Missä vaiheessa luovutitte/päätitte pysyä sinkkuina?

Mies parhaassa...

Mittariin tuli se surullinen 30 vuotta muutama kuukausi sitten ja nyt on totaalinen burnout ihmissuhteiden erityisesti parisuhteiden osalta.

Nuoruuden räpellysten eli parin hassun seurustelun jälkeen sitä odotteli sitä "oikeaa" kunnes yritti aktiivisesti hankkia seuraa muutaman vuoden. Huonostihan siinä kävi ja eipä paljon herunut.

Ei paljon innosta nuo nykyihmissuhteet kertakäyttöisyytensä vuoksi ja oman ikäiset naiset alkavat jo rupsahtaa yms. mutta kovasti heistä moni haaveilee jostain herra täydellisyydestä jonka kanssa saisi viettää loppuikänsä. Eivät tunnista omaa epätäydellisyyttään ja kovasti on pinnalliset vaatimukset vaikka heidän oma ulkonäkönsä kalpenee nuorempien naisten rinnalla. Tietysti on sitten nämä jo pyöristyneet "mammat" jotka etsivät jo valmiille tai nopeasti tuleville lapsille isää arkista puurtamista-salattuja elämiä-mökkireissuja-sukujuhlia perhehelvettiin.

Tarkoitus ei ollut valittaa naisista vaan kertoa oma näkemys asioista ja siitä että miten on tullut sellaiseen lopputulokseen että kun seuraa on niin vaikea saada, puhumattakaan sopivasta ja jos sen hintana on sitten rutinoitunut elämä joka menee naisen halujen mukaan niin on paljon helpompi olla sinkkuna ja etsiä seuraa sitten vaikka väliaikaisesti ihan vain seksiin sekä mahdollisesti ulkomailta fiksuja, luonnollisia ja aitoja neitosia joilla ei vielä on pissa noussut päähän, "haluun olla perheen äiti enkä muuta" vaihde lukkiutunut tai molemmat.

Missä vaiheessa teillä on tullut mitta täyteen?

144

2013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ۞ѶДЦhÐἷĿLᴀ ΔҬӍ⁞mÂﮕﮎÃ

Toisten miesten nussimien naisteen suhteen on tullut mitta aikapäivää sitten täyteen. Neitsyihin vielä jaksan uskoa.

• Mies parhaassa...

Jätetään nuo neitsyt ja lutka -jutut toisiin keskusteluihin.

Sikäli kyllä mieluummin kokematon kuin kokenut jolla on pinttyneitä oletuksia ja odotuksia entisten parisuhteiden takia.

• m29.

Kannattaa suosiolla katsella lähinnä jotain 20-25v naisia. Niin itsekin teen. Kolmekymppisistä kelvollisia ovat lähinnä sellaiset introvertimmän puoleiset naiset, jotka ovat vähän vaiheessa elämänsä kanssa. Nämä olisivat ehkä se oikein ryhmä minulle, mutta niitä on tosi vaikea löytää. Työväenopiston kursseilla näin näitä, kun parilla sellaisella olin. Ongelma on vaan, että ei siellä kurssilla kukaan tutustunut kehenkään, edes nimiä en oppinut tietämään kuin muutamalta.

• Mies parhaassa...

Minulla on parempi kokemuksia naisista juuri tuosta ikäryhmästä, mutta toisaalta he ovat vielä niin nuoria etteivät tiedä mitä haluavat ja parisuhteet voivat olla aikamoisia "kokeiluja".

Tuollainen introvertti nainen voisi olla ratkaisu, mutta ainakin itsellä on huomioita että heistäkin monet on jo poimittuna ja loput ovat jo ylipainoisia tai yksinkertaisesti niin passiivisia ettei heidän kanssa pysty ihmissuhteeseen. Kaikki pitäisi tehdä itse, vain siksi koska on mies.

• m29.
        Mies parhaassa... kirjoitti:

Minulla on parempi kokemuksia naisista juuri tuosta ikäryhmästä, mutta toisaalta he ovat vielä niin nuoria etteivät tiedä mitä haluavat ja parisuhteet voivat olla aikamoisia "kokeiluja".

Tuollainen introvertti nainen voisi olla ratkaisu, mutta ainakin itsellä on huomioita että heistäkin monet on jo poimittuna ja loput ovat jo ylipainoisia tai yksinkertaisesti niin passiivisia ettei heidän kanssa pysty ihmissuhteeseen. Kaikki pitäisi tehdä itse, vain siksi koska on mies.

Niin tuo passiivisuushan on näiden introverttinaisten ikävä puoli. Toisaalta siinä passiivisuudessa on sellainen hyvä puoli, että näiden naisten silmissä on keskimääräistä helpompi olla "äijä". Naisethan haluaa useimmat, että mies on "äijä" jotta nainen voi tuntea itsensä herkäksi ja suojeltavaksi. No otapa sitten sellainen keskimääräinen suomalainen kolmekymppinen nainen tähän kuvioon. Sehän on niin äijä itse, että miehen pitäisi suunnilleen tappaa karhuja paljain käsin, jotta nainen voisi vierellä tuntea itsensä taas naiseksi.Ei, paljon mieluummin olen vähän passiivisen naisen kanssa, jolle olen ihan riittävän äijä omana itsenäni.

• Mies parhaassa...
        m29. kirjoitti:

Niin tuo passiivisuushan on näiden introverttinaisten ikävä puoli. Toisaalta siinä passiivisuudessa on sellainen hyvä puoli, että näiden naisten silmissä on keskimääräistä helpompi olla "äijä". Naisethan haluaa useimmat, että mies on "äijä" jotta nainen voi tuntea itsensä herkäksi ja suojeltavaksi. No otapa sitten sellainen keskimääräinen suomalainen kolmekymppinen nainen tähän kuvioon. Sehän on niin äijä itse, että miehen pitäisi suunnilleen tappaa karhuja paljain käsin, jotta nainen voisi vierellä tuntea itsensä taas naiseksi.Ei, paljon mieluummin olen vähän passiivisen naisen kanssa, jolle olen ihan riittävän äijä omana itsenäni.

Huvittava yleistys mutta olihan tuossa vähän perää.

• nainen21v_

Kannattaa suosiolla katsella lähinnä jotain 20-25v naisia.

Niin niin, katsotaanpa jos minua tapailisit niin pakittaisit kuitenkin.

• n35v

Minkälaisen naisen haluaisit? Kuulostaa vähän siltä että teet suuria olettamuksia siitä miten inhottavaa seurustelu tulisi olemaan. Olet lukinnut ajatuksesi negatiivisuuteen etkä toisin päin. Jos katsoisit asiaa toisin niin huomaisit että naisissa on enemmän vivahde-eroja kuin nuo kuvailemasi mökkireissuhelvetit joihin kuvittelet heidän sinut raahaavan.

30 kun täyttää niin se on eräänlainen kriisi. On kahden erilaisen elämän välissä. Villi parikymppisyys jolloin olit ihanneiässä ja nyt aikuismaisempi kolmekymppisyys johon liittyy itsensä ja muiden rupsahdus ja päädyssä siintää neljä nolla. Mutta ootas pari vuotta niin totut ajatukseen ja on ihan kivaa olla kolkyt ja risat. Huomaat että itse ja ikäisesi on oikeastaan hulvatonta porukkaa joita ei nuoruuden pintaliito enää rassaa.

• Mies parhaassa...

Käänsit asian aika taitavasti toisin päin mutta hyvä kysymys tuo "minkälaisen naisen haluaisit".

Sinulle kysymys:
        Pitäisi siis lukkiutua positiivisiin ajatuksiin? Eikö se ole aivan yhtä kaukana realiteeteista? Varsinkin jos kokemukset ovat juuri päinvastaisia eli rankasti negatiivisia?
        Eikä kysymys ole pakeista eikä vain omista kokemuksista vaan ihan muidenkin eletyistä suhteista. Osalla näyttää vain olevan niin suuri tarve että joku on siinä lähellä ja että saa seksiä jolloin parisuhteeseen päädytään. Itsellä tulee olo että joku aivan kuin vahtii sinua samalla kun tarkkailee joka hetki että joku ongelma paljastuu jolloin voi lähteä ettimään uutta. Toki se ei niitä vaivaa jotka etsii lyhytaikaisia suhteita tai ajattelee että ei haittaa vaikkei suhde kestäkään.

Olen huomannut että asia on noin kaksi tai oikeastaan kolmijakoinen. On naisia jotka elävät edelleen pintaliitossa ja "villinä", silloin he eivät mitään vakavampaa etsi. Sitten on näitä jotka etsivät vakavampaa mutta odotukset ja kriteerit miehelle ovat aivan käsittämättömät. Kolmas ryhmä on sitten nämä perheen perustajat jotka odottavat että kohta ollaan vaippoja vaihtamassa.

Voi kun löytyisikin ajatuksiltaan hulvatonta porukkaa joka kuitenkaan ei pintaliidä ja etsi aivan mielettömiä muttei toisaalta ole haaveilemassa punaisesta tuvasta ja perunamaasta. Sitä ei vain tahdo löytyä ja kun on yrittänyt tarpeeksi niin siihen väsyy.
        Positiivisa ajatuksia asiasta oli noin viitisen vuotta sitten. Nyt on asia kääntynyt.

Tahtoisin lapsettoman, fiksun, normaalipainoisen naisen jolla ei ole mielettömästi parisuhdehaamuja eikä hänen jo tapailu ole kuin terven juontia. Sitten pitäisi olla yhteistä yms.

Tajusin vain että sellaisen löytyminen on lähes mahdotonta joten miksi se kaikki stressi jos sinkkuna saa tehdä mitä tahtoo ilman sitä hyöriskelyä ja pyöriskelyä?

Toki mökkireissuhelvetti oli lähinnä huvittava yleistys, mutta siltä se monien kanssa tuntuu.

Minulla ei ole mitään ongelmia olla 30-vuotias, mutta huomaan vain että nämä parisuhdekuviot ovat tällaisia jolloin on niin helpompi sinkkuna. Se mitä joutuu maksamaan sillä mitä on tarjolla ja saatavilla suhteessa mihin on varaa, on aika kaukana ideaalista.

• n35v

Käänsit asian aika taitavasti toisin päin mutta hyvä kysymys tuo "minkälaisen naisen haluaisit".

Sinulle kysymys:
        Pitäisi siis lukkiutua positiivisiin ajatuksiin? Eikö se ole aivan yhtä kaukana realiteeteista? Varsinkin jos kokemukset ovat juuri päinvastaisia eli rankasti negatiivisia?
        Eikä kysymys ole pakeista eikä vain omista kokemuksista vaan ihan muidenkin eletyistä suhteista. Osalla näyttää vain olevan niin suuri tarve että joku on siinä lähellä ja että saa seksiä jolloin parisuhteeseen päädytään. Itsellä tulee olo että joku aivan kuin vahtii sinua samalla kun tarkkailee joka hetki että joku ongelma paljastuu jolloin voi lähteä ettimään uutta. Toki se ei niitä vaivaa jotka etsii lyhytaikaisia suhteita tai ajattelee että ei haittaa vaikkei suhde kestäkään.

Olen huomannut että asia on noin kaksi tai oikeastaan kolmijakoinen. On naisia jotka elävät edelleen pintaliitossa ja "villinä", silloin he eivät mitään vakavampaa etsi. Sitten on näitä jotka etsivät vakavampaa mutta odotukset ja kriteerit miehelle ovat aivan käsittämättömät. Kolmas ryhmä on sitten nämä perheen perustajat jotka odottavat että kohta ollaan vaippoja vaihtamassa.

Voi kun löytyisikin ajatuksiltaan hulvatonta porukkaa joka kuitenkaan ei pintaliidä ja etsi aivan mielettömiä muttei toisaalta ole haaveilemassa punaisesta tuvasta ja perunamaasta. Sitä ei vain tahdo löytyä ja kun on yrittänyt tarpeeksi niin siihen väsyy.
        Positiivisa ajatuksia asiasta oli noin viitisen vuotta sitten. Nyt on asia kääntynyt.

Tahtoisin lapsettoman, fiksun, normaalipainoisen naisen jolla ei ole mielettömästi parisuhdehaamuja eikä hänen jo tapailu ole kuin terven juontia. Sitten pitäisi olla yhteistä yms.

Tajusin vain että sellaisen löytyminen on lähes mahdotonta joten miksi se kaikki stressi jos sinkkuna saa tehdä mitä tahtoo ilman sitä hyöriskelyä ja pyöriskelyä?

Toki mökkireissuhelvetti oli lähinnä huvittava yleistys, mutta siltä se monien kanssa tuntuu.

Minulla ei ole mitään ongelmia olla 30-vuotias, mutta huomaan vain että nämä parisuhdekuviot ovat tällaisia jolloin on niin helpompi sinkkuna. Se mitä joutuu maksamaan sillä mitä on tarjolla ja saatavilla suhteessa mihin on varaa, on aika kaukana ideaalista.

No ehkä sain vääriä viboja tekstistäsi. Minusta siitä huokui sellaista kahenkympin ja kolmenkympin rajapyykillä notkumista josta olin tunnistavinani omiakin ajatuksia tuolta ajalta, mutta jos olet oloosi tyytyväinen niin mikäs siinä. Miksi sinun pitäisi olla parisuhteessa jos ajatukset siitä ahdistaa?

"Tahtoisin lapsettoman, fiksun, normaalipainoisen naisen jolla ei ole mielettömästi parisuhdehaamuja eikä hänen jo tapailu ole kuin terven juontia. Sitten pitäisi olla yhteistä yms."

Vaikea sanoa mikä mättää kun luulisi että tuollaisia naisia on paljonkin. Ehkä jätit listasta pois muutaman jutun joka on sinulle tärkeä tai sitten "fiksu", "parisuhdehaamut", "tapailu kuin tervan juontia", "jotain yhteistä" sisältävät ankarampaa vaatimustasoa kuin mitä ensinäkemältä luulis.

• Mies parhaassa...
        n35v kirjoitti:

No ehkä sain vääriä viboja tekstistäsi. Minusta siitä huokui sellaista kahenkympin ja kolmenkympin rajapyykillä notkumista josta olin tunnistavinani omiakin ajatuksia tuolta ajalta, mutta jos olet oloosi tyytyväinen niin mikäs siinä. Miksi sinun pitäisi olla parisuhteessa jos ajatukset siitä ahdistaa?

"Tahtoisin lapsettoman, fiksun, normaalipainoisen naisen jolla ei ole mielettömästi parisuhdehaamuja eikä hänen jo tapailu ole kuin terven juontia. Sitten pitäisi olla yhteistä yms."

Vaikea sanoa mikä mättää kun luulisi että tuollaisia naisia on paljonkin. Ehkä jätit listasta pois muutaman jutun joka on sinulle tärkeä tai sitten "fiksu", "parisuhdehaamut", "tapailu kuin tervan juontia", "jotain yhteistä" sisältävät ankarampaa vaatimustasoa kuin mitä ensinäkemältä luulis.

Siis hei, mähän tein tämän ketjun jotta kyselen toisilta missä vaiheessa he ovat päättäneet että sinkkuna on helpompaa tai mitä ajatuksia heillä on aiheesta, eikä tässä minun parisuhteettomutta tarvitse alkaa ratkaisemaan. :D

Eikös ole normaalia kuitenkin etsiä parisuhdetta ja myöskin tehdä tällainen huomio että on tullut siihen päätökseen että parisuhteet eivät ehkä ole itseä varten jos ne ovat niin vaikeita vaikkei niiden tarvitsisi olla?

Varmasti on paljonkin tuollaisia naisia, mutta he kuuluvat johonkin noista kolmesta ryhmästä joita esitin. Naisen tietysti pitäisi olla kiinnostunut minusta ja totta kai toisen kanssa täytyy tulla toimeen. Ulkonäöllä ei ole suurta väliä mitä nyt tosissaan jonkin verran liikkuu ja on normaalissa kuosissa. Ajatusmaailma ratkaisee ja yhteistyöllä se parisuhde rakentuu kestävälle pohjalle.

Ehket naisena tajua miten vaikea teitä naisia on saada tutustumaan tai sitten sinne suhteeseen verrattuna siihen mitä siitä suhteesta ehkä saa irti. Ei välttämättä ole vaivan arvoista varsinkaan jos ei ole mahkuja naisen kriteerien valossa tai sen että toisen kanssa olo ei ole "helppoa" vaan todellakin lähinnä ahdistavaa.

• n35v

Siis hei, mähän tein tämän ketjun jotta kyselen toisilta missä vaiheessa he ovat päättäneet että sinkkuna on helpompaa tai mitä ajatuksia heillä on aiheesta, eikä tässä minun parisuhteettomutta tarvitse alkaa ratkaisemaan. :D

Eikös ole normaalia kuitenkin etsiä parisuhdetta ja myöskin tehdä tällainen huomio että on tullut siihen päätökseen että parisuhteet eivät ehkä ole itseä varten jos ne ovat niin vaikeita vaikkei niiden tarvitsisi olla?

Varmasti on paljonkin tuollaisia naisia, mutta he kuuluvat johonkin noista kolmesta ryhmästä joita esitin. Naisen tietysti pitäisi olla kiinnostunut minusta ja totta kai toisen kanssa täytyy tulla toimeen. Ulkonäöllä ei ole suurta väliä mitä nyt tosissaan jonkin verran liikkuu ja on normaalissa kuosissa. Ajatusmaailma ratkaisee ja yhteistyöllä se parisuhde rakentuu kestävälle pohjalle.

Ehket naisena tajua miten vaikea teitä naisia on saada tutustumaan tai sitten sinne suhteeseen verrattuna siihen mitä siitä suhteesta ehkä saa irti. Ei välttämättä ole vaivan arvoista varsinkaan jos ei ole mahkuja naisen kriteerien valossa tai sen että toisen kanssa olo ei ole "helppoa" vaan todellakin lähinnä ahdistavaa.

Jaa, jaa. No vastaanpa sitten siihen alkuperäseen kysymykseen. Iässä 14-18 oisin hirveesti halunnu seurustella, mutta ei ollut mitään vientiä. Sitten oli eka parisuhde ja se oli lopulta aika raastava kokemus. Sen jälkeen on ollu semmonen olo että parisuhteet ei taida olla mun juttu. Olin silloin 20v ja nyt olen 35v. On mulla parisuhteita ollu ja kaikenlaista muuta, mutta en minäkään niistä parisuhteista oo saanu paljoa irti (se kaikki muu on ollut antoisampaa).

• Miksi sinun

Sinulle kysymys:

pitäisi saada fiksu nainen, kun et itsekään ole fiksu? Kuule, fiksut on toisia fiksuja varten ja pohjasakka tyytyköön toisiinsa.

• Ai ulkonäöllä

ei ole suurta väliä? Aika kiinnostavasti sanottu ottaen huomioon, että melkein kolmannes aloituksestasi oli valitusta naisen rupsahtamisesta...

• Mies parhaassa...
        Ai ulkonäöllä kirjoitti:

ei ole suurta väliä? Aika kiinnostavasti sanottu ottaen huomioon, että melkein kolmannes aloituksestasi oli valitusta naisen rupsahtamisesta...

Ulkonäöllä ei ole suurta väliä todellakaan.
        Rupsahtaminen tulee jokaiselle eikä se naisessa vaivaa.

Se mikä vaivaa on että nainen rupsahtaa ja edelleen kuvittelee että on aivan yhtä vetävä nuorena joten häntä täytyy ihailla sen vuoksi sekä etsii sen perusteella myös itselllen kumppania.

Ei se rupsahtaminen itse vaan sen seurannaisvaikutukset.

• Mies parhaassa...
        Miksi sinun kirjoitti:

pitäisi saada fiksu nainen, kun et itsekään ole fiksu? Kuule, fiksut on toisia fiksuja varten ja pohjasakka tyytyköön toisiinsa.

Sullako ei ollut muuta lisättävää aiheeseen? :D

Kukakohan sitä pohjasakkaa on jos teet moisia päätelmiä muutaman nettikirjoituksen perusteella. Tunnetustihan epäfiksu ei tunnista fiksua joten ehkä tuo on sinun ongelmasi taasen.

• Jos mies ei

Ulkonäöllä ei ole suurta väliä todellakaan.
        Rupsahtaminen tulee jokaiselle eikä se naisessa vaivaa.

Se mikä vaivaa on että nainen rupsahtaa ja edelleen kuvittelee että on aivan yhtä vetävä nuorena joten häntä täytyy ihailla sen vuoksi sekä etsii sen perusteella myös itselllen kumppania.

Ei se rupsahtaminen itse vaan sen seurannaisvaikutukset.

kykene näkemään kauneutta missään muussa kuin teineissä, niin se on teidän ongelmanne, ei minun. Minä itse asiassa näin juuri 82-vuotiaan naisen, joka minun mielestäni oli kaunis. Ja omasta mielestäni näytän nyt kolmekymppisenä paljon paremmalta kuin kaksikymppisenä, vaikka epäilemättä sinä olisit eri mieltä.

Mä en olisi koskaan kiinnostunut miehestä, joka ajattelee niin pinnallisesti kuin sinä, joten ehkä se rupsahtaminen on naiselle myös siunaus.

Sitä paitsi suurin osa meistä rupsahtaneista kolmekymppisistä naisista onnistuu löytämään kumppanin. Mahtaa vituttaa kun joku rupsahtanut vanha ämmäkin kelpaa paremmin kuin sinä.

• Mies parhaassa...
        n35v kirjoitti:

Jaa, jaa. No vastaanpa sitten siihen alkuperäseen kysymykseen. Iässä 14-18 oisin hirveesti halunnu seurustella, mutta ei ollut mitään vientiä. Sitten oli eka parisuhde ja se oli lopulta aika raastava kokemus. Sen jälkeen on ollu semmonen olo että parisuhteet ei taida olla mun juttu. Olin silloin 20v ja nyt olen 35v. On mulla parisuhteita ollu ja kaikenlaista muuta, mutta en minäkään niistä parisuhteista oo saanu paljoa irti (se kaikki muu on ollut antoisampaa).

Sulla on ollut parisuhteita ja kaikenlaista muuta vaikka päätit ettei se ole sun juttu?
        Joidenkin ei tarvitse edes yrittää ja seuraa löytyy. Johtuisikohan sukupuolesta?

Enemmän kaipasin joskus parisuhdetta kun mitään "kaikenlaista" muuta kun en välitä yhden yön jutuista ja enkä ihmisistä jotka sellaisia etsivät, mutta ajatukset ovat muuttuneet kun on nähnyt että mitä parisuhteet vaativat ja että monista ihmisistä ei parisuhteisiin ole vaikka kovasti niihin pyrkivät.

