En tiedä mikä oikea nimi kasvissyöjälle joka syö kalaa ja kanaa?
Niin mutta siis asiaan, tuttuni tulee meille kylään (syömään), ja hän on juuri tällainen kalaa ja kanaa syövä kasvissyöjä. Mutta miten on äyriäisten kanssa, syövätkö kasvissyöjät niitä?
Syökö vege katkarapuja??
7
1970
Vastaukset
- tuollaisen
kasvissyöjän nimi virallisesti ole Osittainen vegetaristi, katkaravuista en tiedä :D riippuu varmaan ihmisestä!
- ---------
Kalaa ja kanaa syövä ei kuulosta kasvissyöjältä, mutta virallinen nimitys tälläistä ruokavaliota noudattavalle on semi-vegetaristi. Olet vegaani-palstalla ja vegaanit pyrkivät välttämään kaikkea mahdollista eläinperäistä niin ruokavaliossaan kuin muualla elämässään. Vegaanit eivät siis käytä mitään eläinkunnantuotteita, eivät lihaa, kanaa, kalaa, äyriäisiä, maitoa, hunajaa, villaa, kananmunia, eläinperäisiä lisäaineita, nahkaa... yms. yms.
Yleensä kasvisruokavaliota noudattavien keskuudessa vaihtelee se, mitä he voivat syödä. Viisainta on kysyä "vegetaristi"-kaverilta itseltään, käykö hänelle katkaravut. Yleensä kalaa syöville käy, mutta voihan olla, ettei kaverisi esimerkiksi pidä niistä. - vegaaaaaani
Kasvissyöjä ei syö kalaa eikä kanaa, eikä äyriäisiä. Tuttusi ei ole kasvissyöjä, ei sinne päinkään. Mistäs me voitaisiin tietää syökö sun tuttusi katkarapuja? Ei sitten tullut mieleesi kysyä häneltä??
- Kinssky
Tosiaan, jotkut pitävät itseään kasvissyöjänä vaikka syövät kalaa. Itse en pidä tuollaista henkilöä kasvissyöjänä ja he tekevät kasvivyöjille hallaa kun sekoittavat ihmisten pään ja sitten kasvissyöjille tarjotaan kalaa ja kanaa ja tästäkös moni oikea kasvissyöjä kimmastuu. Kasvissyöjä ei syö mitään millä on silmät tai äiti. Itse en syö mitään missä ei tapahdu fotosynteesiä.
- Elena vaan
Kinssky kirjoitti:
Tosiaan, jotkut pitävät itseään kasvissyöjänä vaikka syövät kalaa. Itse en pidä tuollaista henkilöä kasvissyöjänä ja he tekevät kasvivyöjille hallaa kun sekoittavat ihmisten pään ja sitten kasvissyöjille tarjotaan kalaa ja kanaa ja tästäkös moni oikea kasvissyöjä kimmastuu. Kasvissyöjä ei syö mitään millä on silmät tai äiti. Itse en syö mitään missä ei tapahdu fotosynteesiä.
Mun mielestä on iha ok sanoa olevansa kasvissyöjä, jos syö kalaa. Useimmat mun tutut, jotka näin, sanoo olevansa kalakasvissyöjiä, mut lyhyemmin vaa kasvissyöjä. Vähä niikö sekasyöjät sanoo useimmat olevansa LIHANsyöjiä, vaikka varmaa sitä alas jotain muutakin menee.
Ite en syö mitään selkäjänteisiä, mut esim äyriäiset nilviäisinä menee. Samalla tavoin en koe tunnontuskia hyttysiä tappaessani, onhan kyse suunnilleen yhtä "vaikuttavasta" hermostollisesta rakenteesta.
Tämmöseen nilviäistelyyn ei oo mitää hienoo termiä pesco-vegetaristi tai lakto-ovo-veg, mut oon harkinnu - pissis...
Elena vaan kirjoitti:
Mun mielestä on iha ok sanoa olevansa kasvissyöjä, jos syö kalaa. Useimmat mun tutut, jotka näin, sanoo olevansa kalakasvissyöjiä, mut lyhyemmin vaa kasvissyöjä. Vähä niikö sekasyöjät sanoo useimmat olevansa LIHANsyöjiä, vaikka varmaa sitä alas jotain muutakin menee.
Ite en syö mitään selkäjänteisiä, mut esim äyriäiset nilviäisinä menee. Samalla tavoin en koe tunnontuskia hyttysiä tappaessani, onhan kyse suunnilleen yhtä "vaikuttavasta" hermostollisesta rakenteesta.
Tämmöseen nilviäistelyyn ei oo mitää hienoo termiä pesco-vegetaristi tai lakto-ovo-veg, mut oon harkinnumikä mä oon kun syön saarioisten maksalaatikkoa mutta en atrian ?
syön myös sinistä lenkkiä mutta en punasta.
kalaa kanssa mutta vain lohta enkä ahventa ja sitten pelkkää arlan kermaa
mutta en muita. kevytmaitoo juon mutta en tavan maitoa koska se tulee lehmästä.
Tapan paarmoja ja käärmeitä, mutta en lehmiä.
Karkkia joo syön mutta en niitä missä on liivatetta, yäk, sehän on luonnonsuojelurikos.
Nii et tietääks kukaan mikä mun nimike on ? Pliiiis, help !
Kohta ei mahu farkut jalkaan kun syön ja mietin tätä juttuuuu - viisasten viisas vii
pissis... kirjoitti:
mikä mä oon kun syön saarioisten maksalaatikkoa mutta en atrian ?
syön myös sinistä lenkkiä mutta en punasta.
kalaa kanssa mutta vain lohta enkä ahventa ja sitten pelkkää arlan kermaa
mutta en muita. kevytmaitoo juon mutta en tavan maitoa koska se tulee lehmästä.
Tapan paarmoja ja käärmeitä, mutta en lehmiä.
Karkkia joo syön mutta en niitä missä on liivatetta, yäk, sehän on luonnonsuojelurikos.
Nii et tietääks kukaan mikä mun nimike on ? Pliiiis, help !
Kohta ei mahu farkut jalkaan kun syön ja mietin tätä juttuuuuPÖLIJÄ !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733325
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311891Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161441- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53955