tälle on löydetty argeologisia todisteita
Jumala vaikuttaa Sanansa kautta ja Noan kautta tästä voimme lukea Raamatusta Vanhan testamentin
1. Mos 6 luku
http://www.youtube.com/watch?v=LjpeQU7GIZc
http://www.youtube.com/watch?v=8r1Q1lDNwRU&feature=related
http://www.foxnews.com/scitech/2010/04/27/noahs-ark-found-turkey-ararat/
ja kuviva
http://www.foxnews.com/slideshow/scitech/2010/04/27/noahs-ark-discovered/
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/90904-nooan-arkki-loytyi-”999-prosenttisen-varmaa”
nooan arkki
20
299
Vastaukset
- Astrofox
Puu on 4800v:tta vanhaa.5000v:tta sitten osasivat kirjoittaa Sumerit Akkadit ja Egyptiläiset,eivät todistetusti
ole hukkuneet.Egyptistä on faarao luettelokin säilynyt valitettavasti.Hong Kongista kirjoitti:
tiedemiesten tutkimuksista
http://www.youtube.com/watch?v=8r1Q1lDNwRUJos "tieteellisen" tutkimuksen tulokset julkaistaan sellaisessa korkeatasoisessa tiedejulkaisussa kuin Youtube, on niiden pakko totta...
"Puu on 4800v:tta vanhaa."
Hmm, Raamatun mukaan vedenpaisumus tapahtui noin 4300 vuotta sitten. Miksiköhän Nooa käytti 500 vanhaa puuta, kai tuoreempaakin olisi ollut?
- simpanssin serkku
Mistä teitä huijattavia oikein sikiää? Jos olet lukenut jotain muuta kuin satukirjoja, niin ymmäärrät että nooan arkki on täysi mahdottomuus. Kaikki tieteelliset todisteet kumoavat moneen kertaan tämän satutarinan.
- olette ilkeitä
Olen eri mieltä. Nooan arkista on vielä jäjellä sen verran kuin on, ja se on löytynyt.
- video paikasta
Noita arkkeja löydetään aina silloin tällöin. Kuinkakohan mones tuo nyt löytynyt on?
- Astrofox
Vedenpaisumus on tapahtunut samaan aikaan kun Egyptissä rakennettiin pyramideja,,,,hih,,hii.
- jos olisi ollut niin
Astrofox kirjoitti:
Vedenpaisumus on tapahtunut samaan aikaan kun Egyptissä rakennettiin pyramideja,,,,hih,,hii.
Jos joku olisi rakennellut pyramiideja, niiden rakennustaito olisi päättynyt vedenpaisumukseen, koska kaikki hukkuivat.
- samana päivänä
jos olisi ollut niin kirjoitti:
Jos joku olisi rakennellut pyramiideja, niiden rakennustaito olisi päättynyt vedenpaisumukseen, koska kaikki hukkuivat.
Se arkki sieltä Araratilta tuli ulos maanjäristyksessä, Israelin kansallispäivänä, ei se ole mikään merkityksetön asia!
- erehdysÖ/
samana päivänä kirjoitti:
Se arkki sieltä Araratilta tuli ulos maanjäristyksessä, Israelin kansallispäivänä, ei se ole mikään merkityksetön asia!
tää oli feikkiä,tuo uutinen,haluttiin vain rahaa kiinalaisilta kristityiltä
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/tiede/274/arkeologit_skeptisia_nooan_arkin_aitoudesta - en tiedä miten sinä
SInä et ole löydellyt mitään arkkeja "silloin tällöin", vai oletko? Minä itse kuitenkin uskon että Nooan arkki on löydetty, ja se siitä kiitos.
en tiedä miten sinä kirjoitti:
SInä et ole löydellyt mitään arkkeja "silloin tällöin", vai oletko? Minä itse kuitenkin uskon että Nooan arkki on löydetty, ja se siitä kiitos.
Enhän minä oli väittänyt mitään itse löytäneeni.
Tässä muutama esimerkki: Ensimmäisenä arkin kai "löysi" James Bryce 1878. 1948 tehtiin tehtiin kaikkein tunnetuin löytö, siis "Dunupiralin löytö". 2006 Raamatun Arkeologian ja Tutkimuksen Instituutti löysi rakennelman mitä järjestö ei nyt varsinaisesti väitä arkin jäänteiksi, mutta toteaa sen olevan hyvä ehdokas Nooan Arkiksi. Ja nyt tällä hetkellä "Noah's Ark Ministries International"-järjestö väittää löytäneensä arkin.
Kuinkakohan moni esimerkiksi maailman viidestä sadasta parhaasta yliopistosta hyväksyy uusimman löydön olevan Nooan Arkki? Tai yhdenkään löydön olevan aito? Voisitko kertoa edes yhden huippuyliopiston (joko Shanghain Yliopiston tai Times Higher Education sellaiseksi listaaman), joka pitää arkkilöytyä aitona.