• Kyllä tuon

Sullako ei ollut muuta lisättävää aiheeseen? :D

Kukakohan sitä pohjasakkaa on jos teet moisia päätelmiä muutaman nettikirjoituksen perusteella. Tunnetustihan epäfiksu ei tunnista fiksua joten ehkä tuo on sinun ongelmasi taasen.

sinun kirjoituksen perusteella voi sanoa, ettei jää epäselväksi sinun typeryytesi.

Mutta onnea täydellisen naisen etsintään. Älä sitten tule tänne itkemään, kun täydellinen nainen valitseekin täydellisen miehen, eikä tyydykään kaltaiseesi surkimukseen.

• Mies parhaassa...
        Jos mies ei kirjoitti:

kykene näkemään kauneutta missään muussa kuin teineissä, niin se on teidän ongelmanne, ei minun. Minä itse asiassa näin juuri 82-vuotiaan naisen, joka minun mielestäni oli kaunis. Ja omasta mielestäni näytän nyt kolmekymppisenä paljon paremmalta kuin kaksikymppisenä, vaikka epäilemättä sinä olisit eri mieltä.

Mä en olisi koskaan kiinnostunut miehestä, joka ajattelee niin pinnallisesti kuin sinä, joten ehkä se rupsahtaminen on naiselle myös siunaus.

Sitä paitsi suurin osa meistä rupsahtaneista kolmekymppisistä naisista onnistuu löytämään kumppanin. Mahtaa vituttaa kun joku rupsahtanut vanha ämmäkin kelpaa paremmin kuin sinä.

Jos ei haluja lukea viestejä kunnolla vaan heittää olemattomia juttuja niin hankala on keskustella.
        Teinejä tuskin ihailen vaan kypsää aikuista naista joka pitää itsestään ja linjoistaan huolen siinä missä kaikki normaalit ihmiset.

Ei vituta koska en laita onnellisuuttani toisten onnistumisten ja epäonnistumisten varaan parisuhteissa. Kivahan se on jos olet jonkun vanhana rupsahtaneena ämmänä itsellesi löytänyt.

• Mies parhaassa...
        Kyllä tuon kirjoitti:

sinun kirjoituksen perusteella voi sanoa, ettei jää epäselväksi sinun typeryytesi.

Mutta onnea täydellisen naisen etsintään. Älä sitten tule tänne itkemään, kun täydellinen nainen valitseekin täydellisen miehen, eikä tyydykään kaltaiseesi surkimukseen.

Olipas kovaa tekstiä. Menee lässytyksen piikkiin nuo olemattomat ajatuksesi. Jatka niiden kirjoittamista jos et asiallisesti osaa kommentoida aihetta.

• Pitää itsestään

Jos ei haluja lukea viestejä kunnolla vaan heittää olemattomia juttuja niin hankala on keskustella.
        Teinejä tuskin ihailen vaan kypsää aikuista naista joka pitää itsestään ja linjoistaan huolen siinä missä kaikki normaalit ihmiset.

Ei vituta koska en laita onnellisuuttani toisten onnistumisten ja epäonnistumisten varaan parisuhteissa. Kivahan se on jos olet jonkun vanhana rupsahtaneena ämmänä itsellesi löytänyt.

huolen? Kuule, edes Hollywood-tähdet joilla on varaa laittaa itseensä satoja tuhansia vuodessa eivät pysty estämään itseään rupsahtamasta! Ja ihan newsflashina: myös miehet rupsahtaa! Mene katsomaan tuonne ulos myös niitä vähän vanhempia miehiä ja löytyy ihan yhtä lailla ryppyjä ja pakenevaa hiusrajaa ja kimmoisuutensa menettänyttä ihoa kuin naisillakin! Sitä kutsutaan vanhenemiseksi!

• Asialliseen

Olipas kovaa tekstiä. Menee lässytyksen piikkiin nuo olemattomat ajatuksesi. Jatka niiden kirjoittamista jos et asiallisesti osaa kommentoida aihetta.

kommentointiin vaaditaan asiallinen aloitus. Tämä sama miksei täydellinen mies kelpaa atm-paska on kuultu tällä palstalla jo miljoonaan kertaan.

• Mies parhaassa...
        Pitää itsestään kirjoitti:

huolen? Kuule, edes Hollywood-tähdet joilla on varaa laittaa itseensä satoja tuhansia vuodessa eivät pysty estämään itseään rupsahtamasta! Ja ihan newsflashina: myös miehet rupsahtaa! Mene katsomaan tuonne ulos myös niitä vähän vanhempia miehiä ja löytyy ihan yhtä lailla ryppyjä ja pakenevaa hiusrajaa ja kimmoisuutensa menettänyttä ihoa kuin naisillakin! Sitä kutsutaan vanhenemiseksi!

Totta kai!

Sitähän sanoin. Ihmiset rupsahtavat odotetusti mutta jos 30-vuotias nainen kuvittelee edelleen olevansa kuuminta hottia niin sillä on pissa päässä ja se odottaa että mies on hänen oman kuvittelemansa upeuden mittainen joka elämän osa-alueella että hänelle kelpaa tajuamatta ettei ehkä kannata omalla ulkomuodollaan enää mittauttaa arvoaan.

Luulisi myös että 30-vuotiaan olisi tajunnut että mihin kestävämmät ihmissuhteet perustuvat.

Mutta nyt nähtävästi kaikki tekivät sen virhepäätelmän että etsisin jotain 20-vuotiasta kaunotarta vaikka tässä oli tarkoitus puhua muista ja miten he asian kokevat eikä minusta henkilökohtaisesti. Myöskin rupsahtanut nainen voi minun silmissä olla hyvinkin kaunis jos vain on muuten sopiva.

• Mies parhaassa...
        Pitää itsestään kirjoitti:

Huolenpidolla tarkoitin tietysti liikuntaa. Ikä ei estä sitä ainakaan 30-vuotiaana ettei keho pyöreydy. Jos siihen ei pysty niin vika ei ole vanhenemissa vaan korvien välissä.

Mutta tämä herra nyt poistuu jonnekin muualle nauttimaan sinkkuilusta koska tämä ketju ja foorumi alkaa muistuttaa tuollaista ikävää parisuhdetta jossa naiset nalkuttavat vain tulkiten joka vitun sanaa kuin piru raamattua kykenemättä FIKSUSTI käymään asioita läpi samalla kun odottavat täydellistä ihailua.

• 3+11
        Jos mies ei kirjoitti:

Pinnallisuus on nettideittailijoiden korvien välissä, ei elävässä elämässä!

• Mies parhaassa...
        Asialliseen kirjoitti:

kommentointiin vaaditaan asiallinen aloitus. Tämä sama miksei täydellinen mies kelpaa atm-paska on kuultu tällä palstalla jo miljoonaan kertaan.

En tiedä mutta sinä et ole asiallista ihmistä nähdykään.
        Mitäköhän vittua jollakin "atm-paskalla" on tekemistä minkään kanssa mitä kirjoitin?

Mistä minä tiedän mitä täällä on kuultu ja oltu kuulematta miljoonaa kertaan?

Jos et osaa asiallisesti kommentoida niin pysy poissa ketjuista. Typeryshän muuten olet.

• Mä en tajua sinua...

Totta kai!

Sitähän sanoin. Ihmiset rupsahtavat odotetusti mutta jos 30-vuotias nainen kuvittelee edelleen olevansa kuuminta hottia niin sillä on pissa päässä ja se odottaa että mies on hänen oman kuvittelemansa upeuden mittainen joka elämän osa-alueella että hänelle kelpaa tajuamatta ettei ehkä kannata omalla ulkomuodollaan enää mittauttaa arvoaan.

Luulisi myös että 30-vuotiaan olisi tajunnut että mihin kestävämmät ihmissuhteet perustuvat.

Mutta nyt nähtävästi kaikki tekivät sen virhepäätelmän että etsisin jotain 20-vuotiasta kaunotarta vaikka tässä oli tarkoitus puhua muista ja miten he asian kokevat eikä minusta henkilökohtaisesti. Myöskin rupsahtanut nainen voi minun silmissä olla hyvinkin kaunis jos vain on muuten sopiva.

Kyllä minä kuvittelen, että minulla on vähän hemmetin paljon ENEMMÄN annettavaa, kuin oli joskus kaksikymppisenä. Ja kyllä minun vaatimukset miehen suhteen on ainakin kymmenkertaiset siihen verrattuna, kuin joskus kaksikymppisenä. Esimerkiksi pinnallista miestä en huolisi mistään hinnasta!

Sä et vain tajua, että nainen ei mittauta omaa arvoaan ulkonäöllä, vaan niin tekee miehet! En minä koskaan silloin nuorenakaan ajatellut, että nyt saan tuon upean miehen, koska mulla ei ole vielä yhtään ryppyä tai kun mun tissit on vielä täysin kiinteät! Emme me naiset niin tee, KOSKAAN! Te miehet arvotatte meidät ulkonäön pohjalta ja sitten ihmettelettä ettei naiset tajua, että heidän markkina-arvonsa laskee ikääntymisen myötä. Emme tietenkään tajua, koska me emme olleet pinnallisia alun alkaenkaan!

Jos suurin osa sun aloituksesta on valitusta naisten rupsahtamisesta ja ulkomaalaisten naisten kehumista, niin älä yritä edes väittää, että sun provo oli tarkoitettu minkäänlaiseksi järkeväksi keskusteluksi.

• Joo-o...

Huolenpidolla tarkoitin tietysti liikuntaa. Ikä ei estä sitä ainakaan 30-vuotiaana ettei keho pyöreydy. Jos siihen ei pysty niin vika ei ole vanhenemissa vaan korvien välissä.

Mutta tämä herra nyt poistuu jonnekin muualle nauttimaan sinkkuilusta koska tämä ketju ja foorumi alkaa muistuttaa tuollaista ikävää parisuhdetta jossa naiset nalkuttavat vain tulkiten joka vitun sanaa kuin piru raamattua kykenemättä FIKSUSTI käymään asioita läpi samalla kun odottavat täydellistä ihailua.

naisethan on tyhmiä ja pinnallisia, onpa sääli, että kaltaisesi täydellinen mies joutuu elämään samassa yhteiskunnassa... On se onni, että parisuhteelta tulet säästymään aivan varmasti!

• 30vaviomies.

Sinulle kysymys:

"Pitäisi siis lukkiutua positiivisiin ajatuksiin? Eikö se ole aivan yhtä kaukana realiteeteista? Varsinkin jos kokemukset ovat juuri päinvastaisia eli rankasti negatiivisia? "

vaikeetahan se on, mutta ei siihen tarvita kuin yksi mukava nainen niin ajatukset muuttuvat positiivisimmaksi, vaikkei siitä tulisi mitään. itsekin olin avoeroni jälkeen melko negatiivisessa kierteessä, kunnes törmäsin todella mukavaan naiseen. vaikka homma tössähti, siitä jäi niin positiiviset kuvat että uskoni naisiin parantui huomattavasti.

"Osalla näyttää vain olevan niin suuri tarve että joku on siinä lähellä ja että saa seksiä jolloin parisuhteeseen päädytään."

"Itsellä tulee olo että joku aivan kuin vahtii sinua samalla kun tarkkailee joka hetki että joku ongelma paljastuu jolloin voi lähteä ettimään uutta."

no sullahan ei tainnut olla kokemusta pitemmästä seurustelusta? eihän se piedmmässä suhteessa noin mene, jos menee niin kyseessä on väärä ihminen. tietenkin ihan alussa, sanotaan vaikka 3kk seurustelusta on kokoajan semmoinen epävarma olo kun homma voi loppua milloin vain, mutta toisaalta se alku on kaikkein mukavinta aikaa uutuudenviehätyksen takia. kun suhteella on 6kk tai enemmän takana, se muuttuu tutuksi ja turvalliseksi eikä enää tarvi stressata tuosta eroamisesta samalla tavalla kuin ensimmäisten viikkojen ja ensimmäisten tapaamisten aikana.

"Voi kun löytyisikin ajatuksiltaan hulvatonta porukkaa joka kuitenkaan ei pintaliidä ja etsi aivan mielettömiä muttei toisaalta ole haaveilemassa punaisesta tuvasta ja perunamaasta. "

ymmärrätkö, että kun ottaa huomioon ihmisen biologian sekä sinun ikäsi, tuo on aika hemmetin kova vaatimus? jos nainen ylipäätänsä haluaa perhettä, sitä on alettava suunnittelemaan viimeistään 3-kymppisenä ja silloin jokainen mies, jonka haaveisiin ei kuulu lapset, on heti alkuunsa kylmästi heitettävä kelkasta.

• n35v

Sulla on ollut parisuhteita ja kaikenlaista muuta vaikka päätit ettei se ole sun juttu?
        Joidenkin ei tarvitse edes yrittää ja seuraa löytyy. Johtuisikohan sukupuolesta?

Enemmän kaipasin joskus parisuhdetta kun mitään "kaikenlaista" muuta kun en välitä yhden yön jutuista ja enkä ihmisistä jotka sellaisia etsivät, mutta ajatukset ovat muuttuneet kun on nähnyt että mitä parisuhteet vaativat ja että monista ihmisistä ei parisuhteisiin ole vaikka kovasti niihin pyrkivät.

Totta kai yritin seuraa hakea, Ei ne miehet ovelle tuu kolkuttaa. Halusin seuraa ja parisuhdettakin, mutta tiedostin jo hyvin nuorena et parisuhteet on vaativia enkä ollu ollenkaan varma olisiko minusta siihen.

Aloituksesi oli erikoinen koska siitä saa sen kuvan että ihmiset vaan jonain päivänä päättää 'ei enää'. Minä ainakin tulen aina olemaan valmis rakastumaan jos sellainen onni kohdalle osuu. Mutta naivi olettamus että totta kai se kohdalle osuu, tai että se kuuluu minun perusoikeuksiini, on karisissut jo joskus teini-iässä.

• Mies parhaassa...
        n35v kirjoitti:

Totta kai yritin seuraa hakea, Ei ne miehet ovelle tuu kolkuttaa. Halusin seuraa ja parisuhdettakin, mutta tiedostin jo hyvin nuorena et parisuhteet on vaativia enkä ollu ollenkaan varma olisiko minusta siihen.

Aloituksesi oli erikoinen koska siitä saa sen kuvan että ihmiset vaan jonain päivänä päättää 'ei enää'. Minä ainakin tulen aina olemaan valmis rakastumaan jos sellainen onni kohdalle osuu. Mutta naivi olettamus että totta kai se kohdalle osuu, tai että se kuuluu minun perusoikeuksiini, on karisissut jo joskus teini-iässä.

Voi kuulostaa erikoiselta tosiaan, mutta sellaiseen ratkaisuun olen tainnut päätyä. Oikeastaan sellainen on ollut hahmottumassa jo pidemmän aikaa, mutta nyt on joku kynnys ylitetty että tosiaan taitaa mennä enemmän sille linjalle että etsitään sitten joskus seksiä ja katsotaan mitä sillä saralla tulee vastaan.

Koskaan en kuvitellut että kyseessä olisi mikään perusoikeus, mutta aika perustavanlaatuinen tarve kuitenkin suurimmalle osalle ihmisistä?

Naiivisuudella nyt ei pääse mihinkään, varsinkaan mies joka joutuu tekemään ekstraduunia että saa naisilta huomiota. Naiselle joskus naiivisuus saattaa auttaa koska hän voi odotella passiivisempana "poimimistaan", mutta mies ei todellakaan.

• Mies parhaassa...
        Mä en tajua sinua... kirjoitti:

Kyllä minä kuvittelen, että minulla on vähän hemmetin paljon ENEMMÄN annettavaa, kuin oli joskus kaksikymppisenä. Ja kyllä minun vaatimukset miehen suhteen on ainakin kymmenkertaiset siihen verrattuna, kuin joskus kaksikymppisenä. Esimerkiksi pinnallista miestä en huolisi mistään hinnasta!

Sä et vain tajua, että nainen ei mittauta omaa arvoaan ulkonäöllä, vaan niin tekee miehet! En minä koskaan silloin nuorenakaan ajatellut, että nyt saan tuon upean miehen, koska mulla ei ole vielä yhtään ryppyä tai kun mun tissit on vielä täysin kiinteät! Emme me naiset niin tee, KOSKAAN! Te miehet arvotatte meidät ulkonäön pohjalta ja sitten ihmettelettä ettei naiset tajua, että heidän markkina-arvonsa laskee ikääntymisen myötä. Emme tietenkään tajua, koska me emme olleet pinnallisia alun alkaenkaan!

Jos suurin osa sun aloituksesta on valitusta naisten rupsahtamisesta ja ulkomaalaisten naisten kehumista, niin älä yritä edes väittää, että sun provo oli tarkoitettu minkäänlaiseksi järkeväksi keskusteluksi.

Ehkä sinä olet sitten malliesimerkki joka ei tajua että moni mies hakee sitä ulkonäköä ja naisella ei nyt vain anteeksi ole usein varaa 30-vuotiaana kilpailla sillä kauneudella nuorempiensa kanssa. Se on vain FAKTA.

Tuo ettei muka naiset kilpailuta itseään ulkonäöllä on sori vain täysimääräinen valhe.

Te olette yhtä pinnallisia tai jopa pinnallisempia kuin miehet keskimäärin siinä miten miehet valitsette. Ette vain taida tajuta sitä itse ja käyttäytyminen on sen mukaista. Samalla ette tajua että nuoruuden myötä myös se kauneus alkaa hävitä eikä teidän kiinnostavuus ja se mitä annettavaa teillä on lisäänny vaan vähenee.

Ulkomaalaisia naisista sanoin että "fiksuja, luonnollisia ja aitoja neitosia" tarkoittaen tietysti etten etsi ostovaimoja yms. vaan sellaista samanlaista kuin ehkä osa esimerkiksi varatuista Suomessa jo on. :)
        Valitettavsati Suomessa on vain niin populaa ettei tuollaisia neitosia ole paljon vapaana joilla ei ole se pissa päässä tai mammavaihe jo päällä. Missään en sanonut että naiset ulkomailla olisivat parempia kuin Suomessa enkä myöskään että nuoremmat naiset olisivat parempia kuin vanhemmat.

Kyllä tämä oli tarkoitettu järkeväksi keskusteluksi ja olisin tahtonut kuulla milloin sinä olet päättänyt että parempi olla sinkku tai luovuttanut miesten suhteen? Jos niin et ole tehnyt niin ehkä voisit kommentoida asiaa yleisellä tasolla kuitenkin etkä vain minun henkilökohtaisia asioita.

• Mies parhaassa...
        Joo-o... kirjoitti:

naisethan on tyhmiä ja pinnallisia, onpa sääli, että kaltaisesi täydellinen mies joutuu elämään samassa yhteiskunnassa... On se onni, että parisuhteelta tulet säästymään aivan varmasti!

Ehkä olen onnellisempi jos sellaiselta "säästyy"?

• Mies parhaassa...
        30vaviomies. kirjoitti:

"Pitäisi siis lukkiutua positiivisiin ajatuksiin? Eikö se ole aivan yhtä kaukana realiteeteista? Varsinkin jos kokemukset ovat juuri päinvastaisia eli rankasti negatiivisia? "

vaikeetahan se on, mutta ei siihen tarvita kuin yksi mukava nainen niin ajatukset muuttuvat positiivisimmaksi, vaikkei siitä tulisi mitään. itsekin olin avoeroni jälkeen melko negatiivisessa kierteessä, kunnes törmäsin todella mukavaan naiseen. vaikka homma tössähti, siitä jäi niin positiiviset kuvat että uskoni naisiin parantui huomattavasti.

"Osalla näyttää vain olevan niin suuri tarve että joku on siinä lähellä ja että saa seksiä jolloin parisuhteeseen päädytään."

"Itsellä tulee olo että joku aivan kuin vahtii sinua samalla kun tarkkailee joka hetki että joku ongelma paljastuu jolloin voi lähteä ettimään uutta."

no sullahan ei tainnut olla kokemusta pitemmästä seurustelusta? eihän se piedmmässä suhteessa noin mene, jos menee niin kyseessä on väärä ihminen. tietenkin ihan alussa, sanotaan vaikka 3kk seurustelusta on kokoajan semmoinen epävarma olo kun homma voi loppua milloin vain, mutta toisaalta se alku on kaikkein mukavinta aikaa uutuudenviehätyksen takia. kun suhteella on 6kk tai enemmän takana, se muuttuu tutuksi ja turvalliseksi eikä enää tarvi stressata tuosta eroamisesta samalla tavalla kuin ensimmäisten viikkojen ja ensimmäisten tapaamisten aikana.

"Voi kun löytyisikin ajatuksiltaan hulvatonta porukkaa joka kuitenkaan ei pintaliidä ja etsi aivan mielettömiä muttei toisaalta ole haaveilemassa punaisesta tuvasta ja perunamaasta. "

ymmärrätkö, että kun ottaa huomioon ihmisen biologian sekä sinun ikäsi, tuo on aika hemmetin kova vaatimus? jos nainen ylipäätänsä haluaa perhettä, sitä on alettava suunnittelemaan viimeistään 3-kymppisenä ja silloin jokainen mies, jonka haaveisiin ei kuulu lapset, on heti alkuunsa kylmästi heitettävä kelkasta.

Noin minäkin kuvittelin.
        Ongelma vain eivät ole naiset vaan nykyinen pariutumiskulttuuri ja naisten odotukset parisuhteista joita toki muokkaavat myös lukemattomat miehet.
        Positiiviset kuvat jotka ovat hetkellisiä eivät auta tuomaan mitään uskoa että asia muuttuisi miksikään. Sen olen nähnyt omalla kohdalla että monien lähipiirin miesten kohdalla saman ikäisinä suurin piirtein.

Missään en sanonut etten ole seurustellut pitemmälti, mutta ne olivat silloin lähes kymmenen vuotta sitten.
        Ainakin oman nähtyjen perusteella tuo epävarmuus ei häviä mihinkään ja moni suhde ajaa karikolle parin vuoden jälkeen viimeistään kun se uutuudenviehätys lopulta katoaa. Osa yrittää sinnitellä, mutta syynä on lähinnä velvollisuudentunto mutteivät he ole osanneet luoda mitään aitoa tunnesidettä siihen toiseen ihmiseen.

Haaveisiin ei kuulu lapset viiden vuoden säteellä. Tällähän hain tuota mammakommenttia että tässä iässä huomaa kuinka osasta naisista on tullut jo tätimäisiä ja mammamaisia hamuten omia lapsia että tarve miehelle lähinnä oman lapsen hankintaa varten. Luonteenpiirteideni puolesta sopisin vielä isäksi, joka houkuttaa jostakin syystä tällaisia naisia juuri luokseni. Valitettavasti itse en haaveile tällaisesta. Jos se on biologiaa niin sitten pitää etsiä nuorempaa.

On vähän omituista että mies on kauhea hyväksikäyttäjä ja käyttää naista esineenä jos haluaa tältä vain seksiä, mutta nainen on ihana madonna jos haluaa käyttää miestä välineenä lapsen hankintaan.

• n35v

Voi kuulostaa erikoiselta tosiaan, mutta sellaiseen ratkaisuun olen tainnut päätyä. Oikeastaan sellainen on ollut hahmottumassa jo pidemmän aikaa, mutta nyt on joku kynnys ylitetty että tosiaan taitaa mennä enemmän sille linjalle että etsitään sitten joskus seksiä ja katsotaan mitä sillä saralla tulee vastaan.

Koskaan en kuvitellut että kyseessä olisi mikään perusoikeus, mutta aika perustavanlaatuinen tarve kuitenkin suurimmalle osalle ihmisistä?

Naiivisuudella nyt ei pääse mihinkään, varsinkaan mies joka joutuu tekemään ekstraduunia että saa naisilta huomiota. Naiselle joskus naiivisuus saattaa auttaa koska hän voi odotella passiivisempana "poimimistaan", mutta mies ei todellakaan.

Oot tilastollisesti ihan tavis, eli suurin osa (63%) sun ikäsistä miehistä on naimattomia. 38v miehistä suurin osa alkaa olla naimisissa (51%).

• Mies parhaassa...
        n35v kirjoitti:

Oot tilastollisesti ihan tavis, eli suurin osa (63%) sun ikäsistä miehistä on naimattomia. 38v miehistä suurin osa alkaa olla naimisissa (51%).

Naimaton ei tarkoita että ilman parisuhdetta tai ettei sellaista etsisi.

Vai väitätkö että 63% miehistä on tavallisia siten etteivät ole parisuhteessa eivätkä etsi seuraa/parisuhdetta aktiivisesti?

On hyvin normaalia haluta parisuhdetta, mutta vähemmän normaalia olla haluamatta. Tästä juuri halusin tehdä ketjun koska varmasti on muitakin jotka ovat tulleet erinäisistä syistä samaan lopputulokseen.

• 17

Sinulle kysymys:

Ilmeisesti halu hankkia omia lapsia on kirjoitettu naisen biologiaan hyvin suurilla kirjaimilla ja se määrittää hänen käyttäytymistään sekä arvostuksiaan todella pitkälle. Samasta lähteestä kumpuavat haaveet omakotitalosta, prinsessahäistä, onnellisesta ydinperheestä, sukujuhlista, kesämökkeilystä ja isovanhemmuudesta. Koko perhehelvettisaaga iskostetaan naissukupolvelta toiselle jo leikki-iässä. Kymmenvuotias pikkutyttö tietää, että miehettä ja lapsetta jäävä nainen on luuseri, vanhapiika. Koomista, että juuri tuo naisen halu perustaa perhe on monille miehille suurin kauhistuksen aihe.

Olen nainen, mutta en ole koskaan halunnut lapsia tai muutakaan "asiaan kuuluvaa". Tämän vuoksi minua on pidetty ja pidetään outona. Etenkin naiset eivät voi suvaita vapaaehtoista lapsettomuutta ja kyllä se monille miehillekin on ihmetyksen aihe niin, ettei ajatuksia tästä aiheesta viitsi tuoda esiin edes suoraan kysyttäessä. Ällistyksen aihe on siis myös nainen (normaalipainoinen ja -älyinen sekä -näiköinen) ja joka ei tavoittele omaa miestä, omia lapsia ja koko settiä.

• m37v
        17 kirjoitti:

Ilmeisesti halu hankkia omia lapsia on kirjoitettu naisen biologiaan hyvin suurilla kirjaimilla ja se määrittää hänen käyttäytymistään sekä arvostuksiaan todella pitkälle. Samasta lähteestä kumpuavat haaveet omakotitalosta, prinsessahäistä, onnellisesta ydinperheestä, sukujuhlista, kesämökkeilystä ja isovanhemmuudesta. Koko perhehelvettisaaga iskostetaan naissukupolvelta toiselle jo leikki-iässä. Kymmenvuotias pikkutyttö tietää, että miehettä ja lapsetta jäävä nainen on luuseri, vanhapiika. Koomista, että juuri tuo naisen halu perustaa perhe on monille miehille suurin kauhistuksen aihe.

Olen nainen, mutta en ole koskaan halunnut lapsia tai muutakaan "asiaan kuuluvaa". Tämän vuoksi minua on pidetty ja pidetään outona. Etenkin naiset eivät voi suvaita vapaaehtoista lapsettomuutta ja kyllä se monille miehillekin on ihmetyksen aihe niin, ettei ajatuksia tästä aiheesta viitsi tuoda esiin edes suoraan kysyttäessä. Ällistyksen aihe on siis myös nainen (normaalipainoinen ja -älyinen sekä -näiköinen) ja joka ei tavoittele omaa miestä, omia lapsia ja koko settiä.

Vielä huvittavampaa asiasta tekee se, että lapsia hankkinut yh vetää herneen nenään siitä, jos lapseton mies ei halua hänen kanssaan suhteeseen. Mihen geeneihin kun ei ole kirjoitettu sitä pätkää, joka herättäisi mielenkiinnon täysin sivullisena hoitaa ja kasvattaa muiden jälkikasvua.

Mulle ainakin oma puoliso ja perhe merkitsisivät enemmän kuin se, paljonko materiaa saan hankittua ympärilleni. Mutta, ehkä se naisettomuus johtuu osittain juuri edellä mainitusta syistä, kun ei ole sitä rivaria, kesämökkiä, volvoa saati kultaista noutajaa. Toisin sanoin, kun "status" puuttuu, silloin myös parisuhdekelpoisuus on katkolla.

Sen sijaan kissan kyllä ottaisin, tai kaksikin... :)

• Lycklig

Olet päättänyt, että et kelpaa niille, joita haluaisit, ja sinulle eivät kelpaa ikäisesi.

Onneksi olet löytänyt sopivan elämäntavan (ne ulkomaiset ja/tai seksinhaluiset naiset). Loppu hyvin, kaikki hyvin.

• Mies parhaassa...

Ei se noin mene.

En kelpaa niille joita haluaisin koska naisten vaatimukset ovat sellaista vapaamuotoisempaa vakavaa suhdetta haettaessa 30-vuotiaana täysin katossa vaikkei naisilla olisi mitään varaa sellaiseen itsellään enää. Se kertoo jo heidän kohdallaan elämänarvoista.
        Ikäiseni kelpaavat minulle enemmän kuin erinomaisesti mutta potentiaalisia kumppaniehdokkaita on vähän jos joukosta pudotetaan pois lapsen jo omaavat, varatut, ylipainoiset sekä ne jotka ovat täysin ulapalla kaikesta.

Se voi olla tuo se sopiva elämäntapa koska vaihtoehdot ovat vielä huonompia. En sanoisi että kaikki on hyvin, mutta onko järkeä lähteä vääntämään täysin päinvastaisiin ihmisuhdepeleilihin tai paikalleen asettumiseen jos sinkkuna on helpompaa?

Eikä tarvitse kuunnella nalkutusta tai valitusta ettei seksielämä ole parasta mahdollista tai suunnitella jotain omakotitaloa tai heikkalaatikkoleikkejä lähiö tornitalojen pihassa.

• En tajua...

Ei se noin mene.

En kelpaa niille joita haluaisin koska naisten vaatimukset ovat sellaista vapaamuotoisempaa vakavaa suhdetta haettaessa 30-vuotiaana täysin katossa vaikkei naisilla olisi mitään varaa sellaiseen itsellään enää. Se kertoo jo heidän kohdallaan elämänarvoista.
        Ikäiseni kelpaavat minulle enemmän kuin erinomaisesti mutta potentiaalisia kumppaniehdokkaita on vähän jos joukosta pudotetaan pois lapsen jo omaavat, varatut, ylipainoiset sekä ne jotka ovat täysin ulapalla kaikesta.

Se voi olla tuo se sopiva elämäntapa koska vaihtoehdot ovat vielä huonompia. En sanoisi että kaikki on hyvin, mutta onko järkeä lähteä vääntämään täysin päinvastaisiin ihmisuhdepeleilihin tai paikalleen asettumiseen jos sinkkuna on helpompaa?

Eikä tarvitse kuunnella nalkutusta tai valitusta ettei seksielämä ole parasta mahdollista tai suunnitella jotain omakotitaloa tai heikkalaatikkoleikkejä lähiö tornitalojen pihassa.

Yli 30-vuotiaalla vaatimusten kuuluukin olla korkeammalla kuin koskaan! Nuorena kelpaa kuka vain ajanvietteeksi, mutta kolmekymppiset etsii jo kumppania pidemmäksi aikaa, eikä siihen kelpaa kuka tahansa. Se todella kertoo elämänarvoista! 20-vuotiaana olisin jonkun kaltaisesi voinut kelpuuttaakin, koska silloin huonommallakin miehellä oli annettavaa kokemuksena jos ei muuten, mutta nyt voin ihan hyvin elää yksin, jos ei hyvää miestä ole tarjolla, joten sun kaltaista en enää edes harkitsisi.

Jos sun asenne on se, että jos nainen ei enää näytä nuorelta, niin hänen kuuluisi kelpuuttaa kuka tahansa, niin en ihmettele, että olet yksin. Sitä paitsi jos sä et kerran kenellekään kelpaa, niin miten sinulla muka sitten on varaa vaatia? Sinunhan pitäisi tyytyä siihen mitä saat, ei naisten!

• Mies parhaassa...
        En tajua... kirjoitti:

Yli 30-vuotiaalla vaatimusten kuuluukin olla korkeammalla kuin koskaan! Nuorena kelpaa kuka vain ajanvietteeksi, mutta kolmekymppiset etsii jo kumppania pidemmäksi aikaa, eikä siihen kelpaa kuka tahansa. Se todella kertoo elämänarvoista! 20-vuotiaana olisin jonkun kaltaisesi voinut kelpuuttaakin, koska silloin huonommallakin miehellä oli annettavaa kokemuksena jos ei muuten, mutta nyt voin ihan hyvin elää yksin, jos ei hyvää miestä ole tarjolla, joten sun kaltaista en enää edes harkitsisi.

Jos sun asenne on se, että jos nainen ei enää näytä nuorelta, niin hänen kuuluisi kelpuuttaa kuka tahansa, niin en ihmettele, että olet yksin. Sitä paitsi jos sä et kerran kenellekään kelpaa, niin miten sinulla muka sitten on varaa vaatia? Sinunhan pitäisi tyytyä siihen mitä saat, ei naisten!

Oliko sulla mitään parempaa sanottavaa? Kuvitteletko että lasken itseni joksikin luuseriksi jonkun onnettoman lössykän purkauksen takia täällä?

Jos nainen ei näytä enää nuorelta niin kuvittelisi että hän jossakin vaiheessa tajuaisi ettei pinnallisilla arvoilla pääse nainenkaan pitkälle. Tätähän yritin sanoa, mutta nähtävästi teki kipeää kommenttini.

Meni jotenkin minun ymmärryksen yli että miksi minun tulisi tyytyä johonkin mutta jos sinulla ei ole hyvää miestä tarjolla niin et edes muuta seuraa harkitsisi?

Kuvitteletko että valinta on sinun, naisena? Kertoo aika paljon miten suhtaudut ihmissuhteisiin. Kilpailuna.

• Mutta kuitenkin

Oliko sulla mitään parempaa sanottavaa? Kuvitteletko että lasken itseni joksikin luuseriksi jonkun onnettoman lössykän purkauksen takia täällä?

Jos nainen ei näytä enää nuorelta niin kuvittelisi että hän jossakin vaiheessa tajuaisi ettei pinnallisilla arvoilla pääse nainenkaan pitkälle. Tätähän yritin sanoa, mutta nähtävästi teki kipeää kommenttini.

Meni jotenkin minun ymmärryksen yli että miksi minun tulisi tyytyä johonkin mutta jos sinulla ei ole hyvää miestä tarjolla niin et edes muuta seuraa harkitsisi?

Kuvitteletko että valinta on sinun, naisena? Kertoo aika paljon miten suhtaudut ihmissuhteisiin. Kilpailuna.

se en ole minä joka täällä valittaa sitä samaa vanhaa atm-ideologiaa, vaan se olet sinä.

Pinnallisilla arvoilla? Sinä tässä koko ajan näet vain pinnan ja minä yritän selittää, että minä näen sekä itsessäni että muissa ihmisissä muutakin kuin pinnan!

"Meni jotenkin minun ymmärryksen yli että miksi minun tulisi tyytyä johonkin mutta jos sinulla ei ole hyvää miestä tarjolla niin et edes muuta seuraa harkitsisi?" Koska se olet sinä joka valittaa, mulla ei ole valittamista saatavilla olevan seuran suhteen! Fiksumpi jo tajuaisi, että ehkä se sun oma taso ei ole niin korkea, kuin äiskäsi aina väitti. Ihmisen taso kun parisuhdemarkkinoilla on juuri se, mitä kykenee saamaan, ei se, mitä mielestään ansaitsisi!

"Kuvitteletko että valinta on sinun, naisena?" Totta hitossa on!

• Mies parhaassa...
        Mutta kuitenkin kirjoitti:

se en ole minä joka täällä valittaa sitä samaa vanhaa atm-ideologiaa, vaan se olet sinä.

Pinnallisilla arvoilla? Sinä tässä koko ajan näet vain pinnan ja minä yritän selittää, että minä näen sekä itsessäni että muissa ihmisissä muutakin kuin pinnan!

"Meni jotenkin minun ymmärryksen yli että miksi minun tulisi tyytyä johonkin mutta jos sinulla ei ole hyvää miestä tarjolla niin et edes muuta seuraa harkitsisi?" Koska se olet sinä joka valittaa, mulla ei ole valittamista saatavilla olevan seuran suhteen! Fiksumpi jo tajuaisi, että ehkä se sun oma taso ei ole niin korkea, kuin äiskäsi aina väitti. Ihmisen taso kun parisuhdemarkkinoilla on juuri se, mitä kykenee saamaan, ei se, mitä mielestään ansaitsisi!

Mikä ihme on "atm-ideologia"?!

"Pinnallisilla arvoilla? Sinä tässä koko ajan näet vain pinnan ja minä yritän selittää, että minä näen sekä itsessäni että muissa ihmisissä muutakin kuin pinnan!"

Niin pinnan lisäksi.

Katsos kun minä en katso sitä pintaa ollenkaan. ;)

En minä valittanut yhtään mitään, kirjoitin rehellisesti aatteistani ja kyselin muiden ajatuksia, mutta ainut mitä kohtasin on tämä omituinen jauhanta jostain atm-jutuista, haukkumiset sekä että olen pinnallinen kun uskallan vaatia naiselta normaalipainoa.

"Totta hitossa on! "
        Miehellä on yllättävän paljon sanottavaa siinä valinnassa ja parisuhteessa myös. Kenenkään orjaksi mies ei halua ryhtyä. Jos et kykene kunnioittamaan miestä ihmisenä ja miehenä niin pysy erossa kaikista parisuhteista.
        Valinnanvapaus se on minullakin.

• blaa blaa blaa

Mikä ihme on "atm-ideologia"?!

"Pinnallisilla arvoilla? Sinä tässä koko ajan näet vain pinnan ja minä yritän selittää, että minä näen sekä itsessäni että muissa ihmisissä muutakin kuin pinnan!"

Niin pinnan lisäksi.

Katsos kun minä en katso sitä pintaa ollenkaan. ;)

En minä valittanut yhtään mitään, kirjoitin rehellisesti aatteistani ja kyselin muiden ajatuksia, mutta ainut mitä kohtasin on tämä omituinen jauhanta jostain atm-jutuista, haukkumiset sekä että olen pinnallinen kun uskallan vaatia naiselta normaalipainoa.

"Totta hitossa on! "
        Miehellä on yllättävän paljon sanottavaa siinä valinnassa ja parisuhteessa myös. Kenenkään orjaksi mies ei halua ryhtyä. Jos et kykene kunnioittamaan miestä ihmisenä ja miehenä niin pysy erossa kaikista parisuhteista.
        Valinnanvapaus se on minullakin.

"Mikä ihme on "atm-ideologia"?!"
        No juuri tätä suomalaiset naiset on rumia/ ulkomaalaiset naiset on ihania/ naiset sitä ja naiset tätä paskaa kuin sinunkin aloituksesi oli täynnä.

"Katsos kun minä en katso sitä pintaa ollenkaan. ;)" Sinä aloitit tämän ketjun valittamalla rupsahtavista naisista! Onko sulla oikeasti jonkinlaisia mielenterveys ongelmia?

Miten tässä nyt mikään liittyy normaalipainoon? Eihän ylipaino ole mikään synonyymi rupsahtamiselle!

"Jos et kykene kunnioittamaan miestä ihmisenä ja miehenä niin pysy erossa kaikista parisuhteista." Kyllä minä MIESTÄ pystyn kunnioittamaan. Sun kaltaisia luusereita en.

• se on---
        Mutta kuitenkin kirjoitti:

sinkkumiehenkin uskoa vaan aikanaan että sen pinnan mukaan on mentävä, ja myös siekailematta vailla estoja on naisiin käytävä kiinni. Jos ei näin tee vaan pitää itsellään jotain arvoja eikä suostu ihan mihin tahanssa sikailuun niin vanhemmiten joutuu kuitenkin myöntämään sen( ja vielä suurella todennäköisyydellä jonain kisinkkuna), että väärässä sitä on tullut oltua kun tällaisten haihattelevien naisia ja yleensäkin ihmisiä arvostavien asenteiden on antanut itseään kahlita ja pettää.

• Mies parhaassa...
        blaa blaa blaa kirjoitti:

"Mikä ihme on "atm-ideologia"?!"
        No juuri tätä suomalaiset naiset on rumia/ ulkomaalaiset naiset on ihania/ naiset sitä ja naiset tätä paskaa kuin sinunkin aloituksesi oli täynnä.

"Katsos kun minä en katso sitä pintaa ollenkaan. ;)" Sinä aloitit tämän ketjun valittamalla rupsahtavista naisista! Onko sulla oikeasti jonkinlaisia mielenterveys ongelmia?

Miten tässä nyt mikään liittyy normaalipainoon? Eihän ylipaino ole mikään synonyymi rupsahtamiselle!

"Jos et kykene kunnioittamaan miestä ihmisenä ja miehenä niin pysy erossa kaikista parisuhteista." Kyllä minä MIESTÄ pystyn kunnioittamaan. Sun kaltaisia luusereita en.

Ulkomailla on valinnanvaraa ja osa ulkomaisista naisista on monta kertaa ihanampia kuin suomalaiset naiset.
        Saan kai minä omista kokemuksistani kertoa?

Sinulla tuntuu olevan mielenterveysongelmia itselläsi koska haluat vääntää asian väen vängällä meneväksi siten kuten haluat. Yritätkö kontrolloida miesten mieliä samoin suhteissa?

Varmaan ymmärrät etten ota kovin vakavasti jonkun anonyymin lapsellisen neitosen kommentteja etten olisi mies kun sellainen tuijottaa takaisin peilistä. Luuseri-kommentti nyt on aika naurettava kun et tiedä elämästäni mitään.

• olen jo

vanha sinkkumies, mutta minulle tuo mitta tuli täysi joskus siinä 35v vuotiaana.

Tulkitsen paljon yhtäläisyyttä oman naisasiaurani kanssa tuosta kirjoituksestasi. Minullakin oli pari naista nuorena joiden kanssa vähän seurustelin ja toinen heistä nimenomaan ehdotti lapsenkin hankkimista kanssani, mutta pidin tätä omalta kohdaltani aivan liian aikaisena vaiheena 20 vuotiaana kun minulla oli työ/koulutus-urakin vielä auki. Se vaan että minulta sitten meni lähes koko 2-kymppinen elämäni tuosta eteenpäin ihan päin helvettiä. Koulutukset kyllä suoritin ihan hyvin, mutta koulutustani vastaavaa työpaikkaa en saanut ensimmäistäkään, ja vielä uusi ammatti piti opiskella ja ei siitäkään vielä oman alan töitä. Kyllä siinä sitten meni naisasiatkin, varsinkin kun pienillä tuloilla oudoilla paikkakunnilla piti opiskelijana ja hanttihommissa pyöriä. Siksihän tämäkin nainen jäi joka minulla oli 20 votiaana kun koulutuksiini halusin panostaa ja keskittyä.

Sellainen vika minussa kylläkin on ikäni ollut, että en ole naisia koskaan edes lähestynyt(Tiedän kyllä miksi sellainen asenne on minulle alkujaan kehitynyt, synnynnäinen se ei ole. Lähes mahdoton on tällaista asennetta kuitenkaan muuttaakkaan kun sen kerran omaksunut on).

Nainenkin sitten takertui mukaani ravintolasta ollessani vähän päälle 30, mutta hän oli vielä 5 vuotta minua vanhempikin, ja nimenomaan juurikin sellainen jota toiset miehet olivat jo ulos heittämässä. Tämä nainen ihastui minuun korviaan myöten, ja minäkin pidin hänestä monilta osin. Mutta en pitänyt hänestä niin paljon enää naisena ja en yksin sen tähden, että hän oli minua parisuhde/seksi-kokeneempi vaan siksi että toinen mies oli häntä ulos lemppaamassa ja parempaan vaihtamassa. Se tuli sellainen fiilis että nyt sitten mennään jo tällaisten naisten kanssa. Alkoi tuntua siltä että ei enää kannata ravintoloihin rahojaan kantaa, kun ei sieltä kuitenkaan enää mitenkään säällisen oloista naista itselleen saa. Tällä menolla onkin sitten menty tässä jo parikymmentä vuotta.

Pirullisin juttu tässä näin vanhemmiten on se kun ei ole lasta ja perillistä.

• Mies parhaassa...

Jotakin samaa tosiaan. Toki opiskelun ohella yritin kyllä iskeä naisia, mutta sitten kun nekin opiskelut loppuivat niin homma kävi vaikeaksi.

Minustakin ovat olleet kiinnostuneet vanhemmat naiset. Valitettavasti monet perheellisiä tai sitten ovat ihastuneet koska huomioot heitä naisena kun heidän oman ikäisensä ovat kohdelleet heitä huonosti. Nuorempi mies on jonkinlainen "hätävara" ja tavallaan vaihtelua sekä uskoa että on edelleen viehättävä. Toisaalta siihen liittyy sekin että jos mies on rauhallisen oloinen niin vanhempi nainen kokee tällaisen miehen turvallisena kun taas nuorempi nainen vain tylsänä.

• olin jo pari vuotta sitten luovuttanut. Mutta viime kesänä, samana päivänä kun täytin 30, oli hieman vientiä. Siitä sai hieman lisää toivoa. Tosin sekin nainen lähti karkuun kun kuuli että olen jo 30:nen.
      Sekin vähäinen toivo on vuoden kuluessa haihtunut täysin.

• Mies parhaassa...

Oliko se sitten reilusti nuorempi ja säikähti kun sai tietää ikäsi?

Tuollaista mahdollisuutta en ollut ajatellutkaan, sekin vielä. :D

• Mies parhaassa... kirjoitti:

Oliko se sitten reilusti nuorempi ja säikähti kun sai tietää ikäsi?

Tuollaista mahdollisuutta en ollut ajatellutkaan, sekin vielä. :D

jotain 23v vissiin. Ei vissiin mun ikä näy naamasta, kun silloin tällöin kysytään papereita lonkeroa ja sikareita ostettaessa.

• tarantiino
        wlfwd kirjoitti:

jotain 23v vissiin. Ei vissiin mun ikä näy naamasta, kun silloin tällöin kysytään papereita lonkeroa ja sikareita ostettaessa.

ikäsi siltä naiselta,kun se jotain sanoo niin se on sitte se.
        Tuo kolmenkympin kriisi on kyllä vitun paha,ja pahenee vaan jatkuvasti.
        Tässä pitäs muka perhettä oikeen suunitella,voi saatana sentään.

• itseään nuorempi
        wlfwd kirjoitti:

mitä sinä oikein hannaat?

7v nuorempi on JUST sopivasti nuorempi.

"Ei vissiin mun ikä näy naamasta, kun silloin tällöin kysytään papereita lonkeroa ja sikareita ostettaessa. "

kuules nyt, nuoruus on valttia miehilläkin. siis se, että sulla on ikää kolmenkympin verran, mutta naamataulu kertoo 2-kymppisestä. tuolla ulkona on paljon naisia, jotka pitävät tuollaisista miehistä.

minäkin näytän itseäni nuoremmalta,mutta ei minulta sentään enää näin karvan yli kolmikymppisenä papereita kysellä. vielä 26-vuotiaana kun kävin lähisivassa ostamassa yhden pullon kaljaa, saatettiin paprut kysyä. tämähän oli tietenkin nuorempana ongelma, kun ei kukaan 2-kymppinen nainen halua seurustella miehen kanssa, joka näyttää suunnilleen 16-vuotiaalta, mutta nyt tästä on etua. tyttöystäväkin on tuon 7v nuorempi, 5v nuorempi mitä exä ja sen kyllä huomaa :)

• 10 years younger
        itseään nuorempi kirjoitti:

"Ei vissiin mun ikä näy naamasta, kun silloin tällöin kysytään papereita lonkeroa ja sikareita ostettaessa. "

kuules nyt, nuoruus on valttia miehilläkin. siis se, että sulla on ikää kolmenkympin verran, mutta naamataulu kertoo 2-kymppisestä. tuolla ulkona on paljon naisia, jotka pitävät tuollaisista miehistä.

minäkin näytän itseäni nuoremmalta,mutta ei minulta sentään enää näin karvan yli kolmikymppisenä papereita kysellä. vielä 26-vuotiaana kun kävin lähisivassa ostamassa yhden pullon kaljaa, saatettiin paprut kysyä. tämähän oli tietenkin nuorempana ongelma, kun ei kukaan 2-kymppinen nainen halua seurustella miehen kanssa, joka näyttää suunnilleen 16-vuotiaalta, mutta nyt tästä on etua. tyttöystäväkin on tuon 7v nuorempi, 5v nuorempi mitä exä ja sen kyllä huomaa :)

Joo, mä olenkin miettinyt tätä ikäjuttua viime aikoina, kun sitä tulee vaan lisää mittariin, mutta ulkokuori ja olemus ei mitenkään sovi siihen oman ikäryhmän normiin. Eli kolmevitonen olen, mutta näytän kai joltain kaksvitoselta ja tuossa vähän aikaa sitten kysyttiin ekaa kertaa moneen vuoteen jopa papereita kaljaa ostaessa, heh. Se tässä on huvittavaa, että jos hengailisin jonkun 20 ja risat mimmin kanssa, niin kukaan ei päälle päin ihmettelisi ikäeroa. Luonteeltaani olen myös leikkisä ja elämäntavoiltani boheemi eli en kyllä kerta kaikkiaan pysty samaistumaan johonkin "keski-ikäistyvän" miehen muottiin.

Eli mietin lähinnä sitä, onko siinä jotain väärää, että haluaa seurustella naisen kanssa, joka vastaa ulkonäöltä ja tunnemaailmalta enemmän omaani kuin oman ikäryhmän naiset yleensä, jos se fyysinen ikäero olisi sitten aika suuri, ehkä jopa 10v tai enemmän. Ei sillä, etteikö kolmekymppisistäkin löydy sellaisia nuorekkaita ja viehättäviä naisia, mutta tietysti harvemmin. Mikään nuoria naisia pyörittävä pelimies en siis ole, ainakaan vähäisestä kokemuksesta päätellen.

• itseään nuorempi kirjoitti:

"kuules nyt, nuoruus on valttia miehilläkin. siis se, että sulla on ikää kolmenkympin verran, mutta naamataulu kertoo 2-kymppisestä. tuolla ulkona on paljon naisia, jotka pitävät tuollaisista miehistä. "

varmasti. Mutta en niitä juurikaan kohtaa, kun en pysty tekemään aloitteita tai muutenkaan lähesty.

• No sun kaltaisten

pinnallisten kusipäiden osalta tuli mitta täyteen jo ennen teini-ikää. Oikeita miehiä jaksan vielä tapailla.

Olipas taas katkeraa tekstiä. Tulee vain mieleen, että tunnistatko sinä oman epätäydellisyytesi? Ei ainakaan siltä kuulosta. En usko, että sun kaltaisellasi on kauheasti toivoa saada ilmaiseksi naista, ei kukaan halua katkeroitunutta ja pinnallista vanhaa ukkoa. Mutta kuten itsekin sanoit ratkaisun, niin ulkomailtahan niitä täydellisiä naisia saa, kunhan rahat vain riittää.

• Mies parhaassa...

Mistä olisin katkeroitunut? Vai eikö omaa epäonneaan saa todeta enää ääneen? Tuo "oot katkera" kortti ei oikein minun kohdalla toimi.

Jos täydellinen nainen on sitten fiksu ja normaalipainoinen niin sitten kai todellakin etsin "täydellisyyttä", itselleni. ;)
        Nähtävästi sinä et ole noilta osilta täydellinen niin sinua vituttaa kun minä odotan täydellisyyttä?

Olen epätäydellinen, onhan se selvä jo sen perusteella ettei vientiä ole ollut. Olinpas typerä kun moista asiaa tiedustelin että onko joku toinen päätynyt samaan tulokseen.

Mitä tulee rahoihin, niin ihme ja kumma mutta ulkomailta voi saada ihan ilmaiseksikin seuraa. Kaikki fiksut naiset kun eivät asu Suomessa.

• Jos et ole

Mistä olisin katkeroitunut? Vai eikö omaa epäonneaan saa todeta enää ääneen? Tuo "oot katkera" kortti ei oikein minun kohdalla toimi.

Jos täydellinen nainen on sitten fiksu ja normaalipainoinen niin sitten kai todellakin etsin "täydellisyyttä", itselleni. ;)
        Nähtävästi sinä et ole noilta osilta täydellinen niin sinua vituttaa kun minä odotan täydellisyyttä?

Olen epätäydellinen, onhan se selvä jo sen perusteella ettei vientiä ole ollut. Olinpas typerä kun moista asiaa tiedustelin että onko joku toinen päätynyt samaan tulokseen.

Mitä tulee rahoihin, niin ihme ja kumma mutta ulkomailta voi saada ihan ilmaiseksikin seuraa. Kaikki fiksut naiset kun eivät asu Suomessa.

katkeroitunut, niin sitten on syytä hakea mielenterveydellistä apua mahdollisimman pian.

Joo, en todellakaan ole täydellinen ja silti on vientiä riittänyt. Hassua kyllä jopa ulkomaalaisten miesten taholta, vaikka sinun mukaasi heillä olisi omasta takaa pelkästään täydellisiä naisia. Ehkä kamala suomiakka sitten on eksoottinen heidän mielestään.

• Mies parhaassa...
        Jos et ole kirjoitti:

katkeroitunut, niin sitten on syytä hakea mielenterveydellistä apua mahdollisimman pian.

Joo, en todellakaan ole täydellinen ja silti on vientiä riittänyt. Hassua kyllä jopa ulkomaalaisten miesten taholta, vaikka sinun mukaasi heillä olisi omasta takaa pelkästään täydellisiä naisia. Ehkä kamala suomiakka sitten on eksoottinen heidän mielestään.

Olet siis joku provoilija? Siinäkö sinun ilta kului?

• Ai silläkö

Olet siis joku provoilija? Siinäkö sinun ilta kului?

perusteella, ettei nyt mitenkään suomalainen nainen voisi kelvata ulkomailla? :D Hohhoijaaa.. Usko, mitä tahdot, jos se sinun elämäsi pelastaa.

• Mies parhaassa...
        Ai silläkö kirjoitti:

perusteella, ettei nyt mitenkään suomalainen nainen voisi kelvata ulkomailla? :D Hohhoijaaa.. Usko, mitä tahdot, jos se sinun elämäsi pelastaa.

Sinuna hankkisin itse sitä apua jos sinun elämän tarkoituksesi on provoilla täällä foorumilla.

En näe syytä vastata näihin viesteihin enää millään muotoa, ehkä te saatte jonknu keskustelun aikaiseksi keskenänne. Tämän vuoksi ulkomaalaiset foorumitkin ovat parempia. ;)

• ollut hyvin

mielenkiintoista, että mies tämä luomakunnan kruunu ja naisten suuri pelastaja sanoo kolmekymmentävuotiaana olevansa mies parhaassa iässä, mutta nainen ei sitä ole kolmekymppisenä. Tämä sama ajattelu jatkuu tietyillä miehellä aina 70-vuotiaaksi asti. Nythän on niin, että mies olkoon se minkä ikäinen tahansa, osoittaa oman kypsyystasonsa omalla ajattelullaan. Niinkuin nainenkin. Jos mies on kypsyystasoltaan 20-vuotias mustavalkoisesti ajatteleva mies 30-vuotiaana, jolle naiset ovat käyttöesineitä, niin hänelle sopii silloin samanaikäinen eli 20-vuotias nainen.

Tunnen erään 65-vuotiaan miehen, joka veläkin purkaa katkeruuttaan minuun täysin hänen surujensa ulkopuoliseen henkilöön, kun hän ei kelvannut aikoinaan 30-vuotiaana naisille. Minusta jälkeenpäin katsottuna se oli lopulta miehen oma vika, koska hän on aina suhtaunut alentavasti naisiin. Hän pitää niitä esineinä. Hän on retkahtanut (omats amielestään retkahtanut) olemaan ja seurustelamaan renttunaisten kanssa, joiden seurassa hän voi tuntea olevansa parempi ja fiksumpi. Sitten hän juottaa naisia ym. Muuten hän on erittäin loistava seuramies ja erittäin lahjakas muutenkin.

Kuvailusi perusteella sinulla itslläsi on hyvin pinnalliset vaatimukset naisten suhteen. Siitä kertoo pelkästään ulkonäköön liittyvät piilotetut rivien välissä olevat vaatimuksesi, joissa sisäinen miehesi suorastaan huutaa sen 20-vuotiaan prinsessan/linnanneidon kuumaan syleilyyn. Myöskään yhdenillan jutut eivät paranna sinua prinsessataudista. Sinun tulisi selvittää oma luonteesi itsellesi. Peili on siitä hyvä olemassa, että se kertoo aina, mikä meni pieleen.

Moni mies ei osaa erottaa sosiaalista fiksuutta ja älyllistä fiksuutta. Se miten käyttäydyt lähimmäisiäsi kohtaan, kertoo hyvin paljon sosiaalisesta fiksuudesta. Kuinka otat toisia ihmisiä huomioon?

• Nämä on näitä

tyypillisiä atm:iä, ei heissä ole koskaan mitään vikaa ja he ovat täydellisiä, naiset vain on niin tyhmiä, ettei tajua, miten täydellisiä he ovat. Näitä näkee elävässä elämässä koko ajan; nelikymppiset verkkareihin tungetun kaljamahansa kanssa inisemässä, miten naiset on rupsahtaneet ja miten naiset vaativat liikaa, kun ei mies kelpaa. Turha näiden on käskeä katsoa peiliin, kun kaikki on aina naisen vika, hehän ovat täydellisiä!

• on näitä
        Nämä on näitä kirjoitti:

tyypillisiä atm:iä, ei heissä ole koskaan mitään vikaa ja he ovat täydellisiä, naiset vain on niin tyhmiä, ettei tajua, miten täydellisiä he ovat. Näitä näkee elävässä elämässä koko ajan; nelikymppiset verkkareihin tungetun kaljamahansa kanssa inisemässä, miten naiset on rupsahtaneet ja miten naiset vaativat liikaa, kun ei mies kelpaa. Turha näiden on käskeä katsoa peiliin, kun kaikki on aina naisen vika, hehän ovat täydellisiä!

miehiä, joilla on rahaa, mutta ei naista. Se on paha yhtälö. Sitten mennään Thaimaaseen ja käytetään hyväksi teinityttöjä yli 60-vuotiaana vanhana äijänä. Tämä on eräiden yksinäisten miesten säälittävä päätepiste. Eikö mitään ihmistä kunnioittavaa asiaa ole? Nämä eivät välttämättä ole mitään kaljamahaisia miehiä. Ei. he pitävät kunnosta huolen, mutta ovat ahneita. He haluavat alistaa naisen. Koska eivät siihen pysty, niin sitten rahalla.

Ja se täydellisyyden tavoittelu. Tuo yksi hönö puhui tuossa, että tietyn iän saavuttaneet sinkkunaiset pyrkivät täydellisyyteen. Ei. Ne naiset pyrkivät ihmisyyteen ja aitoon välittämiseen eikä mihinkään alisteiseen suhteeseen. Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. Kenenkään elämä ei ole niin halpa-arvoinen, että yhdenkään narsistin sitä tarvitsee pilata.

• Mies parhaassa...

En jaksa enää virallisesti vastata näihin "syytöksiin".
        Ketjussa jossa piti kysellä toisten mielipidettä alettaan selvitellä miten minä hoidan läheisiä ihmissuhteita.

Enköhän nimenomaan löytäisi suhteen helpommin jos kohtelisin naisia enemmän naisellisina esineinä ja vähemmän ihmisinä.

Enemmän kävisi vaikka 30-vuotias ränsistyneessä mökissä asuva maalainen. Mutta kyllä senkin maalaisen on hyvä kuten sen prinsessankin olla jonkinlaisessa kunnossa fyysisen työn myötä. Jos se on niin kauhea vaatimus ulkonäöllisesti niin sitten on jossakin vika.

Eiköhän useampi muu lue tekstistäni etten etsi mitään sadunkaunista prinsessaa vaan olen nimenomaan väsynyt ihmisten ja naisten pinnallisuuteen mitä tulee heihin itseensä sekä myös miehiin.

• Niinpä...
        on näitä kirjoitti:

miehiä, joilla on rahaa, mutta ei naista. Se on paha yhtälö. Sitten mennään Thaimaaseen ja käytetään hyväksi teinityttöjä yli 60-vuotiaana vanhana äijänä. Tämä on eräiden yksinäisten miesten säälittävä päätepiste. Eikö mitään ihmistä kunnioittavaa asiaa ole? Nämä eivät välttämättä ole mitään kaljamahaisia miehiä. Ei. he pitävät kunnosta huolen, mutta ovat ahneita. He haluavat alistaa naisen. Koska eivät siihen pysty, niin sitten rahalla.

Ja se täydellisyyden tavoittelu. Tuo yksi hönö puhui tuossa, että tietyn iän saavuttaneet sinkkunaiset pyrkivät täydellisyyteen. Ei. Ne naiset pyrkivät ihmisyyteen ja aitoon välittämiseen eikä mihinkään alisteiseen suhteeseen. Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. Kenenkään elämä ei ole niin halpa-arvoinen, että yhdenkään narsistin sitä tarvitsee pilata.

"Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa."
        Täsmälleen näin! Miehet ei vain sitä tajua, kun heidän mielestään jokainen mies on suorastaan taivaanlahja naiselle.

• 21
        Niinpä... kirjoitti:

"Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa."
        Täsmälleen näin! Miehet ei vain sitä tajua, kun heidän mielestään jokainen mies on suorastaan taivaanlahja naiselle.

Juuri näin. Mies on taivaanlahja naiselle ja juuri tämä "Mies=luomakunnan kruunu" - ajattelu on todella pinnalla. Miehet ovat nykyään niin itsekeskeisiä, että he eivät välttämättä ymmärrä sitä, että nainen pärjää ilman miestä vallan hyvin ja miksi ottaa mitään nipottajaa, ongelmakimppua tai pettäjää? Miehen alkuperäinen tehtävä on mm. suojella perhettä ja naista ulkopuolisilta vaaroilta. Mitä nykyajan miehet tekevät? Juoksevat joka muijan perässä, jättävät perheet ja lapset. Tee sitten lapsia niiden kanssa. Yksi lapsi siinä muiden joukossa. Kakaroita kaikki.

• taas näitä

Ulkonäkö kalpenee nuorempien rinnalla? Aha. No, jos tärkein kriteeri naiselle on ulkonäkö, niin jättäkää ihmeessä sitten ainakin tämä rupsahtanut kolmenkympin ylittänyt rauhaan!

Jos sulla ei kerran ole vaikeuksia saada niitä fiksuja, luonnollisia ja aitoja neitosia sieltä ulkomailta, niin mitä ihmettä täällä valitat? Ja mikset sitten jo ole vakiintunut jonkun sellaisen naisen kanssa?

• Mies parhaassa...

Eiköhän asia tullut sitten selväksi. Olen surkimus luuseri ja mitä muuta?
        Naurettavaa paskaa. Nauttikaa toistenne seurasta.

• Mies parhaassa...

Onko tällainen muuten normaalia täällä että kun jostakin aiheesta tekee ketjun niin suurin osa kommentoijista menee henkilökohtaisuuksiin, tekee arvioita toisesta jonkun sanavalinnan takia ja käytännössä ihminen survotaan pihalle solvausten myötä?

En minä ainakaan jaksa kiinnostua keskustella tällaisessa ilmapiirissä mistään. Ei ihmekään jos osa teistä on sinkkuja.

• Hämärän rajoilta

Onko tällainen muuten normaalia täällä että kun jostakin aiheesta tekee ketjun niin suurin osa kommentoijista menee henkilökohtaisuuksiin, tekee arvioita toisesta jonkun sanavalinnan takia ja käytännössä ihminen survotaan pihalle solvausten myötä?

En minä ainakaan jaksa kiinnostua keskustella tällaisessa ilmapiirissä mistään. Ei ihmekään jos osa teistä on sinkkuja.

Tämän palstan naiset, kuten muutkin, ovat fasistisen pahoja sellaista miestä kohtaan, joka paljastaa ettei kokemusta ole kertynyt kovin paljon. Jos aloituksesi olisi ollut sisällöltään muuten sama, mutta olisit maininnut naiskennelleesi ympäriinsä säännöllisesti ja jatkuvasti 14-vuotiaasta asti, nuo olisivat tukemassa sinua. Nyt he vain heittäytyvät nokkaviksi ja päällekäyviksi.

Feministisillä naisilla ei tee mitään.

• No ette
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Tämän palstan naiset, kuten muutkin, ovat fasistisen pahoja sellaista miestä kohtaan, joka paljastaa ettei kokemusta ole kertynyt kovin paljon. Jos aloituksesi olisi ollut sisällöltään muuten sama, mutta olisit maininnut naiskennelleesi ympäriinsä säännöllisesti ja jatkuvasti 14-vuotiaasta asti, nuo olisivat tukemassa sinua. Nyt he vain heittäytyvät nokkaviksi ja päällekäyviksi.

tietenkään te tee feministisillä naisilla mitään, kun feministiset naiset ei halua edes puhua teidän kanssanne. Tuon nyt tajuaa jopa mies...

• tarantiino

minäkään käsitä mitä nämä mesoo,asiallinen avaushan sulla oli.On todella kova työ löytää nainen josta kiinostuu parisuhde mielessä, selvähän se on.
        Mulle kirjottelee yks venäläis tyttö, olis pirun kaunis mutta en oikeen viitsis ulkomaalaisiin sekaantua,hankalaks menee elämä jos tohon lähtee.

• öötörätää
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Mies, joka antaa itsestään heikon vaikutelman, on helppo kohde naisille. Ja sitten käydään kimppuun kuin hyeenat, todella säälittävää. Ne varmaan luulee, että muut miehet kuin nämä "luuserit" kunnioittaa niitä, mutta kyllä ne on loppupeleissä vain tyydytysvälineitä kaikille miehille. Ironista kyllä, ketjun aloitusviestin kirjoittaja todennäköisesti on juuri niitä miehiä, jotka ajattelevat vähemmän halveksivasti naisista. Mutta kun henkisesti heikot naiset eivät uskalla hyökätä vahvojen miesten kimppuun, niin kohteeksi otetaan juuri nämä "luuserit".

• on ihan

selvä asia että ulkomailta naisen saminen tuottaa vaikeuksia lähes kenelle hyvänsä miehelle joka ei ole monimiljonääri, tai sitten sellainen jolla on työ ulkomailla tai ainakin jotain työkeikkoja sellaisia missä näitä ulkomaalaisia naisia voi tavata. Kyllä joku mies turistimatkoillakin onnistuu naisen löytämään ulkomailta, mutta se on harvinaista ja toimii lähinnä vain joillekkin teini-ikäisille.
        Aasialaisia naisia on kyllä monet miehet ottaneet ihan vaan maksamalla sellaisen järjestelykulut ja palkkinot, mutta nämä naiset ovat vähän oma lukunsa. Minä en ole koskaan ajatellutkaan aasialaista naista itselleni puhumattakaan mistään välittäjän kautta otetusta vaimosta.

Mutta se kyllä pitää paikkansa että ihan hyvän näköisiä ja fiksuja naisia on ainakin periaaatteessa saatavissa ulkomilta vaikka itä-euroopan puoleleta.

• Mies parhaassa...
        öötörätää kirjoitti:

Mies, joka antaa itsestään heikon vaikutelman, on helppo kohde naisille. Ja sitten käydään kimppuun kuin hyeenat, todella säälittävää. Ne varmaan luulee, että muut miehet kuin nämä "luuserit" kunnioittaa niitä, mutta kyllä ne on loppupeleissä vain tyydytysvälineitä kaikille miehille. Ironista kyllä, ketjun aloitusviestin kirjoittaja todennäköisesti on juuri niitä miehiä, jotka ajattelevat vähemmän halveksivasti naisista. Mutta kun henkisesti heikot naiset eivät uskalla hyökätä vahvojen miesten kimppuun, niin kohteeksi otetaan juuri nämä "luuserit".

