miten tehdään, voiko pakastaa? kun huomasin että piltin päärynäsoseessa on tapiokatärkkelysta ja meilä on erittäin herkkämahanen vauva, joten en haluaisi mitään ylimääräistä.. huomasin myös bonnen 1l pöntön päärynäsosetta 4,3e voi pakastaa, mutta kyselen eka voiko tehö ite, kun joku sanonu et tulee ihan vetistä soopaa jos alkaa soseutteleen päärynää :D?
omatekonen päärynäsose?
4
6642
Vastaukset
Olen antanut lapselle päärynää (samoin kuin banaania) rapsuttamalla suoraan päärynästä. Onnistuu kyllä, mutta aika hyvän mehusotkun tuo kyllä saa aikaan. Päärynäähän ei kannata kokonaan kuoria vaan vain sen kokoinen viiru, että siihen lusikalla käsiksi pääsee.
- miehän se
itse oon keittänyt hieman raaakoja päärynöitä ja soseuttanut niitä.ei ole liian vetistä kunhan päärynät raakoja .pakastamisesta en osaa sanoa,mut luulisin että onnistuu.
- itse tehden hyvää
Kyllä varmasti voi tehdä itse, eikä se kai haittaa että sose on pikemminkin kiisseliä kuin lohkeavaa vanukasmaista? Keittäisin ainakin alkuvaiheessa, koska keitetty hedelmä tai vihannes sulaa paremmin kuin raaka.
- sdjfökjsdlfjsldkdjf
Voi tulla myöhään tämä viesti mutta kirjoitan kuitenkin. Olen siis tehnyt päärynästä (sekä nektariinista, persikasta, mangosta, omenasta...) sosetta niin, että olen lohkonut sen kulhoon ja laittanut muutamaksi minuutiksi mikroon. Sen jälkeen valmista soseutettavaksi. Lohkoessa tulee hedelmistä niin paljon nestettä etten ole enää lisännyt vettä ja kyspennyksen jälkeen valutan ainakin osan nesteestä pois. Aika usein lisään mukaan banaanin ennen soseutusta. Ja nämä ovat olleet meillä suurinta herkkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166