Kun on noin vuoden lukenut näitä nettikommentteja, voi päätellä, ettei miehellä tee mitään. Olen hieman hämilläni, koska monet kirjoittajat hyökkäilevät hirveän vihamielisinä vastakkaisen sukupuolen kimppuun. Olen kuusikymppinen, siis monen mielestä tarpeeton vanha luuska. Kerronpa mihin miestä vielä tarvitsen.
Ex käy tarvittaessa auttelemassa, esim. jos tämä kone tai jokin muu rakkine temppuilee. Tarjoan kahvit ja rupattelemme mukavia. Kiitän avusta ja vaikka pesen kesällä hänen ikkunat.
Toinen ex huoltaa pyörän keväällä. Teemme testilenkin ja hörppäämme sumpit. Vien joskus pullon juomaa tuliaisiksi.
Eräs hyvä tuttu lainaa autoaan, jos pitää päästä hankalan matkan päähän. Ostan reippaasti bensaa.
Sukulaispoika sulostuttaa elämääni tarjoamalla siidetit kesäterassilla. On kiva rupatella nuorten aikuisten kanssa. Minä tarjoan seuraavalla kerralla.
Ex-työkaveri lähtee mielellään teatteriin. Sen jälkeen menemme lasilliselle kommentoimaan kokemuksiamme. On kiva keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä.
Netistä löysin ystävän, joka ei laske ryppyjäni. Vaellamme luonnossa ja liikumme paljon eri vuodenaikoina.
Tuntemani miehet ovat ihania: eri-ikäisiä, erinäköisiä ja eriluonteisia. Jokaisella on omat vikansa ja hyvät puolensa. Tämän olen oppinut vähitellen hyväksymään. Hyvällä saa aikaan hyvää. Kohtele toista niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan. Luotettavimmat ymmärtäjät ovat ne miehet, joiden kanssa olen vuosien aikana kokenut niin huonoa kuin hyvääkin.
Joku voi ihmetellä, miten kukaan viitsii olla tekemisissä näin vanhan kanssa. Vitsi onkin siinä, etten odota rakkauden tunnustuksia enkä seksiä. Ne miehet, jotka vielä vihjailevat seksiin, saavat etsiytyä muuhun seuraan. Eivät yli viisikymppiset miehetkään ole fyysisesti vetovoimaisia. Mutta jos henkisiä avuja on, voi syntyä antoisa ystävyyssuhde. On kivaa kun seksipakkoajat ovat ohi. Miten vapauttavaa, kun ei tarvitse tuskailla, milloin seuraavan panon saa. Voi vihdoinkin keskittyä muihin kiinnostaviin asioihin. Ihminen on ihan muuta kuin panokone.
Hyvää kevättä kaikille!
Mihin miestä tarvitaan?
9
177
Vastaukset
- BlueNightSatin
Mutta jos henkisiä avuja on, voi syntyä antoisa ystävyyssuhde. - näin myös meillä nuoremmilla :)
On kivaa kun seksipakkoajat ovat ohi. - seksi ei ole koskaan pakko ja jos joku pakottaa se on rikos..
Miten vapauttavaa, kun ei tarvitse tuskailla, milloin seuraavan panon saa. - tarviiko tuskailla muutenkaan, ei ole ongelmaa, kun ei tee ongelmaa
Voi vihdoinkin keskittyä muihin kiinnostaviin asioihin. - kuin seksiin? -noh tottahan elämässä muutakin kivaa on seksin lisäksi :)
Ihminen on ihan muuta kuin panokone. - heh ihminen on seksuaalinen kokonaisuus..kone on kone..
Hyvää kevättä! että jaoit kokemuksesi kanssamme. Olet lähtenyt etsimään elämää, oman aikasi romantiikkaa, pitkän matkan polkuja, uusia ihmisiä, uusia kaupunkeja. Tahdot sukeltaa eri terassien ja teattereiden lävitse, - tuntea ja elää itsessäni niiden jokaisen kirpeän yksilöllisyyden.
-Ihminen tekee sen mitä on pakko, tai sopeutuu siihen mikä on odotus, mutta käy silti kokematta jääneen elämänvaiheen läpi ennemmin tai myöhemmin.
ps. olen salilla huhkimassa ja toivotan sulle hyviä "terde" kelejäVirkistävää lukea vaihteeksi arvostaviakin juttuja.
Mäkin arvostan ja tykkään miehistä- ex monte
kanssa niin tuskimpa miestä mihinkään kaipaat.
silloin sun täytyy vain olla yksin eikä valittaa, yksinkertaista ja helppoa.
suomes ei ole pakko olla kennekään kanssa, se on sun valinta mitä teet ja touhuat kenenkin kanssa.- ex monte
kuten yleensäkin :)
- Joo, mutta
mä en tajua, että miksi siitä nousee kauhea haloo, jos sanoo, että suurin osa miehistä on iljettäviä elukoita. Kun tottahan se on! Ja kyllä mies on nimenomaan panokone, eihän niillä koskaan ole mitään muuta mielessä. Mä en ole koskaan tarvinnut miestä mihinkään ja jos mulle tarjottaisiin tilaisuutta hävittää kaikki miehet maapallolta, tarttuisin epäröimättä tilaisuuteen. Uskon vilpittömästi, että maailma olisi sen jälkeen hyvä paikka elää. Musta on harmi, etten ole uskonnollinen, koska minulle toisi suurta lohtua ajatus siitä, että miehet joutuisivat maksamaan teoistaan edes kuolemansa jälkeen. Aina, kun kuulen, että jollekin miehelle on tapahtunut jotain pahaa, nautin siitä suunnattomasti. Harmi vain, ettei niin käy tarpeeksi usein.
- havisamanda
eivätkä sen elukampia kuin naisetkaan. Sinunlaistesi kanssa olisi ihan kauheaa elää, jos olet sellainen, jollaiseksi tekeydyt. Jos olet nainen ja tosissasi, on onni, että on miehiäkin olemassa. Tiedetäänhän se, että ilman tasapainottavaa vastavoimaa naisetkin yltävät mitä julmimpiin hirmutekoihin. En haluaisi olla minkäänlaisen mielivallan alla, en miesten enkä naisten harjoittaman. Maailma olisi hyvä paikka elää, jos sietäisimme toisiamme hieman paremmin.
Oletetaan, että miehet olisivat jostain syystä kuolleet sukupuuttoon . Mitä nämä hullun kiimaiset naiset sitten keksisivät? Kuvitelkaapa lukijat. Miehet, mitä luulisitte kyseisen miesvihaajan tekevän? Miten aggressioitaan purkaisi? Ketkä olisivat tappolistalla? Ehkä minun kaltaiseni pehmot vanhemmat naiset. Tai lapset. Tai muut heikommat tai vääränväriset. Toivottavasti vielä kasvaa kunnon suoraselkäisiä miehiä, jotka puolustavat tomerasti heikompiaan.
voisinpa sanoa naisista samaa.
Minä en vaan naista tarvitse oikeastaan muuhun kuin seksiin. Olis sovinismia väittää muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187