Mikähän minusta teki nyt oikein "heikon"?

Senkö että menestystä naisrintamalla ei ole ollut ihan lähiaikoinan?

Olet aivan oikeassa, kunnioitan naisia aivan liikaa joka näkyi juuri näissä parisuhdekaavailuissa. Jostakin syystä halveksunta ja välinpitämättömyys vetoavat naisiin.

• Mies parhaassa...
        on ihan kirjoitti:

selvä asia että ulkomailta naisen saminen tuottaa vaikeuksia lähes kenelle hyvänsä miehelle joka ei ole monimiljonääri, tai sitten sellainen jolla on työ ulkomailla tai ainakin jotain työkeikkoja sellaisia missä näitä ulkomaalaisia naisia voi tavata. Kyllä joku mies turistimatkoillakin onnistuu naisen löytämään ulkomailta, mutta se on harvinaista ja toimii lähinnä vain joillekkin teini-ikäisille.
        Aasialaisia naisia on kyllä monet miehet ottaneet ihan vaan maksamalla sellaisen järjestelykulut ja palkkinot, mutta nämä naiset ovat vähän oma lukunsa. Minä en ole koskaan ajatellutkaan aasialaista naista itselleni puhumattakaan mistään välittäjän kautta otetusta vaimosta.

Mutta se kyllä pitää paikkansa että ihan hyvän näköisiä ja fiksuja naisia on ainakin periaaatteessa saatavissa ulkomilta vaikka itä-euroopan puoleleta.

Ei siihen monimiljonäärejä tarvita.
        Toki ulkomailla asuminen mahdollisesti tulee kysymykseen, mutta tiedän joitakin jotka ovat onnellisesti sellaisen löytäneet sen jälkeen kun ovat 30-vuotta Suomessa hakanneet päätä seinään. Eikä ole olleet Idästä päin.

• öötörätää

Mikähän minusta teki nyt oikein "heikon"?

Senkö että menestystä naisrintamalla ei ole ollut ihan lähiaikoinan?

Olet aivan oikeassa, kunnioitan naisia aivan liikaa joka näkyi juuri näissä parisuhdekaavailuissa. Jostakin syystä halveksunta ja välinpitämättömyys vetoavat naisiin.

"Mikähän minusta teki nyt oikein "heikon"?

Senkö että menestystä naisrintamalla ei ole ollut ihan lähiaikoinan?"

No just se. Ehkä naiset projisoi kaikki miesten viat näihin ei-menestyneisiin. Sekin varmaan vaikuttaa, että tällä palstalla muutama ATM on heittänyt kohtalaisen halveeraavaa läppää naisista. Naiset ei vaan vissiin halua nähdä, että nämä ihanan itsevarmat naistenmiehet halveksii niitä ihan yhtä lailla, todennäköisesti vielä enemmän, mutta osaavat esittää muuta. En itsekään todellakaan ole mikään naistenmies, mutta kieltämättä on vaikea kunnioittaa jotain keskivertotallukkaa. Helmiä, ihania naisia kyllä löytyy, mutta aika harvassa ne on.

Noista sun kriteereistä voin sanoa, että ei ne ole yhtään ihmeellisiä, mulla ne taitaa olla monella tapaa kovemmat, ainakin ulkonäön suhteen. Eli en ymmärrä niistä noussutta haloota.

• Mies parhaassa...
        öötörätää kirjoitti:

"Mikähän minusta teki nyt oikein "heikon"?

Senkö että menestystä naisrintamalla ei ole ollut ihan lähiaikoinan?"

No just se. Ehkä naiset projisoi kaikki miesten viat näihin ei-menestyneisiin. Sekin varmaan vaikuttaa, että tällä palstalla muutama ATM on heittänyt kohtalaisen halveeraavaa läppää naisista. Naiset ei vaan vissiin halua nähdä, että nämä ihanan itsevarmat naistenmiehet halveksii niitä ihan yhtä lailla, todennäköisesti vielä enemmän, mutta osaavat esittää muuta. En itsekään todellakaan ole mikään naistenmies, mutta kieltämättä on vaikea kunnioittaa jotain keskivertotallukkaa. Helmiä, ihania naisia kyllä löytyy, mutta aika harvassa ne on.

Noista sun kriteereistä voin sanoa, että ei ne ole yhtään ihmeellisiä, mulla ne taitaa olla monella tapaa kovemmat, ainakin ulkonäön suhteen. Eli en ymmärrä niistä noussutta haloota.

Oliskohan suhtautuminen ollut erilaista jos olisin maininnut että jonkin sortin seksiseuraa olisi kuitenkin tarjolla?

Ehkä sitten näkisivät minussakin potentiaalia kun joku nainen on kiinnostunut, muttei siinä mielessä kuin itse odottaisin ja nainen olisi muutakin kuin 20 vuotias "hutsu"?

• mielipide-

Olet klassinen esimerkki miehestä, joka valittaa suhteiden kertakäyttöisyyttä, mutta osaltaan edesauttaa tätä kehitystä. Haluat täydellisen naisen loppuelämäksesi etkä ole valmis tekemään kompromisseja, vaikka pitkä suhde on täynnä joustoa. Tästä olet tullut johtopäätökseen, että on helpompaa olla sinkku ja kiertää kukasta kukkaan samalla etsien jotain ihannenaista eli toisin sanoen elää kertakäyttösuhteissa.

• kolmas mies

tai sitten klassinen esimerkki miten naisten valinnat johtavat miehen tuohon ahdinkoon ja etsimään toivoa kertakäyttöisistä ihmissuhteista kun naiset eivät huoli tai heidän kanssaan on vaikea olla parisuhteessa.

• mielipide-
        kolmas mies kirjoitti:

tai sitten klassinen esimerkki miten naisten valinnat johtavat miehen tuohon ahdinkoon ja etsimään toivoa kertakäyttöisistä ihmissuhteista kun naiset eivät huoli tai heidän kanssaan on vaikea olla parisuhteessa.

Aloittajan ongelmana ei tainnut olla se, että hän ei kelpaisi yhdellekään naiselle vaan se, että he eivät hänen mielestään ole olleet tarpeeksi mielenkiintoisia, liian "mammamaisia", arkisia tai kusipäisiä. Jos tehdään pieni ajatusleikki, jossa nainen olisi kirjoittanut vastaavan kirjoituksen, mutta perhekeskeyden ja arkisuuden sijaan turn offina olisi ollut esimerkiksi kiltteys ja tavallisuus. Tämä olisi saanut aikaan hirveän vastausryöpyn valituksia siitä, kuinka naisten käsitys tavoittamattomasta ihannemiehestä on suoraan romanttisista komedioista eikä sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Tosiasiassa miehet syyllistyvät ihan samaan rikokseen. Ainakin ne, joilla on varaa olla valikoivia.

• Mies parhaassa...
        mielipide- kirjoitti:

Aloittajan ongelmana ei tainnut olla se, että hän ei kelpaisi yhdellekään naiselle vaan se, että he eivät hänen mielestään ole olleet tarpeeksi mielenkiintoisia, liian "mammamaisia", arkisia tai kusipäisiä. Jos tehdään pieni ajatusleikki, jossa nainen olisi kirjoittanut vastaavan kirjoituksen, mutta perhekeskeyden ja arkisuuden sijaan turn offina olisi ollut esimerkiksi kiltteys ja tavallisuus. Tämä olisi saanut aikaan hirveän vastausryöpyn valituksia siitä, kuinka naisten käsitys tavoittamattomasta ihannemiehestä on suoraan romanttisista komedioista eikä sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Tosiasiassa miehet syyllistyvät ihan samaan rikokseen. Ainakin ne, joilla on varaa olla valikoivia.

Mammamaiset naiset keskittyvät elämässä lähinnä lasten hankintaan ja perheonneen.
        Arkiset naiset keskittyvät siihen mitä tehdään ruuaksi ja katselevat halvalla tehtyjä televisiosarjoja maaten sohvalla. Puheenaiheet ovat sen mukaiset.

Kiltteys ja tavallisuus eivät ole mitään turnoffeja. Mutta jos se tarkoittaa edelläkuvattuja asioita eikä naisella ole mitään muuta mielessä niin en näe että minulla olisi näiden porukoiden kanssa paljonkaan yhteistä.

Usein vain on se että mieheltä odotetaan että mies on se jännittävä osapuoli, keksii tekemiset samalla kun nainen kuvittelee että pelkkä kodin ja taloudenhoito sekä sieltä kautta nousevat arkiset puheenaiheet pitävät pitkään lämpimänä.

Mammamaiset naiset keskittyvät elämässä lähinnä lasten hankintaan ja perheonneen.
        Arkiset naiset keskittyvät siihen mitä tehdään ruuaksi ja katselevat halvalla tehtyjä televisiosarjoja maaten sohvalla. Puheenaiheet ovat sen mukaiset.

Kiltteys ja tavallisuus eivät ole mitään turnoffeja. Mutta jos se tarkoittaa edelläkuvattuja asioita eikä naisella ole mitään muuta mielessä niin en näe että minulla olisi näiden porukoiden kanssa paljonkaan yhteistä.

Usein vain on se että mieheltä odotetaan että mies on se jännittävä osapuoli, keksii tekemiset samalla kun nainen kuvittelee että pelkkä kodin ja taloudenhoito sekä sieltä kautta nousevat arkiset puheenaiheet pitävät pitkään lämpimänä.

Tällaisia jännittäviä, persoonallisia ja värikkäitä naisia, jotka harrastavat taidetta, liikuntaa, kokkailemista, runojen kirjoittelua - Kukaan mies ei ota tosissaan sellaisia naisia. Ette te miehet oikeasti halua mitään persoonallisia naisia, koska ns. tavismiehet eivät osaa arvostaa niitä. Te ette ymmärrä mitään taiteesta ja kulttuurista.

• Mies parhaassa...
        **** kirjoitti:

Tällaisia jännittäviä, persoonallisia ja värikkäitä naisia, jotka harrastavat taidetta, liikuntaa, kokkailemista, runojen kirjoittelua - Kukaan mies ei ota tosissaan sellaisia naisia. Ette te miehet oikeasti halua mitään persoonallisia naisia, koska ns. tavismiehet eivät osaa arvostaa niitä. Te ette ymmärrä mitään taiteesta ja kulttuurista.

Ymmärrän kovastikin. Tuollaista naista olen aina etsinyt. Monet vain ovat varattuja ja osa harrastaa noita vain pintapuolisesti että olisi joukkoon sopiva. En opiskellut yliopistossa humanistisia aloja joten sieltä en paljoa ole populaa tuntenut.
        Tosin en taida olla ihan "tavismies" enkä myöskään runopoika.

Puhut unelmanaisestani.

• Cranky_geek

vielä oo ainakaan vakavasti käyny luovuttaminen mielessä, vaikka toi kolmekymppiä lähestyykin kovaa vauhtia. Tietysti erojen yhteydessä helposti miettii, että koska jaksaa taas yrittää vai jaksaako enää, mutta lukitaan nyt toistaseks vastaus tohon jaksamiseen. Onhan tässä sentäs vielä metsästysvuosia jäljellä, vaikka kilsoja alkaakin jo olla mittarissa.

• A. Naali

Kun tämänkin ketjun naisten kommentteja lukee, ei voi kuin kiittää Jumalaa ettei onneksi tarvitse olla yhdenkään suomifemakon kanssa tekemisissä.

• tttttaaa

Miksi luulet että ulkomailla nasiet olisivat fiksumpia, luonnollisempia ja aidompia??? Eivät ne naiset sen kummempia ole missään. Tyhmä myös vertailla tuolla lailla eri ikäisiä naisia että 30 naisten ulkonäkö muka kalpenee nuorempiin verrattuna. Nainen saa iän myötä persoonallisuutta ja itsevarmuutta ja luonnetta ja ainakin osa miehistä pitää tästä.

• A. Naali

Miksi luulen? En luule vaan tiedän. On nääs tullut tullut reissattua. Ja suomalainen nainen ei saa iän myötä lisää muuta kuin kiloja ja kiukkuisuutta.

• kh78

Tänä vuonna tulee mittariin 32, mutta en oikeastaan huomaa mitään väliä sillä, olisinko iältäni vaikka 27 tai 35.

Pyyhe lensi kehään muutama vuosi ennen kolmeakymmentä. Piirit pieneni entisestään. Missään ei edes tapaa/tutustu keneenkään, joka olisi suurin piirtein omaa ikäluokkaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän vapaita naisia on edes teoriassa.

Naisten vaatimukset kasvavat suoraan verrannollisesti ikään. Pitää löytyä kemiaa ja heti. Ei mahda mitään. En vaan pysty hoitamaan hommaa kotiin ensimmäisen kolmenkymmenen sekunnin aikana. Pitäisi vaihtaa oma persoonallisuus. Puhumattakaan ulkonäöstä. Hiukset on tylsästi, jalkaterän asento on väärä, pipo on väärän värinen tai yleensäkin mikä tahansa pieni/irrelevantti seikka pystyy kaatamaan kaiken.

Tietysti myös naisissa on turn-offeja, kuten lapset, kiihkouskovaisuus tai läski/ylipaino.

• dddfffggghh

Onhan se aika surkuhupaisaa, mikäli yli 30-vuotiaat yleisesti ottaen kuvittelisivat heillä olevan paljon enemmän annettavaa kuin vaikkapa 23-vuotiaalla (mikä oikeuttaisi tiukemman seulan kuin nuorempana).

Mitäköhän se mahtaisi olla? Ulkonäköä voi vielä olla, mutta se on kovaa vauhtia rapistumassa. Jotkut naiset eivät vain tajua tätä. (Tunnen yhdenkin 38-vuotiaan naisen, joka kaikesta päätellen kuvittelee olevansa vieläkin 15 vuotta nuorempi bilekissa. Ja nirppailee ja narttuilee usein miehille jotka jonkinlaista kiinnostusta osoittavat. Ei voi kuin huokaista. Jotkut eivät vain huomaa että juna meni jo, vaan jäävät asemalle seisomaan.)

Tilastollisesti ajatellen kiloja on enemmän, takuulla ainakin jos on ehtinyt olla parikin vuotta miehen kanssa suhteessa (niissähän naiset keskittyvät lähinnä nalkuttamiseen ja perseensä kasvattamiseen).

Ja kuten tästä ketjustakin voidaan helposti todeta, on monelle kolmekymppiselle naiselle ehtinyt jo kehittyä vakava luonnehäiriö. Tätä luonnevikaa, jossa miehellä ei nähdä ihmisarvoa, vain välinearvoa ja sitäkin normaalioloissa lähinnä vain "parhailla" yksilöillä, on jo useiden vuosien ajan tukenut feministisen valtiollisen mafiamme tiedotusvälineidensä kautta harjoittama aivopesu.

Mahdollisista lapsista ei sen enempää, todettakoon vain että YH:kin on selvästi nykyoloissamme jo jonkinlainen ääneenlausumaton ihanne naisilla. Ei siis suinkaan ydinperheen äiti.

Yllämainittujen syiden johdosta useimmat yli kolmekymppiset naiset ovat jo menetettyjä tapauksia. Naiset tulisikin pyrkiä sitouttamaan parisuhteeseen jo nuorempina, etteivät he ehdi luisua väärille poluille.

En suinkaan ruikuta, totean vain faktat kuten ne minulle ilmenevät. Tämän asiantilan kanssa on vain tultava toimeen, jolloin tosiasiat on hyvä itselleen tunnustaa.

• n35v

"Naiset tulisikin pyrkiä sitouttamaan parisuhteeseen jo nuorempina, etteivät he ehdi luisua väärille poluille."

Monet eivät ole valmiita sitoutumaan nuorempina. En ikinä kehottaisi ihmisiä sitoutumaan kehen vaan joka vierellä sattuu olemaan vain siinä pelossa että juna menee kohta ohi. Itse en koe olevani väärällä polulla vaikken sitoutuneessa suhteessa olekkaan. Tasokkaita miehiä riittää ihan yhtä hyvin nytkin kun silloin nuorempana. Parikymppisenä niitä oli liikaa tyrkyllä ja joutui hätistelemään pois. Eihän siinä pysty edes ajattelemaan kun joka nurkalta joku mies yrittää ottaa kontaktia. Kolmikymppisenä miehiä on sopivasti tarjolla.

• tarantiino
        n35v kirjoitti:

"Naiset tulisikin pyrkiä sitouttamaan parisuhteeseen jo nuorempina, etteivät he ehdi luisua väärille poluille."

Monet eivät ole valmiita sitoutumaan nuorempina. En ikinä kehottaisi ihmisiä sitoutumaan kehen vaan joka vierellä sattuu olemaan vain siinä pelossa että juna menee kohta ohi. Itse en koe olevani väärällä polulla vaikken sitoutuneessa suhteessa olekkaan. Tasokkaita miehiä riittää ihan yhtä hyvin nytkin kun silloin nuorempana. Parikymppisenä niitä oli liikaa tyrkyllä ja joutui hätistelemään pois. Eihän siinä pysty edes ajattelemaan kun joka nurkalta joku mies yrittää ottaa kontaktia. Kolmikymppisenä miehiä on sopivasti tarjolla.

se vaan todellakin tulee ja menee se juna jos ajatellaan lapsen tekoa, yli 35v naista on jo hyvin vaikea saada raskaaksi, 40v naista lähes mahdotonta.
        Eriasia jos et sitten haluakkaan perhettä.
        Tämähän on se asia joka painaa mielessä useilla miehillä, että vaikka muuten synkkais niin voi kaatua tohon ikään,kyse ei niinkään ole ulkonäöstä.

• n35v
        tarantiino kirjoitti:

se vaan todellakin tulee ja menee se juna jos ajatellaan lapsen tekoa, yli 35v naista on jo hyvin vaikea saada raskaaksi, 40v naista lähes mahdotonta.
        Tämähän on se asia joka painaa mielessä useilla miehillä, että vaikka muuten synkkais niin voi kaatua tohon ikään,kyse ei niinkään ole ulkonäöstä.

Kuten sanoin miehiä on riittänyt ihan kiitettävästi. Lapsia on jo monella miehellä ja naisella. Jos lisää haluaa niin neljänkympin ylikin nainen on hedelmällinen tai sitten voi adoptoida kun niitä orpojahan tässä maailmassa riittää.

Miksi pitää synkistellä?

• sadsafdfdsfs
        n35v kirjoitti:

Kuten sanoin miehiä on riittänyt ihan kiitettävästi. Lapsia on jo monella miehellä ja naisella. Jos lisää haluaa niin neljänkympin ylikin nainen on hedelmällinen tai sitten voi adoptoida kun niitä orpojahan tässä maailmassa riittää.

Miksi pitää synkistellä?

"Jos lisää haluaa niin neljänkympin ylikin nainen on hedelmällinen"

juu, downin syndrooman todennäköisyys on silloin vasta 15x mitä 20-vuotiaalla.

• tarantiino
        n35v kirjoitti:

Miksi pitää synkistellä?

otin vaan kantaa siihen että miksi kolmikymppinen mies hakee nuorempaa seuraa jos on tositarkoituksella liikkeellä,ei niitä lapsiakaan saman tien haluaisi tehdä.

• Njööh
        tarantiino kirjoitti:

Jos tuota lasten hankkimista ajatellaan, niin eihän naisenkaan ole järkeä ottaa vanhaa miestä siihen tarkoitukseen. Nuoremmilla miehillä on terveempää spermaa ja he ovat muutenkin hedelmällisempiä.

Jos siis vaikkapa se 35v haluaisi mahdollisimman terveen lapsen, niin kannattaisi ottaa siittäjäksi joku parikymppinen jätkä. Miehen hedelmällisyys ja sperman laatu vaikuttaa myös raskaaksi tulemiseen ja lapsen terveyteen.

• n35v
        sadsafdfdsfs kirjoitti:

"Jos lisää haluaa niin neljänkympin ylikin nainen on hedelmällinen"

juu, downin syndrooman todennäköisyys on silloin vasta 15x mitä 20-vuotiaalla.

Vielä 49v naisellakin lapsi on 92% ilman Downin syndroomaa. Tässä lukuja: nainen 20-41v 99%, 42-43v 98%, 44v 97%, 45v 96%, 46v 95%, 48v 94%. Jos tuo on itselleen tärkeä 'virhe' lapsessa niin siihenhän rutiinina tarjotaan testi raskauden alkuvaiheessa ja sitten voi joko abortoida tai antaa adoptioon.

• n35v
        tarantiino kirjoitti:

otin vaan kantaa siihen että miksi kolmikymppinen mies hakee nuorempaa seuraa jos on tositarkoituksella liikkeellä,ei niitä lapsiakaan saman tien haluaisi tehdä.

"otin vaan kantaa siihen että miksi kolmikymppinen mies hakee nuorempaa seuraa jos on tositarkoituksella liikkeellä,ei niitä lapsiakaan saman tien haluaisi tehdä."

5% naisista jotka on 25-29 vuotiaita kärsii hedelmättömyydestä ja 8% naisista jotka on 30-34 vuotiaita. Eli ei nyt niin kauheen suuri ero.

• Mies parhaassa...

Olen itse pohtinut tuota välinearvoa myös.

Jostakin syystä on täysin normaalia naiselle että hän hakee nuorena seksi ja tunnekokemuksia erilaisista miehistä ja sitten etsii vanhempana toisenlaista miestä välineeksi lasten hankintaan sekä perheen perustamiseen.

Ongemahan tulee siinä että osa siinä 30-vuotiaana kuvittelee että löytää sen täydellisen paketin eli jossa on molemmat.

Suoranaista välineajattelua, mutta tämä on se tabu josta nähtävästi ei saa ääneen puhua koska naisilla tähän liittyy aina romanttiset tunteet mukamas jotka pyhittävät miehen esineistämisen sekä luonnepiirteiden karrikoinnin. Samaa tietysti naisista ei saa tehdä vaan seurauksena on miehen päälle hyökkääminen kuten tässä ketjussa taisi minulle käydä.

Olen kapinoinut tuota ihmisten välinäistämistä vastaan, mutta olen tajunnut ettei sille näissä parisuhdekuvioissa mitään mahda. Joten on parempi pysytellä pois ja katsella josko jostakin muualta löytyisi eri tavoin ajattelevia naisia suuremmassa mittakaavassa tai sitten käyttää naisiakin vain siihen seksiin.

• tarantiino
        n35v kirjoitti:

"otin vaan kantaa siihen että miksi kolmikymppinen mies hakee nuorempaa seuraa jos on tositarkoituksella liikkeellä,ei niitä lapsiakaan saman tien haluaisi tehdä."

5% naisista jotka on 25-29 vuotiaita kärsii hedelmättömyydestä ja 8% naisista jotka on 30-34 vuotiaita. Eli ei nyt niin kauheen suuri ero.

tutkimuksen aiheesta:

Nainen 20v 80% tulee raskaaksi vuoden yrittämisen jälkeen.
        30v 50%
        35v 30%
        40v 10%
        Että ei se sattumaa ole että nainen on miestä nuorempi parisuhteessa,sille on olemassa syy jota biologiseksi kelloksikin kutsutaan.
        Sitten jos ajatellaan jotain 25v miestä,niin moniko oikeasti näyttää "isältä" ainakin jutut ovat aika lapsellisia vielä. Tältä pohjalta tarkasteltuna 23v nainen on oivallisen ikäinen n.30v miehelle.
        Tuohon jos ajatellaan seurustelua 3v niin 26v päästään lapsentekoon, mies olisi 33-35v,
        = täydellinen yhtälö.

• tarantiino
        Njööh kirjoitti:

Jos tuota lasten hankkimista ajatellaan, niin eihän naisenkaan ole järkeä ottaa vanhaa miestä siihen tarkoitukseen. Nuoremmilla miehillä on terveempää spermaa ja he ovat muutenkin hedelmällisempiä.

Jos siis vaikkapa se 35v haluaisi mahdollisimman terveen lapsen, niin kannattaisi ottaa siittäjäksi joku parikymppinen jätkä. Miehen hedelmällisyys ja sperman laatu vaikuttaa myös raskaaksi tulemiseen ja lapsen terveyteen.

kaikin puolin puppua.

• n35v
        tarantiino kirjoitti:

tutkimuksen aiheesta:

Nainen 20v 80% tulee raskaaksi vuoden yrittämisen jälkeen.
        30v 50%
        35v 30%
        40v 10%
        Että ei se sattumaa ole että nainen on miestä nuorempi parisuhteessa,sille on olemassa syy jota biologiseksi kelloksikin kutsutaan.
        Sitten jos ajatellaan jotain 25v miestä,niin moniko oikeasti näyttää "isältä" ainakin jutut ovat aika lapsellisia vielä. Tältä pohjalta tarkasteltuna 23v nainen on oivallisen ikäinen n.30v miehelle.
        Tuohon jos ajatellaan seurustelua 3v niin 26v päästään lapsentekoon, mies olisi 33-35v,
        = täydellinen yhtälö.

Minä löysin tällaiset luvut:
        20-24v 86%
        25-29v 78%
        30-34v 65%
        35-39v 52%

Minulla ei ole mitään sitä vastaan että ihmiset seurustelee eri-ikäisten kanssa. Mutta en haluaisi levittää murheellista viestiä (perustuen vääriin lukuihin?!) että "älä mies katso omanikäistäsi koska silloin et tuu saamaan lasta" (jos hän itse haluaa katsoa omanikäistä) tai "älä nainen luulekkaan että saat vielä lapsia". Eletään kaikki vaan omaa elämää eikä tuomita toisten valintoja.

P.S. Itse seurustelin 21 vuotiaana minua kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa. Olimme kolme vuotta ilman ehkäisyä enkä tullut raskaaksi. Melkein 35 vuotiaana seurustelin itseäni nuoremman miehen kanssa ja kuukauden yrittämisen jälkeen tulin raskaaksi.

• tarantiino
        n35v kirjoitti:

Minä löysin tällaiset luvut:
        20-24v 86%
        25-29v 78%
        30-34v 65%
        35-39v 52%

Minulla ei ole mitään sitä vastaan että ihmiset seurustelee eri-ikäisten kanssa. Mutta en haluaisi levittää murheellista viestiä (perustuen vääriin lukuihin?!) että "älä mies katso omanikäistäsi koska silloin et tuu saamaan lasta" (jos hän itse haluaa katsoa omanikäistä) tai "älä nainen luulekkaan että saat vielä lapsia". Eletään kaikki vaan omaa elämää eikä tuomita toisten valintoja.

P.S. Itse seurustelin 21 vuotiaana minua kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa. Olimme kolme vuotta ilman ehkäisyä enkä tullut raskaaksi. Melkein 35 vuotiaana seurustelin itseäni nuoremman miehen kanssa ja kuukauden yrittämisen jälkeen tulin raskaaksi.

nyt on tämmöstä mutuilua vaan,eipä sitä niin vakavasti kannata ottaa,ja tuurilla ne laivatkin seilaa ja niin poispäin. Eihän sitä koskaan tiedä mistä ikäluokasta se oma muru löytyy ,toi nyt oli tommonen ajatus jossa hain optimaalista tilannetta. Tämä tästä,,, tule sinä humma kun tuo taivas on niin tumma ja vaaarjoissa hiiviskelläään, kylläpä laulattaa.

• yli 30v

Minä luovutin pari vuotta sitten. Olen epäsosiaalinen enkä viihdy ihmisten seurassa. En pidä keskusteluista. Olisi ihme että edes tapaisin ketään ainakaan vapaata ja sopivaa..

Olen toisin työssä käyvä, urheilullinen, harrastelen kaikenlaista ja opiskelen töiden ohessa. Pidän siis itseäni ihan ok tyyppinä.

Tuo sosiaalisuus on vaan aika heikkoa tasoa. Tuppisuuna ei naista saa.

• minkäs_teet

täällä myös yli 30v mies. Aina ei huvita edes yrittää olla sosiaalinen. Töissä kahvipöytäkeskusteluissa tulee joskus ulkopuolinen ja vaivaantunut olo. Vieraassa seurassa tulee joskus aivan ihme jäätymisiä, minkä takia monille jää ihan väärä kuva meikäläisestä. Onneksi on sentään kavereita jotka hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Heidän seurassaan tietenkin viihdyn, puhetta ja rentoutta riittää. Mut se naisten iskeminen... siinä kun tarvittaisi sitä rentoutta ja puhetta heti alusta alkaen. Ja sitä multa ei vain tule.

• Ulpu_84

Olen itse N26 ja ulkonäköni on lähtenyt "rupsahtamaan", jos "hyvä" ulkonäkö tarkoittaa niitä 16 - 18 v. bikinimalleja H&M- mainoksissa.

Itsellänikin taisi olla eniten vientiä juuri 16 kesäisenä kun olin söpö, viaton, todella laiha ja "fresh". Tyttö enkä nainen. Nyt olen ollut sinkkuna ikävuodesta 20 ikävuoteen 26 asti. Painoa on tullut luurangosta normipainoiseen ( 168cm/45 kg -->168cm/60kg).Kasvoihin on tullut ensimmäiset ilmerypyt. Naisellista pyöreyttä eli selluliittiä on kertynyt sinne, missä sitä aikuisilla naisilla kuuluukin olla: alleihin, masulle, alaselkään, taipaisiin ja lantiolla. Lantio lähti levenemään vasta ikävuoden 24 jälkeen ja lopputuloksena oli se naisellinen tiimalasi, mitä muuten ei ole niillä bikinimalleilla H&M- mainoksissa. Tissit eivät ole kasvaneet mutta veltostuneet ihan ajanhampaissa eikä imetyksestä.

Tämän hetkisten kauneusihanteiden mukaan olen siis rumentunut. Läskistynyt. Saanut selluliittini ja appelsiinikuori-ihoni ja lantion, joka ei mene small kokoisiin housuihin. Rintaliivekäjin täytyy käyttää antamaan tukea ja muotoa eikä vaan sen takia, kun niitä kuuluu käyttää.

Minun mielestäni olen naisistunut, pyöristynyt luisista kulmistani ja muuttunut soljuvasti tasasuhteiseksi - rumasti sanottuna tasapaksuistunut. Minussa näkyy nyt aika ja elämä - sen ei aina tarvitse tarkoittaa jotain negatiivista vaan se voi olla hellyyttävää sekä runollista. Pidän itseäni aikuisten maailmassa nyt kauniimpana kuin teini-minääni ja se varmaan näkyy käytöksessäni. Olen tullut sinuiksi oman kroppani kanssa, olen itsevarma ja nautin kehostani - myös kehoni "virheistä" kuten naururypyt ja pikku makkarat. Minä on nyt minä eikä kukaan muu.

Mies parhaimmassa iässä varmaan ajattelisi, että olen rumentunut ja että minun pitäisi muuttaa käytöstäni niin etten tavoittelisi itselleni komeaa urosta. Eihän ulkonäköni mihinkään komeaan mieheen hänen mielestään riitä ja käytökseni karannut kaikista järjellisyyden rajoista. Mutta mitä jos ne kolmikymppiset naiset ovat löytäneet oman itsensä, ymmärtäneet ettei heidän ole hyvä olla laihoja ja jatkuvasti huoliteltuja? Mitä jos he ovat huomanneet, että heidät tekee onnellisemmaksi syödä vapaasti herkkuja ja olla stressaamatta jokaisesta hiussortuvasta sekä sotkeentuneesta luomiväristä muutamasta liikakilosta puhumattakaan? Niin mies kuin nainen, joka saa olla oma itsensä, tyytyväinen itseensä ja onnellinen pitää itseään varmastikkin kauniina sekä tasokkaana ja antaa sen käytöksessään näkyä. Voisi ehkä sanoa, että he tuovat esilleen omaa ylpeyttä itsestään ja sisäistä kauneuttaan.

Kauheimpia muistojani teiniajaltani, jolloin olin nykyisten kauneusihanteiden mukaan kaunis, oli tunne, että "minä" on vain mielessäni eikä ruumiissani, lihassani ja luissani. En tuntenut kehoani lainkaan omaksi. Taisin pitää itsekkin itseäni vain työkaluna tai työnkohteena, jota piti duunata, hioa, parannella, ravita ja trimmata. Ei se ollut mukavaa. Siitä tuli vaan paha olo.

Mun havaintoni taas miehistä on, että miehet ovat kropaltansa aika poikia sinne ikävuoteen 25 asti. Vähän jälkeen 25v. pojat alkaa raamistua ja jopa karvoittumaan lisää. Leikkisesti voisi sanoa, että ukkoontua :D Mun ongelma on ollut tähän asti se, että ikäiseni pojat/nuoret miehet ovat näyttäneet ihan pikku pojilta. Ei sellaiseen ole tehnyt mieli kajota ja olenkin keskittynyt itseäni vanhempii miehiin, jotka sentään näyttävät miehiltä.

Kaikilla tietenkin omat mieltymuksensä mutta kyllä mun mielestä aikuisilla ihmisillä on ryppyjä, juonteita, uria ja läskiä. Kaikilla on myös oikeus pitää itseään kauniina vaikka katsojien mielestä hän ei olisikaan kaunis. Ja kaikilla on oikeus vaatia itselleen haluamansa "tasoista" seuraa. Kukaan ei voi kieltää Miestä parhaimmassa iässä haluamasta/vaatimasta itselleen normaalipainoista, fiksua ja mukavaa naista seurakseensa. Toivottavasti tämän tekstin jälkeen, hän ymmärtää paremmin niitä liikaa vaativia, rupsahtaneita kolmikymppisiä naisia ;)

• Mies parhaassa...

Yleisesti miesten kohdalla kyllä varmaan suurin osa miehistä valitsisi sen H&M mallin mieluummin kuin sinut ulkonäön perusteella. Se on vain ikävä tosiasia jos sille tielle lähdetään.

Missään en sanonut että itse tekisin niin koska pintahan ei minulla paina vaan se kuoren alla oleva sisältö. Mainitsin jo sen poikkeuksen joka koski normaalipainoa.

Kuulostaa aika karsealta että nimität ikäisiäsi "pikku pojiksi" ulkonäön puolesta verrattuna miehiin. Tästähän voisi vetää samanlaisia johtopäätelmiä kuin osa on vetänyt minun teksteistäni. Sinä siis arvostat vanhemmuutta ja mies nuoruutta. Onko se jotenkin uutta? Miksi se vanhemmuus olisi hyväksyttävämpää vai onko kyse siitä ettei sanoa saada ääneen ettet ole koskaan ole yhtä kaunis kuin silloin nuorena tai kuten ne H&M mallit ovat? Samalla tavoinhsan kerroit miten nuoret miehet mielessäsi eivät vedä vertoja vanhemmille jotka ovat "uroompia"?

• n35v

Yleisesti miesten kohdalla kyllä varmaan suurin osa miehistä valitsisi sen H&M mallin mieluummin kuin sinut ulkonäön perusteella. Se on vain ikävä tosiasia jos sille tielle lähdetään.

Missään en sanonut että itse tekisin niin koska pintahan ei minulla paina vaan se kuoren alla oleva sisältö. Mainitsin jo sen poikkeuksen joka koski normaalipainoa.

Kuulostaa aika karsealta että nimität ikäisiäsi "pikku pojiksi" ulkonäön puolesta verrattuna miehiin. Tästähän voisi vetää samanlaisia johtopäätelmiä kuin osa on vetänyt minun teksteistäni. Sinä siis arvostat vanhemmuutta ja mies nuoruutta. Onko se jotenkin uutta? Miksi se vanhemmuus olisi hyväksyttävämpää vai onko kyse siitä ettei sanoa saada ääneen ettet ole koskaan ole yhtä kaunis kuin silloin nuorena tai kuten ne H&M mallit ovat? Samalla tavoinhsan kerroit miten nuoret miehet mielessäsi eivät vedä vertoja vanhemmille jotka ovat "uroompia"?

Sama mulla että en koskaan tykänny alle 25v miehistä kun olivat niin pikkupoikamaisia sekä ulkoisesti että sisäisesti. Niitä kehtas vielä ketuttaa se että olin kiinnostunut vanhemmista miehistä vaikka olihan meitä nuoria plikkoja vaikka kuinka paljon heille saatavilla. Kaikkien pitäis kai olla juuri heille tarjolla.

Ehkä naisia inhottaa se miesten nuoruuden perässä juokseminen just siks kun naiset tekee toisin päin. Tai siis ei naiset juokse vanhojen perässä, mutta eivät kaipaa vierelleen pentua. Siksi se tuntuu niin oudolta ja vähän kuvottavalta että joku aikuinen mies haluaa vierelleen nuoren naisen jolla on ainakin henkisesti vielä niin paljon kasvettavaa. Ymmärrän kyllä että nuoret pimut ovat fyysisesti kauneimmillaan (toisin kuin nuoret jätkät).

• Mies parhaassa...
        n35v kirjoitti:

Sama mulla että en koskaan tykänny alle 25v miehistä kun olivat niin pikkupoikamaisia sekä ulkoisesti että sisäisesti. Niitä kehtas vielä ketuttaa se että olin kiinnostunut vanhemmista miehistä vaikka olihan meitä nuoria plikkoja vaikka kuinka paljon heille saatavilla. Kaikkien pitäis kai olla juuri heille tarjolla.

Ehkä naisia inhottaa se miesten nuoruuden perässä juokseminen just siks kun naiset tekee toisin päin. Tai siis ei naiset juokse vanhojen perässä, mutta eivät kaipaa vierelleen pentua. Siksi se tuntuu niin oudolta ja vähän kuvottavalta että joku aikuinen mies haluaa vierelleen nuoren naisen jolla on ainakin henkisesti vielä niin paljon kasvettavaa. Ymmärrän kyllä että nuoret pimut ovat fyysisesti kauneimmillaan (toisin kuin nuoret jätkät).

Olit siis kiinnostunut vanhemmista miehistä jotka kuvottivat sinua?

• n35v

Olit siis kiinnostunut vanhemmista miehistä jotka kuvottivat sinua?

No jos tarkotat että kaikki miehet salaa himoitsee 16v likkoja niin joo kaikki miehet on vähän kuvottavia. Ei miehetkään naisia minään jumalattarina pidä. Molemmissa sukupuolissa on sellaisia puolia jotka kuvottaa toista. Jos haluaa olla vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä niin kannattaa olla realisti tämän asian suhteen.

• Mies parhaassa...
        n35v kirjoitti:

No jos tarkotat että kaikki miehet salaa himoitsee 16v likkoja niin joo kaikki miehet on vähän kuvottavia. Ei miehetkään naisia minään jumalattarina pidä. Molemmissa sukupuolissa on sellaisia puolia jotka kuvottaa toista. Jos haluaa olla vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä niin kannattaa olla realisti tämän asian suhteen.

Ei vaan että kutsut oman ikäisiä poikia pennuiksi uskotellen nuorena että olet heitä kypsempi samalla ollen vanhempien miesten kanssa jotka nyt kuvottavat sinua kun himoitsevat kuten aiemmin kaltaisiasi epäkypsiä naisia.

Aika paljon on tuossa ristiriitaa.

Minun ongelma taitaa olla tosiaan se etten tahdo olla kuvottavien ihmisten kanssa tekemisissä mukaanluettuna naiset.

• n35v

Ei vaan että kutsut oman ikäisiä poikia pennuiksi uskotellen nuorena että olet heitä kypsempi samalla ollen vanhempien miesten kanssa jotka nyt kuvottavat sinua kun himoitsevat kuten aiemmin kaltaisiasi epäkypsiä naisia.

Aika paljon on tuossa ristiriitaa.

Minun ongelma taitaa olla tosiaan se etten tahdo olla kuvottavien ihmisten kanssa tekemisissä mukaanluettuna naiset.

Pidin vanhemmista miehistä koska he eivät olleet niin ylienergisiä, tuittupäisiä koiranpentuja kuin oman ikäiset pojat. Silloin en muista että ois kuvottanu vanhempien miesten kiinnostus minun ikäiseen (10v ikäero), mutta jos oisin silloin tienny että ne unelmoi teineistäkin niin kyllä ois kuvottanu.

• -miekkonen-
        n35v kirjoitti:

"Ehkä naisia inhottaa se miesten nuoruuden perässä juokseminen just siks kun naiset tekee toisin päin. Tai siis ei naiset juokse vanhojen perässä, mutta eivät kaipaa vierelleen pentua. Siksi se tuntuu niin oudolta ja vähän kuvottavalta että joku aikuinen mies haluaa vierelleen nuoren naisen jolla on ainakin henkisesti vielä niin paljon kasvettavaa."

Niin eihän naisia vituta se, että miehet katselevat nuorempia silloin kun ovat itse niitä nuorempia ja ne vanhemmat miehet ovat heidän mielestään parhaassa iässä (mitä se sitten onkaan).

sitten kun naiselle itselle tulee ikää se 25 , jolloin kaikki hänenikäisensä miehet ovat jo kasvaneet miehiksi ja siis omanikäinen alkaa kelpaamaannaiselle, heitä alkaa ärsyttämään kun tällaiset miehet katselevat itselleen oikein mieluusti jopa 10v nuoremman naisen (siis jos vain saavat sellaisen).

voin itskein myöntää että minussa tapahtui muutosta vielä 25-vuotiaana, etenkin kun aloin noihin aikoihin käymään puntilla. ikävalillä 20-30 vuotta olen saanut 10 kg lisää massaa, eikä se massa ole kerääntynyt vatsalle, vaan näytän nykyään lihaksikkaalta mieheltä, enkä miltään pojalta! joten naiset ovat nykyään minusta ihan silmiinpistävästi enemmän kiinnostuneita kuin 10v sitten.

en syytä heitä siitä, olenhan varmaankin tällähetkellä parempi saalis kuin silloin (no ehkä parisen vuotta sitten olin mahdollisesti "ulkonäköhuipussani"), mutta en suostu ottamaan vastaan omanikäisiltä naisilta syyllistämistä siitä, että katselen mieluusti itseäni nuorempia naisia. miksi minun pitää tuntea syyllisyyttä siitä asiasta josta ikäiseni naiset ovat itse aikoinaan nauttineet? miksi minun pitäisi katsella kiltisti omanikäisiäni nyt kun mulla on mahkut nuorempaan, kun nuorempana mahkuni olivat huonommat koska naiset katselivat vanhempia miehiä? flaksi on ollut olennaisesti parempi kuin 10v sitten. (olin sinkkuna välin 18-22v, sitten seurustelin ja taas sinkkuna 28->)

PS en tarkoita nuoremmalla ja vanhemmalla mitään älytöntä ikäeroa, vaan väliä 2-10v

• n35v
        -miekkonen- kirjoitti:

"Ehkä naisia inhottaa se miesten nuoruuden perässä juokseminen just siks kun naiset tekee toisin päin. Tai siis ei naiset juokse vanhojen perässä, mutta eivät kaipaa vierelleen pentua. Siksi se tuntuu niin oudolta ja vähän kuvottavalta että joku aikuinen mies haluaa vierelleen nuoren naisen jolla on ainakin henkisesti vielä niin paljon kasvettavaa."

Niin eihän naisia vituta se, että miehet katselevat nuorempia silloin kun ovat itse niitä nuorempia ja ne vanhemmat miehet ovat heidän mielestään parhaassa iässä (mitä se sitten onkaan).

sitten kun naiselle itselle tulee ikää se 25 , jolloin kaikki hänenikäisensä miehet ovat jo kasvaneet miehiksi ja siis omanikäinen alkaa kelpaamaannaiselle, heitä alkaa ärsyttämään kun tällaiset miehet katselevat itselleen oikein mieluusti jopa 10v nuoremman naisen (siis jos vain saavat sellaisen).

voin itskein myöntää että minussa tapahtui muutosta vielä 25-vuotiaana, etenkin kun aloin noihin aikoihin käymään puntilla. ikävalillä 20-30 vuotta olen saanut 10 kg lisää massaa, eikä se massa ole kerääntynyt vatsalle, vaan näytän nykyään lihaksikkaalta mieheltä, enkä miltään pojalta! joten naiset ovat nykyään minusta ihan silmiinpistävästi enemmän kiinnostuneita kuin 10v sitten.

en syytä heitä siitä, olenhan varmaankin tällähetkellä parempi saalis kuin silloin (no ehkä parisen vuotta sitten olin mahdollisesti "ulkonäköhuipussani"), mutta en suostu ottamaan vastaan omanikäisiltä naisilta syyllistämistä siitä, että katselen mieluusti itseäni nuorempia naisia. miksi minun pitää tuntea syyllisyyttä siitä asiasta josta ikäiseni naiset ovat itse aikoinaan nauttineet? miksi minun pitäisi katsella kiltisti omanikäisiäni nyt kun mulla on mahkut nuorempaan, kun nuorempana mahkuni olivat huonommat koska naiset katselivat vanhempia miehiä? flaksi on ollut olennaisesti parempi kuin 10v sitten. (olin sinkkuna välin 18-22v, sitten seurustelin ja taas sinkkuna 28->)

PS en tarkoita nuoremmalla ja vanhemmalla mitään älytöntä ikäeroa, vaan väliä 2-10v

Kaitpa se kuulostaa ristiriitaiselta/katkeralta naisen puolelta. Kuvailisin ajatuskuvion itse näin. 20-vuotias nainen huomaa että ikäiset pojat on lapsellisia ja että noin 25v miehet alkaa omaamaan kuuntelu- ja keskustelutaitoja. Niinpä 25 ikäluokasta saa iloa. He ovat se ensimmäinen kontakti oikeaan mieheen ja tämä voi olla huumaavan ihana uusi kontakti. Kun nainen on itse 25v hän tiedostaa että omanikäiset miehet on kiinnostavia, mutta heitä kiinnostaa nuoremmatkin naiset. Nainen kokee että on itse kasvanut mielenkiintoisemmaksi ihmiseksi viidessä vuodessa joten alkaa häiritsemään että omanikäinen mies haluaa sitä nuorempaakin naista joka ei henkisesti vielä ole niin mielenkiintoinen. Kun nainen on 30v hän edelleen pitää omanikäisiä miehiä ja nuorempiakin kiinnostavina, mutta heitä kiinnostaa reippaastikkin nuoremmat naiset. (Jos nainen on itse kaunis mies on hänestäkin kiinnostunut eli kyse ei ole kateudesta.) Nainen kokee että on viimeisen viiden vuoden aikana kasvanut vielä paremmaksi ihmiseksi henkisesti ja luonteeltaan. Elämä kasvattaa. Siksi alkaa pistää silmään se että mies katsoo sitä 20v naista jolla ei henkisesti ole niin paljon annettavaa kuin naisella itsellään. Ulkoisesti tietenkin sillä 20v on enemmän annettavaa, mutta nainen on itse aina hakenut enemmän henkistä yhteyttä. Se että miehelle ulkoinen puoli on niin tärkeä saa naisen tuntemaan loittonemista ikäisiään miehiä kohtaan. Samalla tavalla kun nainen koki olevansa kaukana omanikäisistä miehistään 20-vuotiaana.

Mun mielestä kaikki saa katella minkäikäsiä haluaa (paitsi lapsia!!) Mutta jotenkin noin ajatuskuviot/tunteet menee...luulisin. Tietenkin on sitten semmosiakin 30 naisia jotka katkeroituu ja joiden henkinen puoli ei nyt ole niin hirveen hieno. =DDD

• Rehellisesti. aina.
        n35v kirjoitti:

Kaitpa se kuulostaa ristiriitaiselta/katkeralta naisen puolelta. Kuvailisin ajatuskuvion itse näin. 20-vuotias nainen huomaa että ikäiset pojat on lapsellisia ja että noin 25v miehet alkaa omaamaan kuuntelu- ja keskustelutaitoja. Niinpä 25 ikäluokasta saa iloa. He ovat se ensimmäinen kontakti oikeaan mieheen ja tämä voi olla huumaavan ihana uusi kontakti. Kun nainen on itse 25v hän tiedostaa että omanikäiset miehet on kiinnostavia, mutta heitä kiinnostaa nuoremmatkin naiset. Nainen kokee että on itse kasvanut mielenkiintoisemmaksi ihmiseksi viidessä vuodessa joten alkaa häiritsemään että omanikäinen mies haluaa sitä nuorempaakin naista joka ei henkisesti vielä ole niin mielenkiintoinen. Kun nainen on 30v hän edelleen pitää omanikäisiä miehiä ja nuorempiakin kiinnostavina, mutta heitä kiinnostaa reippaastikkin nuoremmat naiset. (Jos nainen on itse kaunis mies on hänestäkin kiinnostunut eli kyse ei ole kateudesta.) Nainen kokee että on viimeisen viiden vuoden aikana kasvanut vielä paremmaksi ihmiseksi henkisesti ja luonteeltaan. Elämä kasvattaa. Siksi alkaa pistää silmään se että mies katsoo sitä 20v naista jolla ei henkisesti ole niin paljon annettavaa kuin naisella itsellään. Ulkoisesti tietenkin sillä 20v on enemmän annettavaa, mutta nainen on itse aina hakenut enemmän henkistä yhteyttä. Se että miehelle ulkoinen puoli on niin tärkeä saa naisen tuntemaan loittonemista ikäisiään miehiä kohtaan. Samalla tavalla kun nainen koki olevansa kaukana omanikäisistä miehistään 20-vuotiaana.

Mun mielestä kaikki saa katella minkäikäsiä haluaa (paitsi lapsia!!) Mutta jotenkin noin ajatuskuviot/tunteet menee...luulisin. Tietenkin on sitten semmosiakin 30 naisia jotka katkeroituu ja joiden henkinen puoli ei nyt ole niin hirveen hieno. =DDD

Mistäs päättelet että se on se henkinen puoli joka sinua kiehtoo niissä vanhemmissa miehissä silloin nuorempana naisia jos itsekin taisit sanoa että karvaisemmat miehet jotka näyttivät miehiltä (eikä pojilta" niin kiinnostivat enemmän?

Vai onko niin että kun oma ulkokuori rapistuu ja ei pärjää kilpailussa nuorempien kanssa siinä niin esille pitää nostaa "henkiset arvot" joiden mukaan muka aina on valinnut kumppaninsa.

Sanon suoraan että 20-25 vuotiaat naiset eivät useinkaan ole yhtään sen kypsempiä kuin 20-25 vuotiaat miehet.

Ehkä sitten miehiä kiinnostaa vanhempana nainen joka näyttää naiselta eli nuorempi nainen?
        Toinen mahdollisuus että miehiä kiinnostaa se pirteys mitä nuorella naisella on verrattuna vanhempaan naiseen ja tämän "henkisiin arvoihin"

• Mies parhaassa...
        n35v kirjoitti:

Niin, mistä tosiaan uskot että kysymys oli sinunkin kohdallasi "henkisyydestä" jota hait vanhemmista miehistä eikä se ulkonäkö?

• n35v

Niin, mistä tosiaan uskot että kysymys oli sinunkin kohdallasi "henkisyydestä" jota hait vanhemmista miehistä eikä se ulkonäkö?

Siitä tiedän koska minä olen minä ja minulla on muisti. Pidin vanhempien miesten kanssa käymistäni keskusteluista. Nainen (tai en minä ainakaan) ei näe seksikkyyttä vain fyysisenä juttuna vaan jos kohtaa ihmisen henkisellä puolella niin sitten hänen fyysinenkin seksikkyytensä korostuu naisen silmissä.

• Mies parhaassa...
        n35v kirjoitti:

Siitä tiedän koska minä olen minä ja minulla on muisti. Pidin vanhempien miesten kanssa käymistäni keskusteluista. Nainen (tai en minä ainakaan) ei näe seksikkyyttä vain fyysisenä juttuna vaan jos kohtaa ihmisen henkisellä puolella niin sitten hänen fyysinenkin seksikkyytensä korostuu naisen silmissä.

Ei mutta mistä päättelet ettei niin ole miehillä?

Oletuksesi on että vanhemmiten sinusta tulee henkisesti mielenkiintoisempi kuin nuoresta naisesta mutta ehkä se on päinvastoin?

Nuorella naisella on ehkä elinvoimaa myös henkisellä tasolla jota vanhemmalla naisella ei ole?

• Mies parhaassa...

Haluaisin palauttaa tämän keskustelun raiteelleen eiliseltä ja pahoitella väärin ymmärryksiä.
      Joku ehkä kuvitteli että jotenkin provoan, enkä oikein ymmärtänyt miksi. Ehkä joku näkee viestissäni jotain muuta kuin mitä todellisesti olen.
      Mitään kuuta taivaalta en itse olen koskaan ollut hakemassa. Suurin piirtein oman ikäistä kuvaamaani naista.

Kuitenkin olet päätynyt itse noihin päätelmiin omalla kohdilla, mutta siihen ei ollut tarkoitus keskittyä vaan niihin teidän omiin tarinoihin josta ehkä tai sitten ei löytyä omaani yhtäläisyyksiä.

Pahoittelen että jos aloitukseni loukkasi jotakin.

• ATM_Kemisti_1977

Olen nyt 33v ja mies siis. 4 vuotta sitten seurustelin 3kk minua paljon nuoremman aikuisen naisen kanssa. Siinä ei ollut rakkautta mutta tykkäämistä. Tajusin sen vasta myöhemmin. Mutta se oli elämäni ensimmäinen suhde eikä sen jälkeen ole uutta ollut. Olen aika hyvin jo luopunut toivosta löytää ketään enää. Oman ikäiset naiset ei kiinnosta ja nuoremmat naiset pysyvät kaukana mun ikäsistä. Joten näin. Sitä kun ei ole mikään naisten mies eikä ikinä oppinut "iskukikkoja" tai oikeastaan mitään tästä parisuhdekulttuurista niin eipä sitä tässä iässä enää kannata alkaa yrittämään.

Elämä menee yksin työttömänä, rahattomana ja ajokortittomana. Ei rahaa, ei mitään. Aika huvittavaa silti..33v ja vielä asun ns. poikamiesboksissa eli vuokrayksiössä. Tämän ikäiseltä mieheltä naiset odottaisivat jo kypsyyttä ja omaa asuntoa, autoa jne. Mutta ei niin ei. Korkea koulutus mulla kyllä on (FM -tutkinto kemiasta), mutta eipä sillä tee paskankaan vertaa tässä nyky-yhteiskunnassa. Ja nyt kun maailmassa lama, niin töitä ei löydy eikä ole varaa lähteä edes ulkomaille. Mut näin se menee. Että näin.

ATM_Kemisti_1977

• sieltä---

ulkomailtakaan helposti mitään saa jos sinne yksin lähdet etkä siellä ketään entuudetsaan tunne sellaisia joisita sinulle voisi olla apua. Se pitäisi päästä johonkin isoon suomalaisfirmaan töihin ulkomaille niin sitten se olisi eri juttu. Siitä asemasta voisi kyllä nimenomaan melkein missä tahansa maassa kuin tääällä meillä saada paremmin naisiakin.

Niin, kokemusta on tuostakin. Kun ei aikanaan töitä ollut ammattiin valmistuttuani niin lähdin jenkkeihin, tosin jo 23 vuotiaana. Ei siinä paljon muuta kuin saatanan kovaa työtä jossa ei karrieeria rakennettu, naisista paljon puhettakaan. Tämä keikka joka siis söi juurikin noita parikymppisiä vuosiani päätyikin syrjäyttämään minut jo aika hyvin näiltä n.s. parisuhde/seksi- markkinoiltakin joilla vallitsevasta kulttuurista tai vaadittavista käyttäytymistavoista siis jäin ihan pihalle lopullisesti.
        Tuossa vasta joskus kolmevitosena havahduin siihen miten totaalisen väärin olin naisiin suhtautunut, ajatellen naisen itselleni saamista. Tiivistäen tämän asennoitumiseni sanoisin, että olin nice guy ihan oikeasti ja suhtauduin naisiin heitä arvostavasti, ja olin empaattinenkin jopa kaikkia ihmisiä kohtaan. Tämän asenteen tietenkin naiset tulkitsevat miehessä epävarmuudeksi ja kamppailukyvyttömyydeksi/haluttomuudeksi ja nämä ovat naiselle miehessä niitä pahimpia turn-offeja(siinä ei sitten auta edes komea olkonäkö jos mies on tällainen).
        No kun tähän asiaintilaan siis havahduin oikeasti vasta joskus kolmevitosena niin en sitten enää lähtenyt yrittämään persoonaani muuttaa naisen saadakseni, vaan luovuin kokonaan mitenkään enää naisia yrittämästäkään.

• n35v
        sieltä--- kirjoitti:

ulkomailtakaan helposti mitään saa jos sinne yksin lähdet etkä siellä ketään entuudetsaan tunne sellaisia joisita sinulle voisi olla apua. Se pitäisi päästä johonkin isoon suomalaisfirmaan töihin ulkomaille niin sitten se olisi eri juttu. Siitä asemasta voisi kyllä nimenomaan melkein missä tahansa maassa kuin tääällä meillä saada paremmin naisiakin.

Niin, kokemusta on tuostakin. Kun ei aikanaan töitä ollut ammattiin valmistuttuani niin lähdin jenkkeihin, tosin jo 23 vuotiaana. Ei siinä paljon muuta kuin saatanan kovaa työtä jossa ei karrieeria rakennettu, naisista paljon puhettakaan. Tämä keikka joka siis söi juurikin noita parikymppisiä vuosiani päätyikin syrjäyttämään minut jo aika hyvin näiltä n.s. parisuhde/seksi- markkinoiltakin joilla vallitsevasta kulttuurista tai vaadittavista käyttäytymistavoista siis jäin ihan pihalle lopullisesti.
        Tuossa vasta joskus kolmevitosena havahduin siihen miten totaalisen väärin olin naisiin suhtautunut, ajatellen naisen itselleni saamista. Tiivistäen tämän asennoitumiseni sanoisin, että olin nice guy ihan oikeasti ja suhtauduin naisiin heitä arvostavasti, ja olin empaattinenkin jopa kaikkia ihmisiä kohtaan. Tämän asenteen tietenkin naiset tulkitsevat miehessä epävarmuudeksi ja kamppailukyvyttömyydeksi/haluttomuudeksi ja nämä ovat naiselle miehessä niitä pahimpia turn-offeja(siinä ei sitten auta edes komea olkonäkö jos mies on tällainen).
        No kun tähän asiaintilaan siis havahduin oikeasti vasta joskus kolmevitosena niin en sitten enää lähtenyt yrittämään persoonaani muuttaa naisen saadakseni, vaan luovuin kokonaan mitenkään enää naisia yrittämästäkään.

"olin nice guy ihan oikeasti ja suhtauduin naisiin heitä arvostavasti, ja olin empaattinenkin jopa kaikkia ihmisiä kohtaan. Tämän asenteen tietenkin naiset tulkitsevat miehessä epävarmuudeksi ja kamppailukyvyttömyydeksi/haluttomuudeksi...siinä ei sitten auta edes komea olkonäkö "

Minua kiinnostaa ihan oikeasti että mitä miehet tällaisilla puheilla täällä palstalla tarkoittavat. Osaisitko antaa jokusen esimerkin?

• minäkin--
        n35v kirjoitti:

"olin nice guy ihan oikeasti ja suhtauduin naisiin heitä arvostavasti, ja olin empaattinenkin jopa kaikkia ihmisiä kohtaan. Tämän asenteen tietenkin naiset tulkitsevat miehessä epävarmuudeksi ja kamppailukyvyttömyydeksi/haluttomuudeksi...siinä ei sitten auta edes komea olkonäkö "

Minua kiinnostaa ihan oikeasti että mitä miehet tällaisilla puheilla täällä palstalla tarkoittavat. Osaisitko antaa jokusen esimerkin?

kyllä käyn ihan hyvin esimerkistä, mutta en teidän kanssa enää viitsi lähteä sönkkäämään. Minähän tuossa sanoinkin tehneeni tämän asian selväksi omalta osaltani jo joskus kolmevitosena.

• n35v
        minäkin-- kirjoitti:

kyllä käyn ihan hyvin esimerkistä, mutta en teidän kanssa enää viitsi lähteä sönkkäämään. Minähän tuossa sanoinkin tehneeni tämän asian selväksi omalta osaltani jo joskus kolmevitosena.

No höh! Tulet keskustelupalstalle sanomaan että en keskustele koska siitä ei ole mitään hyötyä minulle. Ole atruisti ja ajattele vaikka jotain nuorempaa versiota sinusta joka saattaisi hyötyä siitä että palstaa lukevien naisten ymmärrystä kasvatetaan sinun kokemustesi avulla.

• Mies parhaassa...
        n35v kirjoitti:

No höh! Tulet keskustelupalstalle sanomaan että en keskustele koska siitä ei ole mitään hyötyä minulle. Ole atruisti ja ajattele vaikka jotain nuorempaa versiota sinusta joka saattaisi hyötyä siitä että palstaa lukevien naisten ymmärrystä kasvatetaan sinun kokemustesi avulla.

Vähän tuossa mr. nice guy asiassa on perää.
        Valitettavasti vapailla sinkkumarkkinoilla tutustuttaessa miehen ei ole hyvä näyttää yhtään puolta joka saa vaikuttamaan hänen omaavan heikkouksia tai olevan heikko. Nice guyna oleminen on yksi keino jäädä ilman naista eikä tarvitse olla siis muuten mikään kynnysmatto. Naiset lukevat sen heti epätoivoksi, naisen miellyttämiseksi yms. miehen vähemmäksi maskuliinisuudeksi kuin jos mies on enemmän uhmaileva ja välinpitämätön eli vaikuttaa "itsevarmalta" ja "bad boylta".

Vanhemmalla iällä tai sitten tutustuttaessa erilaisissa ympyröissä kuten tuttavapiirissä niin nainen saattaa oppia arvostamaan miehen noita nice guy ominaisuuksia, mutta jos ne tuo väärässä paikassa väärään aikaan esille niin jää kaveriksi. Minulle kävi monesti noin kun kuvittelin että herrasmiehenä tulee huomioida naista ja osoittaa empatiaa. Se olikin paha virhe kun en ollutkaan sitten naisesta niin vahva.

Lieneekö turha sanoa että mammamaiset naiset 30-vuotiaina suuresti arvostavat nice guyta. Nice guy välttämättä vain ei arvosta mammoja.

• Mies parhaassa...

Vähän tuossa mr. nice guy asiassa on perää.
        Valitettavasti vapailla sinkkumarkkinoilla tutustuttaessa miehen ei ole hyvä näyttää yhtään puolta joka saa vaikuttamaan hänen omaavan heikkouksia tai olevan heikko. Nice guyna oleminen on yksi keino jäädä ilman naista eikä tarvitse olla siis muuten mikään kynnysmatto. Naiset lukevat sen heti epätoivoksi, naisen miellyttämiseksi yms. miehen vähemmäksi maskuliinisuudeksi kuin jos mies on enemmän uhmaileva ja välinpitämätön eli vaikuttaa "itsevarmalta" ja "bad boylta".

Vanhemmalla iällä tai sitten tutustuttaessa erilaisissa ympyröissä kuten tuttavapiirissä niin nainen saattaa oppia arvostamaan miehen noita nice guy ominaisuuksia, mutta jos ne tuo väärässä paikassa väärään aikaan esille niin jää kaveriksi. Minulle kävi monesti noin kun kuvittelin että herrasmiehenä tulee huomioida naista ja osoittaa empatiaa. Se olikin paha virhe kun en ollutkaan sitten naisesta niin vahva.

Lieneekö turha sanoa että mammamaiset naiset 30-vuotiaina suuresti arvostavat nice guyta. Nice guy välttämättä vain ei arvosta mammoja.

Niin tai siis jos ei vahva, niin ennalta-arvaamaton, spontaani ja jännittävä. Nice guyna herkästi tulee naiselle hyvin epäseksikäs olo kun odotti miestä joka laittaa tuulemaan eikä ole tylsä.

Suomessa varsinkin käy herkästi näin koska herrasmiesmäisyys nähdään lähinnä naistenkin taholta neitimäisyytenä ellei siihen liity oikeanlaista sliipattua lipevyyttä ja statusta.

• jurpo234

jos kemian alalta ei tosiaan löydy duunia niin sit pitää hakee sitä jostain muualta.
        sulle ei pitäs olla mikään kovin kummonen temppu suuntautua
        johonkin sovellettuun matikkaan tai
        ohjelmistotekniikkaan.

• tuossa---

Niin tai siis jos ei vahva, niin ennalta-arvaamaton, spontaani ja jännittävä. Nice guyna herkästi tulee naiselle hyvin epäseksikäs olo kun odotti miestä joka laittaa tuulemaan eikä ole tylsä.

Suomessa varsinkin käy herkästi näin koska herrasmiesmäisyys nähdään lähinnä naistenkin taholta neitimäisyytenä ellei siihen liity oikeanlaista sliipattua lipevyyttä ja statusta.

vähän samoja juttuja joita minäkin olen tullut näistä asioista huomaamaan. Se että en oikein viitsi enempää pakertaa näistä asioista ei johdu siitä että olisin muuntautunut luonteeltani psykopaattiseksi(tuskin tämä olisi oikein mahdollistakaan aiinakaan itse sitä yrittäen) naisia arvostamattomaksi kylläkin(paitsi ei naisena), mutta kun tällä jälkimmäisellä ei ole minulle tai naisille enää juurikaan merkitystä niin olen vähän haluton siitä pakertamaan.

Se tässä eniten harmittaa kun ei tullut 20 vuotiaana tehtyä lasta kun siihen tarkoiutukseen ihan kelpo nainen olisi silloin ollut. Oli vaan opiskelu/työura niin auki ja niitä pidin tärkeämpänä, joskaan nämäkään eivät sitten valmistuttuani valitettavasti lähteneet vetämään.
        Lapsella tässä tarkoitan lähinnä jo nuorta naista (ja tietenkin jumalattoman kaunista). Pojasta en edes unlmoi kun niin hyvin tiedän miten kaltoin kohdelluksi poika voi tässä maassa joutua.

• Mies parhaassa...
        tuossa--- kirjoitti:

vähän samoja juttuja joita minäkin olen tullut näistä asioista huomaamaan. Se että en oikein viitsi enempää pakertaa näistä asioista ei johdu siitä että olisin muuntautunut luonteeltani psykopaattiseksi(tuskin tämä olisi oikein mahdollistakaan aiinakaan itse sitä yrittäen) naisia arvostamattomaksi kylläkin(paitsi ei naisena), mutta kun tällä jälkimmäisellä ei ole minulle tai naisille enää juurikaan merkitystä niin olen vähän haluton siitä pakertamaan.

Se tässä eniten harmittaa kun ei tullut 20 vuotiaana tehtyä lasta kun siihen tarkoiutukseen ihan kelpo nainen olisi silloin ollut. Oli vaan opiskelu/työura niin auki ja niitä pidin tärkeämpänä, joskaan nämäkään eivät sitten valmistuttuani valitettavasti lähteneet vetämään.
        Lapsella tässä tarkoitan lähinnä jo nuorta naista (ja tietenkin jumalattoman kaunista). Pojasta en edes unlmoi kun niin hyvin tiedän miten kaltoin kohdelluksi poika voi tässä maassa joutua.

Omaa luonnettani kyllä pystyn muokkaamaan vähän ja se onkin ollut hämäävää että kun olen ollut enemmän avoimen välinpitämättömällä suorastaan häijyllä asenteella liikenteessä niin naiset ovat olleet kiinnostuneempia kuin jos olen se joka huomioi ja on ns. herrasmies.

Etsin kuitenkin vähemmän vakavalla naamalla aivan liian vakavasti seuraa ja sekin varmaan näkyi. Tämä kai naisten osalta tulkittiin epätoivoksi, takertumiseksi yms. vaikka nykyään suositaan lähinnä näitä ollaan ja katellaan suhteita.

Pitkäjänteisempi rauhallisempi luonne jää helpommin yksin vaikka kuinka itsevarma olisikin. Rentous tarkoittaa nykyään aikamoista hälläväliä asennetta ja miehen tulisi pommittaa eri naisia treffikutsuilla sekä oikeassa suhteessa olla kiinnostunut sekä välinpitämätön.

Tuohon hommaan yksinkertaisesti väsyin, mutta vaikuttaa että monelle naiselle tuo on juuri sitä hauskuutta näissä ihmissuhdekuvioissa. Siihen pitäisi sitten osata suhteutua rennosti.

Minun kohdaltani tosiaan tajusin että helpompi ottaa rennosti pelkkää seksisuhdetta etsien kuin kuluttaen aikaa treffittelyjen maailmassa jossa omilla herrasmiehen eleillä ja avuilla ei pärjääkään vaan päälle tarvitaan vähän vaikka mitä muuta.

Yllättävän monen naapurityttömäisen naisen alla piilee myös pissapään piirteitä jotka alkavat paljastua vähitellen. Vähän kuin nainen maistelisi eri makuja jäätelökojussa treffaten miehiä arvioiden heidän ominaisuuksia. En tahdo olla jäätelötötterö.

• ihan toiselainen

Omaa luonnettani kyllä pystyn muokkaamaan vähän ja se onkin ollut hämäävää että kun olen ollut enemmän avoimen välinpitämättömällä suorastaan häijyllä asenteella liikenteessä niin naiset ovat olleet kiinnostuneempia kuin jos olen se joka huomioi ja on ns. herrasmies.

Etsin kuitenkin vähemmän vakavalla naamalla aivan liian vakavasti seuraa ja sekin varmaan näkyi. Tämä kai naisten osalta tulkittiin epätoivoksi, takertumiseksi yms. vaikka nykyään suositaan lähinnä näitä ollaan ja katellaan suhteita.

Pitkäjänteisempi rauhallisempi luonne jää helpommin yksin vaikka kuinka itsevarma olisikin. Rentous tarkoittaa nykyään aikamoista hälläväliä asennetta ja miehen tulisi pommittaa eri naisia treffikutsuilla sekä oikeassa suhteessa olla kiinnostunut sekä välinpitämätön.

Tuohon hommaan yksinkertaisesti väsyin, mutta vaikuttaa että monelle naiselle tuo on juuri sitä hauskuutta näissä ihmissuhdekuvioissa. Siihen pitäisi sitten osata suhteutua rennosti.

Minun kohdaltani tosiaan tajusin että helpompi ottaa rennosti pelkkää seksisuhdetta etsien kuin kuluttaen aikaa treffittelyjen maailmassa jossa omilla herrasmiehen eleillä ja avuilla ei pärjääkään vaan päälle tarvitaan vähän vaikka mitä muuta.

Yllättävän monen naapurityttömäisen naisen alla piilee myös pissapään piirteitä jotka alkavat paljastua vähitellen. Vähän kuin nainen maistelisi eri makuja jäätelökojussa treffaten miehiä arvioiden heidän ominaisuuksia. En tahdo olla jäätelötötterö.

vaihde päällä.

No minä en ole 11 vuoteen käynyt enää kertakaikkiaan missään ja sama aika on siitä kun olen edes puhunut kenenkään naisen kanssa muussa mielessä kuin aisoiden hoitamisen yhteydessä.

Nyt laitoin profiilini eräälle huijausdeittissaitille ja ilmeisten feikkipimujen lisäksi tuli myös muutama hyvinkin uskottavalta tuntuva vastaus. Lähinnä nainen Sankt. Petersburgista kiinnostaa, kun muutenkin kiinnostaisi käydä siellä.
        Vain yhdelle nelikymppiselle naiselle olen vastannut ja hän kyllä tarjosi ositettaankin jo ensimmäisessä mailissa jolla yhteyttä otti . Nyt olen jo vaihtanut 4 mailia hänen kanssaan. Nainen kuitenkin haluaa, että minä menen Petersburgiin häntä tapaamaan, mikä on sinänsä naiselta ihan ymmärrettävä vaatimus.
        K.o. saitilla pitää vaihtaa 15 milia ennenkuin voi vaihtaa todelliset nimet ja osoitteet.
        Sanovat että tämän saitin naiset ovat kaikki feikkejä tai huijareita ja deitistä sopivat naiset kuuluvat johonkin ryöstöjengiin, ja että deitti toimii ansana.
        Se on minustakin ihan selvä että suurin osa tuon saitin maileista on enemmän tai vähemmän feikkipimuilta, mutta sitten on seassa näitä uskottavampia tapauksia.

Tämä nainen on kyllä kuvissa ihan hyvän näköinen, mutta ei silti näytä ollenkaan houkutuspimulta. Sujuvasti englanniksi hän myös kirjoittaa.
        Nainen sanoi viimeisessä mailissa ottavansa vapaata töistä kunhan ilmoitan koska tulen. En tiedä uskallanko mennä. Toisaalta kiinnostaisi käydä muutenkin ihan vaan pyörimässä kaupungilla eri kohteissa.

En ole koskaan käynyt Pietarissa tai Leningradissa, mutta helppo sinne olisi mennä junalla. Läheltä rautatieasemaa tai keskustaa varaa hotellimajoituksen muutamaksi päiväksi. Kännykkä vaan mukaan jolla soittaa paikalliselle naiselle, joka kyllä osaa tulla keskustaan tapaamaan.Nainen sanoi viimeisessä mailissa ottavansa vpaata töistä kunhan ilmoitan koska tulen. En tiedä tuleeko mentyä. Ei siinä kyllä mitään paljon menetä ellei ryöstetyksi tule. Tosin rahaa siinä pitää kyllä torsätä ylimääräistä kun nämä ovat fiksuja kauneita naisia ja tottuneet siihen, että jos mies pitää heistä hän myös törsää vähän rahaa hedän vuokseen.

Se on muuten jännä juttu havaita sellainen, että jos vielä edes yrittäisin vähänkään säällisen oloista naista niin vain Venäjältä tai jostain Balttiasta sellaisen saaminen voisi olla edes periaatteessa mahdollista. Minä en nimittäin voisi oikein ajatellakkaan aasialaisia naisia tai mitä pikkutyttöjä ne ovatkaan. Siinä tulisi sellainen hyväksi käyttäjän olo, ja siksi toisekseen aasialaiset ovat liian pieniäkin minulle. Niin ja suomalasnaiset sitten, ei lie tarpeen kommentoida.

• ATM_Kemisti_1977
        jurpo234 kirjoitti:

jos kemian alalta ei tosiaan löydy duunia niin sit pitää hakee sitä jostain muualta.
        sulle ei pitäs olla mikään kovin kummonen temppu suuntautua
        ohjelmistotekniikkaan.

"sulle ei pitäs olla mikään kovin kummonen temppu suuntautua
        ohjelmistotekniikkaan. "

Heh, no eka pitäisi saada rahat alkaa opiskelemaan matematiikkaa yliopistossa ja myös ohjelmistotekniikkaa. Opintotukea en enää saa ja työmarkkinatuki ei riitä. Että näin. Tietotekniikan appron olen suorittanut eli 15 silloista opintoviikkoa. Eli perusopinnot ja matematiikkaa en ole yliopistossa lukenut pätkääkään. Enkä ole sitä tarvinnutkaan, kun ihan perustaitoja. Joten siltä pohjalta. Ei se ole niin helppoa siirtyä oppiaineesta toiseen. Kemia ei ole matemaattisesti edes vaativa ala, tai ei se kemian suunta mihin itse olen koulutettu (orgaaninen kemia).

Siis yhteenveto. Jos haluan noihin ehdottamiisi aloihin suuntautua, tarvitsen vähintään kaksi ellei 4 vuotta opiskelua yliopistossa ja se maksaa liikaa.

ATM_Kemisti_1977

• jurpo234
        ATM_Kemisti_1977 kirjoitti:

"sulle ei pitäs olla mikään kovin kummonen temppu suuntautua
        ohjelmistotekniikkaan. "

Heh, no eka pitäisi saada rahat alkaa opiskelemaan matematiikkaa yliopistossa ja myös ohjelmistotekniikkaa. Opintotukea en enää saa ja työmarkkinatuki ei riitä. Että näin. Tietotekniikan appron olen suorittanut eli 15 silloista opintoviikkoa. Eli perusopinnot ja matematiikkaa en ole yliopistossa lukenut pätkääkään. Enkä ole sitä tarvinnutkaan, kun ihan perustaitoja. Joten siltä pohjalta. Ei se ole niin helppoa siirtyä oppiaineesta toiseen. Kemia ei ole matemaattisesti edes vaativa ala, tai ei se kemian suunta mihin itse olen koulutettu (orgaaninen kemia).

Siis yhteenveto. Jos haluan noihin ehdottamiisi aloihin suuntautua, tarvitsen vähintään kaksi ellei 4 vuotta opiskelua yliopistossa ja se maksaa liikaa.

ATM_Kemisti_1977

Eli ohjelmointihommiin pystyisit kunhan opettelisit vähän lisää.
        Ei ole pakko edes suorittaa mitään lisäopintoja yliopistolla.
        Kunhan koodaat tosissasi sellaset puoli vuotta niin alat
        käydä aloittelevasta ohjelmoijasta.

• Naikkonen29v

Viimeisin suhteeni päättyi pari kuukautta sitten. Silloin tuli olo, että mulle riittää. Onnistun näköjään törmäämään miehiin, joilta paljatuu luurankoja kaapista. Ikää alkaisi olla sen verran, että jos haluaisin perheen, pitäisi kohtapuoliin laitaa töpinäksi. (Tämän takia naiset siis mammaantuvat...) En nimittäin halua ruveta lasten tekoon vain parin vuoden tutustumisen perusteella ja jäädä sitten viiden vuoden kuluttua yh:ksi. Eli hyvän miehen täytyisi löytyä nyt (tai olla löytynyt jo), ja lapsia voisi harkita 4-6 vuoden kuluttua. Kuulostaa hirveän laskelmoivalta, mutta perhe ei ole leikin asia.
      Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että sopivan ikäiset miehet (27-40) ovat joko varattuja tai täynnä paskaa. En aio enää etsiä Sitä Oikeata (typerää romanttista höpinää), vaan keskityn omaan elämääni. Teen töitä, harrastan ja pidän itsestäni huolta. Ja toivottavasti elän elämäni onnellisena loppuun - ystävieni ja lemmikkieni seurassa.

• 17+3

"Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että sopivan ikäiset miehet (27-40) ovat joko varattuja tai täynnä paskaa."

Tuo riippuu siitä, mistä ja millaisia miehiä olet etsimässä ?

Moni itsestään huolehtiva vapaa ja lapseton, mutta lapsirakas 30-40 vuotias mies on voinut katsoa parhaimmaksi keskittyä elämässään muihin asioihin, jos kerran onni ei ole suosinut naisrintamalla (parisuhdemielessä). Näitä miehiä ei ehkä jo periaatteesta kiinnosta naisten vokottelu ja liehittely paikallisesta baarista vain siksi, että pääsisi pukille. Itse kuulun tähän miesryhmään.

Sekin on ajan saatossa tullut omakohtaisesti huomattua, että mies, joka ei ole koskaan elänyt parisuhteessa ja harrastanut irtosuhteita, tuntuu olevan naisten mielestä täysin kelvoton parisuhteeseen, tai edes ylipäätänsä tunteettomaan paneskeluun.

Siinä on teille vähän mietittävää, miksi oikeanlainen kysyntä ja tarjonta eivät tänä päivänä kohtaa...

• Tervetuloa kolmekymppisten kerhoon! Se on meillä, sinulla, minulla ja kaikilla ikätovereillamme se tilanne että se fyysinen "nuoruuden kukkeus" alkaa olla takanapäin. On kovin surullista jos aikuistumisessa näkee vain ne negatiiviset puolet ja vielä traagisempaa jos elää sellaisessa harhassa että ne koskevat vain muita, eikä itseä lainkaan. Jos taas kokee oppineensa elämässä jotain, katsoo omia ja muiden alkavia ryppyjä hyvillä mielin ja näkee itsessään ja muissa muutakin kauneutta kuin muiston kymmenen vuoden takaisesta fyysisestä olemuksesta, voi elämästä ja ihmisistä ja itsestään iloita juuri nyt.

On aivan mahtavaa, jos ikätoverisi tietävät olevansa aivan yhtä arvokkaita (ja jotkut jopa hitusen viisaampia) ihmisiä kuin kymmenen vuotta aiemmin. Veikkaan että harva haluaisi palata ajassa taaksepäin. Moni osaa arvostaa itseään nykyään enemmän, kun teini-iän angsti on jo lopullisesti takana ja omaan kroppaan suhtautuu jo ystävänä eikä vihollisena kuten valitettavan moni nuori, etenkin nainen.

Jokainen kolmekymppinen on pohtinut perheasiaa ja hyvin usein ikätovereillasi on jo kanta siihen haluaako lapsia vai ei. Kolmekymppisen lapsia haluavan naisen ei missään nimessä kannata tuhlata aikaa mieheen, joka ei lapsia halua, tai haluaa niitä "ehkä joskus tulevaisuudessa", ymmärrät varmaan. He eivät puhu ääneen tulevaisuudenhaaveistaan sinun kiusakseesi vaan siksi, että he ovat ymmärtäneet ajan rajallisuuden mitä tulee heidän (ja sinunkin) mahdollisuuksiin hankkia lapsia. Ihmiset ympärilläsi vanhenevat, ja niin vanhenet sinäkin, vaikka kuinka muuta haluaisit. Hedelmällisessä iässä olevien naisten kiinnostus sinuun alkaa pian vähetä samaa tahtia kuin sinulle itsellesi tulee ikää lisää.

Vielä nyt sinulla on ikäsi puolesta realistisia mahdollisuuksia perheen perustamiseen, jos sellaista elämältäsi toivot. Lapsia toivovilla naisilla on elämässään jatkossakin myös muita rooleja kuin mahdollinen äitiys. Mutta se on iso rooli, ihan yhtä iso kuin isyys. Isä voi omalla toiminnallaan ja vastuunkannollaan perheen arjesta vaikuttaa siihen, kuinka naisella on mahdollisuuksia olla muutakin kuin äiti.

• ikisinkkumies

Monella miehellä tuntuu olevan sellaisia harhakuvitelmia että perheen voisi perustaa myös vanhemmalla iällä. Ilmeisesti julkisuudessa olevat esimerkit ruokkivat tätä harhakuvitelmaa. Toki biologisesti mies voi tulla isäksi myös vanhemmalla iällä, mutta tällöin hänellä pitää olla nuorempi nainen. Nuorempaa naista eivät käytännössä lasten äidiksi saa kuin hyvin rikkaat ja kuuluisat miehet.

Normaalilla miehellä peli alkaa olla menetetty jo tuossa 35-ikävuoden paikkeilla. Paavo Lipposet ja muut julkisuudessa olevat julkkismiehet antavat tavallisille miehille sen harhakäsityksen että myös heillä olisi mahdollisuus isyyteen vielä vanhemmalla iällä.

• yhden--

asian jätät tuossa kokonaan huomiotta. Miehen joka haluaisi parisuhteen tai perheen, mutta joka ei ole löytänyt itselleen siihen tarkoitukseen sopivaa naista on ilmeisesti vähän hankalampi suhtautua näihin asioihin niin kuin mitä tuossa filosofeeraat. Jos kolmekymmentä täyttänyt mies alkaa pitää itseänsä toisarvoisena parisiuhde/seksi-markkinoilla niin kyllä hän sitten saman tien voi jättää lopullisesti haaveet mistään kunnon parisuhteesta ja/tai perheestä. En suosittelisi tällaiselle kolmekymppiselle ssinkkumiehille tuollaista asennetta enkä vielä tätä ikää vanhemmillekkaan. Niin, ja paljon on eroa vielä siinäkin jos olet 30 tai 40 tai 50 tai 60, eikä siis 30 ole noin vain yhtä samaa keski-ikää vaan siinä on nuorempaa ja vanhempaa keski-ikää.

Lisäksi filosofeerauksesi on tekopyhää. Ei tarvitse kuin huomioida miten miehet jättävät ensimmäisen nuoruutensa vaimon ja lapset vaimon lässähdettyä joskus lähempänä 40, ja vaihtava nuorempaan. Ja monet perheelliset vanhat ukotkin vielä ovat parikymppisten naisten perässä. Miksi juuri 30 vuotta täyttäneelle sinkkumiehelle, joka haluisia parisuhteen ja perheen tällaista oppia pitää saarnata.

• yhden-- kirjoitti:

asian jätät tuossa kokonaan huomiotta. Miehen joka haluaisi parisuhteen tai perheen, mutta joka ei ole löytänyt itselleen siihen tarkoitukseen sopivaa naista on ilmeisesti vähän hankalampi suhtautua näihin asioihin niin kuin mitä tuossa filosofeeraat. Jos kolmekymmentä täyttänyt mies alkaa pitää itseänsä toisarvoisena parisiuhde/seksi-markkinoilla niin kyllä hän sitten saman tien voi jättää lopullisesti haaveet mistään kunnon parisuhteesta ja/tai perheestä. En suosittelisi tällaiselle kolmekymppiselle ssinkkumiehille tuollaista asennetta enkä vielä tätä ikää vanhemmillekkaan. Niin, ja paljon on eroa vielä siinäkin jos olet 30 tai 40 tai 50 tai 60, eikä siis 30 ole noin vain yhtä samaa keski-ikää vaan siinä on nuorempaa ja vanhempaa keski-ikää.

Lisäksi filosofeerauksesi on tekopyhää. Ei tarvitse kuin huomioida miten miehet jättävät ensimmäisen nuoruutensa vaimon ja lapset vaimon lässähdettyä joskus lähempänä 40, ja vaihtava nuorempaan. Ja monet perheelliset vanhat ukotkin vielä ovat parikymppisten naisten perässä. Miksi juuri 30 vuotta täyttäneelle sinkkumiehelle, joka haluisia parisuhteen ja perheen tällaista oppia pitää saarnata.

Ei kolmekymppisen miehen (eikä naisen) tarvitse tuntea itseään toisarvoiseksi. Mutta se, mikä aidosti on sitä omaa potentiaalista kumppanikohderyhmää, on parisuhdetta etsivän hyvä tiedostaa. Parikymppisille naisille kolmekymppinen mies ei välttämättä ole sitä kuuminta hottia. Monelle hieman alle kolmekymppiselle naiselle taas juuri kolmekymmentä täyttänyt mies on ikänsä puolesta aivan sopiva.

Jos omaa ikäluokkaansa pitää nuoria vähempiarvoisena, on aivan selvää että pariutumismahdollisuudet ovat vähäisemmät kuin jos hakisi kumppania omasta sarjastaan. Kolmekymppisen miehen ei tosiaankaan tarvitse vielä hylätä unelmaa perheestä ja lapsista, mutta pilvilinnoista ja prinsessahaaveista kannattaa luopua, ajatella asioita realistisesti ja miettiä mitä tulevaisuudelta ihan todella haluaa. Onko se itseä huomattavasti nuorempi tyttöystävä käsipuoleen (kun ikätovereiden rupsahtamisen näkeminen kammottaa) vai onko se perheen perustaminen silloin kun se on vielä mahdollista. Jos naisen nuori ja timmi ulkonäkö on aivan erityisen tärkeää, kannattaa tosiaan miettiä huolella onko lapset se juttu mikä omaan elämään sopii. Raskaus ja imetys vaikuttavat lähes aina jollain tavalla naisen vartaloon. Ja kun sitä lasten äitiä pitäisi kyetä rakastamaan tästä kaikesta huolimatta. Monet rakastavat, usko tai älä.

Toiset miehet jättävät vaimonsa ja lapsensa ja moni liitto päättyy avioeroon jostain muusta syystä. Mutta kovin, kovin harva eronnut nelikymppinen mies päätyy uuteen avioliittoon itseään puolta nuoremman, lapsettoman naisen kanssa.

Heh, joo, huomattu on että jotkut vanhat ukot ovat parikymppisten naisten perässä. Myötähäpeän tunnetta ei voi välttää, kun sellaista joutuu omin silmin todistamaan. :/ Ei ne parikymppiset nuoret kauhean usein niihin setämiehiin kuumana käy.

Mutta voi miten hienoa onkaan katsoa, kun vuosikymmeniä yhdessä olleet puolisot rakastavat ja kunnioittavat toisiaan ryppyineen kaikkineen. Näitäkin on onneksi nähty. :)

• imatternot

Alkuperäiseen viestiin vastaten.

Mitta tuli täyteen pari vuotta sitten kun olin 27v, menetin uskoni täysin siihen että voisin edes joskus jotain onnea löytää parisuhteesta.

Tapailin tuolloin erästä naista, jo useampia kertoja joten kysymys ei kaiketi ollut enää mistään hetken ihastuksesta. Hän oli oikein ystävällinen, fiksu ja oikein kaunis nainen... ja mikä mikä parasta se oli tämä nainen kuka teki aloitteen.

Niin kuin kaikki muukin kivat asiat, piti tämänkin tarinan päättyä siihen että tämä nainen ei enää halunnut minua itselleen, vaan tarjosi sen sijaan ystävyyttään, mutta tästä tietysti kieltäydyin.

Viimeisen kerran kun sitten puhuin hänen kanssaan, ja katosin lopullisesti hänen elämästään ja mielestään, minulle tuli sellainen käsitys että tämänkin tarinan tarkoitus oli vain osoittaa se että kuinka tyhjiä nämä minun "parisuhdeyritykset" ovat olleet, muitakin tarinoita löytyy mutta tuskallisia yhtä kaikki!

En missään vaiheessa suunnitellut vaipuvani tälläiseen parisuhde horrokseen, se vain tapahtui pikkuhiljaa.
      Nämä lukuisat pettymysten sarjat ovat kierouttaneet kaiken sen mitä naiset minulle vielä 10v sitten merkitsivät, se on muuttunut suruksi, kaihoksi ja pettymykseksi.

• dasvbnnbv

Mitta tuli täyteen 27 vuotiaana. Olen Diplomi-insinööri joka ei koskaan saanut oman alan töitä. Seurustelin neljä vuotta jossain välissä ihan naisen kanssa kunnes hän jätti minut. Tässä on nyt menty yksin kolme vuotta ja olen töissä huonekalutehtaalla. Olen tuon eron jälkeen ajatellut etten ole yhdenkään naisen arvoinen edes joten en ole edes yrittänyt. Tavoitteeni olivat kuitenkin korkealla kun aloitin opiskelut jolloin viimmeisin seurustelu suhteeni alkoi. Olen nyt toistavuotta töissä tässä paska firmassa joka ei minua kiinnosta yhtään. Saan maksettua omistus asuntoni vasta viiden vuoden päästä enkä sen jälkeen tiedä mitä ylimääräisellä rahalla tekisin. En ole vielä uskaltanut ostaa thaimaalaista vaimoa kun on sukulaiset vielä sen verran läheiset mutta jos muutaman vuoden sisällä suhteet vähän viilenee niin saatan hyvin hommata vaimon ostamalla.

• raha kiihottaa

se nainen hommataan joka tapauksessa. Valuuttana raha, status, ulkonäkö, kemiat. Jokaisessa suhteessa nuo vaihtelee suhteen aikanakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe