Näin viimeyönä

zisel

tosi ahdistavaa unta :( Lähettiin jollain pienellä ryhmällä pienlentokoneella reissuun ja siihen koneeseen tuli joku vika ja putos autiolle saarelle. Pelastajat ei löytänyt meitä ja jokapaikkaan ilmotettiin että me ollaan kuoltu. Oltiin tosi kauan siellä saarella kunnes jotenkin päästiin takas kotiin sieltä. Oma sänky tuntu ihan taivaalta kun pääsi lopuks kotiin ja jotenkin siinä oli muuttunut koko suhtautuminen elämään ja olin siinä aivan eri ihminen. Tosi toden tuntunen uni.

Ps. En ole katsellut Lost- sarjaa.

11

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa....

Toden väliviiva tuntuinen uni sinulla? No ei se ole varmaan ihmekään, että jos sinä sylkipälli näet ahdistavia unia, jos sinulla runkkarilla on päälläsi pilottitakkikin? Hyi limainen huijari.... Mene kouluihin vaikka, kehitä itseäsi jotenkin ja lopeta räkäilysi viattomien kustannuksella. Joojo, amis?

• zisel

pilotti takkia :)

• jaa...
        zisel kirjoitti:

pilotti takkia :)

Nooh, mutta monen runkun kaveri olet, eikö niin? Aika erikoinen lässyttäjä ainakin olet.

• jaa...

Hirveän ikävää, jos vihaat jotakuta? Mä itse en vihaa ketään, mutta juntit sieppaa: niinkuin pilotttitakkiset kouluttautumattomat esim.;) Jonkun hallapaskan äänestäjiä kuitenkin.

Kuka muuten sua tukee tällä palstalla? Sä kirjoitat melkein pelkkää aivosontaa, etkä varmasti ihan oikeastikaan osaa noita välimerkkejä, mutta sulla on joitakin erioikeuksia, näemmä? Miksi? Musta olet sangen huono kirjoittaja.

• ei-rekka
        jaa... kirjoitti:

Hirveän ikävää, jos vihaat jotakuta? Mä itse en vihaa ketään, mutta juntit sieppaa: niinkuin pilotttitakkiset kouluttautumattomat esim.;) Jonkun hallapaskan äänestäjiä kuitenkin.

Kuka muuten sua tukee tällä palstalla? Sä kirjoitat melkein pelkkää aivosontaa, etkä varmasti ihan oikeastikaan osaa noita välimerkkejä, mutta sulla on joitakin erioikeuksia, näemmä? Miksi? Musta olet sangen huono kirjoittaja.

tykkää monikin kirjottaja. Ne sanoo sen jopa ääneen. Kuinka moni susta tykkää? Siis, sun ittes lisäksi.

• jaa...
        ei-rekka kirjoitti:

tykkää monikin kirjottaja. Ne sanoo sen jopa ääneen. Kuinka moni susta tykkää? Siis, sun ittes lisäksi.

No sitten kun ensimmäisen nimimerkkini forumille hankin, sen jälkeen voitte _ehkä_ keskustella musta!Nyt on kyse siitä, että tätä teidän saastaista nutipää-foorumianne ei näemmä kukaan valvo. Mä ainakaan en ota vastuuta mistään musta, kuin omista sanomisistani. Aika pipipellet on munn kimppuuni käyneet... Luulis, että ihmisen tekemisistä tullaan esittämään väitteitä sitten, kun ihminen esiintyy foorumilla. Ja luulis, ettei sun kaltaistes hullujen annettaisi käydä mun kimppuuni.

En voi mitään sille, etten tykkää siitäö oudosta räkäsuusta. Jotenkin ju,mia kielioppia ja ärsyttää nää muut fuularit,. jotka komppaa sitä ärsyttävän huonoa kirjoittajaa.

Ps. Älä kadehdi fiksumpias! Meillläkin on ongelmamme! Sä haisunäätä olet käynyt mun nimimerkkiä omaamattoman kimppuun: anteeksi mutta miten ansaitsen tuon, kun itse en koskaan ole ollut kiinnostunut tämäm foporumin kirjoittajista persoonina? Kukas nusnus-mulkkukuraperse mua vihaa, häh? Saatana jos ei anonyymisti saa keskustella, niin kuka friikki muhun kohdistuvasta kiusaamisesta on vastuussa, kuka?! Mitäs halutaan? Kuka mätäaivo käy mun, melkein suurinpiirtein syöpäpotilaan kimppuun? Onks mulla muka joku nimikin tällä paskaisella foorumilla? Voin KERTOA, etten itse ole hankkinut sellaista.

• jaa...
        jaa... kirjoitti:

No sitten kun ensimmäisen nimimerkkini forumille hankin, sen jälkeen voitte _ehkä_ keskustella musta!Nyt on kyse siitä, että tätä teidän saastaista nutipää-foorumianne ei näemmä kukaan valvo. Mä ainakaan en ota vastuuta mistään musta, kuin omista sanomisistani. Aika pipipellet on munn kimppuuni käyneet... Luulis, että ihmisen tekemisistä tullaan esittämään väitteitä sitten, kun ihminen esiintyy foorumilla. Ja luulis, ettei sun kaltaistes hullujen annettaisi käydä mun kimppuuni.

En voi mitään sille, etten tykkää siitäö oudosta räkäsuusta. Jotenkin ju,mia kielioppia ja ärsyttää nää muut fuularit,. jotka komppaa sitä ärsyttävän huonoa kirjoittajaa.

Ps. Älä kadehdi fiksumpias! Meillläkin on ongelmamme! Sä haisunäätä olet käynyt mun nimimerkkiä omaamattoman kimppuun: anteeksi mutta miten ansaitsen tuon, kun itse en koskaan ole ollut kiinnostunut tämäm foporumin kirjoittajista persoonina? Kukas nusnus-mulkkukuraperse mua vihaa, häh? Saatana jos ei anonyymisti saa keskustella, niin kuka friikki muhun kohdistuvasta kiusaamisesta on vastuussa, kuka?! Mitäs halutaan? Kuka mätäaivo käy mun, melkein suurinpiirtein syöpäpotilaan kimppuun? Onks mulla muka joku nimikin tällä paskaisella foorumilla? Voin KERTOA, etten itse ole hankkinut sellaista.

Tarkennus edeltävään kirjoittamaan: räkäsuulla tarkoitin sitä tai niitä mitä lie helvetin takametsä-vitun peeloja, jotka kimppuuni asiatta ovat ahdistelemaan tällä keskustelupalstalla käyneet. Itselläni ei ole ollut kiinnostusta foorumikirjoittajiin. Jumalan kiitos en tunne näitä vakkari-imbesillejä minua ahdistelleita! Pitänee olla aika saatanan porsas, jos joku kuvittelee, että mä mukamas tutustuakin näihin limanuljuihin tai mitä lie ahdistelija- räkä-ämmiin haluaisin.

• pääsit kotiin. Mieti jos te olisitte pudonnut esim. Ahvenanmaalle missä kaikilla on pilottitakki, nenärengas ja kukaan ei puhu suomea tai pohjanmaalle:D

• Crocuta

Niin näen painajaisia verenhimoisista muslimeista kohta.

☻/ This is Muhammad.
      /▌- Got any daughters?
      / \ No one over 10 please

• lentokone = vihjaa todellisuudentajun sunnitelmien teossa olisi syytä säilyttää
      Autio saari = tunne-elämä lamassa eikä ystäväsi ehkä ota sinua homioon riittävästi.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5147
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2159
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1817
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1217
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe