Kuinka kauan sinkku?

väsynyt mies

Tälläistä on täälläkin varmaan kysytty ennenkin, mutta en jaksa etsiä vanhoja viestiketjuja. Oletetaan, että sinkkuutta voi laskea 15 ikävuodesta eteenpäin. Sinkkukausi voidaan laskea katkeamattomaksi, jos välillä on ollut alle 3kk tapailuja. Lisäksi kiinnostaisi sukupuoli ja ulkonäkö (tai ainakin miten itsensä näkee), jotta voisi arvioida niiden vaikutusta sinkkuilun pituuteen.

1. Kuinka kauan olet ollut sinkku?

2. Sukupuoli?

3. Asteikolla 1-10, kuinka hyvännäköisenä pidät itseäsi (1 on ruma ja 10 huippukomea tai -kaunis.)

41

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gotijhrt

1. 15 vuotta

2. Mies

3. 2-3

• ----

1. Koko ikäni.
      2. Mies.
      3. Noin 6-7. Pidän ulkonäköäni ihan kelvollisena vaikken mitenkään superkomea olekaan. Uskon että ongelma ei ole ulkonäössäni, vaan sosiaalisessa kyvyttömyydessäni.

• ----

1. Siis jos kysymys oli sinkkuuden pituudesta 15-vuotiaasta lähtien, niin 18 vuotta.

• 1. kohta 16 vuotta
      2. Mies
      3. Cityn peilikuvan arvio 7.2

• väsynyt mies

Omat vastaukset:

2,5 vuotta ja aika tuntuu ikuisuudelta. Tuokaan suhde ei kestänyt kuin 6kk ja se onkin pisin suhteeni loput ovat olleet 1-2kk tapailuja, eikä niitäkään ole ollut kuin pari. Varsinkin nyt keväällä ja kesällä masentaa, vaikka tätä palstaa lukiessa huomaa, että monilla menee vielä huonommin.

2. Sukupuoli?

Mies

3. Asteikolla 1-10, kuinka hyvännäköisenä pidät itseäsi (1 on ruma ja 10 huippukomea tai -kaunis.)

8, pidän omasta ulkonäöstäni aika paljon ja olen saanut siitä paljon kehujakin, mutta eipä tuo näytä auttavan. Olen tosin melko lyhyt, enkä mikään kovin lihaksikas, mutten ruipelokaan. Kasvoistani pidän.

• 3 kuukautta? No sitten:

1. 13 vuotta.
      2. Mies, tietenkin. Muutenhan ykkösen vastauksena olisi ollut huomattavasti lyhyempi ajanjakso.
      3. Varmaankin 1, jos se on tosiaan vain "ruma" eikä "kaikki oksentavat sinut nähdessäsi suolensa ulos"-ruma. Muistelen, että minulla on joskus ollut lyhyen aikaa myös Cityn peilikuvassa pärstä, ja että sieltä olisi tullut arvosanaksi jotain 2-3.

• m35...

1. 20v
      2. Mies
      3. 7-8

• dgfsdgfsdg

1. 3 vuotta (jos avointa suhdetta ei lasketa)
      2. nainen
      3. 8

• dgfsdgfsdg

Sorrrry, jätin noi alussa olleet ohjeet lukematta.

1. 16 vuotta jos avoimia ei lasketa seurusteluks, 11.5 vuotta jos avoimet lasketaan
        2. nainen
        3. 8

• 1. 13 vuotta

2. Mies

3. Ehkä 2-3. Naama arpinen, käytän rillejä, parta ja harventuneet hiukset rehottaa miten sattuu. Olen kuitenkin aika pitkä ja kroppa ok-kunnossa. Jos jaksan siistiytyä ja käytän piilareita, niin näytän varmaan ihan ihmiseltä. Yhä harvemmin tällaista tosin viitsii tehdä, parempi olla vaan rehellisesti ruma. Ja ulkonäkö ei edes merkkaa mitään jos on sosiaalisesti täysi CP.

