Felix Põltsamaa sinep

vallu 502

mistä tätä saa,ja onko osoitteita tai puh numeroo kyseisiin kaupoihin.

16

2915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vp

eipä taida saada suomesta koska suomalaisethan ovat tottuneet auraan turkuun tai muuhun suomalaiseen laimeeseen sinappiin jotka ovat sokeria pöltsamaan felixiin nähden ystäväni virosta tuo minulle tätä aina kun joskus tapaamme monia tuubeja mutta aina ne vaan loppuvat oli sitä kuinka paljon vaan se on niin hyvää että sitä kun tottuu syömään sitä syö jopa ilman makkaraakin

• KMF

Jos se on sitä toosi tulista niin Helsingissä saa ainakin Eesti kaupasta. Niillä on 2 kauppaa, toinen Vuosaaressa toisen osoitetta en muista.

• Porvoolainen M
    • Ja ja

myyrmäen eesti kauppa

• Pöltsamaan kange

Jos joku vielä etsii Pöltsamaan kange sinappia, niin sitä saa ainakin nettikaupasta www.saunalahja.fi Sieltä me on sitä ostettu ja on se vaan niiiin hyvää ja tulista! Grillimakkara ei maistu miltään ilman Pöltsamaan kangeta!

• tuntuu nenässä

Minäkin tykästyin tuohon tulisuuteen, mutta mitään muuta toi ei oikeastaan tarjoakkaan...loppujen lopuksi aika mautonta.

Suosittelen ostamaan tuotetta: Meiran Tulinen Sinappi maksaa alta euron tuubi ja tulisuutta on senverta, että menee nenään. Näitä saa ainakin sokoksista.

Toinen hyvä: Chef Wotkin's tulinen sinappi

• ei syö erkkikään

Siis tarkoitatte kulkukoiran paskaaa.

• Huvinsa kullakin...

Siis oleksä tosiaan menny maistamaan kulkukoiran kakkia?
        Eipä mee kovi hyvin sulla!

• youp
        Huvinsa kullakin... kirjoitti:

Siis oleksä tosiaan menny maistamaan kulkukoiran kakkia?
        Eipä mee kovi hyvin sulla!

Tää maailmailmanrannan käypäläinen, joka kommentoi kaikkeen "Etelä-Suomeen" liittyvään, ei ole koskaan muuta syönytkään kuin kulkukoiran paskaa. Noin köyhää sanavarastoa ei mikään muu voi selittää.

Saanut aikanaan tippurin tallinnanresissulla ja vieläkin siitä katkera. Mammanpoika, takakylän taavi.

• ei syö erkkikään
        youp kirjoitti:

Tää maailmailmanrannan käypäläinen, joka kommentoi kaikkeen "Etelä-Suomeen" liittyvään, ei ole koskaan muuta syönytkään kuin kulkukoiran paskaa. Noin köyhää sanavarastoa ei mikään muu voi selittää.

Saanut aikanaan tippurin tallinnanresissulla ja vieläkin siitä katkera. Mammanpoika, takakylän taavi.

Mitä sinä peräkammarin ryssä yrität vikistä, olen senverran maailmaa kiertänyt ja varakas ettei minulle kelpaa nuo virulaiset moskat. Tuon "etelä-suomen" kierrän mielelläni kaukaa.
        Ja sinullahan peräkammarin ryssä se vasta runsas onkin tuo sanansanavarasto.

• Myytinmurtaja.
        ei syö erkkikään kirjoitti:

Mitä sinä peräkammarin ryssä yrität vikistä, olen senverran maailmaa kiertänyt ja varakas ettei minulle kelpaa nuo virulaiset moskat. Tuon "etelä-suomen" kierrän mielelläni kaukaa.
        Ja sinullahan peräkammarin ryssä se vasta runsas onkin tuo sanansanavarasto.

No tokihan sinun pitää tietää miltä kulkukoiran paska maistuu, jos kerran vertaat tiettyjä tuotteita siihen. Kiinni jäit.....

• Põltsamaa Kange
    • YÄK

YÄK tuolle kulkukoiranpaskalle, YÄK.

• herkut

Baltian herkut ja hinnat.
      Herkkulandia on Karhulassa: Vesitorninkatu 2, 48600 Kotka (Karhulantorila)
      Avoinna: Ma 10-18, Ti 11-19, Ke-Pe 10-18, La 10-13, Su on suljettu
      sinappi verkkokaupasta http://www.herkkulandia.fi/product_info.php?products_id=898&osCsid=4cd5r3r1f8oj7fp5tbgfsrgl33

• eiHKn.sinistä

Tallinnasta saa joka kaupasta eikä maksa hyvinkään paljonkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4230
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      152
      1794
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1248
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1046
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    9. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      809
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe