olen kohta 18v nainen enkä ole ikinä harrastanut seksiä, olen seurustellut parin pojan kanssa mutta ei ole ikinä toiminut :(
onko minussa jotain vikaa
17
300
Vastaukset
- Älymies 23
Ootko ehkä ruma?
- A.Naali
Tai sit vajaaälyiset jutut ja huono hygienia?
- sanni_
en ole ruma, meikkaan lähes joka päivä ja kaverit sanovat että saisin kenet vaan, mutta ei ole löytyny ketään enkä ole läski enkä laiha, normaali kai :D
- Älymies 23
sanni_ kirjoitti:
en ole ruma, meikkaan lähes joka päivä ja kaverit sanovat että saisin kenet vaan, mutta ei ole löytyny ketään enkä ole läski enkä laiha, normaali kai :D
Eli olet vähän pullea, siinä vika. Ala urheilla ja syödä terveellisemmin niin timmi pylly kyllä houkuttelee miehiä.
"kohta 18v enkä ole ikinä".......Mitä tarkoittaa "ikinä" tuossa iässä?
- Vauhti
Mistä päin olet? Minä tykkään oikein paljon neitsytnaisista, koska olen itsekin kokematon poika. Haluan sen takia neitsytnaisen, koska ne ovat niin puhtaita ja seksuaalitautivapaita aivan kuten minäkin.
- sanni_
olen kantahämeestä, itse? minkä ikäinen oot?
- Vauhti
sanni_ kirjoitti:
olen kantahämeestä, itse? minkä ikäinen oot?
Äh olen oulun lähettyviltä ja kantahämeeseen ajaessa menisi monta tuntia. No jokatapauksessa olen 21v.
- Älymies 23
Vauhti kirjoitti:
Äh olen oulun lähettyviltä ja kantahämeeseen ajaessa menisi monta tuntia. No jokatapauksessa olen 21v.
Kai sä nyt neitsytpillun vuoksi olisit valmis näkemään vähän vaivaakin?
- 5+3
Vauhti kirjoitti:
Joo eihän sitä nyt viittä minuuttia kauempaa viitsi uhrata pildeen.
- Vauhti
Älymies 23 kirjoitti:
Kai sä nyt neitsytpillun vuoksi olisit valmis näkemään vähän vaivaakin?
200km on aikalailla se raja minkä sietäisin neitsyt-alapään suhteen. Sanotaan säteeksi vaikka joku Oulu-Rovaniemi-Kuopio. Sitten tietenkin asia erikseen, jos joku etelä-suomalainen neitsykkäpimu haluaisi nimenomaan minua oikeasti niin voisin uhrautuakin ajelemaan ympäri suomea. Tai joku lapintyttö.
- Rohkeasti yrittämään
Kyllä tuossa iässä naisen pitäisi olla jo neitsyytensä menettänyt. Mars kylille ja baareihin rohkeasti miehiä katselemaan! Uskon, että joku reipas mukava mies antaa sinulle seksiä, ja pääset mokomasta taakasta.
- junttipalsta
Ei ole mitään vikaa, on niitä vanhempiakin neitsyitä, kuten esim. tällä palstalla voi huomata. Tänne ei kuitenkaan kannata tulla tosissaan kyselemään mitään, koska palstan vakioväki ei kykene asialliseen kommentointiin lainkaan. Sitä paitsi ei 18 ole ikä eikä mikään olla neitsyt, ei seksi ole maailman tärkein asia eikä yksityisasiasi kuulu kellekään muulle. Harrasta vasta sitten kun itse haluat. :)
- sanni_
pääsiski baareihin, olen viel alaikäinen :D saas nähä parin kuukauden päästä ja eikä tuo neitsyys ole nii vakava juttu, pystyn odottaan sitä miestä
- Neitsyys pois
sanni_ kirjoitti:
pääsiski baareihin, olen viel alaikäinen :D saas nähä parin kuukauden päästä ja eikä tuo neitsyys ole nii vakava juttu, pystyn odottaan sitä miestä
Niin se on. Joku känninen Pölhö-Kustaa ei tuota tytölle kuin pahaa mieltä. Kelpo YTM hoitanee sitten aikanaan homman mukavalla tavalla ilman jännitteitä.
- Mies1985
Pieni. Älä huoli.
- Maakunnanmies
Liikaa paineita asiasta, satsaa juhannukseen ja hauskanpitoon niin homma toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1643014Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.332834Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii391846Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K281829- 1901731
- 2061536
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3251493- 1031466
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �171279Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,711235