Olen kotoisin maaseudulta, ja olen pitkään koittanut löytää Heseen alennuskuponkeja. Mistä niitä oikein löytää? Ainakin uusimmissa kupongeissa tiedän olevan mm. seuraavia tarjouksia:
Kerrosateria 4,95€
Juustohampurilainen 1€
Joskus muistan nähneeni esimerkiksi jossain aikakausilehdessä noita, mutta osaako kukaan neuvoa? Noilla kupongeilla kun säästäisi melkoisesti...
Hesburger alennuskuponkeja, mistä?
8
5173
Vastaukset
- näin meillä
Itse olen saanut niitä ilmaisjakelulehtien välissä, Porvoossa tämä. Muuta en osaa sanoa.
- 2-1-2-21-1-12-2-2-1-22
enemmän säästät kun syöt kunnon ruokaa, lähtee nälkäkin paremmin
- Helenia
Tulee postissa koko Suomeen mainosten mukana pari, kolme kertaa vuodessa. Nyt tarkkana, yleensä elokuussa tulee!
- ei ole käyttöä
lehtikeräyslaatikoita. Sinne meidänkin kupongit päätyvät.
- Lasseli
...Mäkkärissä et tarvitse kuponkeja.
Juustohampurilainen maksaa Mäkkärissä euron ja saat niitä juuri niin monta tuohon yhden euron hintaan kuin vaan haluat.
Hessun kupongeissa on ostorajoitus, vissiin kaksi per kuponki.
Ajatelkaa, että Hessun normaalihinta tälle juustohapurilaiselle on 2,70€ ja Mäkkärin normaalihinta 1€
Hessu on muutenkin todella kallis Mäkkäriin verrattuna.
Ei kannata juosta kuponkitarjousten perässä kun parempaa saa halvemmalla ilman kuponkeja.- dadaddasadassdads
niin mutta hesestä ja mäkkäristä ny ei voi puhua samana päivänäkään, on hese sen verran parempi paikka!!
- purilainennn
Vertaappa nyt hesen ja mäkkärin juustohampurilaisten laatuja ja sano sitten :D
Mutta juu, pitäs tulla niitä kuponkeja postissa.
- Tryben
Kysy kassalta siinä niitä pitäisi olla jaossa nkammppanja aikoina. Hese vs. mac en viitsi ottaa kantaa, kun itse teen universumin parhaat burgerit lihakonttorin paistijauhelihasta. Siihen kun ei tarvitse edes ketchuppia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745