Tiesin että näin siinä käy.Olin oikeassa,nyt hän on ihastunut toiseen naiseen.
Facebook vie mieheni
17
357
Vastaukset
Menikö teillä hyvin ennen tätä facebookissa roikkumista?
- loserN
Ei ollut minkään laisia ongelmia ennemmin
Vika ei siis ollut suhteessa, sinussa, miehessä tai sen toisen naisen ansiota vaan juurikin Facebookissa...
- kirpela
se ei ole paha paikka, se miten joku toimii, ei ole fb:n syy. Järjenkäyttö on sallittu sielläkin, tietojen jakamista voi ihan itse rajoittaa.
- Missä logiikka?
puhuu nainen joka on koukussa suoli24 miehen logiikka palstalle:D
Se veispuukki ilkeä O.o
- kldfhk
Facebook, pah. En liittyisi kuin vasta vähän edistyksellisempään juttuun. Suurin osa kavereistani kuuluu siihen ja ne aina kiroaa, kun ei mulle saa tietoa perille, kun en siihen kuulu, mutta no no. Ei kiinnosta. Katon sitten vaikka viiden vuoden päästä: jossakin vaiheessa varmaan melkein kaikkien on pakko liittyä johonkin ton tyyppiseen, mutta vielä sanon ei kiitos. Kyllähän monissa firmoissakinkin nykyisin järjestetään ihan koulutuksia siihenkin yhteisöosallistumiseen, mutta jos ei pakko, sanon ainakin itse ei kiitos. Olen kyllä kuullut, että aiheuttaa ongelmia facebook monille myös. Varmaan vähäisin ongelmista ei ole tietovuodot tai sekopäät, jotka esiintyvät siellä muiden, kuin omilla naamoillaan.
Koitin tehdä sinne profiilin, mut mua ei kukaan huolinu kaverikseen, joten ei kauheesti koukuta se paikka, siis Facebook.
miehen edellä, mutta kukaan huolinu sua kaverikseen ja Facebookissa hah! Mitä lääkitystä suosittelet minulle näen ja kuulen harhoja:D
- trust_mii
modelli kirjoitti:
miehen edellä, mutta kukaan huolinu sua kaverikseen ja Facebookissa hah! Mitä lääkitystä suosittelet minulle näen ja kuulen harhoja:D
kaikki tietävät että dazun maineella sillä olisi tuhansia fb ystäviä..
modelli kirjoitti:
profiilin, lähetin heti alkaisiksi ~20 ystäväkutsua sellaisille tyypeille, keit näen viikottain, tai ketkä ovat muuten mulle läheisiä ja noista vain puolet otti kutsun vastaan. Ajattelin sitten, että jos homma tosiaan menee näin, niin mua ei kiinnosta tuo väylä ollenkaan.
- abcdefgö
dazu kirjoitti:
profiilin, lähetin heti alkaisiksi ~20 ystäväkutsua sellaisille tyypeille, keit näen viikottain, tai ketkä ovat muuten mulle läheisiä ja noista vain puolet otti kutsun vastaan. Ajattelin sitten, että jos homma tosiaan menee näin, niin mua ei kiinnosta tuo väylä ollenkaan.
kaikki edes käy facebookissa välttämättä usein.
abcdefgö kirjoitti:
kaikki edes käy facebookissa välttämättä usein.
mut luulis nyt, että puolen vuoden aikana olis jo käyneet.
Kyllä mä vähin sitä pelkäsinkin jo ennakkoon, mutta en mä uskonut, että ne niin totaalisesti sen vie.
- --------------------
äidit on vaikeita :( huolehtiessaan jälkikasvustaan. Ja kun ei huolehdi, nimityksiä piisaa. Nimityksiä piisaa silloinkin, kun huolehtii, mutta standardoimattomassa tilassa.
- välitä siitä
sinne ketään kaveriksi ole pyytänytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864