No äijät kertokaas nyt kuinkas monta seksikumppania teil on elämänne aikana yhteensä ollut?
Vastaan lopuksi kyllä omankin lukuni.
miehille kysymys
32
782
Vastaukset
- Äijä_
Lopetin laskemisen kun tuhat tuli täyteen.
Nolla
- Vauhti
Ei yhtään. Minulla oli oikein kaunis vaaleaverikkö tyttöystävä 2000-luvun alkupuolella, jolle yritin epäonnistuneesti antaa suuseksiä. Hän veti minut hiuksista ja korvista takaisin "ylös" kun olin päässyt pitkälle hänen napansa alapuolelle riisumaan hänen tiukkoja farkkujaan. Hän kyllä kiihkeästi hieroi ja antoi minulle erittäin intohimoisia suudelmia heti kun olin päässyt takaisin "ylös".
Minä tyhmä ääliö jätin hänet. Vain luoja ja hän tietää kuinka vitun aasi olinkaan nuoruudessani. Kevyesti tyhmin teko minulta koko surkean elämäni aikana.- Pahoitteluni
vituttasi raskaasti tuossa tilanteessa. Sitä paitsi veikkaan, että jos olisit härnännyt vielä lisää, vastarinta olisi murtunut. Otan osaa.
- .
voi jestas tätä touhua..kuinka kauan jaksat ruikuttaa tästä samasta aiheesta?
- Vauhti
. kirjoitti:
voi jestas tätä touhua..kuinka kauan jaksat ruikuttaa tästä samasta aiheesta?
Niin kauan, että se menee sinunkin kaaliin.
- Tässä lukema
Vastaus: 0
- anonyymi atm
Nolla.
- 65eb89879
Nolla. Eikä juuri siitä syystä kukaan nainen koskaan haluakaan minua.
- täys nolla
00000000000000000000000
- I'm a loser baby...
Poikuus tallella. Maksulliselta naiselta sain sentään ensisuudelman yli kolmekymppisenä, mutta outo tilanne ja hermot riekaleina, niin eihän se ottanut eteen. Tunteellinen idiootti, haluaisi rakastua ja saada rakkautta. Voiko ns. normaalit ihmiset ymmärtää miten jokapäivä ahdistaa, kun ei ole koskaan käynyt flaksi.
Eli vastataan: tavallaan yksi seksikumppani, ilman yhdyntää. - kloppi -75
6 seksikumppania, 2000 seksikertaa. Vain huonot sekstaajat jotuuu kierrättään paljon kumppaneita ;-)
- tyttönen@ -85
Mun seksikumppani saldo on 2 eri seksikumppania. Molemmat poikaystäviäni.
- tyttönen@ -85
ooo, taas sää. meidän rakas häirikkömme. Sain sut nalkkiin. ;) Tein tän kyssän että saisin sut tänne vittuileen. ja tulithan sä viimein aukoon päätä. :D Mun honey. i love you and i love the way than what you talking to me.
- nöösi_poika
tyttönen@ -85 kirjoitti:
ooo, taas sää. meidän rakas häirikkömme. Sain sut nalkkiin. ;) Tein tän kyssän että saisin sut tänne vittuileen. ja tulithan sä viimein aukoon päätä. :D Mun honey. i love you and i love the way than what you talking to me.
Haluaisitko opettaa kokemattoman miehen asioiden ytimeen näissä hommaissa?
- Pässi mikä pässi
Tekeekö se naisesta huoran jos on seurustellut ja rakastellut poikaystäväänsä?
- tgflghh
Yhdyntä neljän (4) naisen kanssa.
Suu- tai käsitöitä kahden (2) muun naisen kanssa.
Ikää 36 vuotta. En ole seurustellut.- Aikansa kutakin
Olen harrastanut seksiä 23 naisen kanssa ja suudellut vähintään 120-200 naista, enemmänkin olisin saanut jos olisin halunnut. Ikä on myös on 23. Tuossa ei kai ole mitään outoa, mutta poikuus meni vasta 20 vuotiaana, itseasiassa lähempänä 21 vuotta ja ensisuudelma 18 vuotiaana. Olen siis kokenut kaiken hyvin nopeassa ajassa ja muuttunut täysin ATM:stä YTM:ään hyvin lyhyessä ajassa. Voin vannoa, että tämä pitää paikkansa, vaikka moni ei usko tällaisen muutokseen.
- Steden
Aikansa kutakin kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä 23 naisen kanssa ja suudellut vähintään 120-200 naista, enemmänkin olisin saanut jos olisin halunnut. Ikä on myös on 23. Tuossa ei kai ole mitään outoa, mutta poikuus meni vasta 20 vuotiaana, itseasiassa lähempänä 21 vuotta ja ensisuudelma 18 vuotiaana. Olen siis kokenut kaiken hyvin nopeassa ajassa ja muuttunut täysin ATM:stä YTM:ään hyvin lyhyessä ajassa. Voin vannoa, että tämä pitää paikkansa, vaikka moni ei usko tällaisen muutokseen.
Näyttää ihan normaalilta, en kyllä huomaa että olisit ollut ATM jossain välissä. Luvut ovat aika keskivertoja avioituneille miehelle että sinällään ihan hyviä lukuja 23vlle
- Aikansa kutakin
Steden kirjoitti:
Näyttää ihan normaalilta, en kyllä huomaa että olisit ollut ATM jossain välissä. Luvut ovat aika keskivertoja avioituneille miehelle että sinällään ihan hyviä lukuja 23vlle
No eikös yksi ATM:n kriittisitä kriteereistä ole ( tämän palstan mukaan), että on poikuus tallella vielä 20 vuotiaana?
- Steden
Aikansa kutakin kirjoitti:
No eikös yksi ATM:n kriittisitä kriteereistä ole ( tämän palstan mukaan), että on poikuus tallella vielä 20 vuotiaana?
Riippuu keneltä kysytään. Osan mielestä pitää olla joku kammotus mitä naiset kavahtavat, osa kuten minä pitää ATMää miehenä vain mikä ei syystä tai toisesta pääse parisuhteeseen tai muuhun läheiseen kanssakäymiseen. Vaikka en kyllä haluaisi käyttää koko ATM nimikettä tai noita muitakaan.
- tgflghh
Ihmeellistä kyllä, sain tänään seksiä!Jostain kumman syystä tosi känninen nainen lähti kaupungilta mukaani nukkumaan luokseni, kotiin päästyä varmistui että seksiä ei tippuisi, mutta aamulla naiselle oli herännyt panetus ja se tapahtui. Hämmentävä kokemus.
- fäggot
0 seksikumppania, jos mukaan ei lasketa sitä yhtä kertaa, kun kävin thai-hieronnassa, jossa hieroja tyydytti hieronnan lopuksi minut käsin. En laske tätä seksikokemukseksi, koska maksoin huvista 75€ hierojalle, joka tekee sitä hommaa vastentahtoisesti vain rahasta. Olen mies 33 vuotta.
- nöff, nöff
Yleensä elämä on vielä kesken, joten on vielä ennenaikaista kertoa kumppaneiden lopullista määrää ;))) . . . hih hih . . . Leikilläni kiusin sua ;)))
- nöösi_poika
Olen 31-vuotias mies. Seksikumppaneja ollut nolla. En ole koskaan edes ollut kahden kesken alastoman naisen kanssa.
- tahtoo vielä yhden!
44v vanhapoika =>>18 eri naista ,joista 7 yhdenyön juttuja sekä 2 jääny kahteen kertaan 1 pitempiaikainen käsihoidon antaja jolle olinkin vain pelkkä aisankannattaja jotta sai entisen ukkonsa mustikseksi ja palaamaan takaisin
- jeeejeee
joku 40 naista ollu joista 4 oli maksullisia ;)
- Iivavi
Kolme. Kaksi oli maksullisia,.
Mutta ei kovin montaakaan. Viitti sen tarkemmin avautua asiasta.
- miekkonen@84
poikuus meni -04 eli melko myöhään ja seksiskumppanien määrä siitä lähtien joku 30-50.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1076241Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3685906Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie625282Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3373880Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42315Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1432287Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1121354- 121151
- 178987
- 56813