Olen kotoisin maaseudulta, ja olen pitkään koittanut löytää Heseen alennuskuponkeja. Mistä niitä oikein löytää? Ainakin uusimmissa kupongeissa tiedän olevan mm. seuraavia tarjouksia:
Kerrosateria 4,95€
Juustohampurilainen 1€
Joskus muistan nähneeni esimerkiksi jossain aikakausilehdessä noita, mutta osaako kukaan neuvoa? Noilla kupongeilla kun säästäisi melkoisesti...
Hesburger alennuskuponkeja, mistä?
8
5240
Vastaukset
- näin meillä
Itse olen saanut niitä ilmaisjakelulehtien välissä, Porvoossa tämä. Muuta en osaa sanoa.
- 2-1-2-21-1-12-2-2-1-22
enemmän säästät kun syöt kunnon ruokaa, lähtee nälkäkin paremmin
- Helenia
Tulee postissa koko Suomeen mainosten mukana pari, kolme kertaa vuodessa. Nyt tarkkana, yleensä elokuussa tulee!
- ei ole käyttöä
lehtikeräyslaatikoita. Sinne meidänkin kupongit päätyvät.
- Lasseli
...Mäkkärissä et tarvitse kuponkeja.
Juustohampurilainen maksaa Mäkkärissä euron ja saat niitä juuri niin monta tuohon yhden euron hintaan kuin vaan haluat.
Hessun kupongeissa on ostorajoitus, vissiin kaksi per kuponki.
Ajatelkaa, että Hessun normaalihinta tälle juustohapurilaiselle on 2,70€ ja Mäkkärin normaalihinta 1€
Hessu on muutenkin todella kallis Mäkkäriin verrattuna.
Ei kannata juosta kuponkitarjousten perässä kun parempaa saa halvemmalla ilman kuponkeja.- dadaddasadassdads
niin mutta hesestä ja mäkkäristä ny ei voi puhua samana päivänäkään, on hese sen verran parempi paikka!!
- purilainennn
Vertaappa nyt hesen ja mäkkärin juustohampurilaisten laatuja ja sano sitten :D
Mutta juu, pitäs tulla niitä kuponkeja postissa.
- Tryben
Kysy kassalta siinä niitä pitäisi olla jaossa nkammppanja aikoina. Hese vs. mac en viitsi ottaa kantaa, kun itse teen universumin parhaat burgerit lihakonttorin paistijauhelihasta. Siihen kun ei tarvitse edes ketchuppia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892658Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 74906
- 45877
- 61845