http://www.loveprofile.fi/
Testaa rakkausprofiilisi ♥
Mä olen: Classic casanova ~ kiihkeä hurmuri, joka rakastaa klassikkoja ;)
Love profile
11
198
Vastaukset
- Crocuta
Kylmäkiskoinen kontrollifriikki joka rakastaa mehujäätä...
EN TYKKÄÄ MEHUJÄÄSTÄ ! Enkä edes jäätelöstä.- Crocuta
Mut oikeasti, kun vaihtoehdot on
Ihanne suhde a) Myrskyisä kiihkeä jne. b)Mikä suhde? c) bisnes suhde...
Vastaan C, pitäkää myrskynne.
Enkä tosiaan tykkää mehujäästä, jotan tää on ihan paska... Ja se on nyt todistettu, koska en tykkää mehujäästä...
En mä tätä vakavasti ota, mutta mehujÄÄ ON IHAN HANURISTA !
- Marjelie
olen.
Mä olin Che Guevara joka halusi iskeä "tötterön" auktoriteetin" naamaan ja sen jälkeen rakastella tätä.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:3daURr8sm3hsxM:http://www.wpclipart.com/famous/Che_Guevara_01.png- kirpela
HUNKY CHUNKY LOVER - ylilatautunut nautiskelija, joka rakastaa Magnumeja :DDDDDDDD
Heti aluksi 2 mainosta, jotka ei kiinnosta pätkääkään. Hitto. Mihin hävisi Jeppis? Se mehujäätelö? Tahtoo sitä.
Sama mullakin eli Classic Casanova.
- y.b ei kirj.
siis tää: olet kaikkien juhlien itsestään selvä keskipiste, siis se joka puhuu ja juttelee mukavia. Kampauksellasi ei ole juuri väliä. etkä ole koskaan ymmärtänyt, miksi kummassakin jalassa on oltava samanvärinen sukka. Ihmiset lähelläsi laskevat suojauksensa ja antautuvat täysillä karismasi ja ja luonnollisuutesi edessä. Voisit todennäköisesti mollata pomosi uusia housuja, ja hän vain nauraa hohottaisi. Mutta se ei ole sinun juttusi- sinun juttujasi ovat pettämätön charmi ja epätavallisen voimakas seksuaalivietti. Niiden yhdistelmä tekee sinusta seksuaalisen ydinvoimalan, jonka ydin on koko ajan sulamaisillaan. Jäähdyttelet deittailemalla hillittömästi.Kenenkään ei ole koskaan tarvinnut vongata sinulta.Samalla painit jatkuvan riittämättömyyden tunteen kanssa. Saadaksesi tämän tunteen pois päiväjärjestyksestä joudut joko listaamaan mahdollisuuksiasi perusteellisesti tai vielä mielummin suuntaamaan kaiken energiasi ja charmisi yhteen ja samaan henkilöön.
Kauhea jäätelönhimo iski eli testi täytti tehtävänsä, mutta mullapa olikin pakastimessa Valion kinuskituutti eikä G:B:n :D- ex monte
miten sait kopsattua tuon tuohon, mulla ei onnistunut enkä viittinyt alkaa kirjoittelemaan.
- Marjelie
ex monte kirjoitti:
miten sait kopsattua tuon tuohon, mulla ei onnistunut enkä viittinyt alkaa kirjoittelemaan.
Hyvä kuitenkin että jollakin on se onnistunut.
Olen Fresh 'n' Funky väsymätön muotileijona, joka rakastaa uutuuksia
... tuloksen kopiointi ei onnistunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980