Kuinka kauan sinkku?

väsynyt mies

Tälläistä on täälläkin varmaan kysytty ennenkin, mutta en jaksa etsiä vanhoja viestiketjuja. Oletetaan, että sinkkuutta voi laskea 15 ikävuodesta eteenpäin. Sinkkukausi voidaan laskea katkeamattomaksi, jos välillä on ollut alle 3kk tapailuja. Lisäksi kiinnostaisi sukupuoli ja ulkonäkö (tai ainakin miten itsensä näkee), jotta voisi arvioida niiden vaikutusta sinkkuilun pituuteen.

1. Kuinka kauan olet ollut sinkku?

2. Sukupuoli?

3. Asteikolla 1-10, kuinka hyvännäköisenä pidät itseäsi (1 on ruma ja 10 huippukomea tai -kaunis.)

41

1189

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gotijhrt

1. 15 vuotta

2. Mies

3. 2-3

• ----

1. Koko ikäni.
      2. Mies.
      3. Noin 6-7. Pidän ulkonäköäni ihan kelvollisena vaikken mitenkään superkomea olekaan. Uskon että ongelma ei ole ulkonäössäni, vaan sosiaalisessa kyvyttömyydessäni.

• ----

1. Siis jos kysymys oli sinkkuuden pituudesta 15-vuotiaasta lähtien, niin 18 vuotta.

• 1. kohta 16 vuotta
      2. Mies
      3. Cityn peilikuvan arvio 7.2

• väsynyt mies

Omat vastaukset:

2,5 vuotta ja aika tuntuu ikuisuudelta. Tuokaan suhde ei kestänyt kuin 6kk ja se onkin pisin suhteeni loput ovat olleet 1-2kk tapailuja, eikä niitäkään ole ollut kuin pari. Varsinkin nyt keväällä ja kesällä masentaa, vaikka tätä palstaa lukiessa huomaa, että monilla menee vielä huonommin.

2. Sukupuoli?

Mies

3. Asteikolla 1-10, kuinka hyvännäköisenä pidät itseäsi (1 on ruma ja 10 huippukomea tai -kaunis.)

8, pidän omasta ulkonäöstäni aika paljon ja olen saanut siitä paljon kehujakin, mutta eipä tuo näytä auttavan. Olen tosin melko lyhyt, enkä mikään kovin lihaksikas, mutten ruipelokaan. Kasvoistani pidän.

• 3 kuukautta? No sitten:

1. 13 vuotta.
      2. Mies, tietenkin. Muutenhan ykkösen vastauksena olisi ollut huomattavasti lyhyempi ajanjakso.
      3. Varmaankin 1, jos se on tosiaan vain "ruma" eikä "kaikki oksentavat sinut nähdessäsi suolensa ulos"-ruma. Muistelen, että minulla on joskus ollut lyhyen aikaa myös Cityn peilikuvassa pärstä, ja että sieltä olisi tullut arvosanaksi jotain 2-3.

• m35...

1. 20v
      2. Mies
      3. 7-8

• dgfsdgfsdg

1. 3 vuotta (jos avointa suhdetta ei lasketa)
      2. nainen
      3. 8

• dgfsdgfsdg

Sorrrry, jätin noi alussa olleet ohjeet lukematta.

1. 16 vuotta jos avoimia ei lasketa seurusteluks, 11.5 vuotta jos avoimet lasketaan
        2. nainen
        3. 8

• 1. 13 vuotta

2. Mies

3. Ehkä 2-3. Naama arpinen, käytän rillejä, parta ja harventuneet hiukset rehottaa miten sattuu. Olen kuitenkin aika pitkä ja kroppa ok-kunnossa. Jos jaksan siistiytyä ja käytän piilareita, niin näytän varmaan ihan ihmiseltä. Yhä harvemmin tällaista tosin viitsii tehdä, parempi olla vaan rehellisesti ruma. Ja ulkonäkö ei edes merkkaa mitään jos on sosiaalisesti täysi CP.