- vanha ja vakaa
vaan arkki on Atlantislaisten evakkoalus.
Muinaiset Egyptiläiset ovat Atlantiksen evakkoja.
Tiedän tämän siitä kun olen elänyt joskus Atlantiksella ja Egyptissä.- Valveutunut
Raamatun kertomus Nooan arkista on plagioitu suoraan perimätiedosta. Suuresta tulvasta on kerrottu kaikkialla menneessä maailmassa, ja siitä on yli 200 kirjattua kuvausta eri ajoilta. Esimerkiksi eepoksesta nimeltä Gilgamesh (2600 eaa). Eepoksessa kerrotaan Jumalan lähettämästä mahtavasta tulvasta, joka johtui ihmisten synneistä, arkista, joka pelastaa siellä olevat eläimet, kyyhkysestä joka lähetetään etsimään maata ja, joka palaa takaisin arkkiin.
Raamatun tarina Nooan arkista on täten täysin kopioitua tietoa!!!
Raamattu sisältää pelkkää kopioitua ja kristinuskoon muokattua tietoa. Toisena hyvänä esimerkkinä on tarina Mooseksesta. Raamatussa Mooseksen synnyttyä Mooses laitettiin koriin virran vietäväksi, jotta Mooses välttyisi tapetuksi tulemisen. Mooseksen pelasti kuninkaalinen tytär, joka kasvatti häntä prinssinä.
Tämä Mooseksen tarina on plagioitu suoraan Akkadin Sargon-myytistä (2250 eaa).
Myytin mukaan Sargon laitettiin koriin virran vietäväksi lapsenmurhan pelossa, sieltä hänet pelasti Aki; kuninkaallinen jalkavaimo. Eli tämäkin tarina muiden mukana on pelkkää KOPIOINTIA!!! Valveutunut kirjoitti:
Raamatun kertomus Nooan arkista on plagioitu suoraan perimätiedosta. Suuresta tulvasta on kerrottu kaikkialla menneessä maailmassa, ja siitä on yli 200 kirjattua kuvausta eri ajoilta. Esimerkiksi eepoksesta nimeltä Gilgamesh (2600 eaa). Eepoksessa kerrotaan Jumalan lähettämästä mahtavasta tulvasta, joka johtui ihmisten synneistä, arkista, joka pelastaa siellä olevat eläimet, kyyhkysestä joka lähetetään etsimään maata ja, joka palaa takaisin arkkiin.
Raamatun tarina Nooan arkista on täten täysin kopioitua tietoa!!!
Raamattu sisältää pelkkää kopioitua ja kristinuskoon muokattua tietoa. Toisena hyvänä esimerkkinä on tarina Mooseksesta. Raamatussa Mooseksen synnyttyä Mooses laitettiin koriin virran vietäväksi, jotta Mooses välttyisi tapetuksi tulemisen. Mooseksen pelasti kuninkaalinen tytär, joka kasvatti häntä prinssinä.
Tämä Mooseksen tarina on plagioitu suoraan Akkadin Sargon-myytistä (2250 eaa).
Myytin mukaan Sargon laitettiin koriin virran vietäväksi lapsenmurhan pelossa, sieltä hänet pelasti Aki; kuninkaallinen jalkavaimo. Eli tämäkin tarina muiden mukana on pelkkää KOPIOINTIA!!!http://www.tonyb.freeyellow.com/id217.html
tuosta linkistä löytää 'uutta' selvitystä tähän tarinaan- ennenkuin tällaisia
Raamatun vastustajat ovat ennenkin masentaneet ne ihmiset, jotka ovat tehneet tärkeitä Raamatullisiä löytöjä, tiedän koska olen löytänyt niitä sivuja, ja jos löytyy lisää niin minua kiinnostaa. Voit vastustaa Raamatun asioita jos se sinua huvittaa, se ei ole mielestäni viisaan ihmisen tekosia, mutta tee mitä teet.
- minä uskon.
ennenkuin tällaisia kirjoitti:
Raamatun vastustajat ovat ennenkin masentaneet ne ihmiset, jotka ovat tehneet tärkeitä Raamatullisiä löytöjä, tiedän koska olen löytänyt niitä sivuja, ja jos löytyy lisää niin minua kiinnostaa. Voit vastustaa Raamatun asioita jos se sinua huvittaa, se ei ole mielestäni viisaan ihmisen tekosia, mutta tee mitä teet.
Lisään vielä, että Torinon käärinliinakin on edelleen ihmetyksen kohde, eikä sille ole muuta selitystä löynyt kuin Raamatun selitys, mutta kaikenmoisia sepitelmiä siihenkin monetovat parhaansa mukaan kyhäilleet, eivätkä ole pystyneet sanojansa todistamaan oikeiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232366- 1051417
- 541194
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711054KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.251034Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m23986Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31950Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53946