edeleenkan.
Minäkan sanoin että ennätyksillästä kuumuutta seuraa vielä ennätyksellisempi kuumuus.
http://climateaudit.org/2010/04/15/giss-warmest-march-ever-in-finland/
Ja huhtikuukin, ennätysmäisen lämmin!
Kuumuus hyökkää
5
159
Vastaukset
- kepsikko
Mahtaa hohhelilla olla skitsofreeninen olo, kun oma suosikki, ilma"tieteen"laitos, kertoo, että on ollut kylmempää, kuin giss julistaa.
- huh hoijaa
Ihmettelen vaan, miksi te hörhöt hörhöilette jokaista huuhaa-paskaanne aina sata kertaa, vaikka ne osoitetaan silkaksi huuhaa-paskaksi myös sata kertaa.
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
"Latest News
2010-04-15: The data shown between 4/13 and 4/15 were based on data downloaded on 4/12 and included some station reports from Finland in which the minus sign may have been dropped. NOAA updated GHCN on 4/13 by removing those data and we updated our displays today. The March 2010 global mean temperature was affected by about 2/100 of a degree Celsius, well below the margin of error (about 15/100 of a degree for monthly global means)." - hah heijjaaa
huh hoijaa kirjoitti:
Ihmettelen vaan, miksi te hörhöt hörhöilette jokaista huuhaa-paskaanne aina sata kertaa, vaikka ne osoitetaan silkaksi huuhaa-paskaksi myös sata kertaa.
http://data.giss.nasa.gov/gistemp/
"Latest News
2010-04-15: The data shown between 4/13 and 4/15 were based on data downloaded on 4/12 and included some station reports from Finland in which the minus sign may have been dropped. NOAA updated GHCN on 4/13 by removing those data and we updated our displays today. The March 2010 global mean temperature was affected by about 2/100 of a degree Celsius, well below the margin of error (about 15/100 of a degree for monthly global means)."Just joo, ja selittely jatkuu.
- oletpas pelle
hah heijjaaa kirjoitti:
Just joo, ja selittely jatkuu.
Kyllä on katala salaliitto ja katalaa vääristelyä, kun ne vielä paljastavatkin sen ihan julkisesti.
- häivy pellehohheli
oletpas pelle kirjoitti:
Kyllä on katala salaliitto ja katalaa vääristelyä, kun ne vielä paljastavatkin sen ihan julkisesti.
Miksi näet salaliittoja joka paikassa? Oletko vainoharhainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664