• qusipää

1. 17v, eli koko ikäni.
      2. ATM
      3. 5 tai 6

• fATM

Tässä vastaukseni, tosin tuskinpa kukaan tekee mitään näillä tiedoilla. Ainakin osallistumiskynnys oli matala.

1) 10v
      2) mies
      3) 1

• Tässä alla

1. Aina, eli koko iän (olen 33)
      2. Mies
      3. Ehkä 4,5

• Ja vielä yksi

1. Yksi parin vuoden seurustelusuhde, joka loppui 9 vuotta sitten (ikä 34)
        2. Nainen
        3. Ehkä 7

• ..
        Ja vielä yksi kirjoitti:

1. Yksi parin vuoden seurustelusuhde, joka loppui 9 vuotta sitten (ikä 34)
        2. Nainen
        3. Ehkä 7

1. Sinkku
        2. Nainen
        3. 6,7

• Myöhään herännyt

1. 15v

2. Mies

3. 7... lasit on tosin kasvoja vääristävän voimakkaat kun sopivasta kulmasta katsoo jne., mutta yleensä ottaen lasit käyvät tyyliini.

Vielä noin 5 vuotta sitten tosin oli painoa 25kg liikaa, enkä muutenkaan ulkonäöstäni huolehtinut. Lähinnä keskityin nörttiharrastuksiini, eikä naiset erityisemmin edes kiinnostaneet. Ja nyt sitten alkaa olla myöhäistä ja hankalaa löytää ketään kun vihdoin herännyt olen, lähes kaikki kaveritkin pariutuneet.. Ja kaiken lisäksi olen akateeminen pätkätyöläinen ties missäpäin maailmaa...

• ylijäämä

1. 3 vuotta
        2. Nainen
        3. 7 (tavallinen)

• turhuutta

1. 13v. eli jokaikisen eilisen ja jatkuu ikuisesti. Niin, se jatkuu ikuisesti.
      2. Mies
      3. 8

• KAT:KERA!

1. 6 vuotta
        2. nainen
        3. ATN eli joku 4 muiden mielestä " liian erikoiset kasvot" Omasta mielestäni 8, juurikin siksi etten ole mikään tavistusina.
        ja mulla riittä sitä itsetuntoa, siinä on se ongelma miksi en löydä kumppania kun en tanssi kaikkien mulkkujen mielenoikkujen mukaan.

• gdsgs

Ketä vitun idioottia kiinnostavat tälläiset listaukset, varsinkin kun 99 % kirjoittajista on anonyymejä? Ma kysyn vaan..

• nnnnainen

noin vuoden verran

2. Sukupuoli?
      nainen

8-9

• ikä,

olet kaunis ja paska

• dgfsdgfsdg

Huom! Obs! Gallup antaa väärän tuloksen koska moni nainen ei näytä lukevan alkuohjeita ja vastaa kysymykseen 1. kuinka kauan on ollut sinkkuna nyt, eikä siis koko elämässään. Minäkin vastasin aluksi väärin.

• 5.8

1. Nyt vähän päälle 2 vuotta
        2. Mies
        3. Vähän vaikee itse vastata, mut varmaan 8

• leveä, iso peppu
        5.8 kirjoitti:

1. Nyt vähän päälle 2 vuotta
        2. Mies
        3. Vähän vaikee itse vastata, mut varmaan 8

1 aina
        2 nainen
        3 7. saunasta 7

• 9+3

1. vastaus: 30 vuotta
      2.vastaus: mies
      3.vastaus. 2 tai 3

• zl.cmzl

1. 6 vuotta

2. nainen

3. 9

• dsagsgre

1. 4kk
      2. mies
      3. 5, mutta kaikin puolin tyytyväinen itseeni

• 35345235

1. Kuinka kauan olet ollut sinkku? Koko elämäni ajan.

2. Sukupuoli? Nainen.

8..?

• 1990n

1. Kuinka kauan olet ollut sinkku? Koko elämäni ajan.

2. Sukupuoli? Nainen.

3. Asteikolla 1-10, kuinka hyvännäköisenä pidät itseäsi (1 on ruma ja 10 huippukomea tai -kaunis.) 8..?

• Niin...