• qusipää

1. 17v, eli koko ikäni.
      2. ATM
      3. 5 tai 6

• fATM

Tässä vastaukseni, tosin tuskinpa kukaan tekee mitään näillä tiedoilla. Ainakin osallistumiskynnys oli matala.

1) 10v
      2) mies
      3) 1

• Tässä alla

1. Aina, eli koko iän (olen 33)
      2. Mies
      3. Ehkä 4,5

• Ja vielä yksi

1. Yksi parin vuoden seurustelusuhde, joka loppui 9 vuotta sitten (ikä 34)
        2. Nainen
        3. Ehkä 7

• ..
        Ja vielä yksi kirjoitti:

1. Yksi parin vuoden seurustelusuhde, joka loppui 9 vuotta sitten (ikä 34)
        2. Nainen
        3. Ehkä 7

1. Sinkku
        2. Nainen
        3. 6,7

• Myöhään herännyt

1. 15v

2. Mies

3. 7... lasit on tosin kasvoja vääristävän voimakkaat kun sopivasta kulmasta katsoo jne., mutta yleensä ottaen lasit käyvät tyyliini.

Vielä noin 5 vuotta sitten tosin oli painoa 25kg liikaa, enkä muutenkaan ulkonäöstäni huolehtinut. Lähinnä keskityin nörttiharrastuksiini, eikä naiset erityisemmin edes kiinnostaneet. Ja nyt sitten alkaa olla myöhäistä ja hankalaa löytää ketään kun vihdoin herännyt olen, lähes kaikki kaveritkin pariutuneet.. Ja kaiken lisäksi olen akateeminen pätkätyöläinen ties missäpäin maailmaa...

• ylijäämä

1. 3 vuotta
        2. Nainen
        3. 7 (tavallinen)

• turhuutta

1. 13v. eli jokaikisen eilisen ja jatkuu ikuisesti. Niin, se jatkuu ikuisesti.
      2. Mies
      3. 8

• KAT:KERA!

1. 6 vuotta
        2. nainen
        3. ATN eli joku 4 muiden mielestä " liian erikoiset kasvot" Omasta mielestäni 8, juurikin siksi etten ole mikään tavistusina.
        ja mulla riittä sitä itsetuntoa, siinä on se ongelma miksi en löydä kumppania kun en tanssi kaikkien mulkkujen mielenoikkujen mukaan.

• gdsgs

Ketä vitun idioottia kiinnostavat tälläiset listaukset, varsinkin kun 99 % kirjoittajista on anonyymejä? Ma kysyn vaan..

• nnnnainen

noin vuoden verran

2. Sukupuoli?
      nainen

8-9

• ikä,

olet kaunis ja paska

• dgfsdgfsdg

Huom! Obs! Gallup antaa väärän tuloksen koska moni nainen ei näytä lukevan alkuohjeita ja vastaa kysymykseen 1. kuinka kauan on ollut sinkkuna nyt, eikä siis koko elämässään. Minäkin vastasin aluksi väärin.

• 5.8

1. Nyt vähän päälle 2 vuotta
        2. Mies
        3. Vähän vaikee itse vastata, mut varmaan 8

• leveä, iso peppu
        5.8 kirjoitti:

1. Nyt vähän päälle 2 vuotta
        2. Mies
        3. Vähän vaikee itse vastata, mut varmaan 8

1 aina
        2 nainen
        3 7. saunasta 7

• 9+3

1. vastaus: 30 vuotta
      2.vastaus: mies
      3.vastaus. 2 tai 3

• zl.cmzl

1. 6 vuotta

2. nainen

3. 9

• dsagsgre

1. 4kk
      2. mies
      3. 5, mutta kaikin puolin tyytyväinen itseeni

• 35345235

1. Kuinka kauan olet ollut sinkku? Koko elämäni ajan.

2. Sukupuoli? Nainen.

8..?

