niitä hyviä ja kivuttomia! :)
Ratikallekin jo vastasin, että terveys on yliarvostettua, ihan fuulaa se, etteikö voisi olla onnellinen ja elää hyvää elämää myös sairauden kanssa. Vakavat sairaudet toki erikseen. - au-liskot
KoppavaHoro kirjoitti:
Oon lyönyt elämässäni kerran. Eksää, henkarilla. En oo siitä ylpeä, mutta kyllä se sen ansaitsi.korvapuustin niin että kaiku.
Totteli, saatana. Kerranki. - ex monte
KoppavaHoro kirjoitti:
jokaisella on ristinsä kannettavana. Ei tää mun mielestäni mikään maailman kauhein asia ole. Paskat päivät ja paskat viikot ovat paskoja, mutta ainakin on oppinut arvostamaan niitä hyviä ja kivuttomia! :)
Ratikallekin jo vastasin, että terveys on yliarvostettua, ihan fuulaa se, etteikö voisi olla onnellinen ja elää hyvää elämää myös sairauden kanssa. Vakavat sairaudet toki erikseen.sua. mun siskoni se lannisti. ihmiset suhtautuu kipuun niin monella tavalla
- ex monte
au-liskot kirjoitti:
korvapuustin niin että kaiku.
Totteli, saatana. Kerranki.äskettäin ku erehdyin kutsumaan sitä väärällä nimellä, perkkele mie olin kännissä ja saa sitä kännissä lipsautella vääriä nimiä :(
KoppavaHoro kirjoitti:
25-vuotiaana oli rasvaprosentti vielä sen ihanat 14, mutta kyllä mä tiedän, etten siihen enää pääse. Enkä penkkaamaan. En edes yritä.
Mä sanoinkin, että nykyään nousee pelkkä tanko. Sen mä uskallan luvata, en enempää. Ja kyykystä ei nouse edes akka yksin. Mutta se on nykyisyyttä ja elämää.
Onneksi elämäni onnellisuus ei ole - enää - riippuvainen fyysisestä kunnosta. Terveys ylipäätään on yliarvostettua.Tottahan sairauden kanssa oppii elämään, mutta kyllä minulle terveys on tärkeä asia, vaikka sitä harvemmin tulee ajateltuakaan, ellei siinä ole jotain vikaa. Naisilla taitaa olla luonnostaan korkeampi rasvaprosentti kuin miehillä. Minulla oli viime mittauksessa 12, enkä minä mikään himourheilija sentään ole. Ennemminkin laiskanpullea alkoholin suurkuluttaja. Tosin olen melko tarkka syömisistäni.
- au-liskot
ex monte kirjoitti:
äskettäin ku erehdyin kutsumaan sitä väärällä nimellä, perkkele mie olin kännissä ja saa sitä kännissä lipsautella vääriä nimiä :(
kun se olis saanut turpaan joka tapauksessa. Oli kännissä ja halusi lähteä lähibaariin riitaa haastamaan ja tappelemaan. Ei mulla oo koko yö aikaa paikkailla sitä ja siivota jotain oksennusta ja parhaassa tapauksessa poliisin kanssa sössätä jotain.
Sanoin että et mee mihinkään baariin.
Se sanoi että mee-en.
Mä sanoin että et mee tappelemaa.
Se sanoi etä mä haluun tapella.
Paukautin korvapuustin, eteinen kaikui, sillä oli pöllämystynyt ilme ja karjuin "nukkumaan" ja osoitin sohvaa. Se oli niin hämmentynyt että kääntyi ympäri ja oikeesti meni sohvalle nukkumaan.
Jouduin mä silti yrjöä siivoamaan.
- emiilia heittomerkil
pelkkä tanko, täytyyks siihen jottain painojakin laittaa täh?
- tonou
Mulla nousee toivottavasti penkistä porkkanaa ja tilliä, sekä erilaisia salaatteja. Ja luja luottamus on myös paikan ainoaan vattupuskaan, johon ilmaantuu muhevia marjoja jopa hieman huolimattomalla kastelulla.
Muuten nousee aivan kevyesti.- tonou
Vaan nyt ei nouse mikään. Päätä särkee.
- sondiXC
punnertamaan miehen painon verran. Kuvittele tilanne jossa mies ja nainen ovat lemmenpuuhissa. Mies saa sairaskohtauksen ja nainen on hätää kärsimässä miehen alla. Aikamoinen voimanainen pitää olla, että pystyy tajuttoman, velton miehenruhon päältään punnertamaan. Onhan näistä tapauksista ollut juttua ulkomaisissa medioissa. Ps. kannattaa näitä tilanteita varten pitää käden ulottuvilla kännykkää, että voi soittaa hätätilanteessa apua.
- tonou
Mä olen yrittänyt (koemielessä) nostaa velton (kännissä) äijän (arviolta 80kg) natokantoon. No eihän siitä mitään tullut, yksi väliovi hajosi ja multa aukesi silmäkulma.
Sitten otettiin taas boolia.
enää..on sen verran paikat paskana..enemmän kiinnostaa paljonko nousee pankista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991