hei!osaisiko joku kertoa,että mikä voisi olla ongelmana,kun olen vaihtanut koneeseen emolevyn ja kiintolevyn niiden hajottua,ja windowsin asennus ilmoittaa joka kera ettei löydä kiintolevyjä?kiintolevy on kuitenkin ihan toimiva.kiitos jo etukäteen.
koneessa vikaa
windowsin paska
3
182
Vastaukset
- - - - -
Olet kaikki vaihtanut, siis käytännössä koko koneen, niin olisiko kuoret vialliset, älä Windowsia hauku.
laitoitko sen kiintiksen ekaan liittimeen emolle? siis esim sata väylissä mulla on numeroitu ne.
- sitten kysyjällä
on sellainen Windows-versio, joka ei tunnista SATA-levyä asennusvaiheessa ilman erikseen ladattavia ajureita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832052Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3951831- 591818
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681364Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101360Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751327- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107