• 1990n

1. Kuinka kauan olet ollut sinkku? Koko elämäni ajan.

2. Sukupuoli? Nainen.

3. Asteikolla 1-10, kuinka hyvännäköisenä pidät itseäsi (1 on ruma ja 10 huippukomea tai -kaunis.) 8..?

• Niin...

Mutta kuinka vanha olet? Ei ole yhtään ihmeellistä jos on ollut sinkku koko elämänsä ajan, oli sitten mies tai nainen, jos on vasta 15-vuotias tai jotain. Jos taas on yli 30, niin on ihan todennäköistä (joskaan ei todellakaan yleistä), että mies on ollut koko elämänsä sinkku, mutta naisilla luulisin kyseisen tilanteen koskevan korkeintaan yhtä miljoonasta.

• Niin...
        Niin... kirjoitti:

Mutta kuinka vanha olet? Ei ole yhtään ihmeellistä jos on ollut sinkku koko elämänsä ajan, oli sitten mies tai nainen, jos on vasta 15-vuotias tai jotain. Jos taas on yli 30, niin on ihan todennäköistä (joskaan ei todellakaan yleistä), että mies on ollut koko elämänsä sinkku, mutta naisilla luulisin kyseisen tilanteen koskevan korkeintaan yhtä miljoonasta.

Siis jos tuo "1990n" tarkoittaa syntymävuottasi, olet nyt 20-vuotias. En älynnyt asiaa ennen kuin olin jo kirjoittanut vastaukseni.

• yksinäinen34
        Niin... kirjoitti:

Siis jos tuo "1990n" tarkoittaa syntymävuottasi, olet nyt 20-vuotias. En älynnyt asiaa ennen kuin olin jo kirjoittanut vastaukseni.

1. Sinkkuna olen ollut nyt yli 3 vuotta.Yhden illan juttujakaan en ole ikinä harrastanut enkä harrasta.

2.Nainen olen.

3. Itseänsä on kauhean vaikea kyllä arvostella ulkonäön suhteen joten ehkä neutraali 5...

• 7
        yksinäinen34 kirjoitti:

1. Sinkkuna olen ollut nyt yli 3 vuotta.Yhden illan juttujakaan en ole ikinä harrastanut enkä harrasta.

2.Nainen olen.

3. Itseänsä on kauhean vaikea kyllä arvostella ulkonäön suhteen joten ehkä neutraali 5...

1. aina
        2. n
        3. silmät
        ti.pien
        pe.oon
        korvat
        pi
        = 5.

• vastaa
        7 kirjoitti:

1. aina
        2. n
        3. silmät
        ti.pien
        pe.oon
        korvat
        pi
        = 5.

1. 3 vuotta olen ollut sinkku.
        2.Nainen olen tietty.
        3.9 koska olen todella kaunis:)

• n20v.,,
        vastaa kirjoitti:

1. 3 vuotta olen ollut sinkku.
        2.Nainen olen tietty.
        3.9 koska olen todella kaunis:)

1. 5v - eli aina, koska olen 20v enkä koskaan seurustellut :=)
        2. nainen
        3. 5-6 (eli kouluarvosanalla olisi 7 tai 8)

• shsisha
        n20v.,, kirjoitti:

1. 5v - eli aina, koska olen 20v enkä koskaan seurustellut :=)
        2. nainen
        3. 5-6 (eli kouluarvosanalla olisi 7 tai 8)

1. 5v sama kuin edellisellä
        2. Mies
        3. 9 tai 8. Uskaltaisin väittää olevani keskivertoa komeampi.

• hhmmm........
        shsisha kirjoitti:

1. 5v sama kuin edellisellä
        2. Mies
        3. 9 tai 8. Uskaltaisin väittää olevani keskivertoa komeampi.

1. 1 vuoden ja oon 16v, enkä siis oo koskaa seurustellu
        2. nainen
        3. 3-4

• -mies-

"Oletetaan, että sinkkuutta voi laskea 15 ikävuodesta eteenpäin."

mun mielestä tuonikäisten ei pitäisi vielä edes seurustella.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe