miten tehdään, voiko pakastaa? kun huomasin että piltin päärynäsoseessa on tapiokatärkkelysta ja meilä on erittäin herkkämahanen vauva, joten en haluaisi mitään ylimääräistä.. huomasin myös bonnen 1l pöntön päärynäsosetta 4,3e voi pakastaa, mutta kyselen eka voiko tehö ite, kun joku sanonu et tulee ihan vetistä soopaa jos alkaa soseutteleen päärynää :D?
omatekonen päärynäsose?
4
6515
Vastaukset
Olen antanut lapselle päärynää (samoin kuin banaania) rapsuttamalla suoraan päärynästä. Onnistuu kyllä, mutta aika hyvän mehusotkun tuo kyllä saa aikaan. Päärynäähän ei kannata kokonaan kuoria vaan vain sen kokoinen viiru, että siihen lusikalla käsiksi pääsee.
- miehän se
itse oon keittänyt hieman raaakoja päärynöitä ja soseuttanut niitä.ei ole liian vetistä kunhan päärynät raakoja .pakastamisesta en osaa sanoa,mut luulisin että onnistuu.
- itse tehden hyvää
Kyllä varmasti voi tehdä itse, eikä se kai haittaa että sose on pikemminkin kiisseliä kuin lohkeavaa vanukasmaista? Keittäisin ainakin alkuvaiheessa, koska keitetty hedelmä tai vihannes sulaa paremmin kuin raaka.
- sdjfökjsdlfjsldkdjf
Voi tulla myöhään tämä viesti mutta kirjoitan kuitenkin. Olen siis tehnyt päärynästä (sekä nektariinista, persikasta, mangosta, omenasta...) sosetta niin, että olen lohkonut sen kulhoon ja laittanut muutamaksi minuutiksi mikroon. Sen jälkeen valmista soseutettavaksi. Lohkoessa tulee hedelmistä niin paljon nestettä etten ole enää lisännyt vettä ja kyspennyksen jälkeen valutan ainakin osan nesteestä pois. Aika usein lisään mukaan banaanin ennen soseutusta. Ja nämä ovat olleet meillä suurinta herkkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849