Mutta kuinka vanha olet? Ei ole yhtään ihmeellistä jos on ollut sinkku koko elämänsä ajan, oli sitten mies tai nainen, jos on vasta 15-vuotias tai jotain. Jos taas on yli 30, niin on ihan todennäköistä (joskaan ei todellakaan yleistä), että mies on ollut koko elämänsä sinkku, mutta naisilla luulisin kyseisen tilanteen koskevan korkeintaan yhtä miljoonasta.

• Niin...
        Niin... kirjoitti:

Mutta kuinka vanha olet? Ei ole yhtään ihmeellistä jos on ollut sinkku koko elämänsä ajan, oli sitten mies tai nainen, jos on vasta 15-vuotias tai jotain. Jos taas on yli 30, niin on ihan todennäköistä (joskaan ei todellakaan yleistä), että mies on ollut koko elämänsä sinkku, mutta naisilla luulisin kyseisen tilanteen koskevan korkeintaan yhtä miljoonasta.

Siis jos tuo "1990n" tarkoittaa syntymävuottasi, olet nyt 20-vuotias. En älynnyt asiaa ennen kuin olin jo kirjoittanut vastaukseni.

• yksinäinen34
        Niin... kirjoitti:

Siis jos tuo "1990n" tarkoittaa syntymävuottasi, olet nyt 20-vuotias. En älynnyt asiaa ennen kuin olin jo kirjoittanut vastaukseni.

1. Sinkkuna olen ollut nyt yli 3 vuotta.Yhden illan juttujakaan en ole ikinä harrastanut enkä harrasta.

2.Nainen olen.

3. Itseänsä on kauhean vaikea kyllä arvostella ulkonäön suhteen joten ehkä neutraali 5...

• 7
        yksinäinen34 kirjoitti:

1. Sinkkuna olen ollut nyt yli 3 vuotta.Yhden illan juttujakaan en ole ikinä harrastanut enkä harrasta.

2.Nainen olen.

3. Itseänsä on kauhean vaikea kyllä arvostella ulkonäön suhteen joten ehkä neutraali 5...

1. aina
        2. n
        3. silmät
        ti.pien
        pe.oon
        korvat
        pi
        = 5.

• vastaa
        7 kirjoitti:

1. aina
        2. n
        3. silmät
        ti.pien
        pe.oon
        korvat
        pi
        = 5.

1. 3 vuotta olen ollut sinkku.
        2.Nainen olen tietty.
        3.9 koska olen todella kaunis:)

• n20v.,,
        vastaa kirjoitti:

1. 3 vuotta olen ollut sinkku.
        2.Nainen olen tietty.
        3.9 koska olen todella kaunis:)

1. 5v - eli aina, koska olen 20v enkä koskaan seurustellut :=)
        2. nainen
        3. 5-6 (eli kouluarvosanalla olisi 7 tai 8)

• shsisha
        n20v.,, kirjoitti:

1. 5v - eli aina, koska olen 20v enkä koskaan seurustellut :=)
        2. nainen
        3. 5-6 (eli kouluarvosanalla olisi 7 tai 8)

1. 5v sama kuin edellisellä
        2. Mies
        3. 9 tai 8. Uskaltaisin väittää olevani keskivertoa komeampi.

• hhmmm........
        shsisha kirjoitti:

1. 5v sama kuin edellisellä
        2. Mies
        3. 9 tai 8. Uskaltaisin väittää olevani keskivertoa komeampi.

1. 1 vuoden ja oon 16v, enkä siis oo koskaa seurustellu
        2. nainen
        3. 3-4

• -mies-

"Oletetaan, että sinkkuutta voi laskea 15 ikävuodesta eteenpäin."

mun mielestä tuonikäisten ei pitäisi vielä edes seurustella.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      88
      1434
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1155
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      65
      1120
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      928
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      68
      826
    6. 62
      813
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      70
      768
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      740
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      702
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      39
      658
    11. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      647
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      636
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      52
      606
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      36
      595
    15. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      68
      557
    16. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      547
    17. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      33
      545
    18. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      544
    19. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      42
      539
    20. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      535
    Aihe