Olemme tapailleet muutaman viikon ja tahtoisin ilahduttaa häntä jollakin mukavalla ja söpöllä tavalla. Olisiko kellään vinkkiä?
Kuinka ilahduttaisin mieheni
18
251
Vastaukset
- Näin on!
konsti ole vietellä se ja antaa hurjat kyydit :P
- ap.
Emme ole ehtineet vielä siihen asti :)
- nai ses tani
ap. kirjoitti:
Emme ole ehtineet vielä siihen asti :)
että kasva ensin aikuiseksi. Puhut "kuinka ilahduttaisin m i e h e n i"? siis täh! Olette tapailleet muutaman viikon, deittaus ei ole intiimiä ja sinä puhut JO miehestäs kuin puoli kypsä 15 vuotias. Ihan oikeasti, kasva ensin kypsemmäksi.
- neiti X
nai ses tani kirjoitti:
että kasva ensin aikuiseksi. Puhut "kuinka ilahduttaisin m i e h e n i"? siis täh! Olette tapailleet muutaman viikon, deittaus ei ole intiimiä ja sinä puhut JO miehestäs kuin puoli kypsä 15 vuotias. Ihan oikeasti, kasva ensin kypsemmäksi.
Okei, hän ei tietenkään ole "minun", mutta sellainen mies kuitenkin josta kovasti välitän jo nyt. Sen sijaan että viilaisit pilkkua voisit käyttää aikasi johonkin hyödyllisempään.
- FiliaFerusFabulosus
Vinkkejä on monia.
Romanttinen illallinen hämärässä huoneessa. Miehen lempimusiikkia...
Hommaa sänky seksikkääksi ja itsesi myös. Laita paljon ihanaa vaatetta päällesi ja seksikkäät alusasut alle.
Anna miehesi riisua sinut. Tiputa miehesi alastomalle vartalolle esim. kinuskikastiketta ja nuole se pois...
jne. jne....- ap.
vaan kaikille, minä en anna!
- neiti X
ap. kirjoitti:
terv. neiti X.
- neiti X
Nuo kaksi ensimmäistä lausetta vielä sopisivat :)
- FiliaFerusFabulosus
ap. kirjoitti:
Enhän minä ole antamassa. Sinähän tässä olet neuvoa kysymässä ja antamassa. Antamassa olet, koska siihenhän se kuitenkin johtaa, jos olet terve ihminen henkisesti. Kommenttisi antaa ymmärtää muuta, mikäli todella olet ap, eli alkuperäinen kirjoittaja.
Itse en ole mainitsemasi horo, koska olen elänyt selibaatissa useammankin vuoden, koska en harrasta irtosuhteita, joten haukkusi saat pitää itse. Se että annan neuvoja, ei tarkoita sitä, että olisin mainitsemasi nimittelysi kohde. Mutta, minulla ei ole kuitenkaan estoja, jos löydän ihmissuhteen, enkä tarvitse neuvoja miten toimia. Kukaan ei voi asettaa rajaa sille, koska on kypsä syventämään ihmissuhteen fyysiselle tasolle, mutta en kyllä itse anna ensimmäisellä, enkä kyllä toisellakaan kerralla.
Haukkumisesi kertoo sinusta paljon. Jos olisin mies, karttaisin kaltaistasi naista, jolla on itsetunto-ongelmia.
(Kysyy neuvoa ja haukkuu kun joku niitä viitsii antaa). Huoh! - FiliaFerusFabulosus
neiti X kirjoitti:
terv. neiti X.
juuri kirjoittaa vastineen, mutta syvä epäilykseni olikin, ettet se ollut sinä. Se epäilykseni tuleekin esille vastineessani.
- neiti X
FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
juuri kirjoittaa vastineen, mutta syvä epäilykseni olikin, ettet se ollut sinä. Se epäilykseni tuleekin esille vastineessani.
Kun olet rekisteröitynyt :) Kiitos mielipiteistäsi.
- FiliaFerusFabulosus
neiti X kirjoitti:
Kun olet rekisteröitynyt :) Kiitos mielipiteistäsi.
Ja kaiken tänään kirjoittamani voin aina laittaa parin siiderin piikkiin. Heh...
Pitkästä aikaa nautin parit siiderit. Kyllä välillä pitää saada rentoutua... minunkin.
- Ainoa asia
millä miestä voi ilahduttaa on seksi. Miehet on yksinkertaisia otuksia ja pulassa olet, jos niiltä muuta odotat.
- neiti X
Mutta jos vielä edettäisiin maltilla...
- FiliaFerusFabulosus
piilee totuuden siemen. Ja joku nainen ei sitä ymmärrä, on hänellä iso ongelma. Naisen joka tämän ymmärtää, ei tarvitse olla "Horo" tai vastaava. Nainen joka tätä ei ymmärrä, on hyvin estoinen ja voi olla ongelmallinen fyysisessä kontaktissa mieheen.
Ihminen on seksuaalinen olento - tämä on fakta.
- ,,...,.,.,.,
nautaa ja nauti siitä verisenä.
kuis roikkuu? :D
ala strippaa urheiluruudun aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991