Ei tämä yksinäisyys tee kenellekkään hyvää.
Taannun henkisesti
7
317
Vastaukset
- 21
Tuolla on kaikkia tapahtumia ja on menoja, joissa voi tavata ihmisiä. Tai baarit. Ja liikuntatapahtumat. Kaikkea kaikille. On facebookit, Suomi 24:n treffit, on sinkkupalstoja. On se prkle, kun ihmiset eivät tapaa toisia. Se on ihan oma vika. Jos ei hymyile, ei kommunikoi ja naama on väärinpäin suurimman osan ajasta, niin eihän kukaan sellaista jaksa.
se on pirun vaikeeta ottaa kontaktia vieraisiin ihmisiin. Vaikka miten käy baareissa, keikoilla ja festareilla, niin tulee vaan nysvättyä yksin tai kavereiden kanssa. Joskus hyvinä aikoina kun oli vielä sinkku kavereita tuli tutustuttua uusiin ihmisiin. Eikä yhtään helpota että huomenna tulee 31 v mittariin.
- Älymies 23
wlfwd kirjoitti:
se on pirun vaikeeta ottaa kontaktia vieraisiin ihmisiin. Vaikka miten käy baareissa, keikoilla ja festareilla, niin tulee vaan nysvättyä yksin tai kavereiden kanssa. Joskus hyvinä aikoina kun oli vielä sinkku kavereita tuli tutustuttua uusiin ihmisiin. Eikä yhtään helpota että huomenna tulee 31 v mittariin.
Ja sekään ei auta että ulkonäköäsi voi parhaiten kuvata sanalla runkkari.
- sama jama
täällä sitä koneella istutaan ja kommentoidaan suuntaan ja toiseen ja itsekin keskusteluja aloitellaan... Jos 23 on ikä, niin sullahan on vielä kaikki elämä edessä! Itsellä naisena ikää melkein kax kertaa enempi ja tuntuu, ettei ole enää edes olemassa!?!...muiden mielestä siis... Kroppa on vähän kulahtamaan päin, mutta mieli kuin kaxkymppisellä. Aina vaan tuntuu, että on paras ikä menossa, vaikka vanheneekin...kun sen vaan ymmärtäisi joku muukin ja nappaisi tämän kerran eronneen rotunaisen talteen.. MUTTA oman ikäiset haluaa nuorta naista ja itse en ihan vielä haluaisi 6-kymppistä...
- Vauhti
Mistä päin suomea sä oot?!?!
- sama jama
Vauhti kirjoitti:
Mistä päin suomea sä oot?!?!
Satakunnasta....ja en siis ole varsinaisesti puutteessa enkä halaja pelkkää sexiseuraa...pakko oli tääkin nyt tähän perään laittaa...:)) sori, jos tarkoitus oli vilpitön?
- Vauhti
sama jama kirjoitti:
Satakunnasta....ja en siis ole varsinaisesti puutteessa enkä halaja pelkkää sexiseuraa...pakko oli tääkin nyt tähän perään laittaa...:)) sori, jos tarkoitus oli vilpitön?
Lähinnä juuri tuota sexiseuraa ajattelin, mutta aika kaukana kyllä muutenkin olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427