Kiitti, mulle riitti. Lopeta ihmisten arvostelu ja katso peiliin, peili ei kestä vaan menee rikki.
Kerro riittääkö, vai ei.
Taas vain kyllä tai ei?, ja tämä on KÄSKY, iljettävää!
http://heivatutkudelmat.blogspot.com/2010/03/hohhoijjaa.html
Imastopedofiili asialla
14
417
Vastaukset
- ============
Jaahas, vai semmoinen sähköteurastaja on tätä palstaa terrorisoinut...
Vähän on ihmetyttänytkin miten joku jaksaa jauhaa samaa tyhjää levyä viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Eiköhän hemmo rauhoitu nyt kun mopo keuli poliisisasiaksi asti.- tätä päivää
Palstaterrori on ollut arkipäivää täällä jo kauan ennen Steurastajan ilmestymistä.
Loputtomien linkkilistojen spämmäily, saman viestin massapostitus eri ketjuihin, herjailu ja uhkailu sekä kanssakeskustelijoiden viestitysaktiviteetin seurailu ovat olleet vuosikausia nimimerkki-multinikki Hohhoijaa/Ssivistäjä/no huh huh/hahhahoijaa/oletpas pelle/sivistän sinua jne. erikoisalaa. Ja hyvänä kakkosena näissä mainituissa häiriköinnin lajeissa tulevat nimimerkit Jöns/Jönkö/Vähäpaljo ja ns."AGW-mies" - Torakan pieru
tätä päivää kirjoitti:
Palstaterrori on ollut arkipäivää täällä jo kauan ennen Steurastajan ilmestymistä.
Loputtomien linkkilistojen spämmäily, saman viestin massapostitus eri ketjuihin, herjailu ja uhkailu sekä kanssakeskustelijoiden viestitysaktiviteetin seurailu ovat olleet vuosikausia nimimerkki-multinikki Hohhoijaa/Ssivistäjä/no huh huh/hahhahoijaa/oletpas pelle/sivistän sinua jne. erikoisalaa. Ja hyvänä kakkosena näissä mainituissa häiriköinnin lajeissa tulevat nimimerkit Jöns/Jönkö/Vähäpaljo ja ns."AGW-mies"Mutta kun aletaan uhkailemaan aseilla, niin siinä on mielestäni tiukka raja.
Aikaisemmin se olisi ollut vai joo joo meininkiä, mutta kun tiedämme esim Auvisen taustan, johon kuului vahvasti Linkolan ajatukset, niin peli ei olekkaan enään niin yksioikoista.
Mutta oikeassa olet hohhelin ja muiden "palstaterrorista".
Kuitenkin tämän pitäisi olla vain mielipideilmaisua ja pois voi aina vetäytyä, jos kyvyt eivät riitä.
Hohheli ei ole sitä ymmärtänyt, mutta kuuluu kuitenkin lainsuojeluksenalaisuuteen.
Tosin vihreät hihhulit mielellään unohtavat tämän asia. - Steurastaja
Torakan pieru kirjoitti:
Mutta kun aletaan uhkailemaan aseilla, niin siinä on mielestäni tiukka raja.
Aikaisemmin se olisi ollut vai joo joo meininkiä, mutta kun tiedämme esim Auvisen taustan, johon kuului vahvasti Linkolan ajatukset, niin peli ei olekkaan enään niin yksioikoista.
Mutta oikeassa olet hohhelin ja muiden "palstaterrorista".
Kuitenkin tämän pitäisi olla vain mielipideilmaisua ja pois voi aina vetäytyä, jos kyvyt eivät riitä.
Hohheli ei ole sitä ymmärtänyt, mutta kuuluu kuitenkin lainsuojeluksenalaisuuteen.
Tosin vihreät hihhulit mielellään unohtavat tämän asia.vestini, miten kuvitteelinen uhkailuni ilmenee, en ole uhannut ketään.
En ole vastuussa lukijan mielleyhtymistä, kerroin vain arsenaalini laajuuden.
Tarkistakaa, pyydän.
Jos todella tahtoisin tehdä jotain, kukaan ei näkisi muuta kuin lopputuloksen!
Eikä koira perään haukkuisi!!!!!! - Steurastaja
Torakan pieru kirjoitti:
Mutta kun aletaan uhkailemaan aseilla, niin siinä on mielestäni tiukka raja.
Aikaisemmin se olisi ollut vai joo joo meininkiä, mutta kun tiedämme esim Auvisen taustan, johon kuului vahvasti Linkolan ajatukset, niin peli ei olekkaan enään niin yksioikoista.
Mutta oikeassa olet hohhelin ja muiden "palstaterrorista".
Kuitenkin tämän pitäisi olla vain mielipideilmaisua ja pois voi aina vetäytyä, jos kyvyt eivät riitä.
Hohheli ei ole sitä ymmärtänyt, mutta kuuluu kuitenkin lainsuojeluksenalaisuuteen.
Tosin vihreät hihhulit mielellään unohtavat tämän asia.Ihan tosissaan sanon ettei tarkoitus ollut uhkailla aseilla, olen samaa mieltä kuin sinä.
Pyydän anteeksi jos on tullut väärinymärryksiä!
Mutta niitä on riittävästi!.
En oikein osaa selittää täältä Lumijoelta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522