Taidan jättää tyttöystäväni

Kyllästynyt kaveri

En vain enää jaksa koko touhua. Ei kiinnosta.

En jaksa enää hänen typeriä kavereitaan, joita minun on pakko nähdä yhteisissä illanvietoissa. En jaksa hänen sukulaisiaan. En jaksa hänen paskaista kämppäänsä, en jaksa kuurata sitä enää puhtaaksi. Pitäköön paskaläjänsä. Enkä jaksa enää jokapäiväisiä puheluita, koska minulla ei ole mitään sanottavaa hänelle.

Minusta tuntuu, että tämä alkaa olla tässä.

4

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+18

OK. Onks se hyvännäkönen?

• Kyllästynyt kaveri

ja on myös hyvä ja kokeilunhaluinen sängyssä, mutta en vain jaksa enää.

• Minäkin haluaisin kokea edes yhden parisuhteen, jotta näkisin, ettei se välttämättä tee ihmistä onnelliseksi sekään.

Yksinäisyys tekee onnettomaksi lähinnä siitä syystä, kun ei ole koskaan kokenut parisuhdetta negatiivisine puolineen. Jos sen edes kerran kokisi, voisi olla taas tyytyväisempi yksinkin olemiseen....

• tämä viesti

tekee sinkut-palstalla? Täällä on oma palstansa suhteen lopettajille, menkää sinne valittamaan.

Ärsyttää nämä parisuhteilijat, aina ajattelevat olevansa jotenkin parempia ihmisiä kuin sinkut, ja tulevat sitten vuodattamaan jätteensä parittomien niskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      154
      1363
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      946
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      695
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      598
    6. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      28
      588
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      570
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      543
    Aihe