Vuosijuhlat olivat Jyväskylässä siksi,että Peurunka on remontissa. Ensivuonna taas pääsemme tuttuun paikkaan luonnon keskelle!!!
Peurunka,Laukaa
8
230
Vastaukset
- heinä-elokuulle
silloin kun heinäsirkat sirittävät. Ei lumienlähtöön.
- pierunkaan vertaa
Peurungan kupoli ei ole remontissa eikä majoitustilatkaan.
Ei ainakaan Peurunka itse tiedä remontista mitään
Mistä tuommoisen kehitit?- mää vaan*
Kuulin Laukaan naapuripitäjästä.
- kysynpä vain, miksi?
Siellä oli tilaa hengittää, eikä kosteaa kloorin katkua. Siellä sai syödä tilavassa ruokasalissa. Hissit auttoivat huonojalkaisia, joten kaikki meni mielestäni tilojen puolesta hyvin. Junalla ja bussilla pääsi viereen. Seurakunta oli hyvin esillä, joten miksi purnaatte vanhojen aikojen perään.
- EGW
Ellen G. Whiten vanhojen aikojen perään?
Onhan se kiva haaveilla?
Luonnon helmaan vain.
Seuraavat juhlat Kallioniemeen isoon telttaan ja ne ne vasta JUHLAT olisivat.
Siellä olisi ruokala ja ulkonakin voisi syödä.
Hankkikaa vain isompi teltta, johon mahtuu n. 1000 ihmistä.
Ja taivasallakin voi olla isolla kentällä, aivan kuten Jeesuksenkin aikaan.
Tietääkseni Peurungan kupoli puretaan, joten paras lopettaa sen perään haikailu.
Kun nyt päästiin sieltä pois voidaan alkaa katsoa muita paikkoja ja kierrättää juhlia eri puolilla Suomea niinkuin aiemminkin.- joku vaan
On ihan hyvä mennä välillä muualle juhlimaan,
en ole moneen vuoteen käynyt "kesä"juhlilla juuri siksi,
kun ne ovat aina siellä peurungassa, onhan niitä muitakin
paikkakuntia...ja kesäjuhlat pitää pitää juuri kesällä, eikä
keväällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000