Imastopedofiili asialla

Steurastaja

14

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ============

      Jaahas, vai semmoinen sähköteurastaja on tätä palstaa terrorisoinut...

      Vähän on ihmetyttänytkin miten joku jaksaa jauhaa samaa tyhjää levyä viikosta ja kuukaudesta toiseen.

      Eiköhän hemmo rauhoitu nyt kun mopo keuli poliisisasiaksi asti.

      • tätä päivää

        Palstaterrori on ollut arkipäivää täällä jo kauan ennen Steurastajan ilmestymistä.

        Loputtomien linkkilistojen spämmäily, saman viestin massapostitus eri ketjuihin, herjailu ja uhkailu sekä kanssakeskustelijoiden viestitysaktiviteetin seurailu ovat olleet vuosikausia nimimerkki-multinikki Hohhoijaa/Ssivistäjä/no huh huh/hahhahoijaa/oletpas pelle/sivistän sinua jne. erikoisalaa. Ja hyvänä kakkosena näissä mainituissa häiriköinnin lajeissa tulevat nimimerkit Jöns/Jönkö/Vähäpaljo ja ns."AGW-mies"


      • Torakan pieru
        tätä päivää kirjoitti:

        Palstaterrori on ollut arkipäivää täällä jo kauan ennen Steurastajan ilmestymistä.

        Loputtomien linkkilistojen spämmäily, saman viestin massapostitus eri ketjuihin, herjailu ja uhkailu sekä kanssakeskustelijoiden viestitysaktiviteetin seurailu ovat olleet vuosikausia nimimerkki-multinikki Hohhoijaa/Ssivistäjä/no huh huh/hahhahoijaa/oletpas pelle/sivistän sinua jne. erikoisalaa. Ja hyvänä kakkosena näissä mainituissa häiriköinnin lajeissa tulevat nimimerkit Jöns/Jönkö/Vähäpaljo ja ns."AGW-mies"

        Mutta kun aletaan uhkailemaan aseilla, niin siinä on mielestäni tiukka raja.
        Aikaisemmin se olisi ollut vai joo joo meininkiä, mutta kun tiedämme esim Auvisen taustan, johon kuului vahvasti Linkolan ajatukset, niin peli ei olekkaan enään niin yksioikoista.

        Mutta oikeassa olet hohhelin ja muiden "palstaterrorista".
        Kuitenkin tämän pitäisi olla vain mielipideilmaisua ja pois voi aina vetäytyä, jos kyvyt eivät riitä.
        Hohheli ei ole sitä ymmärtänyt, mutta kuuluu kuitenkin lainsuojeluksenalaisuuteen.
        Tosin vihreät hihhulit mielellään unohtavat tämän asia.


      • Steurastaja
        Torakan pieru kirjoitti:

        Mutta kun aletaan uhkailemaan aseilla, niin siinä on mielestäni tiukka raja.
        Aikaisemmin se olisi ollut vai joo joo meininkiä, mutta kun tiedämme esim Auvisen taustan, johon kuului vahvasti Linkolan ajatukset, niin peli ei olekkaan enään niin yksioikoista.

        Mutta oikeassa olet hohhelin ja muiden "palstaterrorista".
        Kuitenkin tämän pitäisi olla vain mielipideilmaisua ja pois voi aina vetäytyä, jos kyvyt eivät riitä.
        Hohheli ei ole sitä ymmärtänyt, mutta kuuluu kuitenkin lainsuojeluksenalaisuuteen.
        Tosin vihreät hihhulit mielellään unohtavat tämän asia.

        vestini, miten kuvitteelinen uhkailuni ilmenee, en ole uhannut ketään.
        En ole vastuussa lukijan mielleyhtymistä, kerroin vain arsenaalini laajuuden.
        Tarkistakaa, pyydän.
        Jos todella tahtoisin tehdä jotain, kukaan ei näkisi muuta kuin lopputuloksen!
        Eikä koira perään haukkuisi!!!!!!


      • Steurastaja
        Torakan pieru kirjoitti:

        Mutta kun aletaan uhkailemaan aseilla, niin siinä on mielestäni tiukka raja.
        Aikaisemmin se olisi ollut vai joo joo meininkiä, mutta kun tiedämme esim Auvisen taustan, johon kuului vahvasti Linkolan ajatukset, niin peli ei olekkaan enään niin yksioikoista.

        Mutta oikeassa olet hohhelin ja muiden "palstaterrorista".
        Kuitenkin tämän pitäisi olla vain mielipideilmaisua ja pois voi aina vetäytyä, jos kyvyt eivät riitä.
        Hohheli ei ole sitä ymmärtänyt, mutta kuuluu kuitenkin lainsuojeluksenalaisuuteen.
        Tosin vihreät hihhulit mielellään unohtavat tämän asia.

        Ihan tosissaan sanon ettei tarkoitus ollut uhkailla aseilla, olen samaa mieltä kuin sinä.
        Pyydän anteeksi jos on tullut väärinymärryksiä!
        Mutta niitä on riittävästi!.
        En oikein osaa selittää täältä Lumijoelta


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe