Karkkia, karkkia...

karukaramelli

Mitkä/millaiset karkit on kaikkein vähäkalorisimpia?
Tai siis syön itse sillointällöin läkeroleja, nehän ovat sokerittomia.
Olisiko muita, kenties niitäkin kevyempiä vaihtoehtoja?

5

757

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35

      Pirkalla ainakin on sokerittomia salmiakki- ja lakritsikarkkeja. Noita myydään 100g pusseissa ja pussi sisältää ~100kcal. Kannattaa kokeilla, toiset tykkää, toiset ei.

      Itse joskus ostelen Sisuja, paketin kylkiä tutkiessa huomaa, että rasiassa on joku 80kcal. Aika pienihän tuo rasia on, mutta kyllä sillä karkinhimon tyydyttää aika hyvin.

      Voisin suositella myös Ehrmann rasvatonta maitorahkaa, vaikkei se varsinaisesti karkki olekaan. 250g purkissa on 150kcal ja sisältää paljon proteiinia. Tuohon kun sekoittaa muutaman korkillisen FunLight Vadelma-Sitruuna mehutiivistettä niin ah kun tulee hyvää. Menee täysin herkusta ja noita voi syödä huoletta vaikka iltapalaksi joka päivä.

    • sokeria!

      JOs karkkia haluaa syödä, niin minun mielestä kannattaa ennemmin syödä kerran viikossa iha tavallista karkkia. Ne makeustusaineet ei ole hyväksi. Sokeri tietty lihottaa, mut kerran viikossa 200 g ei laihtumista pilaa, liiku vaikka sinä päivänä enemmän.

      • 213

        Ja tässä "tavallisessa" karkissahan ei sitten ole mitään mömmöjä seassa vai ;)

        Paras vaihtoehto on jättää karkit kokonaan pois ja syödä hedelmiä ja marjoja ja normaalia ruokaa, tottakai. Mutta jos karkkia syö niin lisäaineiden kannalta ei ole kyllä mitään väliä, syötkö sokeritonta vai normaalisokerista karamelliä.


      • sokeria!
        213 kirjoitti:

        Ja tässä "tavallisessa" karkissahan ei sitten ole mitään mömmöjä seassa vai ;)

        Paras vaihtoehto on jättää karkit kokonaan pois ja syödä hedelmiä ja marjoja ja normaalia ruokaa, tottakai. Mutta jos karkkia syö niin lisäaineiden kannalta ei ole kyllä mitään väliä, syötkö sokeritonta vai normaalisokerista karamelliä.

        malaco truly karkit on miljoona kertaa parempia ("terveellisempiä") ku jotkut sokerittomat karkit. Mut nyt puhuttiinki siitä et karkkia syödää, eikä mistää hedelmän puputuksesta. Mielipide asia mistä ei voi kiistellä. onhan niissä karkeissa kaikkee *askaa, mut kyllä monessa paikassa on sanottu et ne sokerittomat vasta myrkkyä onkin. Sit jos ne karkit ei oo niin tärkeitä, niin voi tietty tai kannattaa syödä niitä hedelmiä..


    • ainakin pahoja

      Mä kuulin jostain sivukorvalla, että joku oli laihduttanut näin hullulla dieetillä kuin pepsimaxia ja fishermaneja ei mitään muuta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe