Kysyisin ihan sellasta kun yritän laihduttaa jokusen kilon, että mitkäs ovat sellaisia hyviä välipaloja laihduttajalle? Onko marjat (esim. mustikat, mansikat,vadelmat) terveellisiä? Entäs esim. päärynä tai mango piltit? :) Vinkkejä kaivataan!
Vastaukset 2
- Tears Down vm-82
terveellisiä. Et ole salasipsipussia kokeillut esim. joka pikkulauantai? Mun suosikki välipala on tuoremehu ja turkinpippurit ( 1 lasi tuoremehua, 4 turkinpippuria) Vähän kuin lapsuuden karkkipäivänä. Tietysti kannattaa tehdä rahkaa itse. Kylläs se maitorahka menettelee pelkästää ihan hunajan ja jugurtin kanssa ja sitten sinne marjoja sekaan. Esim. näin
Puolipurkkia maitorahkaa
Jugurtti-purkki
Hunajaa
Marjoja (esim. pakaste)
!. Kaikki ainekset sekoitetaan keskenään
2. Laitetaan jäähtymään kylmään.
3. Jos syöt tätä jälkkäriksi, voit lisätä loput purkilliset ja hieman esim. vaahtoutuvaa vanilja-kastiketta. Sitähän saa kulumaan ruokaan kuin ruokaan.
Iltapalaksi kannattaa valita esim. uuniomenoita tai kuumaa hedelmäsalaattia. - kaakakaa
ja lisää siihen pakastemarjoja oman maun mukaan. Terveellistä, eikä paljoa kaloreita, nälän se vie myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051716- 1451121
- 871065
- 671063
- 101994
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142812- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644