Salaatti tungetaan joka ruokaan???

tardi69

Oottekos huomannu että ne keittiötädit on menny pistämään sitä salaattia ja kaikenlaista paskaa sinne kalakeittoonkin. Eilen oli koulussa tarjolla kalakeittoa, nam, yksi lempiruoistani. Astuin tiskin eteen, ja kauhistuin. Kalakeitossa oli paprikaa. Olen aina vihannut paprikaa. Sitten huomasin että siinä vasemmalla puolella oli salaattia, JOSSA OLI PAPRIKAA. Miksi piti mennä laittamaan sitä paprikaa sinne hemmetin keittoon jos sitä paprikaa on siinä vieressäkin, aikamoinen tardi saa olla jos ite ei osaa ottaa salaattia vaan se pitää puolesta tunkea sinne.

Kerran oli lisätty siihen paistettuun loheen tomaattia.
Jauhelihakastikkeeseen suolakurkkuja.
Janssonin kiusaukseen tungetaan salaatinlehtiä.

Mitäs helvettiä? Terveiset keittiötardeille.
In before "kouluruoka on hyvää älä valita"

4

1863

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+11

saatanan PAPRIKAA on työnetty joka ruokaan. Olen huomannut saman.
      Itselläni vielä paska lentää urakalla kun paprikaa syön :D

• cool_man

>saatanan PAPRIKAA on työnetty joka ruokaan. Olen huomannut saman.
        >Itselläni vielä paska lentää urakalla kun paprikaa syön :D

Älä itke vaan opettele syömään paprikaa, se on sikahyvää ja kun sitä vielä ryydittää chilillä ja valkosipulilla niin maistuu. Vain nynneröt syö maustamattomia ruokia. Älä oo nynnerö!

• tardi69
        cool_man kirjoitti:

>saatanan PAPRIKAA on työnetty joka ruokaan. Olen huomannut saman.
        >Itselläni vielä paska lentää urakalla kun paprikaa syön :D

Älä itke vaan opettele syömään paprikaa, se on sikahyvää ja kun sitä vielä ryydittää chilillä ja valkosipulilla niin maistuu. Vain nynneröt syö maustamattomia ruokia. Älä oo nynnerö!

Syö itse paskaa.
        Mulla traumoja tosta paprikasta tarhasta asti. Sama asia kun itse söisit paskaa, oksennat sen ulos, syöt uudelleen, työnnät perseeseen, oksennat, ja syöt sen

• 33333333333333333333
        tardi69 kirjoitti:

Syö itse paskaa.
        Mulla traumoja tosta paprikasta tarhasta asti. Sama asia kun itse söisit paskaa, oksennat sen ulos, syöt uudelleen, työnnät perseeseen, oksennat, ja syöt sen

...Toi vielä mitään oo.
        Meillä oli mustikka kiisselissä parsakaalia :DDD
        Jäi useilta (98% oppilaista) syömättä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe